← Alle dagbøker
nibben
43 år173 cm8 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start95,0 kg
Sist92,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå30,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Prøver igjen
Nå har jeg bestemt meg for å prøve å komme i rute med å skrive i slankedagboka så ofte jeg kan igjen.
Jeg ser at jeg er mye feitere enn før. Har lagt merke til det i det siste også. Det er vel fordi jeg sluttet å trene (fikk så mye å gjøre med studiene).
Tidligere i dag har jeg fått i meg en porøs melkesjokolade (jeg var noe så sjeldent som sammen med en venn), men i morgen, og resten av helga (da særlig lørdag) har jeg bestemt meg for å ikke spise godteri.
22. desember 2001
87,0 kgTilbake igjen
Har endelig fått skikk på maskinen igjen. Må si det ikke har gått mye "fremover" med meg siden sist jeg skreiv her. Og dagen i dag har vel heller ikke vært helt super, jeg spiste en hel pose med tilbudssjokolade.
Avbrudd
I dag fikk jeg i likhet med de siste 3 dagene ikke trent noe(trener 5 dager i uka). I tilleg har jeg fått stappa i meg en hel del usunne sjokoting. Jeg har gått ned en kg siden sist jeg skrev i dagboka, men jeg veier meg alltid før frokost, og i går fikk jeg ikke spist ordentlig kveldsmat.
En ukes tid
Denne dagen gikk som alle andre, feil på feil på feil, men jeg har i hvert fall klart å holde meg borte fra all slags unødvendig fet mat siden sist jeg skrev i slankedagboka.
Aldri noe bedre
Jeg klarer nok aldri å holde meg unna sjokolade. Selv om jeg sier til meg hver morgen at jeg ikke skal spise noe godteri i dag, klarte jeg denne gang ikke holde meg lenger enn 2 dager(mandag og tirsdag).
Søndag
trente i en time, spiste Quarter Pounder, og pizza.
Gått ned 11 kg siden januar
I løpet av Januar gikk jeg ned 11 kg!
95 kg
Jeg veide 95 kg i starten av Januar
Vennlig hilsen Mary
Nei, søtsaker er jo ikke bra i store mengder.
Selv spiser jeg svært lit av det, og drikker skjeldent brus
etter at jeg begynte å slanke meg.
Lykke til videre!
A_P