← Alle dagbøker
på slankeren
50 år176 cm60 innlegg
2001
0 følgere
Start91,5 kg
Sist84,8 kg
Endring−6,7 kg
BMI nå27,4
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Desember!!!!!!!!!
Uff ja dette er igunnen en fæl mnd for oss slankere hvordan skal vi klare det???
Vi får vel spise mye frukt istedenfor all julemiddagene og kakene.
Har begynt og sykle til jobb igjen og ser at det hjelper på vekta ellers har jeg ikke gjort noe særlig mye på den fronten.
Må nok komma meg på helsestudio igjen,men har det temmelig travelt for tiden.
Hade bra
27. november 2001
85,3 kgI`m back!!!!!
Ja nå er det kjempelenge sidene,men har ikke vært på slankeren.
Det har vært masse den siste tiden bryllup, bryllupsreise og masse besøk med masse godsaker,men jeg var faktisk nede i 82,2 på bryllupsdagen det var ikke verst synes jeg så det viser at jeg kan.
Synes denne tiden på året er den verste tiden, framover nå blir det jo mange gode julekaker og god julemiddag, kalde dager hvor det er godt og lage seg en god kopp kakao m/krem.
Men fra mandag skal jeg begynna og trena så da blir det andre boller håper jeg.Nå skal jeg lese igjen og se om det er mange "gamle" igjenn lykke til alle sammen.
Veiedag 7
Nå var det 2 uker siden sist,men vekta står på still og hvil.
Jeg har vært flink og trene,men har nok undt meg litt for mye godt,men nå disse 3 ukene før bryllupet skal jeg holde en stram linje.
Noen som vet noen effektive øvelser for puppene uff ja må få de stram inn litt har vokst betraktelig de siste to årene.
Ellers må dere ha en din slanke uke
Veiedag 6
Ja litt opp fra torsdag,men ned fra sist mandag så jeg er fornøyd.
Ja det ser ut som det hjelper og trene for jeg gikk jo ned me en gang.
Nå håper jeg virkelig at det raser nedover til bryllupet det hadde vært kjekt.
Men jeg klager ikke har jo nesten tatt av 10 kilo siden april siden det har tatt lang tid klarer jeg kansje opg holde på de.
Ha en flott slankeuke
Måtte snikveie meg i dag!!!
Jippi for en overraskelse fortsetter det sånn må jeg nesten veie meg oftere.
I dag fikk jeg komentar av en jeg ikke har sett på 6-7 uker.
Du har jammen tatt av en del.
Det er så gøy når folk komenterer og jeg blir ekstra motivert når det viser.
Har fått trent 2 ganger denne uka håper på 1 eller 2 ganger i løpet av helgen.
Vi snakkes på mandag om ikkje før
Veiedag nr 5
Nei vekta går feil,men nå er det slutt har kost meg i ferien me snop og ingen trening,men nå er det slutt.
Håper og få trent litt i morgen har sykla litt i dag og det har eg heller ikkje gjort på 2 uker.
Neste mandag SKAL jeg ha bedre resultat.
Takk for alle komentarer i dagboken min ja det trenger jeg virkelig,bare sjekk de siste ukene hva vekten har vært!!!
Veiedag nr 4
Så ble det litt ned selv om jeg hadde håpet og set 83 tallet ja nå blir jeg snart utållmodig,men jeg vil ikke gi meg nå,men alt er MYE vanskeligere når jeg har ferie.
Skal nå reise på hyttetur så jeg håper på mye trimming pøanene er og ha en tur til Prekestolen så det er jo ihvertfall bra tur.
Ha en flin slankeuke!!!
Veiedag nr 3
Uff ja så har eg gått opp siden sist mandag det var ikke det som var meingen,men så har jeg meg selv og takke.
Trente bare 1 gang sist uke + lå på hotell i helgen og koste meg masse så talle var ikke helt avskrekkende.
Men synes det har gått skrekkelig treigt i det siste og siden det fortsatt er pyton og prøve klær SKAL jeg ned noen kilo til.
Neste veiedag tar jeg på frredag siden jeg ikke har tilgang på internett på hytta.Vi skrives på fredag
Veiedag nr 2
Ja dette er 2 mandagen jeg veier meg ja skal prøve og kun skrive vekt om mandagen.
Denne uken har jeg trent mye,men også undt meg litt, ja må jo ha litt is og jordbær nå som det er sommer.
Men har heldigvis gått ned neste mandag SKAL jeg se 83 tallet.
Ha en topp slankeuke
Veiedag!!!
Ja nå blir det kun mandagene jeg er inne for da er det min veiedag.
Og denne gangen ble jeg glad for nå hadde jeg godt ned litt og da blir jeg så glad når det er sommer.
Nå må jeg bare håpe jeg ser 83 tallet om 1 uke.
Det ble ingen rensekur på meg,men jeg skal ta noen tabeletter som er en skags rensekur den skulle hjelpe mot overvektig,hovne fingrer,appelsinhud så denne må jeg bare prøve den varer i 1 mnd tenkte jeg skulle kjøpe den i morgen.
Ha en flott slankeuke!!!
tenkte jeg skulle prøve rensekuren
Er i grunnen glad at jeg ser 84 tallet,men den dagen jeg blir glad er når jeg ser 7 tallet må bare være hard me meg selv.
Ha en fin slankeuke.
Fra i dag er det veiing kun mandager
Tiden går så fort
Tiden går så fort,men kiloene så seint har stått stille i mange uker nå skikkelig nedtur,men så har jeg ikke vært flink med spisingen,men trent regelmessig.
Men nå som det er ny mnd og ny uke i morgen skal jeg prøve og bli sundere.
Prøver igjen!!!
Den siste uka har jeg vært kjempeslapp spist masse snop når det har vært det i pausen.
Men i dag var jeg og trente så nå vil jeg ned skal jo snart prøve brudekjolen igjen så da hadde det vært gøy og virkelig sett det.
Målet er og trene 3 ganger i uken!!!
mye god mat i går
Ja i går grilla me masse godmat og koste oss masse, ja måtte jo nyte det fine været.
Så i dag er det bare sløvedag har fått sykklet 3 km på sykkelen syklere litt mer seinere.
Ha fortsatt ein fin søndag
Vekta i dag
Var i 30 årsdag så det ble litt mye spisising så det var som forventa.
Kos dere i kveld!!!!
Lykke til !
Isa
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)
Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
Synes 10kg siden april er beundringsverdig jeg! Skal selv ned 10kg i første omgang, så får vi se hva som skjer etter det ;-)
Stå på!