Første dag
Har ikke startet noen "kur" enda, men klart å holde meg til regelmessige måltider ihvertfall. Det er er start.
Har gått mye opp i jula, så jeg håper de første kiloene raser fort av. Det pleier de....
ny vår?
Her er jeg igjen. Forsøkte for bortimot et år siden, uten å finne gløden, men nå skal jeg igang! Jeg har tidligere veid 150 kilo. Gikk ned 37 for etpar år siden. Siste året har jeg gått opp 10 kilo igjen. Det VIL jeg ikke! Starter opp imorgen med den såkalte Rikshospitalets slankekur. 3 dager. Som en start. Har egentlig liten tro på "kurer" som hjelp mot overvekt. Det er normale måltider og mosjon som er viktig. Men noe må jeg gjøre for å komme meg igang. Skal prøve å skrive litt her hver uke.
Det gjelder å ikke gi opp - selv om det går den "gale" veien. Jeg klarte også å "spise meg opp" igjen. Men nå håper jeg å klare dette. Satser på sunn mat, 3 -4 måltider pr. dag og regelmessig mosjon. Mosjon bir trimturer av varierende lengde - alt etter hva jeg har tid til !
Lykke til for deg !
Hilsen fra mia