God morgen alle sammen......
Ein ny dag ligger framfor oss klar til å brukes på ein sunn og fornuftig måte.
Trur eg har funnet rette måten å redusere vekta på no (enda)tenker overhode ikkje på at eg slanker meg, bortsett fra når eg er på butikken og handler. Da prøver eg å velge pålegg og middager som det ikkje er altfor mangen kcal i, også prøver eg å unngå alle dei usunne fristelsene som det er meir ein nok av i butikken.
Til frokost eter eg to brødskiver med varierende pålegg, må bli flinkere til å ete mellommåltid, har lett for å gløymme det, også går eg i frå frokost i nitiden til middag i firetiden og det er litt for lenge å gå uten mat.
Men eg skal skjerpe meg og idag har eg satt knekkebrød pakken fram på benken slik at eg er nødt til å sjå den .
Skal ta meg et par knekkebrød i tolv tiden tenkte eg.
Ellers så er det blitt lite trim på meg i det siste.
Har senebetennelse i armene og klarer derfor ikkje å bruke ro-maskinen også er minstejenta sjuk så me kjem oss ikkje ut på dag tid heller.
Kunne vel ha gått meg ein tur om kvelden, men min mann har jobbet ein del overtid i det siste og når han kjem heim er det mørkt og eg liker ikkje å gå tur aleine da.
Det skal bli godt når det blir enda lengre lyst om kvelden.
Skal prøve å få lant meg ein ergometersykkel , satser på å få gjort det i løpet av veka.
Men det blir ein lite lufte- tur på oss idag, skal til legen med litlajento og da må me gå for eg kjører ikkje bil.
Akkurat no så frister det ikkje å gå ut for det sludder og blåser litt og det ser riktig surt ut, men det er nokon timer til me skal gå enda så eg håper det letter. Vist ikkje så må eg vel ringe mannen min slik at han kan komme heim og kjøre oss, har ikkje lyst til å la ho som er sjuk være ute for lenge slik som været er no.
Så vil eg få ønske dere alle ein riktig fin onsdag :)))
Positiv overraskelse..........
å gå på vekta idag. Hadde faktisk gått ned 1,3 kg i helga.
Har levd ganske normalt,har ikkje tenkt så mykje på slanking.
Har vert bortreist i helga og har ete av den maten som blei servert, tok meg faktisk et par kakestk i bursdagsselskapet i går også + at eg spiste bittelitt chips i går kveld.
Så derfor var overraskelsen stor i dag tidleg når eg gjekk på vekta, veide meg tre gonger for å være sikker på at det var rett, vekta viste det samme alle gongene.
Gav meg lyst til og fortsette igjen, men eg kjem ikkje til å tenke så mykje slanking ( er lei av det)men eg kjem til å prøve å ete sunt og fornuftig, vil ete når eg er sulten, men vil holde meg til knekkebrød mellom frokosten og middagen. Totalt sett vil eg prøve å ete 4-5 små måltid til dagen, også vil eg prøve å holde meg vekke i frå søtsaker og chips og andre usunne saker som me i utgangspunktet verken har behov for eller har godt av.
Dette vil eg prøve på ei stund fremover også får eg sjå kva resultatet blir etterkvart.
No må eg gå og ta meg av litla- tullo mi som ikkje er heilt i form idag. Hadet bra alle sammen, veit ikkje kva eg skulle ha gjort uten dere, dere hjelper meg til å holde ut når eg har aller mest lyst til å gi opp.
Sliter for tiden
Har virkelig problem for tiden, klarer ikkje å komme igang i igjen etter forrige helgs utskeielser. Prøver så godt eg kan kvar einaste morgen, men det går ikkje lange stunda før det går galt. Motivasjonen som var så sterk da eg begynte for ein mnd siden er som blåst vekk, og det langt............vekk også.
Har ikkje gitt opp , vil finne tilbake til den motivasjonen for eg orker ikkje å ha denne vekta her resten av livet , er nødt til å gjere noko og det er jo berre eg sjølv som kan gjere noko med MI vekt.
Men korfor i alle dager skal det være så inn i hampen vanskelig å leve sunt og fornuftig????
No har eg riktig mensen denne veka, og den veka er alltid tøff å komme igjenom enten eg slanker meg eller ikkje.
