← Alle dagbøker
diarist.Alias

silje

53 år171 cm19 innlegg 2002 0 følgere

Start69,0 kg
Sist69,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,6
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. februar 200228. juni 2002
☹️69,0 kg

HER ER JEG IGJEN

Nå har jeg ikke vært innom på flere mndr.Men jeg kan jo prøve igjen.Tror ikke jeg får tid til å skrive hver dag,men sånn av og til kan jeg jo prøve.
Det meste er som før her,bortsett fra at jeg er singel igjen.Det er bare helt deilig,spesielt nå om sommeren.
Ha en god sommer alle sammen!!!
67,5 kg

siste dagen alene

Nå nyter jeg den siste kvelden med tomt hus.I morgen kommer barna hjem fra faren,og samboeren min fra foreldrene sine.Har vært deilig å være alene noen dager,men nå kjenner jeg at det skal bli godt å få dem hjem igjen.Og så skal det bli godt med en hel uke fri!!Kjenner jeg trenger det nå etter en lang vinter.
Vekta holder seg,men nå har jeg ikke spist så veldig mye disse dagene.Brukte opp nesten alle pengene mine på klær på lørdag,så jeg har nesten ikke kjøpt mat.Det er ikke helt det samme å lage middag til en person heller syns jeg.
Men det er jo greit,for det blir nok mer enn nok spising i påskeuka,tenker jeg.

Da vil jeg bare få ønske alle en fin påske,så "snakkes" vi neste uke.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja11. april 2002
Hvor er du blitt aaaav??????

Savner naboen min jeg... *smiler bekymret*

klem fra Vanja
c.AuthorAlias Targa27. mars 2002
Godt at du er blitt frisk!! Helt enig at det er deilig med litt fri fra unger og mann....Men det er jo så godt når de kommer hjem igjen også da!!!!
Kjenner veldig godt igjen det med å lage middag bare til en.... PYTON! Det er greit på lørdagskveldene å lage noe godt til bare meg (er ofte alene i helgene). Lager middag til meg og ungene, men det blir liksom litt mer "middag" om min kjære også er hjemme.... Vel vel, nok om det....
Skal dere noe bort i påsken da? Vi reiser på besøk til søstra mi i helga. (reiser langfredag og kommer hjem tirsdags-morra) Gleder meg! Har ikke sett dem siden i sommer (mai/juni).

GOD PÅSKE!!!
Klemmer fra Targa
c.AuthorAlias vanja27. mars 2002
Heisann vennen!!

Så deilig å få hjem familien igjen!! *sssss*
Det kan jeg tenke meg du gleder deg til..
Enig at det er kjipt å lage middag til seg selv.... hvis jeg er alene hjemme, ender jeg opp med makaroni og ketsjupp liksom... *ler*
Hater å være alene... hmm...

Min lille datter reiser med faren sin på fjellet i dag, så vi har barnefri påske... blir nok en del festing .... IGJEN! Menmen... satser på å roe det ned litt etter påsken.. hehe...

HA en TOPP påskeuke!! Koos dere masse og spis noen marsipankyllinger fra meg da... *ssss*

klem fra Vanja, din nesten nabo.... *ss*
67,5 kg

Omgangssyke

Det er nok derfor vekta har gått ned 1/2 kg de siste dagene.
Jeg som hadde gledet meg sånn til frihelg!Skulle ha besøk på fredagskvelden,og jeg hadde handlet inn vin og alt!Så våknet jeg natt til fredag og var så kvalm.Kastet opp hele natta,og sov hele dagen på fredagen.Venninna mi turde ikke komme i frykt for å bli smitta.Så da lå jeg der alene da...
Heldigvis er jeg frisk i dag(lørdag).
Har vært i byen og handlet klær til meg selv:2 jakker,1par sko,1 genser og 1 cd.Kjøpte ferdigmat og VG med meg hjem,og nå skal jeg bare slappe av.
Kunne godt tenkt meg en tur ut i kveld,men de fleste er reist vekk i påsken,så vi får se hva som skjer.
Har ikke fått trent hele uka,og det blir vel ikke noe i påsken heller,men jeg får komme sterkt tilbake i april.Vekta har jo bare gått nedover hele uka,så det er jo positivt.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige24. mars 2002
Hei!
Så bra at du hadde blitt frisk nå da..
Hvor fant du sko henner ? Jeg trenger sårt noen nye sko, men finner ingen..hehe.
Takk for chat'en !!
Snakkes sikkert i løpet av påsken :)
68,0 kg

Nedtelling til helg...

