← Alle dagbøker
diarist.Alias

r

52 år174 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start81,0 kg
Sist80,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå26,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. august 200228. august 2002
😃80,0 kg

Nå går det litt lettere

Faktisk er det en bukse som fra å være pølse skinn er behagelig. Det er en fryd at opplegget virker. Det hjelper masse å vite at jeg har lov til å unne meg noe ekstra en dag i uka. I tillegg har jeg virkelig tro på mine lange trilleturer, med vannflasekn tilgjengelig
😉80,4 kg

Det går rette veien

Jeg går tur som bare det. Har ikke sprukket med godterier enda...Håper å komme under 80 føri løpet av de neste tre ukene.
😵80,5 kg

Tungt

Føler ikke at denne slankinga tar heelt av jeg. Typen spiser potetgull og jeg sikler for å være ærlig, men jeg holdt fingrene av fatet. Et halvt kilo...Håper å være under åtti omm tre uker!!
😐81,0 kg

Veiing

Jeg tror bare jeg skal veie meg en dag i uka..Blir litt oppgitt ellers tror jeg.
Det går bra foreløpig, ingen sprekker enda.
😐81,0 kg

Ikke et gram

foreløpig. Har ikke satset på en veldig hard start . Har kuttet ut smør, godterier(lov en gang i uka), har innført noen lettprodukter, samt at jeg bare skal forsyne meg en gang av middagen. Ellers er mitt mål daglige trilleturer, samt å trene et par dager i uka i tillegg. Det må vel monne litt etterhvert. Tror nok de siste kiloene må av the hard way, ingen vidunderkur.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ally😊15. august 2002
Heihei, det var da litt av et alias du hadde! Skikkelig James Bond agent-navn.
Velkommen til oss! Flott at du ikke kaster deg over pulverkurene, det er nok ikke det som skal til. Trilleturene kommer sikkert til å monne etterhvert, det kan jo være tungt nok med vogn og greier. Ellers er vi flere som rett og slett har endret kostholdet vårt til mat med lav GI, dvs vi har redusert kraftig på inntak av hvetemel, pasta, potet, ris etc. Ser ut til at flere har fått mer energi, bedre humør og sist men ikke minst lavere vekt av det. Si fra hvis du vil vite mer - det handler ikke først og fremst om å bli slank, men å gi kroppen det den trenger for å fungere på alle måter, inkludert fordøyelse og forbrenning. Kan spesielt anbefale dagboka til Augusta.

Lykke til videre!

Ally
😐81,0 kg

Hei


Har gått ned tretten kilo etter fødselen uten å slanke meg. Nå har vi nettopp avsluttet ferie, så nå er det bare å gå på med krum hals....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😃13. august 2002
Hei og velkommen hit!
13 kg ned uten å slanke seg høres jo lovende ut. Har du noen planer om hvordan du vil gå ned resten? eller satt deg noen delmål? det kan hjelpe.
lykke til!
😛81,0 kg

nettopp startet

Fødsel og svangerskap har satt sine spor, men jeg har et mål om 70 kg til jul.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.