← Alle dagbøker
diarist.Alias

modah

51 år169 cm77 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start83,5 kg
Sist65,1 kg
Endring−18,4 kg
BMI nå22,8
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 30 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. juli 20016. januar 2002
65,1 kg

Godt nyttår alle sammen

Hei kjære dagbok!!

Deg har jeg virkelig savnet nå,nå måtte jeg bare innom en tur.
Har hverken hatt tid eller ork til å satt meg foran pcen etter at den ble fikset,men fikk et lite pust på meg nå.

Overlevd julen bra ang vekten,men ellers gåt det meste på tverke da,men det retter seg vel etter hvert det også.

Håper jeg blir mer aktiv her inne igjen,har savnet bøkene og kontakten her inne.

Håper det går bra med dere alle sammen.

Klem fra modah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH7. januar 2002
Hei vennen!

Jeg er sååå bekymret for deg altså! Huff håper alt går bra med deg!

Og du! Hva har du gjort med vekten din da? Du bare forsetter og rase du jo! Stopp en halv snart da er du snill!

Håper jeg hører fra deg snart igjen vennen! Tenker jo masse på deg vet du!

Mange gode klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias VesleRosin7. januar 2002
Heisann,

jeg har et lite spørsmål (du behøver ikke svare på det om du ikke vil); Du har jo gått ned masse kilo (jeg er skikkelig imponert og inspirert av det) og er nede på den idealvekten jeg drømmer om.
Men: Var du flink å trene samtidig? Det jeg er redd for, er at alt skal "henge". Er det lett at man får slapp hud rundt lår, rumpe og bryst om man ikke trener nok? Kan du si noe om det? På forhånd takk! Jeg er ikke helt inne på dette, skjønner du, og er litt bekymret ... :-/
c.AuthorAlias ellen6. januar 2002
Godt nytt år!
Jeg har heller ikke vært her i hele høst, og det var virkelig kjekt å komme tilbake, selv om det er en del som ikke er her. Ser du har blitt betydelig slankere denne høsten. Gratulerer! Jeg har også gått litt ned, men det gjenstår noen kilo før jeg kan kalle meg fornøyd. Motivasjon får jeg hvertfall ved å titte på disse sidene igjen. Og selv om jeg ikke har vært på disse sidene i høst, har jeg faktisk tenkt en del på hvordan det har gått med folkene her inne. Når jeg har vært ute og trimmet og møtt andre på tur, har jeg tenkt for meg selv at dette kunne være en eier av en slankedagbok. Da tenker jeg for meg selv at jeg hvertfall ikke skal gi meg enda!
c.AuthorAlias Amorica6. januar 2002
God klem til deg!

Tusen takk for gode ord i min dagbok:)

Jeg har tenkt masse på deg også vennen. Lurer veldig på hvordan det går med deg og du er ofte i mine tanker.

Takk for sms du sendte på nyttårsaften. Jeg svarte deg, men tror ikke den kom igjennom. Det var visstnok fullt kaos på nettet den natten. Ikke så rart kanskje....

Etterpå har jeg hatt tom ringekonto på telefonen og ikke fått gjort noe med det. ...Litt sløv - javel, men har hatt andre ting å tenke på! *s*

Jeg håper også at vi kan treffes på chatten en kveld igjen om ikke så altfor lenge. Har tenkt tanken på det ja! Savner dere litt jeg....Kommer du den 16. februar?

Jeg forstår at det er vanskelig for deg for tiden. Glem ikke at du har noen "der ute" som bryr seg om deg.

Hører gjerne fra deg igjen. Send meg en mail - om du har lyst! :))

Massevis av gode tanker fra Monica
68,4 kg

*titt tei*

Hei hei kjære dagbok og medslankere.

Titter innom en tur igjen da,blir ikke ofte for tiden,men slik er det når tiden ikke strekker til og ikke er jeg på slankern for tiden heller kan eg trygt si.