Nå har jeg så mye å gjøre de neste dagene at jeg holder på å bli sprø.I ettermiddag skl jeg bake 2 kaker,og etterpå skal jeg i forening(venninneklubb).
I morgen skal je jobbe til kl 16,og ha barneselskap fra 17-19.
Så skal jeg jobb til 16 på fredag,og så er det endelig helg!!
Skal ha besøk av ei venninne på fredagskvelden,og jeg har kjøpt inn en 3-liters dunk med vin,så vi skal nok kose oss.

Har ikke fått veid meg i dag,så jeg skriver bare det samme som jeg var i går,så satser vi på at det stemmer.
Blir nok en skikkelig utskeiing i kvel d,det pleier det når jeg er i forening.Men pytt sann,bare jeg greier å holde spisingen i sjakk til vanlig,må det vel være lov å kose seg litt innimellom?

Targa var så snill å regne ut hvor mange kalorier jeg spiser på en vanlig dag,og det var bare ca 1100,og det var jo bra.
Er det sånn at hvis jeg spiser mye en dag,eks 2000 kalorier,så lurer jeg kroppen til å forbrenne mye,slik at den også forbrenner mye neste dag når jeg spiser lite?
Var det forståelig???
Kanskje Targa,min personlige kostholdsekspert*hihi*,kan svare meg på det?

Ha en fin dag alle sammen,og GOD PÅSKE til dere som reiser snart.Selv skal jeg bare være hjemme i Stavanger.Tar noen dagsturer tilSirdalen hvis været er bra.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja21. mars 2002
Heisann!!

Tør ikke legge meg opp i spesialfeltet til lille Targa... hehe....
JEg skal også være hjemme i påsken, skal feste litt i Stavanger vettu.... mye folk ute...
Skal du på Venners venners på Hexagon på søndag?
Hørtes ut som om du skal ha ei kjempekoselig helg jaffal, med venninnebesøk og masse vin.. hehe.... pleier å bli noen intressante samtaler ut av noe sånnt... *leR*

Ha en toppers dag da!!

klem fra Vanja
68,0 kg

Heldigvis hadde ikke helga ødelagt for mye

Nå er jeg i alle fall nede i det jeg var før helga.Syns faktisk at vekta tippet litt under68,men jeg vil ikke skrive 67.5 i frykt for at det går rett opp igjen.Vil ikke at vektkurven min skal gå opp og ned som en jojo,men sakte og sikkert nedover.
I går fant jeg plutselig ut at jeg hadde lyst til å svømme,så i går kveld svømte jeg 1000 m.Var ganske sjelven i bena da jeg gikk på land.Syns jeg har hørt at svømming er veldig bra trening.Noen som vet noe om det?
Jeg er sånn som blir fort lei hvis jeg gjør det samme hele tiden,derfor må jeg variere treningen for å fortsette.
Skal prøve å svømme 1 gang i uka og spinning eller step 2 ganger i uka.
Nå begynner det virkelig å haste!!Det er bare ca. 3 mndr til sommeren og jeg skal ha flat mage.*hjelp*
Er forresten veldig usikker på hvor mange kalorier jeg får i meg i løpet av en dag.Targa sier jeg skal spise 1100-1200 pr dag.Kan noen vær så snill å si omtrent hvor mange kalorier jeg spiste i går?Her er menyen:

Kl 8:2 skiver grovbrød med smør,roastbeef og stekt løk.

