Har lenge gått med planer om å slanke meg noen kilo,jeg skal gifte meg om tre måneder og har et håp om å være litt tynnere:-)
1 i heiagjengen
nameit8. april 2002
Hei!
Velkommen til oss! Her finner du mye oppmuntring og motivasjon.
Et giftermål er meget god grunn til å ta seg selv i nakken og gjøre noe med vekta. Det ville iallfall ha vært en veldig god inspirasjonskilde for meg, er samboer på ørtende året. Det har bare ikke blitt bryllup før, og nå er det liksom ikke kirkebryllup som står først på lista, etter 3 barn...
Lykke til og tenk på hvor fin du vil være i brudekjole :o)
Velkommen til oss! Her finner du mye oppmuntring og motivasjon.
Et giftermål er meget god grunn til å ta seg selv i nakken og gjøre noe med vekta. Det ville iallfall ha vært en veldig god inspirasjonskilde for meg, er samboer på ørtende året.
Det har bare ikke blitt bryllup før, og nå er det liksom ikke kirkebryllup som står først på lista, etter 3 barn...
Lykke til og tenk på hvor fin du vil være i brudekjole :o)
Klem fra NameIt