← Alle dagbøker
diarist.Alias

rocca

54 år169 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist66,0 kg
Endring−7,0 kg
BMI nå23,1
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. januar 20027. april 2002
66,0 kg

tror jeg gir meg nå...

Takk for en flott motivasjonsfaktor! hej då!
70,0 kg

oh yes!

5 kg til målet!!
71,0 kg

saakte...

Oi oi oi ! Ihelga har det vært morsdag OG fastelaven! Masse kaker/boller og krem! Men sannelig ser det ikke ut som om dette har gjort noe liskom... Var 74 på fredag, men jeg er vel i eggløsningsfasen, og da blir jeg så "vassen" ... :-)
71,0 kg

jippiiiii!

Endelig ser d ut som om d løsner litt... Veide meg i morges, selv om d ikke er veiedag, og jaggu har vekta gått litt ned... Bra! Ei helg med bare sunne saker ser ut til å ha gjort sitt...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias moms4. februar 2002
Er det ikke deilig når det endelig løsner litt og vektnåla flytter seg nedover på skalaen? Så flink du har vært når du attpåtil har klart å holde den sunne linjen i helga! Lykke til videre!
Fra Moms
72,0 kg

..og vi står stille...

Ja, ja! Står jaggu stille på vekta, mens cm. raser ned.. Flott det iallefall da..... Er vel ikke så fornøyd med kosten denne uka, og det har blitt litt lite trim.. Men det kommer flere dager! Dette skal jeg klare!!!!
72,0 kg

sakte men sikkert...

Er vel ikke så fornøyd med kostholdet den siste uka, men det at jeg spiser mindre ser ut til å gjøre utslag.. Mens-mage er ikke akkurat det som gjør at vekta synker heller da... :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Arwen22. januar 2002
Det er bare å stå på videre!! ;)

Mange klemmer fra Arwen!
73,0 kg

startvekta mi!

mål: ned ytterligere 5 kg...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen17. januar 2002
Velkommen hit. Dette er en fin måte å starte et nytt og bedre liv( sunnere)for alltid. Ikke tenk på dette som en slankekur, men et hjelpemiddel til å forandre dårlige vaner og leve sundt (for alltid) selv om vi alle selvfølgelig har våre "sprekker"!

Det er måten jeg ser det på iallefall.

Lykke til:-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.