Har ikke nogen valg. vægten må ned!
Hei. Håber at denne side kan hjelpe mig i kampen mot alle mine kilo. Jeg går ikke på nogen speciel kur, men prøver at lage min egen, og hvis det ikke går må jeg melde mig på et slankekurs.
Jeg driver ikke med nogen form for mosjon, men nu skal jeg begynde at gå lange turer og bruke trim sykkelen litt oftere.
Jeg kommer tilbake i morgen og fortæller mere om den første dagen i resten af mit liv. Lykke til. Klem Silja
Jeg driver ikke med nogen form for mosjon, men nu skal jeg begynde at gå lange turer og bruke trim sykkelen litt oftere.
Jeg kommer tilbake i morgen og fortæller mere om den første dagen i resten af mit liv. Lykke til. Klem Silja
Håper du vil trives og skriver ofte i dagboka di! Det skal bli spennende å følge deg på veien mot et lettere liv:o)
Lykke til!
Klem fra Ariana c",)
Det viktigste du gjør det er å spise frokost. Jeg sliter litt med det, så det blir banan og vann hver morning for meg.
Hvis du går til legen kan du få noen tabletter som heter Xenical, de tar opp 30% av fettet i maten du spiser, fungerer kjempe bra. Men spiser du mat med mye fett, kan du risikere å få fett diaré, så vær forsiktig.
Skal følge med deg!!!
Klem Måne