PMS
Hei alle sammen!
Jeg er sterkt rammet av PMS i dag - sur og grinete mot alle jeg møter på.. Jeg blir plutselig veldig irritert over småting og raser for ingenting.
Og i tillegg føler jeg meg pløsete over hele kroppen. Ikke bra.
Ja, jeg vet at jeg ikke er sterkt rammet av fedme, men pga medisiner har jeg gått opp i vekt i det siste. Nå skal det av igjen! Jeg vil ned til mitt normale jeg!!!
Og dessuten måtte vi være registrert for å oppmuntre andre.. :)
Jeg er sterkt rammet av PMS i dag - sur og grinete mot alle jeg møter på.. Jeg blir plutselig veldig irritert over småting og raser for ingenting.
Og i tillegg føler jeg meg pløsete over hele kroppen. Ikke bra.
Ja, jeg vet at jeg ikke er sterkt rammet av fedme, men pga medisiner har jeg gått opp i vekt i det siste. Nå skal det av igjen! Jeg vil ned til mitt normale jeg!!!
Og dessuten måtte vi være registrert for å oppmuntre andre.. :)
Jeg heter Kim og har vert med på disse sidene siden November i fjor.Men har ikke vert så flink...Humøret går jo litt opp og ned.
Fortell litt om deg selv da vel.Og lykke til med slankinga.Ikke det at du trenger det..men hvor mye er det du vil gå ned?
Klemmings fra Kim