Jippi, nå ser jeg resultater!!
Hei igjen! Endelig begynner vekten å vise meg resultater!! Har trent to ganger siden sist jeg skrev her sist! Prøver også å spise så sunt så mulug, men det har vært litt utskeielser i helga da.. Men, men..
Hei, hei!!
Hei, hei!! Ja, nå skal jeg altså begynne et nytt og bedre liv.. :) Skal prøve ihvertfall!! Jeg har nettopp fått en liten datter, og under graviditeten la jeg på meg masse unødvendige kilo!! Jeg veide altså 60kg før jeg ble gravid, og det er mitt mål å komme ned på igjen!! Jeg skal kutte ut brusen og sjokoladen.. Spise mer frukt og grønt, og ikke gå å småsspise hele tiden.. Å så skal jeg da ikke spise om kveldene.. :) Vi sees!!
Velkommen hit...
Så flink du har vært..kjempe bra!!:)
Er så motiverende med disse sidene...jeg har samme mål som deg..kan bli spennende å følge hverandre..ønsker deg en kjempe fin slankeuke..stå på!!
Og gratulerer med en datter..så koselig!!!
Skal følge deg framover jeg...dette klarer du vetu...:)
Klem Nette