← Alle dagbøker
diarist.Alias

pusekatten

50 år180 cm10 innlegg 2002 0 følgere

Start89,0 kg
Sist89,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå27,5
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. februar 200212. februar 2002
89,0 kg

Riktig vei!

Heretter skal det bare gå en vei...nedover!!
89,5 kg

Ja, ja....

Ny og mye mer seriøs start i dag....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu11. februar 2002
Hei og hopp

Vil bare ønske deg en kjempe flott uke. Så skal du se at alt som skulle til var en ny og mer seriøs start....

Klemmer fra Trude
89,0 kg

ANGST

Har ikke veid meg i dag, men det er bare fordi jeg er redd jeg har gått opp. Spiste som en liten elefant i går, ikke som en pusekatt, som jo er meningen...
Det er ikke noe annet å gjøre enn å glemme sprekken, og kjøre på med friskt mot. Men det er så vanskelig, har nemlig så utrolig lett for å sette i gang å gafle i meg så fort jeg har spist en liten ting jeg ikke burde.
Vel, skal ikke gi opp allerede nå; denne gangen er det alvor!!!!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi9. februar 2002
Vet du..akkurat sånn er jeg også! Hvis jeg først smaker på noe godt, ja da kan jeg like godt hive i meg resten av alt som er søtt med det samme. En liten smak får meg til å bikke over "til den andre siden" hehe. Ser at du også står litt stille, og det har jeg også gjort. Snart i to uker. Men nå ser jeg at nåla har begynt å bevege seg så smått, så nå løsner det tror jeg. Glem sprekken, se framover mot tider når du skal være fornøyd og glad i kroppen din, tider når du kan gå med det du vil. Det prøver jeg iallefall å ha blikket festet mot. Så får det bare være at vi må igjennom en litt vanskelig omstillingsfase for å komme dit. Nå er vi igang! Det er viktig. Og vi må ikke snu bare på grunn av en liten sprekk. Jeg tenker ofte på at hvis jeg gir opp nå, så blir det desto vanskeligere å begynne på igjen. Dette skal vi greie! Denne gangen er det alvor, som du selv sier! Lykke til!

Klem fra Mumi
89,0 kg

...sakte...

Skulle gjerne hatt en litt raskere start, men kan vel ikke gi opp ennå...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi8. februar 2002
nå...det kommer snart skal du se....jeg har også vært på stedet hvil...og faktisk litt i pluss, men nå begynner det å tikke nedover...det gjør nok det med deg også snart....

klem fra Mumi
89,0 kg

Alle monner drar.

Nå er det "bare" 24 kilo igjen!
89,5 kg

på stedet hvil...

Skriver senere
89,5 kg

Litt ned!!

Ikke tid til å skrive nå.
90,0 kg

Mandag = ALVOR!!

Skriver senere.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja4. februar 2002
Heisann!!

Ville bare ønske deg lykke til!!! At du går opp i starten er ikke uvanlig... men husk å spise magert og sunnt, tren OFTE og drikk masse!!! Spis masse mellommåltider bestående av appelsiner, pærer og epler. Bananene kan du holde til før og etter trening da det er en del kalorier i disse... *ssss*


Dette går BRA!!

klem fra Vanja
90,0 kg

Ikke akkurat så god start, nei...

En kilo pluss, var vel ikke akkurat noen drømmestart. Men i morgen er det mandag, og da begynner jeg for alvor. Skal satse på å få lagt inn minst 4-5 treningsøkter i løpet av uka!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"3. februar 2002
Velkommen hit, forresten!

Ja, trening er sundt og bra hvis man vil miste noen kilo.
Husk å drikke 2-3 liter vann pr. døgn.

Lykke til
c.AuthorAlias mumi3. februar 2002
Det trenger ikke være en bra start, så lenge det er en start er det bra uansett! Jeg har ikke veid meg denne uka med vilje, for jeg vet at jeg trenger en innkjøringsperiode før jeg er helt kommet i siget. Nå er det ca en uke siden jeg startet, og først nå er jeg helt i siget. Nå skal jeg begynne å trene litt jeg også. Det vil nok snart begynne å vise seg på vekta vår skal du se! Lykke til!

klem fra Mumi
89,0 kg

Ny frisk start...

Denne gangen skal jeg faktisk klare det! Målet er å gå ned rundt 25 kilo frem til sommeren. Hovedvirkemiddelet blir masse trening, fordi jeg er så dårlig til å "sulte meg".
MÅL 1: BMI = 25 = 81kilo (ca.1. mars?)
MÅL 2: BMI = 23 = 74.5kilo (ca. 1. april?)
MÅL 3: BMI = 21 = 68 kilo (ca. 1. mai?)
MÅL 4: BMI = 20 = 64,8 kilo (ca. 1. juni?)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.