på stedet hvil heldighvis......
har ikk egått opp eller ned i helgen men har skeiet ut medpils og pizza
går tregare nu....
går iallefall nedover men den ser ut så det stagnere..
men eg gjer aldri opp.
FORSTATT NEDOVER SAKTE MEN SIKKERT?
fortsatt nedover uten å være sulten.hadde 1 skive til frokost med salat , agurk , og paprika (hadde mye grønt på og var faktisk god og mett etterpå).1/2 horn med ost og skinke til lunsj , og en tallerken med stekt sei og raspa gulerøtter til middag (spiste mye fisk).
dag 2
gått ned 2 kilo på en dag , virker rart da jeg ikke har gjort noe spesielt.kanskje jeg har hatt mye vann i kroppen,men jeg tar de kiloene som kommer . håper bare ikke at jeg fyker rett opp i morgen.ellers er jeg i kjempeform i dag.
STARTDAGEN
SPISTE 1\2 HORN MED OST OG SKINKE TIL LUNSJ
SPISTE 1 STOR TALLERKEN MIDDAG (ALT FOR MYE GLEMTE MEG UD)
HAR IKKJE TRIMMA NOGENTING MEN HÅPE EG FÅR TID I MÅRÅ.
VEIDE MEG ITTE EG HADDE SLAPT AV KL.1745 MED KLÆR PÅ VEIDE JEG 139,1
Savner deg!
Kan du ikke komme inn og si hei i alle fall.
Snufse-savne-klem fra Rita
Stå på videre.....
LP