← Alle dagbøker
nutta
57 år169 cm54 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start102,5 kg
Sist100,4 kg
Endring−2,1 kg
BMI nå35,2
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Litt for mykje mat i dag
frukost: 1 brødskive med leverpostei
lunsj: 2 knekkebrød (grove) med ost og eple
middag: pizzasnurrer ( med mager skinke)
ellers: 1 eple og ei vaffelplate
Har eti for mange pizzasnurrer. Åt nokon nå i kveld også. Har dårleg samvittighet. Må stramme inn att i morgo.
Vekta står stille...
men det får heller være. Det er vel ikkje anna vente at det tek litt tid før ting kjem i gang att. Men det går bra med meg. I går trena eg litt på ergometersykke, og gjorde nokre øvelsar. Bare i ein 1/2 time. Men det er da en start. Det skal bli mere!!
I dag har eg ete:
frukost: 1 brødskive med salat, paprika og lett salami
lunsj: samme som frukost
klokka 1400: samme som frukost
1 appelsin
middag: spaghetti med pølse og tomatsaus (liten porsjon)
1 eple
Og så har eg gått på ski med ungane i kveld. Får sjå om eg gjer nokre øvelsar også.
Eg har ikkje ete godteri av noko slag på 2 og ei halv veke. Det er bra synest eg.
Kvardagar er go''dagar for ein slankar...
Endeleg måndag. Godt med helg og fri. Men nydeleg med måndag når ein skal vere litt flink med maten. Det er sååsååå mykje lettare. I dag har eg ete:
frukost: 1 brødskive med salat, mager salami og paprika
klokka 1130: samma som frukost
klokka 1430: samma som frukost
klokka 1500: ei appelsing
middag: 1 potet, heimlaga kjøttpudding (elg) og brekkbønner
1 eple
Eg håpar ikkje at dette er for mykje mat. Eg har ikkje vore sulten, derfor har eg nesten dårleg samvittighet. Er liksom så vandt med det nå. Nå skal eg take på meg ei treningsbukse og så gjere nokre øvelsar, kanskje sykle litt på trimsykkelen også. Det får de høyre om i morgo....
Vanleg mat i dag
Dette hadde eg gleda meg til. Vart ikkje så stort som eg hadde trudd. Har fått influensa, så matlysta var ikkje allverden. Men eg vil gjere slik som eg fekk råd om - skrive inn alt eg et ei stund framover.
frukost: branflakes med mjølk og 1 banan (liten porsjon)
lunsj: eit lite pizzastykke
frukt: ei appelsin
middag: ei brødskive med salat, paprika, lauk og karbonade (heimlaga elgkarbonade med kvitlauk)
frukt: 1 banan
Ellers har eg ete ein kanelbolle etter at eg har vore med ungane og baka. Synest eg måtte unne meg det. Men klarte greit å stoppe etter denne eine.
Nå blir det spennande å sjå korleis det går framover. Håpar på å klare ein kilo til før påska setter inn. I påska skal eg kose meg litt - men vere bevisst. Då blir eg på fjellet heile tida...MMMMM eg gledar meg.
seiste dag på lynkur
Vekta har stått stille i nokre dagar. Men det er kanskje like greit. Har gått ned 7,1 kg på 13 dagar. Nå håpar eg at nedgangen fortset, men i litt seinare tempo sjølvsagt. Kjem til å ete vanleg mat framover. Vil prøve å ete litt mindre karbohydrat. Har sett på dette med GI. Trur det er lurt å vere litt bevisst på det.
Merkar at den gruefulle søtsakerlysta mi er så å sei vekk. Litt rart i grunn. Men eg veit eg må jobbe med dette på det psykiske planet. Ikkje alltid at eg et skjokolade fordi eg har så innmari lyst. Nokre gonger et eg av gammal vane, og nokre gonger for å trøste meg. Dette må det bli slutt på.
I morgon skal eg ete vanleg mat. HURRA. Håpar at magen også kjem i orden. Den fungerar mildt sagt ikkje om dagen.
Ha ei god helg alle sammen!!!
Gleder meg til å bli ferdig
Nesten flaut å vere med på den konkurransen. Er jo fullt klar over at dette ikkje er noko smart måte å gå ned i vekt på. Så skulle nokon vere innom her å lese så vil eg sei: Tenk deg godt om. Skal ein gjennomføre denne kuren må ein vere 100 % sikker på at det er dette ein vil. Det er knalltøfft men gir resultater, og skal forhåpentligvis gi resultat over lengre tid. Men det vil tida vise....
Men det er ikkje bra for kroppen å "prøve" seg på denne dietten for å så sprekke totalt. Da er jojo''n i gang. Må nok byrje å ete litt etter litt.
Dette var ikkje for å skremme noken. Eg er kjempefornøg. Føler at eg har fått ein super start på slankinga mi. Men det er bare eit skritt på vegen. Det er etter desse 13 dagane at den viktigaste jobben byrjar..... Lykke til alle medslankere!!!!!
Det går NEDOVER
Og det er himla moro. Laurdag er seiste dagen med 13 dagarskur. Det har vore tøfft. Men nå er eg 100 % motivert for å legg om stilen min i matvegen. Skal sjølvsagt kose meg i påska. Men på ein annen måte enn før. Blant anna så har eg tenkt å lage ein del karbonader av elgkjøtt som eg kan ha med til bålmat. Så treng det ikkje bli pølser hver dag....
