← Alle dagbøker
diarist.Alias

pernille1

53 år166 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start75,6 kg
Sist74,2 kg
Endring−1,4 kg
BMI nå26,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. januar 200228. januar 2002
74,2 kg

Så begynner jeg da!

Endelig så fikk jeg begynt! Veide meg først forrige mandag, tenkte jeg skulle begynne da. Men så gikk uka og mange utskeielser, dermed tenkte jeg: "jeg begynner neste uke". Så veide jeg meg i går, og hvilken overraskelse! Jeg hadde jo gått ned!! Selv med all den utskeilesen!
Vel jeg begynte i dag, men en kollega hadde hatt bursdag i helgen og tok med en nyyyydelig bløtkake.... Jeg smakte på den! Men jeg bestemte meg for å ikke gi opp av den grunn! Tenkte jeg skulle begynt med ren Cambrideg kur, men jeg må tilføye noen måltider i tilleg. I dag ble det ingen poser!
Jeg er ingen frokost menneske i hverdagen, da står opp kl.06.00 og lengter ikke etter noe mat. Spiser kun frokost i helgene, hvor jeg sover lenger...

Så slik ble mat inntaket mitt i dag:
Lunsj: 1 tomatsuppe (rett i koppen)
Ettermiddag: 2 kakestykker (mmmm...)
Middag: 1 potet + litt lungemos

Var faktisk ikke spesielt sulten om kvelden!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete29. januar 2002
Hei og velkommen hit!
jeg starta for 2 uker siden, og så langt går det litt opp og ned ,som med de aller fleste andre antar jeg.
Gikk ned 11 kilo i fjor, og vil nå ned ytterligere 5 etter å ha stabilisert et halvt års tid.
Et lite råd bare: selv om du ikke er noe frokostmenneske, spis litt til frokost.Det er ikke tull det der med at det er dagens viktigste måltid.Uten frokost starter ikke kroppen forbrenningen, og den kommer ikke skikkelig i gang før du spiser til lunsj.Vann er også bra! Mye vann. Det døyver sultfølelsen en del, renser kroppen, og er med på å gi deg stabil forbrenning gjennom dagen.
Det er viktig å få i gang forbrenningen vet du, og et tredje tips- hvis jeg får lov, er trening.Altså frokost, vann og trening.Da er du langt på vei da!Forbrenningen kommer til å gå i taket !
Lykke til videre, og gratulerer med nedgangen så langt!!!!!!
75,6 kg

Skal begynne til mandag!

Føler jeg må starte et sted, selv om motivasjonen ikke ikke vært på topp i det siste. Føler jeg må ha litt kontakt med andre som er inne i en slanke periode. Står liksom litt alene. Det å kunne lese hva andre klarer, tror jeg kan motivere meg litt også. Godt å ha litt kontakt med andre i samme situasjon. Skal lese litt i dagbøkene her før jeg starter om mandag, kanskje jeg har funnet noen gode tips! Kunne godt tenke meg å begynne på en pulverkur.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.