← Alle dagbøker
sampli
56 år176 cm69 innlegg
2011–2016
0 følgere
Start80,0 kg
Sist77,7 kg
Endring−2,3 kg
Mål63,0 kg
BMI nå25,1
📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Fortatt forsetter
Jepp. Ti prosent ned og jeg ser sekstitallet. Målet klart
18. september 2015
75,4 kghalvveis
Åtte kilo ned og jeg nærmer meg
Diett Masse mat
16. september 2015
🙂74,6 kgTing tar tid
men det går sakte rett vei
8. september 2015
😵77,3 kgto frem og et tilbake
Jeg skylder på tannlegeskrekk....spist sunt men mye, og toppet det hele med både sjokolade og potetgull.
Men nå er både plombe og krone på plass, jeg er litt fattigere og fetere, men jeg har i alle fall ikke røyka.
grrr
jeg er tilbake til startvekta, jeg. Men målet er 73.3 og det skal jeg klare før vi skriver oktober. Jess§
4. september 2015
😃76,3 kgSommerferie over og ny giv - og nye mål
Tre kilo ned og trene litt hver dag. Premie blir totalgennomgang av klesskap.
Og så tre til.
Sommerferie snart over
men fra i dag Til jeg drar på siste lille ferietur er det ti dager og jeg tenker meg ned over en kilo, helst to til da. Burde motivere det.
Diett Kaffe x 4
Te og slankete
Cola Light
1dl hvitvin
60g brød
50g skinke
30g rekesalat
30g potetgull
1 rugsprø
hjemmelagd eple/stangsellerisalat
babysteps
litt og litt lettere
Hurra og endelig!
Normalvekt for evig og alltid.
Nå er neste mål - ordentlige mål 6.8 kg unna og det skal jeg klare å få til innen september er over. Deretter kommer siste delmål på 66.6 og justering og stabilisering. Nå er de to første målene nådd. De var med vilje nære hverandre. Men ærlig talt, fy så deilig å si ha det til åttitallet og ikke minst å komme ned på normalvekt, så et var for all del reelle mål. Den neste utordringen er stor og jeg gyver løs på den de kommende to ukene før brylluppet i uke tre, Tar slankefri de dagene jeg er bortreist, men fortsetter etterpå. Lett å lgge planer i vedmind.
Elsker å kjenne at det minker rundt midjen.
:)
Delmål nådd!
Nå tangerer jeg normalvekt! Delmål to nådd og jeg gyver løs på å gå ned 7.4 kilo. Det største målet er altså å se sekstitallet
Tre flinkeuker kommer min vei, fem kilo er målet.
Startet dagen med litt potetgull og lasagnerest i mikroen fra middagen i går og jeg innser at slik slanker jeg meg ikke...
Så nå har jeg drukket bare te og kaffe etter det. Veid opp tilsvarende mengde jeg tok, regner kcal og går for rundt 1200 om dagen i 22 dager. Ikke noen regler, bortsett fra at jeg må telle og regne på innhold av energi. Jeg burde klare fire kilo på tre uker, helst fem. Jeg har allerede kjøpt kjole til ewt bryllup jeg skal i den 14.august, så da er målet klart, da! :)
Grilling er gøy, men vekta snudde
Oj sann!
Men det gjelder å ikke gi seg - og kanskje velge litt lurere neste gang. Flinkehelg nå restten av helga.
Ambivalens
Først og fremst er jeg fornøyd, jeg er i gang og jeg går ned, dessuten lærer jeg sakte men sikkert at alt jeg må ha hodet med og velge rett hver dag, om jeg skal ned.
Jeg er bare dager unna første delmål og er i siget.
Diett Løselig er planen er to nokamåltid, salat,
grønnsaker, biff og to knekkebrød eller rugsprø med norvegia.
Frokost
Knekkebrød med ost og salat og kaffe
Lunsj
Shake
Middag
Biff og grønnskaer
Kvelds Salat
Nå er snart første delmål i boks
Hurra!
Mindre enn ett kilo unna første mål- hurra!
Ble mye grillmat i går, men jeg klarte å velge lurt og er fornøyd med det.
I løpet av uka skal jeg se første delmål, jeg er en kilo unna det og mindre enn fire unna det etter der.
1: ha det forhatte åttitall, og
2: hei, normalvekt.
Det er om å gjøre å komme dit fortest mulig. For jeg er lei av å være lubben!
Diett Bar.
Kaffe
Detox-te
Suppe
Rugsprø med ost og salat
Oppstartsglede!
Vekta rikker på seg i rett retning og det er oppmuntrende. Første delmål skal nås allerede til uka, nå må bare foten gå seg til så kan jeg bevege meg mer. Glad for at jeg er i gang!
Diett Kaffe
Detox-te
Rugsprø med ost og salat.
Er du med?? Heier på deg!