No har eg bestemt meg for å ta det ganske roligt i helga, skal jobbe både i kveld og i heile morgen, då veit eg att det kjem til å gå bra. Kommer iallefall til å holde meg vekke i frå snop sjølv om det er nok av det på jobben. Men det er ein del av dei som eg jobber med som veit at eg holder på å slanke meg og ikkje tale om at eg skal vise dei att har sprukket allerede, så i kveld og i morgen kjem det til å gå i shake, grønnsaker og frukt ++ at det blir masse springing og dermed så blir det ein del gratis trim også.
Etter at eg er ferdig på jobb lørdagskvelden skal me reise til svigermor, demed så er eg nødt til å drikke shake på søndag også, gjorde det då me var hos henne for to veker siden og eg kan ikkje vise henne helller at eg har gitt meg allerede , det blir for flaut.
Så totalt sett så er egentlig denne helga super til å begynne med slankinga igjen, ser eg no som eg sitter her og skriver.
Einaste minuset er at me skal i bursdagsselskap til eit tantebarn på søndagsettermiddag, men i dei selskapa pleier eg å være flink til å begrense meg siden eg er den einaste av dei kvinnelige gjestene som veier over 65 -70 kg.
Det er då ein føler seg som ein diger elefant......... som ikkje heilt veit kor han skal gjere av seg.
Dermed så blir det lite kake på meg , blir som oftast 1 stk berre for å ha brukt asjetten .
Men akkurat det kan nå berre være ein fordel akkurat no.
Nei no skal eg slutte og sitte her og klage, det er kjempefint vær ute så eg trur me får ta oss ein tur ut.
Kjem innom igjen på søndagskvelden eller mandagen og forteller korleis det har gått også håper eg att motivasjonen kommer tilbake i løpet av helga.
Hadet bra alle medslankere, hadde ikkje klart meg uten dere, det er så godt å vite at eg ikkje er aleine.
GOD HELG alle sammen :))
Endelig...........
så kom mensen, har ventet på den i bortimot fjorten dager no, og det har ikkje vert noko kjekt. Godtesjuk og grinete, eg blir veldig humørsjuk veka før eg får den og når den da blir fjorten dager forsinka så kan dåke sjølv tenke dere korleis det har vert her i huset........
Har heldigvis ein mann som tar humøret mitt med ei klype salt i desse periodene.
No håper eg ting normaliserer seg igjen her , og att godtesuget forsvinner for ei stund (har gjort nok skade) og att humøret blir litt meir stabilt igjen.
Var på vekta i dag tidleg , det var ikkje noko hyggelig syn, så den lar eg være å registrere, også håper eg at neste gong eg veier meg så er resultatet bedre, skal iallefall prøve å gjere det eg kan for at vekta skal gå rett vei igjen.
Lurer på om eg skal endre litt på opplegget mitt, har til no ete tre gonger til dagen + grønnsaker og litt frukt.
Vurderer å legge inn et par små måltid til slik at eg eter 4-5 gonger til dagen , med berre 3-4 timers mellomrom.
Skal rekne litt på det og sjå korleis eg kjem ut med det i forhold til kcal innholdet pr dag.
Er det nokon som har nokon gode råd eller tips til meg??
No må eg gå og finne frokost til litla jento mi.
Håper alle her inn e får ein fin dag :))))
SÅ kom sprekken.........
og den varte i fra fredag til søndag.
Våkna på fredag og motivasjonen var som blåst bort, og det blei ikkje noko bedre da eg gjekk på vekta og den hadde gått opp sjølv om eg hadde vert kjempeflink med maten.
Blei rett og slett drittlei av alt som heiter slanking og bestemte meg for å ta ein fri dag som raskt blei til tre fridager. Men eg har kosa meg i helga og har ikkje så veldig dårlig samvittighet (berre litt)
Det var jo ikkje noko kjekt å gå på vekta i går og sjå att eg hadde gått opp 1,5 kg, men idag hadde eg gått ned o.5 kg igjen så forhåpentligvis så forsvinner det siste kiloet raskt også, vist eg berre klarer å holde meg til det som eg skal ete.
Det er godt og nødvendig ned ein sprekk innimellom , men faren er at det blir vanskelig å ta seg inn igjen etterpå, men eg gjere så godteg kan også får eg ta ein dag av gangen og sjå korleis det går.
Skal prøve å få lånt meg ein ergometersykkel i dag slik at eg får trime litt, har ein romaskin men har problem med å bruke den fortiden, er plaga med senebetennelse i begge armene og då er det ikkje så godt å ro.
No skal eg prøve å være flink fram til påske, då kjem eg til å kose meg med litt godterier og kaker (mellomstemann blir 9 år)men skal prøve å ha litt kontroll på utskeielsen slik at det ikkje blir så mykje å ta igjen etterpå.
