← Alle dagbøker
diarist.Alias

sienna

50 år165 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start94,0 kg
Sist94,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå34,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. juni 200217. juni 2002
😀94,0 kg

Dette er gøy...

Må virelig si at å skrive sin egen slankedagbok her virkelig er inspirerende...:-)
Merker at kiloene går av...om en sakte.. Tror ikke jeg noensinne har kommet så langt i noen "slankekur" før. Men som så mange av dere sier...det er ikke snakk om noen slankekur. Det hele er en livsstilsforandring. Det er meget riktig for meg også. Det er vel derfor jeg ikke er så opptatt av hva vekten skal slutte på.. Jeg er bare nødt å innse at jeg må leve annerledes enn jeg har gjort. Spise sunt, ofte, samt trene... Ja, en merker humøret bli bedre med at vekten går ned. Allikevel, det er ikke til å se bort i fra alle tunge stunder....tror alle dere her kan skrive under på det...
Det viktigste er vel å stå på...så får vi støtte hverandre når vi trenger det som mest:-)
Anyway..... I dag har jeg en fin dag....og skal nyte den følelsen....

Klem Siennna
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😄18. juni 2002
Heisann,
velkommen i klubben. Du har riktig innstilling, så dette kommer til å gå bra. Her er vi gjennom gode og onde dager SAMMEN.
Ønsker deg en herlig dag!
Bambi
Bilde
👻94,0 kg

Inspirasjon...

Heisann:-)
For noen flotte sider! Har akkurat registrert meg her, og lest mange fine innlegg fra så mange kjempeflinke mennesker! Jeg trenger inspirasjon fra dere! Har vistnok mistet 11kg siden nyttår....men...føler det går så sent... Til tider er det veldig slitsomt, så det hadde vært godt med litt drahjelp innimellom:-)

Går på NOKA og sunn mat.... Ja, har så absolutt hatt to store sprekk..men har kommet meg i gang igjen. Går halvannen ++ times tur hver dag også. Så føler meg mer flink enn hva vekten tilsier... Men men....så lenge den går nedover...:-)

Klem fra meg....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😊16. juni 2002
Velkommen hit!

Her kan jeg garantere at du får motivasjon, inspirasjon og drahjelp... selv har jeg vært her litt over en mnd, og gått ned 5 kilo så langt... et godt tips er å lage litt mål og delmål... så har du noe å jobbe frem mot :)

lykke til! skal følge med deg, for å se hvordan det går
c.AuthorAlias nameit😀16. juni 2002
Hei Sienna!

Velkommen hit. Her er det masse oppmuntring, tips og gode råd å få. Gir du tilbakemeldinger får du igjen så det monner.
Virkelig et flott sted for slike som oss. Godt å ha noen "anonyme" å betro seg til, spørre om råd og få ris og ros.
Har selv vært her i snart 3 mnd. og har gått ned over 8 kilo.
Går ikke på noen kur, men har lagt om kosthold/livsstil = mindre usunn mat, en kosedag i uka (mot normalt 5-6 dager) samt en del trening.
Du har jo allerede gått ned 11 kg. så du er jo kommet veldig godt igang. Sett deg noen delmål fremover, gjerne med belønning etterhvert som du oppnår de.
Trener du noe? Hva er målet ditt?

Jeg ønsker deg lykke til videre på den slanke sti.
Ha en fin søndag!

Klem fra NameIt
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.