Spiser det meste for tiden og det virker som at vekta skal holde seg på 68 tallet,svever med et par 100 gram hver gang jeg er på vekta.Veier meg ikke hver dag lenger heller,går i glemmeboken så det tyder vel å på at jeg ikke er helt innstilt på denne slankingen.
Men det er så mye annet for tiden så jeg føler at jeg ikke henger med,ikke helt i form heller slapp og uvel,men det er vel pga av all blødnin,det stopper jo ikke.Skulle til legen denne uka,men hun har blitt sykmeldt så jeg får se om jeg går til vikaren eller venter til hun er tilbake.
Spinningen har jeg ikke vært på,men på tirsdag,da blir det...kansje ikke helt smart hvis formen ikke er på topp og full blødning,men det er forskjell fra dag itl dag så jeg ser det ann.

Eneste positive med at jeg ikke er så aktiv her for tiden er telefonregningen,det er minket en del ja,men fint før jul det,nok å bruke penger på da.

Håper dere alle der ute har det bra og jeg ønsker dere en fin ny uke.

Masse tenker og klemmer fra modah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maple19. november 2001
Håper du blir OK snart!!
Du seier at motivasjonen er litt laber no. Sidan du har gått ned såpass mykje som du har, kan du godt tillate deg sjølv ein pause. Ikkje at du skal gå opp att. Men i staden for å ha som mål å gå ned, kan du ha som mål å stabilisere. Så kan du seinare ta fatt på nedgangen igjen. Då slepp du i alle fall å blir frustrert av å ikkje gå ned.

Ha ein finfin dag!
Klem frå Maple
68,3 kg

døgnet har for få timer....

Hei kjære dagbok og medslankere!!

Nå har jeg virkelig savnet deg og dere medslankere,men tiden strekker ikke til for meg om dagen,den siste uken har vært et j..... jag,så nå håper jeg det roer seg ned litt for nå føler jeg meg veldig sliten.

Det har vært mye jobbing,men det har bare vært godt med avkobling fra hus og hjem,men det blir så sene kvelder at det er hardt å komme seg opp igjen.
Mellomste gutten min har begynt i barnehagen så det er litt godt å hvile de dagene han er der da,men denne uken har det ikke blitt til det og det kjenner jeg.

Jeg blir helt skremt jeg når jeg ser hvordan tiden flyr,når mandagen er omme for meg så er det helg,men det er vel for at man har hendene fulle sikkert.

Siste ukene har jeg spist uten å brukt hodet og blitt lite vann,det er jeg litt sint for,men jeg syns det er bra alikevel ang vekta.Kansje den har låst seg her??Samma det,jeg tror nok jeg er fornøyd jeg,fått flere kommentarer på at jeg ikke bør gå ned mer,det kler meg ikke,så jeg tror det er bra jeg!!

Men nå skal jeg ta meg en tur inn på chatten og i morgen skal jeg ta meg tid til å lese litt dagbøker mens barna sover her!!!

Ha fortsatt en fin kveld!!

Klemmer fra modah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Eugenie12. november 2001
Hei

Så flott at du nesten er ferdig slanket, nå gjenstår stabiliseringen og det klarer du fint :-)

Jeg ser at du har vært plaget med hårtap. Det problemet har jeg også fått nå :-( Jeg har i en periode prøvd å spare litt, men hele tiden passet på å klippe meg før det blir alt for slitt. Men nå vet jeg ikke helt om jeg skal klippe vekk alt for nå har jeg mistet så mye hår at det ser ordentlig tynt ut. Jeg ser at du tar ølgjær, og jeg får vel begynne med det jeg også selv om det smaker pyton. Har du andre tips tar jeg disse imot med stor takk.

Eugenie
c.AuthorAlias Tarangai12. november 2001
Hei.
WOWWWWW! Du har jo omtrent gått ned 20 kilo jo, det er litt av en prestasjon!
Men du , ikke tenk så mye på at tiden GÅR (så alt for fort) Tenk på at TIDEN KOMMER! Tenk på alt vi kan gjøre fremover istedet. Men jeg er enig i at døgnet har for få timer ofte, likevel; vi må ta oss tid til å nyte, for vi lever jo NÅ.
Dette ble dypt gitt, men det var godt ment. ;-)
Lykke til med ny uke.
Tarangai
68,1 kg

prøver igjen på en bra helg....

Hei kjære dagbok!!

Nå er det helg igjen så da er det å prøve å være flink og fornuftig da.....igjen...
Samme tankene hver helg det her,men gir ikke opp.
Det går da nedover igjen så jeg er fornøyd.

