← Alle dagbøker
diarist.Alias

nokengang

57 år169 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start105,0 kg
Sist105,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå36,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. juli 20029. juli 2002
105,0 kg

Takk for oppmuntrande ord

Det er veldig motiverande å få tilbakemeldingar frå dykk andre. Det hjelper å sjå at det ikkje er bare meg...

I går gløymte eg å skrive. Eg å bare eit eple til frukost fordi vi ikkje hadde noko lagleg slankemat i huset. Til lunch kom svigermor med ferske rundstykker. Då gløymte eg meg og åt litt dumt. Ikkje så mykje, men eg tok syltety (heimlaga med lite sukker) på det eine halve rundstykket. Drakk mjølk inntil.
Til middag hadde vi fiskepudding og brødskive bare. Middag er min svakhet - her et eg for mykje. Er veldig glad i karbohydrater som pasta og makaroni. Dette må eg prøve å trappa ned på.

Ellers hadde eg ein ganske aktiv dag - eg driv med ein del malearbeid i huset - så det blir ikkje noko latmannsliv her i huset.

Til kvelds tok eg to knekkebrød med ost. Er i grunn toleg fornøgd med 1. dagen min.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😉10. juli 2002
Stå på!! :)

Når det gjelder middag, så kan jeg jo komme med litt tips for å ikke spise så mye.. Jeg begynte gradvis å spise mindre, liksom for å få ned magemålet litt. Men, er dette vanskelig, så kan det være smart å drikke et stort glass vann før du begynner å spise, vann er mettende, og da kan det fort bli slik at du ikke orker så mye. Et annet tips er å spise rolig, så blir du ikke stappmett fort... Når det gjelder pasta og makaroni, så er det såkalte raske karbohydrater (eller noe i den duren), som betyr at de forbrennes fort, og øker forbrenningen, så ikke ta det så tungt. :)

Ellers en ok link, med flere tips for å øke forbrenningen:

http://www.slankenett.no/55tips.asp

Lykke til videre! :)
c.AuthorAlias Eterna❤️10. juli 2002
Hei og velkommen tilbake!!!
Jeg skjønner du har litt og stri med og det er ikke det minste rart om humøret ikke er på topp. Det er lov å være nedfor noen ganger. Men slutt nå ikke å spise. Husk du skal trives og dette skal vare resten av ditt liv. Du må finne et opplegg som passer til deg og jeg råder deg å se litt på det Sussi foreslår i din første dag i dagboka. Middager er bare herlige, det er det beste måltidet mitt også. Etter at jeg la om kosten har tallerkene til middag vært overfylte. De andre kurer på om jeg skal ha i meg all denne maten og vekta har gått sakte men sikkert nedover. Hemmeligheten er å spise masse grønt og passe mengder proteiner (fiske og kjøtt) Råder deg til å kutte ut alt med hvetemel, sukker salt og poteter. Du vil garantert merke stor forskjell både på humøret og vekta. Lykke til videre!!
c.AuthorAlias Ronja😊10. juli 2002
Heisann og velkomen inn hit:) ser ut som om du er kommet godt igang, og ingenting er jo bedre enn det:) Og så skal du nok se at du kommer til å finne masse motivasjon i disse sidene, for her er det masse kjekke medslankere som er snare med å gi støtte og oppmunting:) Håper du får like bra nytte av disse sidene som jeg har:) Jeg skal følge med på boka di:) Skal du veie deg en gang i uken??
Ha en forsatt fin dag:)
Klem fra Ronja
Bilde
😵105,0 kg

Starter på nytt

Hei på dere. Hatar det - men her er eg igjen. Har nå skaffa meg nye identitet - trengte ein ny start. Har ikkje vegd meg - bare gjetta på vekta. Skal gjere det skikkeleg i morgo og rette det opp att då.

Her snart kleslaus, er så inderleg misfornøgd med meg sjølv, har så dårleg kondis at det er vondt å gå på tur med ungane. Vanskeleg å klyppe neglane, barbere bikinikanten og så vidare - dårleg sikt. ILLE. Derfor er eg altså her. Frå og med i morgon skal eg skrive inn alt eg et - og alt eg forhåpentlegvis trenar. Håpar at eg er på betre humør i morgo.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉8. juli 2002
Hei nokengang :-)

Jeg har også gjort det - noen ganger... men denne gangen teller det!! For deg også. Denne gangen blir ikke som alle de andre gangene, men heller en ny start, en ny livsstil, ingen sultekur, men noe du kan leve med og trives med?

Jeg ønsker deg oppriktig lykke til og synes det er en god start at du har kommet hit igjen.

Mitt kosthold er omtrent som det Sussi skriver ovenfor. Har du lyst så sender jeg deg gjerne en 4-ukers startplan på en mail. Dette har funket for meg og jeg er bådfe frisk og glad :-) Skriv om du har lyst til: slankejojoen@hotmail.com

Det skal bli spennende å følge med deg på veien nedover.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias ABBA❤️7. juli 2002
Hei,Hei!
Velkommen tilbake. Her er det motivasjon, og hjelp å hente.
Så dette skal gå bra denne gangen også..

Klem fra ABBA
c.AuthorAlias Sussi❤️7. juli 2002
Hei,
Velkommen hit eller rettere velkommen tilbake!
Forstår du har vært her før, så da vet du at det er et bra sted å være.
Jeg veier nå omtrent det samme som deg, men skal selvsagt nedover. Jeg forsøker å kutte ut raske kullhydrater og er av den grunn opptatt av sider som:
www.ibalanse.no
www.jentemat.no
Lykke til med fornyet innsats.
Slankehilsen fra Sussi
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.