← Alle dagbøker
diarist.Alias

nesen

66 år169 cm6 innlegg 2001 0 følgere

Start106,7 kg
Sist102,0 kg
Endring−4,7 kg
BMI nå35,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. juli 200116. september 2001
102,0 kg

Reg. av vekt

Heisann!

En kort tur innom for å registrere vekten før jeg drar avgårde for neste oppdrag. Har vært bortreist med jobben i 3 uker og blir borte 2-3 uker til.

Det blir mye jobbing og lite tid til trening, så det var godt å se at det var gått nedover og ikke den andre veien!

Ha noen gode slanke uker, alle sammen.

Nesen
103,7 kg

Stabilisering?

Heisann!

Stabilisering allerede? Målte 1cm mindre rundt livet og lår, 0,5 under brystene, så noe skjer, det merker jeg på klærna.

Jeg har ikke gjort annet enn tidligere uker, syklet 6 kvelder i forrige uke, tok fri på lørdag. Ingen utskeielser, var riktig så flink.

Får se hva som skjer på mandag! Ha en god slankeuke.

mvh, Nesen
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Matvraket21. august 2001
Hei Nesen.
Takk for hyggelig kommentar i boka mi. Det er så godt at det er noen som bryr seg og gleder seg over andres fremgang.
Du er jo kjempeflink selv.
Stå på videre.
Hilsen Matvraket.
c.AuthorAlias Tusta21. august 2001
Hei Nesen og lykke til videre. Selv om det nå går litt trått, så kommer nok forløsningen :o) snart skal du se. Hvis du fortsetter på riktig måte så dukker resultatene opp før eller siden.
Ha ei fin slankeuke.
Klem i fra Tusta.
103,7 kg

Det går rett vei!

Dette var gøy! Kjekt at vekta går nedover.
Det ble en vanskelig helg mht. mat. Var i 5-års selskap til min nevø på lørdag, så det ble nok noe kake og annet godt. Litt for mye... men av og til må en unne seg noe godt?
Syklet ikke på lørdag, men det ble 45 min på ergometersykkel 6 dager forrige uke. Fornøyd med det.

Ha en god slanke uke alle sammen,

Nesen
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola20. august 2001
Synes du er kjempeflink!!! Stå på!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Jenta*S*17. august 2001
Hey!
Næmen nesen da??! Så flink du har vært*S*! NÅ sliter jeg skikkelig i den derre konkurransen vår altså*S*...men,men heldigvis er det på rett vei igjen!Nemlig NED! Uansett...du jeg var inne på chatten ,så deg jo, men så ble du plutselig borte...*snufs*:0)...
Syns du er kjempeflink,iallefall og ønsker deg MASSE lykke til videre!!!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias Tusta15. august 2001
Gratulerer med fabelaktig vektnedgang de siste 6 dagene. Det står skikkelig respekt av det du har fått til.
Med en sånn super åpning, så tenker jeg du er skikkelig motivert til å fortsette, og hvis du fortsetter med å bruke ergometersykkelen på samme måten framover, samtidig som du spiser fornuftig, mager og sunn mat, så må du nødvendigvis lykkes og gjøre det stort som slanker.
Takk for at du deler dine opplevelser med oss her på nettet.
Ha en god slankeuke. Jeg kommer til å følge med deg.
Klem fra Tusta.
c.AuthorAlias victoria13. august 2001
Hei nesen :-)

Det gikk da jammen bra til tross for kake :-) Gratulerer med flott nedgang, nå nærmer du deg veldig å bli totallig! Jeg synes man må unne seg litt godt av og til, man skal jo kunne forholde seg til sånn mat etter slankekuren også.

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias abelone13. august 2001
gratulere med flott nedgang!!!
Stå på.

Abelone
c.AuthorAlias Astoria13. august 2001
Synest du har vert flink jeg, Det er skjelden jeg får trenet 6 dager i uken, men får i alle fall med meg tre. Stå på og gratulerer med flott nedgang.

Stor klem fra Astoria
105,0 kg

Endelig!

Ah! Endelig forskjell på vekta. Jeg pleier ikke veie meg midt i uken, kun mandager (dagen er jo allerede ødelagt siden det er starten på en lang uke...). Men idag måtte jeg og det er jeg glad for.

Nå fortsetter jeg for fullt!

Nesen
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria9. august 2001
Hei Nesen!

Så flott at du nå merker det på vekten også, men det er jo like inspirerende med målebåndet, spesielt når vekten står stille. Stå på videre!