Nå begynner hårtapet å gi seg her også,har ikke fått startet med ølgjær enda da,men skal gjøre det.de har det bare som pulver her,finnes det i tabletter???Men det er godt å se at det begynne å komme ut igjen litt hår,begynte å bli fortvilet her.

I helgen skal jeg prøve å få gjort litt stor rengjøring,syke meg opp til det,det må jo gjøres til jul så det er vel like godt å sette i gang tenker jeg.

Ellers så har jeg ikke så mye å si jeg,men ønsker dere alle en kjempefin slankehelg.Så håper jeg det er noen på chatten i kveld da,tenkte å slå av litt tid der og se i litt dagbøker da.
Stå på folkens!!



Klem fra modah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*2. november 2001
Hey!
Du nå nærmer du deg målet jooo!*S Leste at du ville stoppe på 67 kilo og det er sikkert en PERFEKT vekt for deg. Ikke noe fint hvis man ser helt skrapa ut i ansiktet nei!...Det er jo sånn man finner ut etterhvert som man går ned, hva men er fin med osv*S*...KJEMPEGLAD på dine vegne at det nærmer seg stabilisering*S*! Gleder meg masse til å treffe dere! Ikke så lenge igjen nå da.
Godt at hårtapet har begynt å gi seg-det var sikkert bare en liten periode som du hadde.Det er ganske vanlig nå på senhøsten tror jeg.Ølgjær finnes absolutt i tablettform!

Uansett ha en flott dag da vennen!
Vi snakkes KLem Jenta*S*
68,2 kg

ny mndog siste innspurt før jul

Hei kjære dagbok og medslankere!!

Nå nærmer vi oss jul og nå skal jeg være flink framover.
Ble så glad i dag,var i kjelleren og hentet opp klær som har ligget en tid....skjønner ikke hvorfor*S*
Var så spent da jeg skulle prøve klærna og det gikk jo så bra,fikk på meg alt sammen,det var en herlig følelse det ja.
Men kroppen min har fått en annen figur etter fødslene,men samme det når klærna passer.

Siste dagene har jeg vært flink til å få i meg vann også,nå har jeg med meg et vannglass når jeg står i kassa på jobben,så da slenger jeg innpå litt når jeg får tid,og jeg merker det allerede at jeg fungerer bedre når jeg får i meg vannet.
Jeg har bestemt meg for å komme ned på 67 kg og da skal jeg være fornøyd,tror ikke jeg bør gå ned mer da,blir helt skrapa i ansiktet da og det er jo mindre pent syns jeg.¨Så når vekta stopper på 67 er det stabilisering.

Har begynt å gå litt mer turer på dagen nå,har vært slapp med det i det siste og satt i gang med situpsene og til uka begynner jeg med spinning så da går det så bra så....håper jeg da*S*

Håper dere har det bra alle sammen.

Klem fra modah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias mINELLI1. november 2001
Hei, hei

Må bare stikke en liten tur innom før jeg legger meg!

Ser du? De ekstra grammene fra i går er borte allerede, jo! Er sikker på at det har med vanndrikkingen å gjøre!

Jeg tror det er lurt å stoppe på 67 kilo, ja. Ikke pent å se innhul ut i ansiktet! Du har jo bare 1,2 kilo igjen da!! Det er jo ingenting imot hva du har gått ned totalt!

I dag er det akkurat en måned til vi skal treffes. Jeg gleder meg kjempemye, enda mer enn sist gang! Chat i helgen? Vet ikke helt om jeg rekker det, er mye som skjer om dagen!

Ønsker deg en kjempefin dag i morgen!

Mange klemmer fra Minelli
c.AuthorAlias RH1. november 2001
Hei på deg lille venn!

Flink er du! Bare 52 dager igjen nå til jul vet du, så da er det bare og bite tenna sammen frem til da!

Det er bare 1 mnd igjen til vi skal møtes igjen! Det blir kjempe kos! Gleder meg masse!

Så morro med klærne dine da! Gratulerer så masse!

Men du det er 1,2 kilo igjen til du har nådd målet ditt, da er det kanskje bare stabilisering igjen for deg da! Man går jo alltids litt ned da også! Syntes du har vært kjempe flink jeg!

