← Alle dagbøker
silie
48 år176 cm4 innlegg
2002
0 følgere
Start90,0 kg
Sist90,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå29,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka jeg skjemmes...
Har ikke turt å kikke inn på denne siden engang, for jeg har sååå dårlig samvittighet. Jeg har vært på en ferie nå i nesten en uke. Det ble veldig mye god mat og selvfølgelig en del alkohol. Det betyr at jeg er tilbake i utgangspunktet. uff!
MEN, jeg må jo bare prøve igjen, for ente gang. Er egentlig ikke så veldig motivert for jeg er så lei av å feile og prøve på nytt uten å klare de små målene jeg setter meg.
Tror jeg skal prøve å skrive ned alt jeg spiser, så jeg får full kontroll. Må også begynne å trene... for et ork!
Håper ting blir lettere imorgen.
Håper det går bedre med alle dere andre:-)
motivert, motivert, motivert, motivert!:)
JEG MÅÅÅ KOMME IGANG MED TRENINGEN!!! Er det noen der ute som har tips til å hjelpe meg til å komme opp fra sofaen? Jeg er jo så flink til å spise sunt, klarer jeg bare å trene også, blir det jo helt perfekt! Det verste er at vekta går litt nedover for hver dag, uten at jeg beveger meg en meter. Det må jo bety at kroppen min er fornøyd med den maten den får fortiden.
Samboeren min og jeg har funnet ut at vi skal til Hellas i juli... Det betyr bikini og små sommerklær. Jeg vil så gjerne føle meg vel da, og det gir meg kanskje enda mer motivasjon til å fortsette med denne livsstilen. BARE JEG KLARER Å KOMME MEG PÅ DEN FORDØMTE TRENINGEN! Men jeg er motivert, virkelig motivert, har en følelse om at jeg endelig skal klare å gjennomføre dette, vet ikke hvorfor, men tror det alikavel.
Neste gang jeg skriver i denne dagboken, SKAL jeg ha vært på en eller annen form for trening! DERMED BASTA!
Hilsen en litt fortvilt, men motivert meg...;-)
Heisann!
Har ikke skrevet på noen dager p.g.a. mye jobbing, men nå er jeg tilbake for fullt!
Jeg har nemlig ikke gitt opp, hvis det er det dere tror!
Jeg må faktisk si at jeg er ganske stolt av meg selv, har vært veldig flink de siste dagene. For meg er det nemlig viktig å komme over "et par dagers" bøygen, for at det skal ha noe betydning. Jeg pleier nemlig å være ganske flink en dag, men den neste er det tilbake til sofasitting og småspising. Har spist mye frukt og grønt og selvfølgelig drukket veldig mye vann! Har prøvd å innføre salat til lunsj hver dag og ellers spiser jeg brødmat og sunn middag. Er nemlig ikke hysterisk, og er imot slankekurer, men derimot omlegging av kostholdet, det tror jeg på!! Må jo innrømme at det har gått dårlig med treningen, men det er som sagt p.g.a. mye jobbing( ingen unnskyldning kanskje...), men skal virkelig prøve å skjerpe meg, jeg vet jo at det går fortere nedover hvis man er litt i fysiksk aktivitet også. Uansett: Jeg har vært litt flink, og det har alle dere der ute også, blir helt imponert over alle de som skriver om kiloene som "renner" av, kjempeflott!
Takk for de oppmuntrende kommentarene, skal bli flink til å gjøre det samme!
Snakkes, klem Silie
Nå er det nok!!
Jeg har fått inspirasjon til å gå ned i vekt med denne siden! Nå er jeg klar, kan ikke utsette dette lenger!
Jeg veier idag 90 kg, helt utrolig at det går ann. For ca 1 1/2 år siden veide jeg 70 kg, mener derfor at det ikke er meningen at jeg skal være overvektig- har bare spist ENORMT MYE den siste tiden! Det startet da jeg fikk meg kjæreste, vi ble sittende for mye i sofaen og spise og kose oss, mye god mat og stillesitting, video titting og klining.
Vektnåla går bare oppover og oppover, men herregud jeg kan ikke gå over 90 kg. Det må bare bli en stopp. nå.
Imorgen er den store dagen, da skal jeg prøve å spise normale måltider og gå lange turer samtidig som jeg skal begynne på spinning( har hørt det er effektivt). Det er høye mål jeg har satt meg, men skal jeg klare å gå ned ca 15 kg til sommeren, må jeg være så streng med meg selv.
Skal skrive mere imorgen, da får vi se om jeg har klart den første dagen i mitt nye liv!
Hilsen Silie
Det er ikke noe å skjemmes over! Det er bare å prøve igjen. Ikke lett å slanke seg når man er på ferie heller.... Du skal se at det som har kommet på i ferien går ganske greit av igjen.
Vil absolutt anbefale deg å skrive ned alt du spiser. Det hjelper i hvert fall meg. Jeg blir mer bevisst på hva jeg putter i munnen. Og det gir meg oversikt over at jeg faktisk spiser ofte nok.
Trening ja... Der er jeg nok i samme kategori som deg: for et ork! Men, vi får prøve å finne noe vi liker. Og huske at litt trening er bedre enn ingen trening. Man skifter ikke livsstil sånn over natta vet du.
Lykke til videre!
Nefele
Så du er kommet tilbake. Du må ikke sjemmes, vær heller stolt fordi du vil prøve igjen. Dette klarer du så fint så.. Med hjelp av disse sidene går alt så mye lettere. Det er iallefall min erfaring, det hjelper jo også at det er vår, og nyyyydelig vær:)
Håper å høre fra deg hvordan det går:) Klem Henriette