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias RH9. august 2001
Gratulerer så masse! Kjempe flink har du vært! Stå på!

RH
c.AuthorAlias Jenta*S*9. august 2001
Heyyyy!
Åh jeg er misunnelig! Nå leder du med 1 kilo! på meg azzå!:0)
Neida*S*,helt alvorlig dette var GØY!
Nå er du 5.1 kilo unna tosifra!!*S* Jippi!!
Stå på nesen!:0)

Klem fra "din konkurrent"*S*
c.AuthorAlias tutu9. august 2001
Heisann. Vil bare si at du er kjempe flink.'
Stå på så forsvinner nok flere av kiloene.
Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias abelone9. august 2001
Gratulere med flott vektnedgang!!!!

Abelone
106,0 kg

Fremdeles det samme!

Hei!

Fremdeles ingen endring i vekten, men det er 1 cm i minus rundt livet. Jeg er bedre trent enn før, det merkes.
Det ble ikke mer enn 5 dagers sykling i forrige uke, var bortreist i helgen.

Kanskje det blir en endring i vekten neste mandag (veie dag). Snakket med ei som hadde vært gjennom dette og hun sa at det gikk 4 uker før hun oppdaget noe forskjell på vekten!

Ha en god uke.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*7. august 2001
Hey!
Kult at du er med på "konkurranse" da?!
99.9 er målet vårt,okey?
Du har jo litt forsprang på meg da,men det er ikke så mye så det er ok det:0)..
Hvis du føler det best å oppdatere kun 1 gang i uka, så gjør du bare det.For min del er det best hver dag,så jeg kommer til å holde meg til det,iallefall en stund enda.
Ok da setter vi igang da:
Klar....ferdig....gå!!!

PS: Lykke til!!!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias RH7. august 2001
Kjempe flink er du! 5 dager med sykling er kjempe bra! Stå på så klarer du dette!

Lykke til!
c.AuthorAlias Becky7. august 2001
Stå på!
har på følelsen av at det kommer til å gå tregt her også i begynnelsen..det har det gjort før når jeg har prøvd å slanke meg. men nå er jeg hundre prosent innstilt........og du..vi klarer dette!:)
Lykke til
klem fra becky
106,7 kg

3. uken

Dette min første uke på slankere.com og starten på min 3. uke på diett, vekten viser -0,5. Målene, derimot, er det større endring i. Livet er gått fra 111cm til 106cm, lårene har gått fra 79cm til 72cm. Regner med at vekten kommer etter, det er vel muskler som skal bygges opp... (håper iallefall det!).

Jeg har plassert en ergometersykkel foran TVen på soverommet og sykler ca 45min. hver kveld (tar fri 1 dag i uke).

Frokost: Cornflakes m/ melk
Mellommåltid:
Lunsj: Jordbær yogurt
Mellommåltid:
Middag:


5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*31. juli 2001
Hei og velkommen hit!*S*

Jeg har et forslag til deg:

Hva med å se hvem som kommer først til tosifra???:0)
Dvs.99.9?

Jeg veier 106.4 etter rensekur, og har nok sikkert gått opp litt etterpå pga mye spising på mandagen...men...likevel...uansett hvem som "vinner", og samme det egentlig, men kanskje det kan inspirere oss litt?*S*

Hva sier du??*S*

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias tutu30. juli 2001
Hei og velkommen. Her er det masse gog hjelp å få. Har ikke vært bruker så lenge selv, men føler hvirkelig at det hjlper.
Skal komme innom å se hvordan det går med deg. Lykke til
Goe tanker fra tutu
c.AuthorAlias RH30. juli 2001
Hei og velkommen hit! Her kommer du til og trives veldig godt tenker jeg! Masse gode råd og motivasjon.
Det ser ut som du er godt i gang med slankingen! sykling er veldig fin forbrenningsmetode!
Vel lykke til, skal følge med deg i fremtiden!
c.AuthorAlias modah30. juli 2001
Hei!Velkommen hit!Du er kommet til rett plass nå,jeg har ikke vært her så lenge selv,men tror nok ikke jeg hadde sett 70tallet i dag hvis jeg ikke hadde hatt dagboka mi!Vær flink til å bruk den,så følger vi med deg:-)Stå på,dette klarer du!

Klem fra Modah!
c.AuthorAlias nicky30. juli 2001
Heisann og velkommen hit
Her får du ris og ros når deg trengs, dette er en super gjeng
og alle har samme mål som det du har.
Lykke til, skal følge med hvordan det går med deg.

Ha en fin dag
Klem fra nicky
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.