Håper jeg får snakket litt med deg i helgen på chatten da! Det hadde vært koselig! Håper du har hatt en kjempe fin dag i dag modah vennen! Sov godt!

Masse klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Tarangai1. november 2001
Hei Modah.
Du har jo snart gått ned 20 kilo, jo. Det står det jamen respekt av. Godt jobbet. Dessuten har du tat igjen meg på null komma niks. Herlig å få på seg klær som har ligget lenge i skapet. Jeg har også tatt frem 2 bukser som har ligget bortgjemt et halvt års tid. Ikke så mange kiloene akkurat, men det merkes.
Stå på videre!
tarangai
c.AuthorAlias aas1. november 2001
Hei!
Det må være en deilig følelse å kun ha 1 kilo igjen til stabilisering! Du har virkelig vært flink! Det er alltid en opptur å finne ut at klær som var altfor trange nå er passelige.

Lykke til med spinningen og stabiliseringa!
Klem, aas
68,5 kg

huff da,feil vei det her....

Hei kjære dagbok og medslankere!!

Dette går bare feil vei det gitt,må nok bare prøve å ta meg mer tid til å være aktiv her inne tror jeg,gikk jo så fint når jeg var det.Men det er jo ikke alltid så lett å sitte ved pcen på dagtid da,med en på 20 mnd som er veldig hjelpsom med å skrive,hvis ikke så plager han broren sin så han får hele pcen for seg selv........utspekulerte er de hvertfall.

Jeg har tenkt litt gjennom hva jeg egentlig driver med om dagen ang spisingen min,og det er langt fra bra egentlig,ikke spiser jeg regelmessig og ikke så sunn mat jeg bør,og vannet har det blitt mindre av,så nå skal jeg ta meg selv i nakken og være flink jente.

Håper dere får en fin dag alle sammen!!

Klemmer fra modah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu30. oktober 2001
. Heisann..

Takk for koslig innlegg i boka mi i dag. Vekta mi går mye opp og ned fortida, ser din gjør det samme.

Jeg liker heller ikke snøen så mye, det blir så vanskelig å få bilen på veien. Men det går ikke med jul uten snø.

Vel, jeg ønsker deg deg en god kveld. Skal ut og lage julepynt med noen damer fra jobben. Gleder meg masse.
Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias Minelli30. oktober 2001
Hei, hei modah!

Ja, jeg er en liten TV-slave, men bare på tirsdager! Eller, som oftest pleier jeg jo å sovne midt i favorittprogrammene, er neppe en god slave i så måte...

Hyggelig å høre fra deg igjen, da! Jeg er litt lei meg for at jeg aldri rakk å skrive i dagboka di i går, da! Hadde en sinnsyk dag på jobben!

Ja, det med vannet ser ut til å være noe som går. (Litt merkelig sammenheng...) Jeg prøver å skjerpe meg stadig, men helgene er og blir vanskelige. Alle måltider unntatt frokost er vanskelige da.

Godt at du fikk vite litt mer angående håravfallet, da, håper det gir seg med litt ølgjær-tilskudd! Ikke moro å miste hår, nei, selv ikke jeg synes det, og jeg har jo litt å ta av!

1oo gram opp er jo ingenting å bekymre seg over i det lange løp. Begynn å spise litt mer sunn mat igjen i faste måltider, så retter vekta seg nok. Husk at når du ikke spiser nok, så tror kroppen at den er i hungersnød, og så sparer den på alt den får inn istedenfor å konsentrere seg om å kvitte seg med fett! Men dette vet du...tenkte jeg bare skulle minne på det. Noen ganger er det mye lettere når en kan lese det enn å bare tqanke tanken selv og så følge den...

Jeg også må chatte litt mer, hi-hi...chatte meg ned til 6-tallet! Det hadde vært noe, det!

Gleder meg i alle fall kjempemye til den 1. Hørte jo fra Rikke at dere hadde bestemt dere for meny allerede...vel, jeg har jo ikke det da! Må tenke litt mer på det!

Må se an chatten i kveld, ja, har jo ikke PCn i samme rom som TVn ellers kunne jeg jo kombinert...Men, vi snakkes, modah!

