min første dag.....
selv om dette er min første dag som bruker, skal jeg ikke begyne slankingen før i morgen. begyne på en søndag da jeg allerede har spist en sjokolade, spist potetgull og sett på film i hele dag...vil fortsette sånn i dag. begynner i morgen. når jeg leser gjennom dagbøkene deres blir jeg sikkelig motivert, jeg ser at dere virkelig klarer det, derfor skal jeg også klare det, jeg skal ned 7 kg i første omgang. - sjokolade
jeg er helt ny her selv, og jeg ønsker deg all lykke.. For et år siden veide jeg 10kg mer, og var skikkelig utilfreds, men jeg stod skikkelig på og greide å komme meg hit. Selv med mye motgang, så gikk det. Håper du greier det du også.. Bare vær sterk, og her får du nok støtte fra alle..
Klem fra Kikki
lykke til med slankinga.
stor motivasjonsklem fra emilie!!