Kl 12:2 skiver grovbrød med smør og trønderfår og agurk.

Kl 16:1 potet,5 fiskepinner,litt revet gulrot,ca 1 spiseskje lettrømme,litt stekt løk.

Kl 20:2 skiver grovbrød med nugatti (huff og huff,men jeg var så sulten og godtesyk etter svømmingen).
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Targa19. mars 2002
Kalori-mosteret melder seg til tjeneste....*fnis*
Pekefinger nummer 1....*streng stemme* KUTT UT SMØRET!!!!! Uten at jeg vet hvor mye du har på skivene, vil jeg tippe at bare der er det 200 kcal...(!!!) Pluss at det er jo enorme mengder fett!
Trønderfår er jeg litt usikker på (er ikke det det samme som fårepølse?) Vær litt beskjeden her også... Litt går greit, men i fårepølse er det i alle fall 25% fett. Du bør ikke ha mer enn 10g fårepølse på per skive...
Jeg lager et lite regnestykke til deg.... (siden Vanja skryter så fælt....*s*)

2 skiver grovbrød (tilsammen 50g).............120 kcal
Roastbiff (60g)................................66 kcal
Stekt løk........................................ ?
2 skiver grivbrød (50 g).......................120 kcal
Trønderfår (max 20g -ikke så mye).............66 kcal
Agurk ...........................................O kcal
1 potet (litt lite, bør være 3).................35 kcal
5 fiskepinner..................................250 kcal
Gulrot..........................................0 kcal
1 ss lettrømme..................................30 kcal
2 skiver grovbrød .............................120 kcal
Nugatti (nei-nei-nei-nei)......................183 kcal
+ smør.........................................200 kcal

Totalt 1190 kcal (pluss stekt løk)
(Tulla ikke med nugattien... den er kriminell!!! 523 kcal per 100g....)
Sånn kalorimessig sett kommer du bra ut, men jeg vil tipse om litt.....
Som sagt, kutt ut smøret. Trenger du noe på skiva, så bruk magerost. Du sparer mange kalorier her.
Fårepølse er det mye fett i, så det er ikke lurt å spise for mye av denne. (Litt går greit, for vi trenger fett også!!)
Bytt ut stekt løk med friske grønsaker, f.eks agurk, paprika, purreløk, rødløk (det er et must for meg på roastbiff).
Spis mer potet. Du bør spise 125 g potet til middag, det er ca 3 mellomstore poteter. (Evt. ris (125g) eller spaghetti (125g))
Bytt ut lettrømmen med rømmekolle. (Du finner dem sammen med lettrømmen i butikken) Det er litt mindre beger, men du sparer ca halvparten av kcal, og halvparten av fettet. Tro meg, den smaker akkurat som lettrømme (og jeg er skikkelig kresen på min rømme!!) Nugattien orker jeg ikke kommentere....*sss*

I tillegg bør du drikke melk. 0,5 liter skummet eller ex-lett melk. Velger du vanlig lettmelk, bør det bare være 0,4 liter. (per dag altså)
Spis frukt! To små-frukter per dag (eple, pære, appelsin osv. Ikke for mye banan.)

Drikk mye vann. Da mener jeg MYE! 2-3 liter per dag!! (-jeg sliiiiter max! Jeg klarer ikke 2 liter...)

Ellers er det bare å pøse på med grønsaker. Det har veldig lite kcal, og metter godt. (Derfor teller jeg ikke kcal på det)

(-huff, får det inntrykket av at jeg er blitt "kostholds-ekspert" her inne, og det er jeg IKKE! Går på Grete Roede-kurs, og snapper opp tipsene der..... )

Svømming er bra trening for hele kroppen. Men du forbrenner ikke store mengder kalorier på kort tid... Du må svømme i 40 minutter for å forbrenne 200 kcal... Til sammenligning må du jogge i (bare) 20 minutt for det samme. Andre ting: Gå på ski i 30 min, gå (raskt) i 30 min, gå opp trapper i 15 min.

