← Alle dagbøker
diarist.Alias

opera

67 år173 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start125,0 kg
Sist124,5 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå41,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. januar 20022. januar 2002
124,5 kg

Første dag

Har ikke startet noen "kur" enda, men klart å holde meg til regelmessige måltider ihvertfall. Det er er start.
Har gått mye opp i jula, så jeg håper de første kiloene raser fort av. Det pleier de....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias mia1. februar 2002
Hei Opera !
Det gjelder å ikke gi opp - selv om det går den "gale" veien. Jeg klarte også å "spise meg opp" igjen. Men nå håper jeg å klare dette. Satser på sunn mat, 3 -4 måltider pr. dag og regelmessig mosjon. Mosjon bir trimturer av varierende lengde - alt etter hva jeg har tid til !
Lykke til for deg !
Hilsen fra mia
c.AuthorAlias tone3. januar 2002
Hei, takk for hilsen. Jo, nå kommer det nok til å gå unna. Et nytt år er inspirerende. Lykke til!
125,0 kg

ny vår?

Her er jeg igjen. Forsøkte for bortimot et år siden, uten å finne gløden, men nå skal jeg igang! Jeg har tidligere veid 150 kilo. Gikk ned 37 for etpar år siden. Siste året har jeg gått opp 10 kilo igjen. Det VIL jeg ikke! Starter opp imorgen med den såkalte Rikshospitalets slankekur. 3 dager. Som en start. Har egentlig liten tro på "kurer" som hjelp mot overvekt. Det er normale måltider og mosjon som er viktig. Men noe må jeg gjøre for å komme meg igang. Skal prøve å skrive litt her hver uke.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone2. januar 2002
Hei. Fint at du kom tilbake!
Jeg tror heller ikke mye på Rikshospitalets slankekur. Men det kan jo være greit å gjøre noe drastisk et par dager for å markere en start. Lykke til i tida framover!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.