← Alle dagbøker
diarist.Alias

netti

52 år161 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start81,5 kg
Sist80,5 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå31,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. september 200110. oktober 2001
80,5 kg

Holder koken ennda

Jeg kom over en oppskrift på den danske rikshospitalets slanke kur,der skal en spise bestemte ting i 13 dager og kan ta av en plass mellom 7 og 20 kilo.Jeg hvet ikke om jeg har helt troen på den,men den virker ikke noe særlig vanskelig.
Så jeg tenkte at jeg likegodt kunne prøve den,jeg har ikke noe tro på at jeg kommer til å ta av så mye som 20 kilo,men det hadde jo hvert gøy om jeg hadde tatt av 7 igjallefal,det er mange kilo for meg det.
Så i morgen starter jeg,da skal jeg ha en kopp kaffe med en sukker bit oppi til frokost,og til lunsj skal jeg ha 2 hardkokte egg,spinat og en tomat.Til middag skal jeg ha 200 gram biff,salat med olje og sitron.Og så må jeg drikke minst 2 liter med vann.
Hvis den virkelig virker så syns jeg at det er bedre med denne kuren,enn å tvinge i seg nutrilett.

Det skal bli spennende å se,jeg kommer til å veie meg nesten hver dag,bare for å se om den virker,for hvis den gjør det så bør en jo kunne se resultater av det hver dag.
Jeg gleder meg til å begynne,får bare håpe at jeg ikke blir skuffa da.
Er det noen anndre som har prøvt denne?Og hvirker den så bra som de sier?

Ha det bra hilsen netti
80,5 kg

Måtte bare veie meg

Og det ble ett resultat jeg er glad for,ett kilo mindre å drasse på.Det hjelper mye på humøret,og motivasjonen til å fortsette er på topp.

Tusen takk for de oppmuntrende ord som jeg har fått.

Hilsen Netti
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei! Som du kanskje har sett på innloggingssiden så arrangerer vi slanketreff i Trondheim den 20/10. Vi ville bare si at om det er noen nye som kunne tenke seg å være med så er det bare å melde seg på. Jo fler jo bedre. Meld deg på ved å svare på påmeldingsskjema under invitasjonen. med klem fra Victoria og Ingvild.
81,5 kg

deppa dag

I dag har jeg en deppa dag,føler meg veldig tykk og at alle rundt meg bare ser en fet person og ikke meg.
Føler at mannen min ikke er så inntrisert i meg slik han var når jeg var tynn,men jeg føler at jeg ikke kan klandre ham for jeg er jo ikke den personen han ble forelsket i,ikke bare fordi at jeg er tykk men humøret svinger ganske kraftig på grunn av at jeg ikke føler meg vel med meg selv.
Jeg har veldig lyst til å slanke meg den "galne veien"noen uker bare for å bli kvitt noen kilo fort,men så er det det at en har større sjangse for å misslykkes.
Så nå får jeg bare se om jeg klarer å være tolmodig nok til å ta av sakte.

Det ble masse klaging på en gang her.Men det er vel sånn når en holder på å slanke seg,det er ganske vanskelig å styre unna alle fristelsene.
Men jeg er ganske sta,nå har jeg bestemt at denne gang så skal jeg ta av,og da skal jeg greie det.

Hilsen netti
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda4. oktober 2001
Jeg håper du klarer å nå målet ditt, jeg skjønner skikkelig godt hvordan du føler deg, det tror jeg de fleste her inne gjør og derfor er det en oppmuntring til å klare å gå nedover og å få det bedre meg seg selv (og de rundt en :-). Jeg tror ikke det er så galt å ta en sånn fort nedivekt kur et par uker som en begynnelse, men vanskelighetene kommer kanskje når du skal gå over på vanlig mat igjen, da er det lett å sprekke dersom du ikke er veldig standhaftig. Uansett ønsker jeg deg lykke til!!
81,5 kg

En ny bruker

Hei,til alle som kommer til å lese denne dagboka.
Litt om meg:jeg er 27 år gift og har to barn.
Før jeg fikk barna var jeg veldig tynn,og nå angrer jeg sånn på at jeg ikke var mer forsiktig med hva jeg spiste når jeg gikk gravid,for nå sitter jeg igjen med en masse ekstra kilo som er utrolig vanskelige å få bort.
Men nå er jeg igang.
Har tenkt å ta det sakte,for jeg vil ikke at kiloene skal komme fort på igjen,jeg vil jo forandre mat vanene mine for godt.
Så derfor så kommer jeg til å kutte ut all u sunn mat.Og spise meg mett på sunn mat og trene.
Håper at det hjelper med å åpne en slik dagbok,for motivasjonen er vel ikke helt på topp.
Mitt første mål er å komme under 70 kilo,så får jeg heller se hvor jeg hvil senere.

Ha det bra hilsen netti
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda30. september 2001
Heisan netti, velkommen hit og lykke til! Det høres ut som du har den rette innstillingen - kutt ut usunn mat, men spis nok mat av den sunne typen, og trene. Anbefaler at du leser gjennom noen av dagbøkene her for inspirasjon, det har i hvert fall motivert meg. Ha en god dag!
hilsen skilpadda
c.AuthorAlias Emma6630. september 2001
Velkommen i klubben ! Vi er vel mange som har lidd samme skjebne som du - svangerskap som fører til kilo som bare limer seg fast til rumpe og lår ...... Du får ha lykke til !
c.AuthorAlias Tavannda30. september 2001
Velkommen hit og lykke til med slankingen. Her kommer du sikkert til å trives og møte mange som kan motivere deg framover (el. nedover), det er tøft å skulle miste så mye av seg selv så det er bra å ha et sted hvor man kan ventilere ut litt av frustrasjoner og gleder. Masse lykke til!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.