Kjempeklem fra Minelli
c.AuthorAlias Savanna30. oktober 2001
heisann!
Husk at det er bare 100gr du har gått opp og det kan bare være litt veskeansamlinger i kroppen eller at du sto litt annerledes på vekten idag enn igår.....
OG dersom du klarer å være flink fremover så klarer du å nå målene dine!
Noen ganger står det litt stille men, man klarer det jo til slutt!
Tenk over hvor mye du allerede har gått ned! Hvor deilig det er å ikke veie det samme som før!

Ha en kjempefin slankedag!
Savanna
c.AuthorAlias Amorica30. oktober 2001
Heisann vennen! :)

Aller først; tusen takk for gode ord i boka mi i dag:) *s* Setter stor pris på det! *klem*

Vet du, jeg kjenner så godt igjen det du skriver i dag. Jeg har det på samme måten, vel - hadde det sånn i forrige uke. Vekta gjorde ikke noen store hopp oppover, men det er ikke ok å ikke spise ordentlig og ikke drikke nok. Jeg merker et godt, og tipper at du gjør det samme ja.

Sett igang nå modah. Finn tilbake til sånn det var, men bare spis litt mere! Få fart på kroppen, forbrenningen og alt sammen! For å få til det må vi ha skikkelig mat vet du. Spis regelmessig...helst hver 3. time. Det er oppskriften. Dette kan du jo så godt som bare det, men jeg tør minne deg på det alikevell. Det er vel akkuratt nå du trenger det tror jeg *s*

Det er aktivt med små rundt seg ja. Jeg merker det godt om dagen jeg også. Minsten er svært så mobil nå og er over hele huset på en gang. Reiser seg opp overalt og alt - absolutt alt - er kjempespennende! MEN så herlig da! :)) Vi får bare henge i stroppen, nyte denne herlige tiden med de små og stå på! :)

Vet du, når jeg spiser mine måltider så passer jeg på å sette meg ordentlig ned. Ikke stå å spise ved kjøkkenbenken. Lage meg te, tenne stearinlys og kose meg med maten. Det er viktig. Vet ikke hvordan du gjør det, men tenkte at jeg skulle si det alikevell. Det er så altfor lett å slenge i seg ett eller annen i farten liksom. MEN det skal vi ikke. Vi skal nyte våre måltider og innarbeide gode vaner på dette området. *s*

Om jeg kommer på chatten i kveld vet jeg ikke....mulig jeg tar meg en tur etter Ally. Hun vil jeg se...Men kanskje...kanksje...etter det. Du forstår; jeg er litt ekstra trett om dagen...*s*

Tenker masse på deg!

Ønsker deg en fin dag vennen! Drikk ditt vann og spis din mat!

Monica
68,4 kg

det var den helgen......

Hei kjære dagbok og medslankere!

Ja ja,det var den helgen som jeg skulle væra så flink.......
Ja,det var da gøy å se 67 tallet så lenge det varte da,men skal nok se det igjen etter hvert.

Har spist masse i helgen og kosa oss veldig her og det måtte vel bare gi resultater det.Lite vann har det blitt også,gått i julebrus i helgen gitt.

Takker for enkoselig prat på chatten i går,så lenge det varte,ble kastet ut og kom ikke inn igjen,men prøver igjen i morgen,i dag er det jobb til langt på natt.

Her kom den første snøen i dag,det var litt koselig å se snøen igjen,gutten min på 20 mnd var jo helt propell da*S*

dette blir en stille uke her hjemme,hun jeg er fostermor på er borte og det er den eldste sønnen min også,uvant,men litt godt er det jo også da.

Håper dere alle har hatt en fin helg og er klare for en ny slankeuke.Stå på folkens.

Klemz fra modah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu30. oktober 2001
Halloen

Så koslig, snø.....

Fikk et akutt anfall med julelengsel. Her som jeg bor, kommer nok ikke snøen før uti desember. Hvis vi er så heldige da.
Det hører liksom til med snø når det er jul.
Så nyt den du.

Og vekta di, den går nok snart på ned.
Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias RH29. oktober 2001
Huff a meg! SNØ??? Det betyr at den ikke er så langt unna her heller det da! Grøss og gru! Blir jo alltid så slavsete her nede vet du! Snø i seg selv er fint det og det må jo være snø på juleaften da!