Håper du finner dette litt matnyttig (hm, dårlig valg av ord....). Jeg er som sagt ingen ekspert, men svarer så godt jeg kan....

Lykke til Silje-mor!!

Klemmer fra Targa
c.AuthorAlias vanja19. mars 2002
Hei igjen! *ss*
skal reise med mitt lillefestdyr der hjemme... hehe... vi er bestekompiser og kjærester, så vi har det rågøy på byen sammen!! *sss*
Elsker å farte rundt til nye steder og feste... særlig utenfor Stavanger, siden man da kan leke og ha det gøy uten å være redd for å drite seg ut.. hehe...

Ha ne flott dag svømmedronning!! *kniiis*

Vanja
c.AuthorAlias vanja19. mars 2002
Heisann!

Jeg aner ikke hvor mange kalorier du fikk i deg, men Targa er ekspert på det der! *smiler stort*
Svømmte du i svømmehallen nede i byen? Har også lurt på å prøve det, men gidder liksom ikke alene... *sss* Dessuten er jeg ikke akkurat fisk i vannet, så det går litt tregt... hehe... brystsvømm med hodet en halv meter over vannet... *ler*
Men 1000 m.. er ikke det fryktelig mange lengder? Ble en smule imponert av deg der ja... *sss*

klem fra Vanja
68,5 kg

På an igjen

Har ikke greid å holde motivasjonen oppe i helga,men jeg har heldigvis ikke gått opp mer enn et halvt kilo.
Så nå begynner jeg med ny frisk i dag.Satser på å trene i kveld.
Etterpå må jeg ut og handle,skal nemlig ha bursdagsselskap for eldstejenta på torsdag.Hun blir 9 år,og skal ha 19 jenter.
Så jeg må sette i gang og bake i morgen.*STØNN*
Heldigvis er det 1 år til neste gang.
Håper at andre som har barn på samme alder føler det samme,og det ikke er bare jeg som er sytete.
Ellers så gleder jeg meg ihjel til helga,da skal ungene til faren og samboeren min skal reise og besøke foreldrene sine.Så jeg skal ha huset helt for meg selv.Sove så lenge jeg vil,og ingen som maser.Det skal bli skjønt!!
68,0 kg

Begynner å bli litt mer fornøyd

Nå syns jeg magen begynner å bli flatere og fastere.Håper treningen begynner å gi utslag nå.
Vekta holder seg på 68 kg,så nå satser jeg på at det bare går en vei:nedover.
I kveld skal ungene sove hos farmor,så kjæresten min og jeg har tenkt oss på kino og se Et vakkert sinn.Det skal bli koselig.
Har ikke hatt tid til å trne siden tirsdag,men jeg skal prøve å få tid i morgen.
På søndag skal vi kanskje til Sirdal og gå på ski,og det er jo en form for trim det også.
Kanskje jeg får forbrent noen kalorier i kveld også,siden jeg og min kjære har huset for oss selv *hi hi*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Targa15. mars 2002
Hi-hi, ja trim i vei!!!! (Er litt misunnelig nå, min kjære dro bort i går og kommer ikke hjem før ons-tors.....) Leste det du skrev i går, og det er ikke så rart at du nå har gått ned. En må faktisk spise ganske mye (sunn mat altså) før kroppen slipper kiloene. Spiser du for lite vil kroppen tviholde på de ekstra kiloene for alt i verden. Den setter heller ned kroppsfunksjoner for å slippe å tære på ekstra-lageret! (Får du i deg under 1000 kcal per dag, går kroppen over på "sparebluss". Den tror det er hungerskatastrofe, og at tilgangen på mat er dårlig. Kroppen setter ned enkelte kroppsfunksjoner for å slippe å tære på fettet. Det vil den "spare" på.... *stønn*. Du kan merke at du blir kald på hender og føtter, hodepine, svimmelhet, trøtt osv. Spiser du derimot nok mat (over 1000 kcal, helst 11-1250 kcal per dag), tror den faren er over, og bruker villig vekk av overskuddsfettet. Dette er nemlig akkurat nok mat til at kroppen blir "lurt". Den tror ikke det er fare på ferde, men det er samtidig så få kcal at kroppen må bruke av overskudds-lageret for å komme i mål!
En annen ting er at om du spiser for få måltider, vil kroppen forbrenne muskler i stedet for fett. *iiiiiik* Mens spiser du ofte vil den bruke av fettet. Slanking er ikke lett!!! *s*
Vet jo ikke hva og hvor mye du spiser per dag, men sleng på litt frukt innimellom så holder du forbrenninga oppe. Tror ikke det bør gå mer enn 3-4 timer mellom hvert måltid.

