← Alle dagbøker
diarist.Alias

onkelk

59 år185 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start139,1 kg
Sist134,8 kg
Endring−4,3 kg
BMI nå39,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. januar 200213. januar 2002
134,8 kg

på stedet hvil heldighvis......

har ikk egått opp eller ned i helgen men har skeiet ut medpils og pizza
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.3. februar 2002
Onkelk! Hvor er du???????
Savner deg!
Kan du ikke komme inn og si hei i alle fall.

Snufse-savne-klem fra Rita
c.AuthorAlias Leif Per14. januar 2002
ja, en må ha lov til å skeie ut av og til men ikke for mye...er redd eg gjør det neste helg for da skal eg til England med dama...men skal kjempe imot det eg kan...
Stå på videre.....

LP
134,9 kg

går tregare nu....

går iallefall nedover men den ser ut så det stagnere..
men eg gjer aldri opp.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fett nok.12. januar 2002
Hei igjen!

Så flink du har vært, det må jo føles deilig, men litt saktere kommer det sikkert til å gå fremover.
Hovedsaken er jo og holde ut, og det klarer du denne gangen.

Lykke til videre!
c.AuthorAlias studine11. januar 2002
Heisann,
Kaller du nesten 1 kg for sent på en dag? =) Er jo det en vanligvis går ned i uken d da! Du får ha lykke til, og håper du ikke gir opp, for er helt sikker på at d kommer til å gå senere fremover.. Først er d vann og julemat som skal bort.. Men kommer sikkert til å gå raskere enn "normalt"! (siden du er mann og har høy BMI)

mvh Therese
c.AuthorAlias Leif Per10. januar 2002
DU har jo gått ned noe veldig på kort tid da...
Det er antageligvis fordi du har kvitta deg med vannet i kroppen.
Det kommer ikkje til å gå like fort videre med du tar av sakte men sikkert..tolmodighet er viktig når du slanker deg..

stå på!! ellers tar eg deg igjen....

Mvh Leif Per
135,8 kg

FORSTATT NEDOVER SAKTE MEN SIKKERT?

fortsatt nedover uten å være sulten.hadde 1 skive til frokost med salat , agurk , og paprika (hadde mye grønt på og var faktisk god og mett etterpå).1/2 horn med ost og skinke til lunsj , og en tallerken med stekt sei og raspa gulerøtter til middag (spiste mye fisk).
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fett nok.9. januar 2002
Hei igjen!

Takk for rådet. Har prøvd vann med sitroner i men synes det kanskje var litt surt, men skal jammen prøve med appelsiner.
I dag har jeg faktisk fått i meg mer vann enn jeg hadde trodd jeg skulle klare, kanskje mest fordi jeg har vært veldig sulten. Har spist en suppepose, 3 epler og 2 pærer, men sulten alikevel. Hittil 2 1/2 liter vann.

Fortsatt lykke til!!!
137,1 kg

dag 2

gått ned 2 kilo på en dag , virker rart da jeg ikke har gjort noe spesielt.kanskje jeg har hatt mye vann i kroppen,men jeg tar de kiloene som kommer . håper bare ikke at jeg fyker rett opp i morgen.ellers er jeg i kjempeform i dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fett nok.9. januar 2002
Hei!!!

Ikke dumt å starte så bra, jeg synes i alle fall det motiverer meg til å fortsette. Jeg vet jeg trives utmerket godt på ca 70 kg, men det er 26 kg til jeg er der, så jeg har mange delmål nedover. Første delmål er 90 kg, det er 6 kg til. Mitt store ønske er 15 minus til slutten av mai......, men det er mer et ønske enn et mål.

Ønsker deg all lykke i slankeverden.
139,1 kg

STARTDAGEN

SPISTE 1\2 HORN MED OST OG SKINKE TIL LUNSJ
SPISTE 1 STOR TALLERKEN MIDDAG (ALT FOR MYE GLEMTE MEG UD)
HAR IKKJE TRIMMA NOGENTING MEN HÅPE EG FÅR TID I MÅRÅ.
VEIDE MEG ITTE EG HADDE SLAPT AV KL.1745 MED KLÆR PÅ VEIDE JEG 139,1
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine8. januar 2002
Heisann,
Håper du kan bruke denne siden med å komme ned i vekt. Er ikke så vanskelig og blir lettere etterhver å ikke glemme seg..
Ellers får du ha lykke til.

Masse lykkehilsener fra Therese
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.