Holder koken ennda
Jeg kom over en oppskrift på den danske rikshospitalets slanke kur,der skal en spise bestemte ting i 13 dager og kan ta av en plass mellom 7 og 20 kilo.Jeg hvet ikke om jeg har helt troen på den,men den virker ikke noe særlig vanskelig.
Så jeg tenkte at jeg likegodt kunne prøve den,jeg har ikke noe tro på at jeg kommer til å ta av så mye som 20 kilo,men det hadde jo hvert gøy om jeg hadde tatt av 7 igjallefal,det er mange kilo for meg det.
Så i morgen starter jeg,da skal jeg ha en kopp kaffe med en sukker bit oppi til frokost,og til lunsj skal jeg ha 2 hardkokte egg,spinat og en tomat.Til middag skal jeg ha 200 gram biff,salat med olje og sitron.Og så må jeg drikke minst 2 liter med vann.
Hvis den virkelig virker så syns jeg at det er bedre med denne kuren,enn å tvinge i seg nutrilett.
Det skal bli spennende å se,jeg kommer til å veie meg nesten hver dag,bare for å se om den virker,for hvis den gjør det så bør en jo kunne se resultater av det hver dag.
Jeg gleder meg til å begynne,får bare håpe at jeg ikke blir skuffa da.
Er det noen anndre som har prøvt denne?Og hvirker den så bra som de sier?
Ha det bra hilsen netti
Så jeg tenkte at jeg likegodt kunne prøve den,jeg har ikke noe tro på at jeg kommer til å ta av så mye som 20 kilo,men det hadde jo hvert gøy om jeg hadde tatt av 7 igjallefal,det er mange kilo for meg det.
Så i morgen starter jeg,da skal jeg ha en kopp kaffe med en sukker bit oppi til frokost,og til lunsj skal jeg ha 2 hardkokte egg,spinat og en tomat.Til middag skal jeg ha 200 gram biff,salat med olje og sitron.Og så må jeg drikke minst 2 liter med vann.
Hvis den virkelig virker så syns jeg at det er bedre med denne kuren,enn å tvinge i seg nutrilett.
Det skal bli spennende å se,jeg kommer til å veie meg nesten hver dag,bare for å se om den virker,for hvis den gjør det så bør en jo kunne se resultater av det hver dag.
Jeg gleder meg til å begynne,får bare håpe at jeg ikke blir skuffa da.
Er det noen anndre som har prøvt denne?Og hvirker den så bra som de sier?
Ha det bra hilsen netti