Tusen takk ja for en koselig prat i går, hi hi det var kanskje like greit at vi ikke fikk snakket mer, jeg får jo aldri lagt meg jo! hi hi! Skal se om jeg får kommet inn i morgen, tenkte jeg skulle se på Ally i morgen da! Hi hi tirsdag og torsdag er litt sånne tv dager. Men skal se hva jeg får til!

Fy deg som drikker masse brus osv, men men du har jo vært så flink også da så du har vel fortjent det!

Håper du får en kjempe fin dag på jobb i dag vennen min! Forresten jeg glemte og si at jeg skulle hilse fra Jenta*s* i går!

Masse gode klemmer fra RH
67,8 kg

Hva skjer?????

Hei hei!!

Hva i alle dager er det som skjer,vekta går nedover når jeg minst venter det,har ikke akkurat vært flink da,men det er kansje pga andre ting også.Det skjer så mye for tiden,klarer snart ikke å henge med lenger jeg,går liksom i min egen lille verden her.

Kontaktet legen i dag da,ang hårtapet og mens som har vart i 3 uker,hårtapet burde avtatt etter svangerskapene nå,så hun mente jeg burde hive innpå litt b-vitaminer og prøve ølgjær,så da må jeg det da,B-vitaminer tar jeg jo nå også.Så kunne stress virke inn på hårtap,det viste da ikke jeg,så det kan vel kansje ligge litt der å.
Men det blir da en lege sjekk på meg da ettersom jeg blør hele tiden,merker at jeg begynner å bli vel slapp og svimler innimellom,men det ordner seg vel det som alt annet.Det var dagens syting det*S*

Nå skal jeg virkelig prøve å være flink i helgen,så kansje jeg klare å holde på 67 tallet,hadde vært fint det.Men samboeren kommer jo hjem i helgen og da er det jo ikke alltid like lett å være flink da,men som sagt,jeg skal prøve.

Til uken blir det mye jobbing,så det blir nok trimmen min tenker jeg.Rart det med jobben,jeg spiser nesten ingenting der,enda det er sååååå mye god mat,og rett bek kassa der jeg står da,der er det jo det stativet med sjokolade,men jeg holder meg bra.Det er jeg faktisk litt stolt over da.........kansje det er for at jeg ikke har tid til å stå å stappe??*ler*

Dere får ha en fin slankehelg hele gjengen da,nå er det innspurt til jul....så vi kan spise litt ekstra*S*

Masse klemmer fra modah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica26. oktober 2001
Klem til deg!

TUSEN takk for alle gode ord i boka mi i dag:) SÅ godt jeg har deg!!! *klem*

Hmmmm.....så fint med den vekta da vennen. MEN jeg håper ikke at det skyldes stress, mange tanker osv osv....FOR det er ikke den beste slankekur. Tenker masse på deg:)

Hårtap og stress ja. Det har jeg faktsik opplevd selv. For noen år tilbake var det endel kjedelige historier som kom oppå hverandre. Dødsfall osv osv....Etter en stund begynte jeg å miste håret og var helt fortvilet. Det stoppet altså! Håper at det ordner seg etterhvert nå når du hiver innpå vitaminer og ølgjer. Jeg tenker; det er jo en vanskelig livssituasjon du har vært i over en periode nå. To tettes sv. skap og endel problemer som dukker opp. Det er sannerlig ikke rart at kroppen reagerer litt. Jeg håper virkelig at det stopper nå, så du slipper å bekymre deg over dette videre. Ikke hyggelig å miste så mye hår! Et tips i tillegg til vitaminer må være å la håret få fred for farging og diverse påvirkninger. Det sliter sikkert endel og i kombinasjon med andre ting, så er det kanskje greit å la håret få være ifred? Vet ikke om det er noe hold i den teorien, men kom til å tenke på det...

At du ikke får lyst på sjokolade når du er på jobb, er jo kjempefint da! Tror at man er opptatt av jobben, arbeidsoppgaver og det faktum at du ikke er der for å spise, hjelper deg til å la det være. Ikke ta så mye som en liten sjokoladebit der! Skulle du ha lyst, så vent til du er ferdig på jobb! Det tror jeg kan være et godt tips for videre. Er det ikke "lov" å spise sjokolade på jobb...så gjør du det ikke. Det er bare å aldri begynne liksom.....*s* Dette går så greit så!

