← Alle dagbøker
diarist.Alias

skalklaredet

42 år168 cm8 innlegg 2015 0 følgere

Start82,0 kg
Sist82,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå29,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. juli 20151. oktober 2015
😵82,0 kg

prøver igjen..

Overhode ikke fornøyd med vekta nå:( Føler meg så mye mer vel med noen kilo mindre.. må prøve igjen.. orker ikke ha det slik.. Skal forsøke med en tur på svømming i dag.
Diett 3 rugsprø med magerost og skinke
1 glass skumma melk

😵81,0 kg

usunn...

ups.. ganske sprekk i dag. Pastasalat til lunsj, pizza til middag, is til kvelds.. skjerpings!! feriemodus:(:(
😊81,0 kg

1 kg ned første uka:)

Fornøyd med nedgang!! Håper det fortsetter slik:) Kommer til å ha veiedag på mandager. Har hatt en bra dag matmessig. Har fått beskjed av naprapat i ta det rolig dagene fremover pga behandling av foten, men forhåpentligvis blir jeg bedre slik at jeg kan trene igjen. Ble en liten trilletur med lillegull, det får holde så lenge:) Litt hardt å være flink i ferien kjenner jeg.. jeg har VELDIG lett for å forbinde kos med mat. Men trenger å lære meg å kose meg med sunn mat og ikke fråtsing av usunn mat.
Diett frkost: 2 brødskiver ingers rugbrød med leverpostei og majones

lunsj; salat med reker

laksewok til middag

kveld..?? vet ikke enda:)
🙂82,0 kg

Kunne hatt litt bedre innsats i helga...

Var hos slekt til sambo på besøk, så ble ikke noe trening og heller dårlig kosthold. Men sånn er det når andre bestemmer maten, så jeg skal bare fokusere fremover:). Mandag er ny dag og nye muligheter. Føler meg litt viljesvak for tiden, har hatt litt for mye fråtsing tidligere i ferien, og har nok litt sukkerabstinenser.. kjennes slik ut. Så oppsumert denne uka ble det 4 fjellturer, ganske bra kosthold, noen utskeielser.. meeen tross alt mye bedre enn uka før med spising fra morra til kveld.Lykke til med ny uke alle medslankere:)
Diett brødskiver med skinke og majones

kjøttkaker, potet og gulrot

kvelds blir egenfiska krabbe!... mmm.. gler meg:):)
😊82,0 kg

Fjelltur og svømmehallen:)

Fredagen har gått veldig fint. Var først på en fjelltur ( selv om det regnet). Elsker å gå i fjellet og nyte utsikten på toppen!. Og så en tur på svømmehallen med lillegull etterpå. Føles godt å bevege seg igjen. Skal prøve å komme i gode rutiner før jeg begynner på jobb igjen. Får liksom ikke tid til å komme i gang i en hektisk hverdag. Så forhåpentligvis så har det blitt en vane når jobben begynner på igjen.
Diett 2 brødskiver med ingers superrug med avokado og skinke

samme til lunsj

middag blir reker:)

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias pottimor12. juli 2015
Så herlig det høres ut med fjelltur! Lykke til med innarbeidingen av gode vaner- prøver å få til det samme selv.
🙂82,0 kg

litt for mye pizza....

Hadde en grei dag i går, og i dag har vi hatt gjester med pizza, jordbær og vanliljesaus. Litt utskeielse med andre ord, men det får så være. Har ikke fått trent heller, men satser på ny frisk i morgen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalklaredet10. juli 2015
Ja liker vaniljekesam på bær:) Bruker en del det:) ble litt slik fordi det var gjestene som hadde med dessert denne gangen:)
c.AuthorAlias Nemi😊10. juli 2015
Prøv vanilje kesam på jordbærene neste gang. Ungene mine velger vanilje kesam hvis de kan velge.
😊82,0 kg

Fornøyd med dagen:)

Startet dagen med en liten fjelltur. Føler at det har gått bra kostholdsmessig også. Var på besøk i dag og fikk tilbudt kake, jordbær og is.. Jeg åt bare jordbær, og ingen la merke til det en gang:) Kan være en utfordring nå på sommeren at alle skal kose seg med alt mulig. Og man føler seg litt presset til å spise.. Men skal prøve å unngå så godt jeg klarer.
Diett ingers superrug 2 brødskiver med avokado, reker og salat. litt lettmajones

salat med spinat, tomat, avokodo, soltørka tomat, mais, reker, egg og fetaost


Middag: Kyllinggryte med masse grønnsaker i kokosmelk


og en del jordbær:)
🙂82,0 kg

Ny start

Evig slanker, men kan ikke gi opp. Målet er å gå ned 10 kg. Har forsøkt å flere år, men har bare gått opp og ned hele tiden. Kanskje vil det hjelpe å skrive her for å få mer kontinuitet? Har akkurat kommet hjem fra ferie og spist til jeg trillet hver dag. Vil bruke resten av ferien på å prøve å komme inn i gode vaner. Føler meg litt i tidsklemma til vanlig med en liten på 1 år og full jobb, men andre klarer det jo, så da skal vel jeg også klare det:)
Diett 1 brødskive med brelett og kokt skinke

1 skål yohurt naturell med blåbær musli og honning
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.