Kanskje dette hjelper
Håper dette blir en avgjørende faktor når jeg prøver å finne motivasjonen min igjen. Kom omsider igang med trening igjen forrige uke. Men trenger så absolutt å gjøre noe med kostholdet.
Har sakte men sikkert klart å ta av 18 kilo, men så forsvandt plutselig gnisten for et par måneder siden. Ganske frustrerende siden jeg har nådd 2/3 av målet.
Eneste lyspunktet med det hele er at jeg ikke har gått opp noe av det jeg tidligere har slanket bort.
Har sakte men sikkert klart å ta av 18 kilo, men så forsvandt plutselig gnisten for et par måneder siden. Ganske frustrerende siden jeg har nådd 2/3 av målet.
Eneste lyspunktet med det hele er at jeg ikke har gått opp noe av det jeg tidligere har slanket bort.
Synes det er sterkt gjort at ikke du har gått opp noe av det du slankert bort.
Da er vel motivasjonen sterkere til å fortsette der du slapp?
Ønsker deg lykke til videre i prosessen.
Klem, A_P