← Alle dagbøker
nesen
66 år169 cm6 innlegg
2001
0 følgere
Start106,7 kg
Sist102,0 kg
Endring−4,7 kg
BMI nå35,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 16. september 2001
102,0 kgReg. av vekt
Heisann!
En kort tur innom for å registrere vekten før jeg drar avgårde for neste oppdrag. Har vært bortreist med jobben i 3 uker og blir borte 2-3 uker til.
Det blir mye jobbing og lite tid til trening, så det var godt å se at det var gått nedover og ikke den andre veien!
Ha noen gode slanke uker, alle sammen.
Nesen
Stabilisering?
Heisann!
Stabilisering allerede? Målte 1cm mindre rundt livet og lår, 0,5 under brystene, så noe skjer, det merker jeg på klærna.
Jeg har ikke gjort annet enn tidligere uker, syklet 6 kvelder i forrige uke, tok fri på lørdag. Ingen utskeielser, var riktig så flink.
Får se hva som skjer på mandag! Ha en god slankeuke.
mvh, Nesen
Det går rett vei!
Dette var gøy! Kjekt at vekta går nedover.
Det ble en vanskelig helg mht. mat. Var i 5-års selskap til min nevø på lørdag, så det ble nok noe kake og annet godt. Litt for mye... men av og til må en unne seg noe godt?
Syklet ikke på lørdag, men det ble 45 min på ergometersykkel 6 dager forrige uke. Fornøyd med det.
Ha en god slanke uke alle sammen,
Nesen
Endelig!
Ah! Endelig forskjell på vekta. Jeg pleier ikke veie meg midt i uken, kun mandager (dagen er jo allerede ødelagt siden det er starten på en lang uke...). Men idag måtte jeg og det er jeg glad for.
Nå fortsetter jeg for fullt!
Nesen
Fremdeles det samme!
Hei!
Fremdeles ingen endring i vekten, men det er 1 cm i minus rundt livet. Jeg er bedre trent enn før, det merkes.
Det ble ikke mer enn 5 dagers sykling i forrige uke, var bortreist i helgen.
Kanskje det blir en endring i vekten neste mandag (veie dag). Snakket med ei som hadde vært gjennom dette og hun sa at det gikk 4 uker før hun oppdaget noe forskjell på vekten!
Ha en god uke.
3. uken
Dette min første uke på slankere.com og starten på min 3. uke på diett, vekten viser -0,5. Målene, derimot, er det større endring i. Livet er gått fra 111cm til 106cm, lårene har gått fra 79cm til 72cm. Regner med at vekten kommer etter, det er vel muskler som skal bygges opp... (håper iallefall det!).
Jeg har plassert en ergometersykkel foran TVen på soverommet og sykler ca 45min. hver kveld (tar fri 1 dag i uke).
Frokost: Cornflakes m/ melk
Mellommåltid:
Lunsj: Jordbær yogurt
Mellommåltid:
Middag:
Takk for hyggelig kommentar i boka mi. Det er så godt at det er noen som bryr seg og gleder seg over andres fremgang.
Du er jo kjempeflink selv.
Stå på videre.
Hilsen Matvraket.
Ha ei fin slankeuke.
Klem i fra Tusta.