No må eg gi meg , er nokon småfrøkner som krever oppmerksomheten min, ha ein fin tirsdag alle sammen :)))
Enda litt ned :))
Så måtte eg på vekta igjen, måtte vege meg for å ha rett vekt til -5kg konkurransen, men hadde vel ikkje klart å holde meg vekke i frå vekta uansett. Også lenge den går nedover så er det berre kjekt å gå på den.
Venter mensen kva tid som helst no, og er forferdelig godtesjuk for tiden. Var på butikken i går kveld og hadde veldig lyst på ein sjokolade, bestemte meg for å kjøpe ein , gjekk der og kikka for være sikker på å kjøpe den beste sjokoladen når eg først skulle kjøpe, men tru det eller ei , eg fant ikkje noko sjokolade som eg hadde skikkelig lyst på.
(trur ikkje eg er rett klok for tiden **ler**)
Har ei sperre oppi hodet mot å sprekke skikkelig, kan godt gå å tenke på att no skal eg finne meg noko godt, men når eg så står der med godtet så ender det opp med att eg legger det tilbake og tar meg ei frukt eller ein kopp te istede.
På mandag hadde eg bestemt meg for å ta meg ei brødskive til frokost istedefor shake, skar opp brødskiva og fant fram smør og pålegg, men så var det stopp , då hadde eg ikkje lyst på brødskiva allikevel så pålegget blei satt inn i kjøleskapet igjen og shaken blei tatt til frokost allikevel.
Det er jo greit at det er på denne måten så slipper eg å sprekke heile tida, men det er litt rart også , for det er ikkje likt meg, men eg får vel nyte det så lenge det varer.
Vekta går iallefall ned over når det er på denne måten.
Einaste problemet er att det berre er slik når eg er aleine, hadde ikkje problem med å ete kake i begravelsen på fredag eller ikkje då eg hadde besøk på mandag .
Men det kan jo ha med at eg er ikkje så interessert i att så mangen skal vite att eg slanker meg , dermed så eter eg alltid litt når eg er med andre.
Dette blei sikkert veldig rotete , men no er det nå nedskrevet og eg skal gå og finne meg frokost.
Ha ein fin dag alle sammen!!!
Hallo alle sammen!
Ikkje noko ny registrering av vekt i dag, trur eg venter et par dager med det. Kjenner på humøret, godtesuget og magen att det er noko på vei og denne veka i mnd er det ikkje noko kjekt å gå på vekta.
Hadde også ein dag i går som kanskje gjorde utslag på vekta så det er enda ein grunn til å holde seg vekke.
Fekk besøk av ei vennine med 3 barn , så dermed måte eg ha noko å servere dei. Det blei is, lefse, sjokoladekake og kjeks, forsynte meg berre med litt is og litt lefse, det andre klarte eg å holde meg unna, så akkurat det besøket gjekk fint .
Men siden me hadde besøk og det ikkje blei tid til å laga noko skikkelig middag , blei det berre tatt pølse og brød etter att besøket hadde gått, og det blei noko ete ei pølse og to for mykje av meg er eg redd.
Kjente dei låg som ein klump nede i magen då eg våkna idag.
Men det var igår så det legger eg bak meg no , idag er det ein ny dag med nye muligheter, og idag skal eg ikkje ha besøk , så idag skal eg klare å holde meg til det som eg har lov til å ete.
Også får eg trøste meg med at eg blei kvitt både sjokoladekaka og isen så no ligger det ikkje i frysaren og frister meg lengre.
No blir det ikkje kake her i huset før på skjærtorsdag, då har mellomstemann bursdag så då blir det feiring, men det er over tre veker til det enda og eg håper at vekta mi har gått ned enda litt til før det.
No skal eg gå og finne meg dagens første shake og ein te kopp, kjenner eg begynner å bli litt sulten no.
Ha ein fin dag alle sammen :))
Hurra , vekta går rette veien igjen :))
Var spent i dag om det var noko endringer på vekta.
Både fordi det var første gong eg sjekka etter at eg oppdaga kor tung eg egentlig var og fordi eg skeia litt(fin måte å sei det på) ut på fredag.
Var i begravelse på fredag med påfølgende middag og kaffi.
Middagen gjekk greit , det blei servert sosekjøtt, forsynte meg to gonger , men passet på å ete masse grønnsaker så det blei ikkje for mykje allikevel.