Selv har jeg fått nok sjokolade for en stund nå. Er helt "mett" på det i dag og tenker nok at jeg er tilbake på sporet. Det var nok noe som gjorde det helt nødvendig for meg å innta litt snop et par tre dager nå. Nå er det over. Det er godt:)

Det var kos på chatten forrige kvelden. Tror ikke at jeg kommer meg inn iløpet av helgen. Må prioritere kveldene litt anderledes i noen dager. Har behov for å være sammen med mannen litt for nå har det vært litt vel mye jobbing i det siste.

Håper at du får en fin helg sammen med sambissen. Kos deg modah! Litt ekstra mat og kos gjør ingenting. Til mandag er det en ny dag og ny uke. Vi strammer inn igjen da og holder oss på omtrendt samme vekt som nå.

Dette går så bra så!

Klemmer og massevis av gode tanker fra amor:)
c.AuthorAlias RH26. oktober 2001
Hei på deg lille venn!

Jøss ja det var gøy da! Den vekta! Morro det! Gratulerer så masse! Har motivasjonen kommet litt tilbake nå eller, det virker iallefall sånn! Kjempe bra!

Hi hi tusen takk for koselig melding i dagboken min, og jeg har kastet ut potetgullet for lenge siden! :o) Har ingenting her faktisk så jeg skal klare meg veldig bra i helgen! Håper bare jeg klarer og komme meg ned på 4 tallet nå! Det hadde vært morro!

Skal inn på chatten en tur i kveld, Jenta*s* kommer innom også! Blir vel ikke før 22.30 tror jeg, må se ferdig HC og Tommy vet du! hi hi liker de der jeg!

Godt du fikk ringt til legen slik at du får sjekket ut dette med at du blør så veldig! Det er jo ikke meningen at du skal gå rundt og være slapp og sliten! Håper dette med hårtap også forsvinner etterhvert da! B-vitaminer skal iallefall gjøre susen! Hvis ikke så får du ta det opp i legetimen din om 3 uker!

Håper du får en fin kveld så lenge så snakkes vi helt sikkert etterpå!

Masse gode klemmer fra Rikke
68,2 kg

ser fram til 1 des



Hei kjære dagbok og dere som leser.

Ja ja i dag viste vekta 100 g mer,men er ikke annet å regne med det etter den motivasjonen jeg har for tiden,men jeg liker jo ikke at det går oppover så kansje motivasjonen kommer snikende tilbake her.Nå er det jo snart helg også,så da kan det jo bli litt mer oppgang.
satser på at motivasjonen blir bedre når jeg begynner på spinningen,for det gleder jeg meg virkelig til.Vant med å spinne på sats jeg med masse folk,så jeg ble litt paff når jeg fant ut hvor mange sykler det var på treningsstudioet her,det var 4 stk bare,men samma det,jeg skal da få kapret meg en sykkel jeg,for jeg SKAL spinne jeg.

Nå ser jeg fram til den 1 des da jeg skal møte RH,Amor og Minelli igjen,det blir koselig å se de igjen,det var virkelig trivelige jenter det ja.Så håper jeg at jenta*S* kommer også da.

Takk for en koselig prat på chatten i går Minelli,RH og
amor,like koselig hver gang det.

Nå får jeg vel begynne å forbrede meg til at jeg skal på jobb da,hadde fri egentlig,men men,ekstra trim det også*S*
Har litt vondt for å prate i dag da,var hos tannlegen i går og rotfylte og trakk en visdomstann,så i går ble det ikke så mye jeg stappet i meg da.Kansje jeg burde vært der hver dag?*S*

Men er det noen av dere andre som er plaget med hårtap???Jeg begynner å bli bekymret her,det raser jo av,det begynner å synes godt også.Tar da vitaminer også,men det stopper da ikke,er det noen som har noe forslag så tar jeg gjerne i mot det.Vil da ikke bli skallet her heller.

Håper det er bra med alle dere der ute og lykke til videre i slankingen da.

Masse tanker og klemmer fra modah
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH25. oktober 2001
Hei lille venn!

