Ned litt...
Gikk ned litt siden i gaar, det var bra for jeg trente ikke i gaar. I dag har jeg spist knekkebrod til 3 maaltider. Middag var usunn, for jeg var hos noen venner, og de bestillte pizza. Men jeg spiste bare 2 biter, og det er bra til aa veare meg. Prover aa drikke masse vann naa!
Skal klare dette!
Vel, fant akkurat denne siden, og jo mer motivasjon jo bedre! Har gaatt ned litt over 6 kilo i lopet av 8 uker, men har ca 10 kilo igjen. Denne uken her spiser jeg stort sett bare knekkebrod, men vanlig middag. Drikker mye vann og trener hver dag. I dag har det veart mye stress, og jeg rakk ikke spise like mange maaltider som jeg pleier, faar haape det gaar bedre i morgen.
Velkommen til disse sidene. Her kan du finne mye motivasjon. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med disse sidene.
Stå på og ha en fin dag!
Klemz!