Men så blei det kaffitid med masse kaker, og er det noko eg liker så er det kaker ,tok riktig nok berre små stykker men det var vel egentlig berre for å lure samvittigheten, for til sammen blei det vel ein 2-3 store... stykker ++ litt heimalaga karamellpudding som berre er kjempegodt.
Og då eg hadde ete desse kakestykkene tok liksom "autopiloten" i hode over og begynte med tanker som no har du sprekt så no kan du likegodt fortsette med det. Prøvte å fortrenge dei tankene, men då me kom heim om kvelden , så åt eg enda litt meir kake (som me fekk med oss heim) + at eg fant meg potetgull som avslutning på dagen. Følte meg "veldig" fornøyd med meg sjølv etterpå.
Men gav beskjed til mannen min etterpå att dett var dett og no skal eg ikkje ete noko godt (enten det er kake eller snop) før til påske. Då skal eg unne meg et lite påskeegg med litt snop inni.
Har klart meg fint så langt, det står fortsatt litt kake igjen i kjøleskapet, den fristet mykje i går kveld men eg klarte å motstå fristelsen og det må eg berre klare i dag også, dei andre skal få lov til å ete den opp litt seinare .
Men tiltross for denne utskeielsen viste vekta nedgang i dag, så eg er tross alt kjempefornøyd, tok også fram målbåndet igjen, og det viste nokon cm mindre rundt omkring, så her er det berre å bite tennene i sammen og fortsette.
Så vil eg få lov til å takke for alle koselige komentarer, det er alltid kjekt å komme inn på sida og sjå att det er nokon som følger med korleis det går.
Ha ein fin søndag alle sammen, eg sitter her og gleder meg til middag allerede, idag skal me ha fersk torsk, det er kjempegodt også er det sunt så då kan eg ete med god samvittighet.
28. februar 2002
129,1 kgSannhetens time.......
Hallo!
Var og kjøpte meg ny vekt i går, og var veldig spent da eg gjekk på vekta i dag tidleg. Det blei et stort SJOKK..., den viste meir i dag enn den andre vekta gjorde da eg begynte å slanke meg for 11 dager siden.
Det blei ein liten nedtur, men eg løyser det ved å endre på startvekta . Tar vekta i dag og plusser på 3.4 kg som eg velger å tru at eg har gått ned og skriver svaret av det som startvekt.
Er vel kanskje ikkje heilt rett, men eg merker jo på klærne at vekta er gått litt ned og for å klare å fortsette så trenger eg å sjå at vekta har gått ned mens eg har holdt på.
Det blei masse rot dette men eg håper dere skjønner kva eg meiner.
Fra no av håper eg iallefall at vekta blir rett og at den vil krype sakte men sikkert nedover, blit spennende å sjå framover.
I ettermiddag reiser me vekk, skal i begravelse i morgen og på lørdag skal eg jobbe i frå 8.30 til 18.30, så eg kjem vel ikkje inn her igjen før på søndag, det er 3 dager til og eg håper at eg kan skrive ei ny vekt da.
Skal iallefall gjere det eg kan for å få resultat.
Rekker ikkje å skrive meir no , har ei lita tulle som krever oppmerksomheten min, må dere ha nokon fine slankedager framover og GOD HELG!!!
27. februar 2002
129,2 kgKrangler med vekta! :)
Hallo alle sammen!
Har ikkje registrert ny vekt i dag, eg og vekta er ikkje enige for tiden. Både i går og idag har den vist i fra ein 3-4 kg + til ein 2-3 kg i -, og det er vel ikkje noko av det som er riktig. Så akkurat no er eg ikkje heilt sikker på kva eg veier.
Eg blir vel nødt til å investere i ei ny vekt tenker eg.
Ellers så har det gått ganske greit det siste dagene, holder meg fortsatt til 2 shake og middag pr dag + masse vatn ,te og frukt og grønnsaker. Det er blitt ein del gulerøtter dei siste vekene og ikkje minst appelsiner som metter utrolig mykje, også er dei veldig gode for tiden.
Satt og tenkte på det i går kveld att i grunn går det veldig lett dette, den verste sultfølelsen som ein ofte har heile tida dei første vekene har gitt seg og suget på noko godt har vert vekke dei siste dagene, sjølv om eg regner med at det suget vil nok dukke opp igjen med jevne mellomrom.
