Dag for erkjennelse
I dag har jeg endelig bestemt meg: Ikke flere dager med "råspising". Jeg er lei av å legge meg og føle meg såååå tung fordi jeg har spist for mye kveldsmat. Jeg vet så altfor godt hva jeg skal gjøre for å føle meg vel, og nå er jeg i gang.
Lykke til videre.
A_P