← Alle dagbøker
skalklaredet
42 år168 cm8 innlegg
2015
0 følgere
Start82,0 kg
Sist82,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå29,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka prøver igjen..
Overhode ikke fornøyd med vekta nå:( Føler meg så mye mer vel med noen kilo mindre.. må prøve igjen.. orker ikke ha det slik.. Skal forsøke med en tur på svømming i dag.
Diett 3 rugsprø med magerost og skinke
1 glass skumma melk
usunn...
ups.. ganske sprekk i dag. Pastasalat til lunsj, pizza til middag, is til kvelds.. skjerpings!! feriemodus:(:(
1 kg ned første uka:)
Fornøyd med nedgang!! Håper det fortsetter slik:) Kommer til å ha veiedag på mandager. Har hatt en bra dag matmessig. Har fått beskjed av naprapat i ta det rolig dagene fremover pga behandling av foten, men forhåpentligvis blir jeg bedre slik at jeg kan trene igjen. Ble en liten trilletur med lillegull, det får holde så lenge:) Litt hardt å være flink i ferien kjenner jeg.. jeg har VELDIG lett for å forbinde kos med mat. Men trenger å lære meg å kose meg med sunn mat og ikke fråtsing av usunn mat.
Diett frkost: 2 brødskiver ingers rugbrød med leverpostei og majones
lunsj; salat med reker
laksewok til middag
kveld..?? vet ikke enda:)
Kunne hatt litt bedre innsats i helga...
Var hos slekt til sambo på besøk, så ble ikke noe trening og heller dårlig kosthold. Men sånn er det når andre bestemmer maten, så jeg skal bare fokusere fremover:). Mandag er ny dag og nye muligheter. Føler meg litt viljesvak for tiden, har hatt litt for mye fråtsing tidligere i ferien, og har nok litt sukkerabstinenser.. kjennes slik ut. Så oppsumert denne uka ble det 4 fjellturer, ganske bra kosthold, noen utskeielser.. meeen tross alt mye bedre enn uka før med spising fra morra til kveld.Lykke til med ny uke alle medslankere:)
Diett brødskiver med skinke og majones
kjøttkaker, potet og gulrot
kvelds blir egenfiska krabbe!... mmm.. gler meg:):)
Fjelltur og svømmehallen:)
Fredagen har gått veldig fint. Var først på en fjelltur ( selv om det regnet). Elsker å gå i fjellet og nyte utsikten på toppen!. Og så en tur på svømmehallen med lillegull etterpå. Føles godt å bevege seg igjen. Skal prøve å komme i gode rutiner før jeg begynner på jobb igjen. Får liksom ikke tid til å komme i gang i en hektisk hverdag. Så forhåpentligvis så har det blitt en vane når jobben begynner på igjen.
Diett 2 brødskiver med ingers superrug med avokado og skinke
samme til lunsj
middag blir reker:)
litt for mye pizza....
Hadde en grei dag i går, og i dag har vi hatt gjester med pizza, jordbær og vanliljesaus. Litt utskeielse med andre ord, men det får så være. Har ikke fått trent heller, men satser på ny frisk i morgen.
Fornøyd med dagen:)
Startet dagen med en liten fjelltur. Føler at det har gått bra kostholdsmessig også. Var på besøk i dag og fikk tilbudt kake, jordbær og is.. Jeg åt bare jordbær, og ingen la merke til det en gang:) Kan være en utfordring nå på sommeren at alle skal kose seg med alt mulig. Og man føler seg litt presset til å spise.. Men skal prøve å unngå så godt jeg klarer.
Diett ingers superrug 2 brødskiver med avokado, reker og salat. litt lettmajones
salat med spinat, tomat, avokodo, soltørka tomat, mais, reker, egg og fetaost
Middag: Kyllinggryte med masse grønnsaker i kokosmelk
og en del jordbær:)
Ny start
Evig slanker, men kan ikke gi opp. Målet er å gå ned 10 kg. Har forsøkt å flere år, men har bare gått opp og ned hele tiden. Kanskje vil det hjelpe å skrive her for å få mer kontinuitet? Har akkurat kommet hjem fra ferie og spist til jeg trillet hver dag. Vil bruke resten av ferien på å prøve å komme inn i gode vaner. Føler meg litt i tidsklemma til vanlig med en liten på 1 år og full jobb, men andre klarer det jo, så da skal vel jeg også klare det:)
Diett 1 brødskive med brelett og kokt skinke
1 skål yohurt naturell med blåbær musli og honning