Men det er ikkje sikkert, sist eg brukte Herbalife for 4 år siden så mistet eg all lyst på sjokolade, hadde over 2 kg med sjokolade liggende i skapet som ungene åt opp aleine etterkvart for det fristet ikkje meg. Åt faktisk ikkje sjokolade på over 6 mnd (skjønner ikkje heilt kvifor eg begynte med det igjen). Håper at det samme skjer no for da blir mykje enklare å klare å gå ned, når eg slipper å gå rundt å ha lyst på noko godt heile tiden.
Vist ikkje søtsuget forsvinner heilt denne gangen så har eg bestemt meg for å iallefall holde meg til påskeafta før eg eter sjokolade, det er litt over 1 mnd til og det bør eg klare.
Eg SKAL klare det.
Det var litt om situasjonen her for øyeblikket , tar meg vel ein tur innom seinare for å lese i bøkene deres.
Ha ein fin Onsdag alle sammen :)))
25. februar 2002
129,2 kgEi ny uke er klar til å brukes !!
Hallo !!
Så var helga over , og eg må sei meg fornøyd med den.
Kom meg stortsett bra igjennom den uten dei altfor store utskeielsene. Spiste kanskje et pizzastykke for mykje på lørdag, men heimalaga pizza er berre så godt.....mmm
så eg klarte ikkje å motstå det siste stykket.
Men i går var eg flink. Guttene på 8 og 10 år ville ha litt av sjokoladekaka som lå i fryseren, så den blei henta opp og eg tok av 2 stk til meg også, skulle være ein planlagt sprekk.
Men veit dere kva eg gjorde då kakestykkene var tinte og klare til å spises .......eg gav dei til mannen min. SLÅ DEN!!! Fant ut at eg klarte meg fint uten dei kakestykkene, dei var ikkje verd ein sprekk, var veldig stolt over meg sjølv etterpå, men egentlig så følte eg ikkje att eg hadde gått glipp av noko.
Hadde sikkert berre sittet med dårleg samvittighet etter at eg hadde ete dei og den dårlege samvittigheten hadde vel sannsynligvis endt opp med ein enda større sprekk vist eg kjenner meg sjølv rett.
No kan eg heller sitte her med god samvittighet og ein god følelse for att dette skal eg klare videre også.
Ellers så har eg funnet meg ei lita notis bok i dag og der har eg notert ned alle måla rundtom på kroppen, så no skal eg følge cm - nedgangen også, skal måle meg 1 gong i veka.
Så vil eg få ønske dere alle ei flott slankende veke!!
24. februar 2002
129,3 kgGod søndag alle sammen :))
Hallo alle sammen!
Idag er det ein fin dag til å være inne på , ute blåser og snøer det for fullt, er mildt sagt ufyselig.
Har ikkje vert på vekta idag, har bestemt meg for å trappe litt ned på veiinga, det er så lett å bli hekta på den badevekta og det vil eg ikkje bli.
Kommer til å veie meg sånn ca annakvar-tredjekvar dag no framover, får sjå kor lenge eg klarer å holde meg vekke i frå vekta.
Det er så innmari fristende å gå opp på den kvar morgen, men så blir det dest meir ned tur vist den ikkje viser noko nedgang fra dagen før ,men kanskje heller litt opp.
Kjem jo ann på kva tid det er i mnd, og eg veit ikkje om eg er klar for slike små oppturer på vekta enda, er redd for å sprekke da.
Er livredd for å sprekke, har aldri vert flink til å ta meg inn igjen etter sprekk, då begynner hjernen å jobbe på høygir "no har du allerede sprekt så no kan du berre fortsette å ete" Prøver å la være å fokusere på det og ta ein dag om gangen men det er ikkje enkelt. det er mangen rare tanker som surrer oppe i hodet i løpet av ein dag, mangen "gode" tanker på kvifor eg bør kutte ut slankinga no og heller ete masse snop og anna godt som eg strengt tatt ikkje har godt av.
Enda har eg klart å stå imot alle desse tankene, men dei ligger i bakhodet og dukker ofte fram. Skal ikkje gi etter denne gangen. Skal klare å sei "ædda bædda" til dei tilslutt.
Dette blei sikkert veldig rotete men det er godt å få det ned, det hjelper på å få "lufte" tankene som ein går med.
Så vil eg få ønske dere ein riktig god søndag videre, no skal eg fortsette med å lese litt i bøkene deres.
23. februar 2002
129,3 kg1 veke med FLOTT resultat!!
Så har eg holdt på i ei veke og vekta viser -3,2 kg.
Hadde håpet på et par kilo i minus første veka, så dette overgår all forventning, og gir meg ein god grunn til å fortsette videre.
