← Alle dagbøker
diarist.Alias

nibben

43 år173 cm8 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start95,0 kg
Sist92,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå30,7
🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. januar 200128. februar 2002
92,0 kg

Prøver igjen

Nå har jeg bestemt meg for å prøve å komme i rute med å skrive i slankedagboka så ofte jeg kan igjen.

Jeg ser at jeg er mye feitere enn før. Har lagt merke til det i det siste også. Det er vel fordi jeg sluttet å trene (fikk så mye å gjøre med studiene).

Tidligere i dag har jeg fått i meg en porøs melkesjokolade (jeg var noe så sjeldent som sammen med en venn), men i morgen, og resten av helga (da særlig lørdag) har jeg bestemt meg for å ikke spise godteri.

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias "A_P"2. mars 2002
Velkommen hit igjen.
Nei, søtsaker er jo ikke bra i store mengder.
Selv spiser jeg svært lit av det, og drikker skjeldent brus
etter at jeg begynte å slanke meg.

Lykke til videre!

A_P
87,0 kg

Tilbake igjen

Har endelig fått skikk på maskinen igjen. Må si det ikke har gått mye "fremover" med meg siden sist jeg skreiv her. Og dagen i dag har vel heller ikke vært helt super, jeg spiste en hel pose med tilbudssjokolade.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten23. desember 2001
Hei Nibben

Det at du er tilbake beviser bare at du tenker litt på hva du spiser og skal spise i løpet av julen.
Må ikke glemme å kose deg i julen da, ja, for neste år er 365 dager som kan brukes til å trene, slanke seg og komme ned i den vekten som man ønsker seg.
Dog skal man ikke overspise, bare unne seg det man har lyst til. Alt med måte heter det visst *ler*'

Uansett..lykke til med vektnedgang og ha en riktig GOd Jul

Hilsen meg
Blomsten..som skal unne meg pinnekjøtt på julaften og multekrem, selv om det er noe av det festeste man kan få *flirer*
83,0 kg

Avbrudd

I dag fikk jeg i likhet med de siste 3 dagene ikke trent noe(trener 5 dager i uka). I tilleg har jeg fått stappa i meg en hel del usunne sjokoting. Jeg har gått ned en kg siden sist jeg skrev i dagboka, men jeg veier meg alltid før frokost, og i går fikk jeg ikke spist ordentlig kveldsmat.
84,0 kg

En ukes tid

Denne dagen gikk som alle andre, feil på feil på feil, men jeg har i hvert fall klart å holde meg borte fra all slags unødvendig fet mat siden sist jeg skrev i slankedagboka.
86,0 kg

Aldri noe bedre

Jeg klarer nok aldri å holde meg unna sjokolade. Selv om jeg sier til meg hver morgen at jeg ikke skal spise noe godteri i dag, klarte jeg denne gang ikke holde meg lenger enn 2 dager(mandag og tirsdag).
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa24. mai 2001
Vet akkurat hvordan du har det ! Prøv tipsene du har fått, så greier du det ! Stå på !

Isa
c.AuthorAlias Viola23. mai 2001
Du har jo vært kjempeflink, nibben! Og når det gjelder sjokoladen: Hør på Nicky! Har også prøvd krom, det hjelper! ellers kan jeg fortelle deg at jo lenger du klarer å holde deg unna søtsakene, jo mindre sug får du. Prøv å finne på noe annet å stappe i munnen når det blir for ille, det kan være en ide...
Lykke til videre!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias nicky23. mai 2001
hei nibben
Du har gjort fremgang fra januar, og det må du være stolt av
Du klarer å holde deg unna sjokolade om du vil,
du bestemmer :-) over kroppen din. Kjøp deg kromtabletter, det stopper godtesuget og spis masse grønnsaker og drikk vann
Lykke til nedover
Nicky
85,5 kg

Søndag

trente i en time, spiste Quarter Pounder, og pizza.
84,0 kg

Gått ned 11 kg siden januar

I løpet av Januar gikk jeg ned 11 kg!
95,0 kg

95 kg

Jeg veide 95 kg i starten av Januar
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.