22. august 2002
❤️86,0 kgFremgang
Kjærsten min sa til meg i går at jeg har blitt tynnere. Og det har skjedd på bare et par dager. Holdermeg ganske bra til den planen jeg har. Dette går rette veien.
En ny begynnelse
Here we go again. I morgen skal jeg begynne å slanke meg, igjen.. For 260ende gang eller noe. Men denne gangen skal jeg klare det. Bruker en metode som har virket for meg før.Eneste metoden som har virka faktisk. Forrige gang gikk jeg ned nesten 20 kilo. jaja. Wish me luck.
Det går jo strålende dette:) hvilken metode er det du bruker?
ha en forsatt fin dag:)
klem fra Ronja