Lykke til!!!

Klemmer fra Targa-lille (på kostholdskurs.....*ssss*)
68,0 kg

Nå forstår jeg ingenting

Jeg forstår ikke helt hva som skjer,for de siste dagene har jeg spist mer enn de tidligere ukene.Da gikk jeg ikke ned noen ting,og plutselig nå så går jeg ned 1 kg på et par dager.
Kanskje det er først nå treningen begynner å gi utslag.Er det noen andre som har erfaring med det?
Håper bare det holder seg da.
En får jo litt motivasjon også når det går nedover,og den hadde jeg begynt å miste nå.Så nå er det bare å stå på!!
Nå skal jeg snart fortsette husarbeidet fra i går,og i kveld skal jeg til ei venninne og se big brother.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja14. mars 2002
Heia!

Jobber for ABB jeg, så det er dem som arrangerer sånne turer... *ssss* Kjempegøy!!
Jobber som IT tekniker, med bærbare PC'er.. kjempespennende! Men det er spennende med barn også, og jeg drømte i flere år om å bli lærer, så komemr du inn tror jeg du kommer til å kose deg!!!! *sss*

Gleder meg også til BB i kveld.... egnetlig ikke sååå gøy, men er man avhengig så er man... *ler*

*klem fra Vanja*
68,5 kg

Den stor vaskedagen (*puh*)

I dag har jeg fri fra jobb og er bare nødt til å ta et tak her hjemme.Nå når sola står inn vinduet ser jeg bare hvordan støvet fyker.
Men jeg prøver å utsette det hele tiden,var oppe på høyskolen i formiddag og henta noen søknadspapirer.Har tenkt å begynne på skole til høsten.
Nå er jeg kommet hjem igjen og skal begynne på husarbeidet.Måtte bare innom her en tur først.
Har trent 3 dager i strekk nå,så i dag tar jeg en velfortjent pause.

Nei, nå må jg sette i gang!!
Ha en fin dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja14. mars 2002
Heia lille husmor!!

Klarte du å gjøre masse rent i går? hehe.... jeg er ekspert på å utsette ting, så det der kjenner jeg godt til!

Hva er det du skal studere til høsten?

*klem fra Vanja*
68,5 kg

Det nærmer seg 68

Idag vippet også vekta mellom 68 og 69,men nå syns jeg faktisk den var nærmest 68.Så vi får bare krysse fingrene for at det går rette veien.
Tok ungene med meg på trening i går,men spinningen som jeg skulle på var det selfølgelig fullt på.Neste time begynte ikke før en halvtime senere,og 1.5 time var for lenge for ungene å vente.Så da syklet og rodde jeg i 45 min. inne på helsestudioet,men det har ikke helt samme effekten å trene alene.Jeg greier liksom ikke å gi like mye da.
Så jeg gjør et nytt forsøk idag.Ungene skal til faren,så da har jeg god tid.Vanligvis tar samboeren min barna når som helst,men akkurat nå er det mye overtidsjobbing for han.
Ha en fin dag alle sammen!!
68,5 kg