Er klar over at eg ikkje kan forvente ein slik nedgang kvar veke, men håper å gå ned rundt ein kilo i veka + - dei neste vekene.
I morgen tidleg skal eg finne fram målbandet og ta mål , kan være kjekt å sjå at eg blir mindre i cm etterkvart også.
Skal snart på jobb no, og springe litt , så då blir det litt gratis trim også, hellers så har eg ein romaskin som skal takast i bruk fremover
God helga alle medslankere, dette skal vi klare :))
22. februar 2002
129,5 kg3 kg ned!!!
Hallo alle medslankere!!
Så var det fredag, og endelig helg, får nyte den idag og på søndag, i morgen må eg på jobb pga sjukdom, men heldigvis berre ei kort vakt i frå 12-18. Eianaste trøsta er att eg får masse gratis trim når eg jobber, springer heile tida, sitter ikkje ned på i det heile tatt mens eg er på jobb.
Var på jobb i går kveld også, og det er litt skummelt der for tida , for desse sjokolade hyllene savner meg tydelig vis, for dei roper på meg heile tiden, og når eg jobber slik at eg ikkje kan unngå å sjå dei så blir det fristende.
Sto faktisk og vurdert om eg skulle ta meg ein sjokolade på jobb igår kveld med den unnskyldningen "att ingen får nå vite det når eg eter den opp her på jobb" Snakk om å prøve å lure seg sjølv..... Men eg klarte å stå i mot, me har heldigvis masse frukt også på butikken så eg var og kjøpte meg ei pære i steden for. Er eg ikkje flink kanskje?? **ler**
Det føltes som ein stor seier då eg kom heim og viste att eg hadde klart meg uten ein sprekk i går også.
No skal eg snart begynne på helga vasken, skal ta litt grundig vask denne helga , for eg har jobbet fleire helger på rad no og då blir det så som så med helgevasken. Sjølv om eg har ein mann som er kjempeflink til å hjelpe meg i huset, han bruker å vaske over gulvene og vaske badet og toalettet dei helgene eg er på jobb , men støvtørking og vindusvask tar eg meg av sjølv.
Så i dag hadde eg tenkt å ta heile huset fra topp til tå, så kan heller mannen min slappe av og kose seg med barna i morgen.
Ein forbrenner nå ein del kcal med å vaske også.
Så vil eg få ønske dere alle ei riktig god slanke helg ;)))
21. februar 2002
130,5 kgDag 5 er klar til å brukes!
Så har eg holdt på i 5 dager ,og det har igrunn gått over all forventning så langt. Hatt enkelte perioder der lysten på sjokolade og anna godt har vert til stede.
Tanker som ; "om eg eter ein sjokolade, chips o.s.v no når eg er aleine så er det ingen som trenger å vete det" har dukket opp innimellom, men heldigvis så har eg klart å få tankene over på noko anna igjen ganske snart.
Kunne ha ete sjokolade og anna snop heile dagen uten at nokon fekk vete det, men det er nå KUN meg sjølv det hadde gått utover på sikt.
Og denne gangen SKAL eg klare å vinne over kiloane, denne gangen skal eg ikkje gi opp uansett kor einspora tankegangen kan bli i perioder.
Idag har menyen min sitt slik ut:
Frukost 1 shake + 1 kopp te
Mellommåltid : Masse gulerot + 1 muslibar + 1 flaske vatn
Middag: Wok m/svinekjøtt og nudler
Kvelds : 1 shake , banan og appelsin
På jobb: 1 pære og 0.5 l pepsi max
Jeg er fortsatt skikkelig tung, men håper dette blir min siste slankekur, med andre ord så håper jeg at jeg skal slippe å legge på meg igjen. Har tenkt å fortsette her på siden selv om jeg blir "tynn". For meg betyr det nærmere 80 *sss*
Med hilsen Sussi
Håper du hadde en fin dag og at du fikk deg en liten luftetur :)
Det er nok lurt å passe på å få spist et mellommåltid, ellers
er det lett å bli så sulten at man kan miste noe av kontrollen. Et knekkebrød, frukt eller en grønnsak er lurt å ha for hånden.
Ha en fortsatt god uke!!
Klem Celia
Du er jammen flink til å gå ned!
Men husk på de mellommåltidene da..
Ta en gulerot eller noe om du ikke får deg til å spise knekkebrød. for det er som du sier lang tid mellom 9 og 4.
Uansett, lykke til videre!