Nå merkar eg det litt på kleden at det er meire "plass". Det er nydelig. Etter helga vil eg også trimme litt. Det har eg ikkje orka desse dagane på kuren. Eg er optimist.
8. dag
Endå ein dag over. Eg gledar meg noko innmari til eg skal ete vanleg mat att. Men har eg klart meg så langt så skal eg stå løpet ut.
I dag har eg ete:
frukost: 1 kopp kaffe og 1 sukkerbit
lunsj: 2 hardkoka egg + spinat (æsj, det vart ikkje mykje)
middag: 200 g reint kjøt med rapidsalat inntil.
Har drikki mykje (3 - 4 liter)
Over halvvegs på kuren
I dag var 7. dag av 13 dagarskur. Nå går det rette vegen. Har bare.... att 6 dagar. Og godt er det. Ikkje noko behageleg kur akkurat detta her. Men har eg kome så langt så vil eg stå kuren ut. Nå er eg nede på den vekta eg starta på seist eg prøva å slanke med. Det er i allefall godt å ha fått av dette. Så nå er neste målsetting å kome ned til ca 98 kg. som var vekta då eg gav opp seist eg var her inne. Det er en evig runddans dere....
I dag har eg ete:
frukost: vatn
lunsj: 1 eple
middag: kyllingfilet uten tilbehør (skulle vore lammekott., men det hadde vi ikkje.)
Gledar til i morgo. Vanlege vekedagar er alltid lettare.
6. dag på intensivkur
Glømte å skrive inn i går. Men eg er altså fremdeles på denne kuren som kalles Rikshospitalets 13 dagerskur. På denne som alle andre kurer er helg verst. Men eg skal klare dette. Er nå snart halvvegs. Neste søndag skal eg ete normalt att. MEN ikkje slik som eg har gjort før.
I dag har eg ete
frukost: 1 skive rista brød, 1 kopp kaffe og 1 sukkerbit
lunsj: 200 gr. torskefilet, 1 ss margarin, litt sitrondr.
middag: 250 gr. kyllingfilet med rapidsalat
Har nok drikki eit par liter vatn. Men i helgene der ting ikkje går i vante rutiner er det ikkje så lett å kome i hug vatnet. Så eg får halde på å drikke litt vatn utover kvelden. :)
4. dag
Går så det susar. I dag føler eg meg mykje bedre. Har ete:
frukost: 1 kopp kaffe, 1 sukkerbit og 1 skive rista brød
lunsj: 1 youghurt naturell med 1,5 appelsin
middag: 1/2 beger cottage cheese og 1 gulrot + eit hardkokt egg. Rar sammensetning
3. dag
Det var det eg tenkte: det har gått altfor lett desse to fyrste dagane. Dagen i dag har vært gørrvanskeleg. Slapp og sliten. Men eg har halde kuren.
I dag har eg ete:
frukost: 1 kopp kaffe + ein sukkerbit
lunsj: 2 hardkoka egg + salat + 1/4 karbonade (skulle vore skinke, men det hadde vi ikkje i huset)
middag: koka sellerirot, tomat og 1 eple
Har drikki ca 3 liter vatn i dag og.
Dag 2 av 13 dagers intensivkur
Går bra i dag også. Vekta viste 2 kilo mindre. Er sjølvsagt klar over at dette bare er vatn. Men likavel - eg er i gang.
I dag har eg ete slik:
Frukost: kaffekopp og sukkerbit
Lunsj: 1 boks youghurt naturell + 1/2 boks kokt skinke
Middag: 200 gr. biff + salat
Har drikki 3-4 liter vatn.
Er ikkje slapp eller uvel på nokon måte.
Her er jeg i gjen
Ja nå er det lenge siden jeg har vært her. Har lagt på meg det jeg tok av sist jeg var innom jevnlig + en del mere kilo. Ikkje noko moro å innrømme det for seg selv. Men slik er det. Vekta og buksene + speilet lyver ikke.
Går alltid å tenker at nå må jeg gjøre noe, slik som dette vil jeg ikke ha det. Men skjer det noe? Nei. Men så var det at to venninner av meg hadde gått på denne 13 dagerskuren, som blir kalt Riksholpitalets 13-dagerskurs. Som Riksholpitalet sikkert ikke har hørt om en gang.... De sier det er knalltøfft, men har fått veldig bra resultat. Jeg vet at dette ikke er den lure måten å slanke seg på, men jeg trenger et spark bak så jeg vil prøve. Må da overleve 13 dager. Etter disse dagene som visstnok skal vere ille vil jeg slanke meg på en vettug måte, samt trimme mye. Det er planen.
I dag har altså vært dag 1. av kuren. Har gjort akkurat slik det står:
frokost: 1 kopp svart kaffe + 1 sukkerbit
lunsj: 2 hardkokte egg, spinat og 1 tomat (spinat var æsj)
middag: 200 gr. biff + salat
Har drikki mellom 3 og 4 liter vann.
Har det igrunn ganske bra. Slapper litt av med drikkinga nå i kveld, det er så slitsom å gå på do om natten.
Ser at det er mange som er skikkeleg flinke her inne, håper at det vil motivere meg også.
På slankeren igjen
Ganske mismodig, men eg er på slankeren igjen. Har ikkje vore på vekta, så eg bare skreiv inn noko. Veit at eg har lagt på meg sidan eg var her seist. Får heller kome innom å skrive noko når eg er i litt bedre humør....
Skøyteløpere reiser seg og fortsetter etter et feilskjær. Det burde være lett for oss også. Etter våre "feilskjær".
Ha en fin uke.