endelig litt bevegelse på vekta

Nå har vekta vippet mellom 68 og 69 hele helga,så nå skriver jeg 68.5,og så satser jeg på at jeg ikke går opp igjen.
Har ikke hatt tid til å skrive i helga,for jeg har vært så fyllesjuk.*STØNN*
Hadde det kjempekoselig hos et annet par på fredag,men det ikk jeg svi for hele lørdagen,og delvis på søndagen også.
Heldigvis hadde vi ungefri,så vi kunne bare slappe av hele helga.
Ellers så må jeg si jeg ikke har tenkt på slanking i det hele tatt,men det ser jo ikke ut som det har hatt så mye å si.
Tar med meg ungene på trening i dag tenkte jeg,for samboeren min kommer ikke hjem før kl 22.
Men først må jeg innom politistasjonen og hente mobilen min som jeg glemte i drosjen fredag natt/lørdag morgen.Heldigvis var det en ærlig sjåfør.
Ha en fin dag alle sammen!!
69,0 kg

68-69-68-69

I og med at jeg ikke har elektronisk vekt,er det ikke så lett å se nøyaktig hva jeg veier.Jeg syns det vippet mellom 68 og 69 i dag morges,men jeg skriver 69,så slipper jeg jaffal å gå opp igjen.
Blir ferdig med mensen nå til helga,så da satser jeg på at 69 slipper taket.
Tenkte jeg skulle på spinning i ettermiddag,og så blir det en tur til ei venninne i kveld.Det blir sikkert en helaftens tv.kveld med to og en halv time med big brother først,og så borettslaget etterpå.Han Robert Stoltenberg er jo bare skjønn.
Håper bare ikke hun setter frem noe snop,for jeg vet ikke om jeg greier å la være å ta.

Ha en fin dag alle som gidder å lese min dagbok.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja7. mars 2002
JEg vil også være med på dildoparty!!!!! *ler*
JEg har aldri vært på sånnt... skulle engang, men hun som skulle ha det ble syk.. *sukk*
Får ha det til gode... men lov meg å kjøp masse spennende og oppdater meg hvis du så noe kuult!! hehe...

Jeg har vært sammen med min kjære offisielt i 2 1/2 år... uoffisielt en smule lenger.. hehe... Dattera mi er 6 år og går i første klasse.. *ss* Kjempesøt lita tulle!!! *ssss*

Godt å se at du også se på BB i 2 1/2 time på torsdagene... hehe.. jeg er litt sent ute nå... men jeg har lyden på.. måtte jo innom å skrive noen hilsener.. *sss*

*kooos fra Vanja*
c.AuthorAlias Targa7. mars 2002
Du skal se at så snart mensen er over, er også 69 over og ut!! Skulle egentlig bare si at joda, undertøyet passa det.... Jaffal hofteholderen!!! *gliser* Tenk at jeg hadde "glemt" å prøve dem... Ble jo en festlig morgen dette!
Er du godtesugen, så kjøp deg Lacryl. Det er greit å putte i munnen. Jeg syns de tar den værste søthungeren, og det er "lov" å spise i følge Grete Roede.... (jeg går på kurs)

kos deg i kveld da! Jeg får mannen hjem igjen, så vi har nok ikke tid til å se på TV.....*ti-hi*....

Klemmer fra Targa
69,0 kg

orker ikke å trene i dag

I dag har jeg bare vært trøtt hele dagen.Hadde ambisjoner om å trene etter jobb i ettermiddag/kveld,men eldstejenta går på svømming på onsdagen,og så viste det seg at samboeren min skulle spille kamp kl 18.Så da satt minstemann og jeg igjen med alt rotet etter middagen.Istedet for å rydde opp med en gang,var jeg så trøtt at jeg satte på fox kids til minsten,og så sovnet jeg på sofaen selv.
Nå er klokka 19,jeg har rydda kjøkkenet,eldstemann kommer snart hjem og da er det lesing og legging som står for døra.Samboeren kommer ikke hjem før ca 21.30.
Jeg er klar over at det er snakk om prioritering når du skal få tid til å trene,men det er ikke alltid like lett å få det til.


I dag ble det bare klaging ,men jeg har ikke vært opplagt.Det er sikkert mange småbarnsmødre som kjenner seg igjen i at alle andres behov kommer i første rekke.

