← Alle dagbøker
r
52 år174 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start81,0 kg
Sist80,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå26,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Nå går det litt lettere
Faktisk er det en bukse som fra å være pølse skinn er behagelig. Det er en fryd at opplegget virker. Det hjelper masse å vite at jeg har lov til å unne meg noe ekstra en dag i uka. I tillegg har jeg virkelig tro på mine lange trilleturer, med vannflasekn tilgjengelig
Det går rette veien
Jeg går tur som bare det. Har ikke sprukket med godterier enda...Håper å komme under 80 føri løpet av de neste tre ukene.
Tungt
Føler ikke at denne slankinga tar heelt av jeg. Typen spiser potetgull og jeg sikler for å være ærlig, men jeg holdt fingrene av fatet. Et halvt kilo...Håper å være under åtti omm tre uker!!
Veiing
Jeg tror bare jeg skal veie meg en dag i uka..Blir litt oppgitt ellers tror jeg.
Det går bra foreløpig, ingen sprekker enda.
Ikke et gram
foreløpig. Har ikke satset på en veldig hard start . Har kuttet ut smør, godterier(lov en gang i uka), har innført noen lettprodukter, samt at jeg bare skal forsyne meg en gang av middagen. Ellers er mitt mål daglige trilleturer, samt å trene et par dager i uka i tillegg. Det må vel monne litt etterhvert. Tror nok de siste kiloene må av the hard way, ingen vidunderkur.
Hei
Har gått ned tretten kilo etter fødselen uten å slanke meg. Nå har vi nettopp avsluttet ferie, så nå er det bare å gå på med krum hals....
nettopp startet
Fødsel og svangerskap har satt sine spor, men jeg har et mål om 70 kg til jul.
Velkommen til oss! Flott at du ikke kaster deg over pulverkurene, det er nok ikke det som skal til. Trilleturene kommer sikkert til å monne etterhvert, det kan jo være tungt nok med vogn og greier. Ellers er vi flere som rett og slett har endret kostholdet vårt til mat med lav GI, dvs vi har redusert kraftig på inntak av hvetemel, pasta, potet, ris etc. Ser ut til at flere har fått mer energi, bedre humør og sist men ikke minst lavere vekt av det. Si fra hvis du vil vite mer - det handler ikke først og fremst om å bli slank, men å gi kroppen det den trenger for å fungere på alle måter, inkludert fordøyelse og forbrenning. Kan spesielt anbefale dagboka til Augusta.
Lykke til videre!
Ally