Ikke går jeg ned i vekt heller,så denne dagen har ikke vært bra på noen måter.Så nå tror jeg at jeg går inn til sønnen min og tar ei skive med nugatti jeg også...
69,0 kg

Deilig med fridag

I dag har jeg fri fra jobb,ungene er i barnehagen og på skolen,så nå sitter jeg bare og koser me.

Var nettopp og handlet,og hadde veldig lyst på noe godt og kose meg med nå når jeg skulle være alene.Men,standhaftig som jeg er,greide jeg selfølgelig å styre unna.Så jeg er veldig fornøyd med meg selv.

Ellers kjenner jeg det godt at jeg var på spinning i går,er stiv og støl over alt,og spesielt en viss plass.Jeg har ikke noen egen spinningbukse,så det er litt vondt å sitte der en hel time.Men,hva gjør man ikke for skjønnheten??

I kveld skal jeg være med en venninne på lagersalg med barneklær.En venninne av henne igjen har vært i Paris og kjøpt opp et parti som hun selger billig,så det blir spennende å se om jeg greier å bruke noen penger i dag.
Når det gjelder klær til ungene,kan jeg gå helt amok.Egentlig burde jeg heller kjøpt noe til meg selv,men jeg nekter å kjøpe str 42.Vil helst ned i 38.
Så da får vi bare stå på!!
Ha en fin dag alle sammen!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Vanja6. mars 2002
Heisann Silje!

Du er kjempestandhaftig og det misunner jeg det for! Du skal være stolt av deg selv..... de siste par dagene har jeg ikke vært sååå flink på butikken... men jeg vet jeg kan, så kanskje jeg kan bruke deg som butikk forbildet mitt! hehe...

Hvis du ikek har tenkt å få gnagsår og ømme muskler både her og både der... så bør du få kjøpt deg ei sykkelbukse vennen!!! Du kan ha som mål at du skal kjøpe en sånn bukse i dag, siden du sikkert kjøpte masse barneklær i går... for da har du vært flink jente!!!

Stoor koos fra Vanja

c.AuthorAlias prestige5. mars 2002
hei :)
Takk for kommentaren :)
Jeg og mamma tenkte kansje vi skulle se "alt om min far" i morgen vis jeg får tid..
Jeg skjønner ikke at du kan bruke str. 42...vi er like høye og veier omtrent d samme og jeg har aldri brukt noe annet enn str.38...
Av og til str.40 men sjeldent..
Men vi tar om kampen om noen kg. av til sommeren...
Kos deg på lager salget :))))
*klem*
c.AuthorAlias Targa5. mars 2002
Joda....str 38....*drømme-drømme* Det var en gang... Kjøpte meg nye klær i går, syns jeg fortjente en liten "belønning". Har tross alt gått ned 10 kg sia jul! (la jo på meg et par kilo i jula da...) Så nå er jeg "nede" i str 42... Gleder meg til de blir for store....*he-he*
Syns du var kjempeflink som klarte å motstå fristelsen i dag! Bare man er sterk mens man er på butikken, så går det jo greit! Har man ikke snop i huset, er det ikke så lett å sprekke.

Ha en kjempeflott dag i dag da! Håper du finner noe fint til de søte små! (er ungene gamle?) Jeg har sjøl to jenter på 3,5 år og 10 mnd.

Klemmer fra Targa
69,0 kg

Litt ned og så rett opp igen

Har ikke hatt tid til å skrie i helga.Lørdag var jeg nede i 68 kg.Veide meg også på elektronisk vekt hos søstera mi,og den viste 69.2 på ettermiddagen med klær på.Gjett om jeg var fornøyd!

Men så fikk jeg mensen i går,og i dag var jeg oppe i 69 igjen.Sukk...
Håper at det er pga mensen,og at jeg går ned igjen.

I dag har jeg vært på en knallhard spiningtime,så jeg satser på at dt gjør susen.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.