Kos og snakke med deg igjen i går, gleder meg masse til 1 desember! Blir kjempekos! Håper bare jeg klarer og komme meg ned litt til! Hi hi meg meg meg!

Håravfall ja, jeg merker selv at jeg røyter litt ekstra på høsten, men hvis det er veldig mye kan det nok være kostholdet ditt ja! Jeg merket det veldig godt en liten periode under denne slankingen, men det er over nå! Hvis det ikke gir seg etter en ekstra dose med B vitaminer så får du nesten ta kontakt med noen som har peiling?

Håper du får en kjempe fin dag på jobben i dag og at munnen din blir bedre! Forresten tusen takk for de fine ordene fra deg i dag!

Masse gode klemmer fra RH
c.AuthorAlias Jenta*S*25. oktober 2001
Hei vennen!
DUMT at det ikke ble noe mer griseprat*S*, på oss i går da!! Jeg ramla ut hele tida,og kom meg aldri inn igjen! F..!! maskin! he he....
Vi får ta det igjen en annen gang ok?*S*...Hårtap sier du? Jeg har også en del av det,men det er alltid sånn på høsten hos meg!Hmmm....gode råd?...Nei egentlig har jeg vel ikke det...men jeg er sikker på at det stopper opp snart*S*:0)..forresten, jeg har hørt at ølgjær vitaminer skal være veldig bra for håret.

Psst...1 des...I'll be there! Oink Oink!*S* he he
KOS DEG VENNEN!
Lykke til videre!
Klem Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli25. oktober 2001
Hei, hei modah!!

Bare vær streng med meg, så kanskje jeg klarer å være det selv igjen også! Jeg skal virkelig prøve i dag å la være å spise noe som helst usunt! Det blir jo mye festligheter framover, men jeg skal jammen være flink fram mot 1. desember. Vil jo ikke være tyngre enn sist vi møttes heller!

Morsomt med spinning da! Jeg er som en stokk i leggene i dag etter step-timen i går, litt tyngre enn spinning det, ja!

Hårtap? Spis masse B-vitaminer og proteiner. Hårtap kan jo være et tegn på feilernæring...kanskje forsøke å spise litt mer, så lenge det er sunne ting? Jeg opplevde nemlig det da jeg gikk på nutrilett for mange år siden!

God bedring med tanna, da! Jeg må dra fra jobben nå...venter jo på den kjekke oppvaskmaskinreparatøren! *S*

Kjempeklem fra Minelli
68,1 kg

hvor er motivasjonen?????

Heisann!!

Skjønner ikke helt hva som skjer om dagen jeg,jeg er ikke noe særlig flink i kostholdet og helgen har bestått ac en del potetgull og sjokolade,men vekta svikter ikke.Jeg er jo glad til for det,men jeg prøver nå å finna igjen litt motivasjon...kansje jeg ga min til RH??????eller hva tror du RH?

Men når jeg får begynt å trent litt spinning nå så kommer vel kansje det igjen litt motivasjon igjen tenker jeg...er da lov å håpe.

Jeg må nok prøve å få litt mer tid på pcen tror jeg,var mye mer motivert da jeg var aktiv her inne,så det er helt sikkert at denne siden har hjulpet meg,så nå setter jeg igang med å lese litt dagbøker jeg.

Ha en fin dag alle sammen.

Klem fra modah
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*23. oktober 2001
Næmen der er du jo vennen!!*S*
*savna deg*...
Motivasjonen sier du?*S*....jeg vet hvem som har tatt den...hi hi...psst...det ER RH...*ler*..men ikke si det til noen!
Godt at du fikk litt tilbake av henne da;0)...så det burde jo hjelpe! Men en ting til,du er jo ganske nærme der du skal være nå, er du ikke? På vei inn i stabiliseringsfasen snart kanskje?
Og DA er det jo ikke så veldig rart at motivasjonen minker litt...det svinger jo veldig det her.Det gjør det for meg også! For alle tror jeg*S*!....men nå går det litt bedre for meg,så jeg får håpe det varer litt! Har som mål å veie 87 innen julaften da...og håper det er mulig! Hva tror du?..*S*
Glad for å "se" deg igjen,og jeg håper at vi møtes en eller annen gang før jul! Det hadde vært kos!
Stor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli23. oktober 2001
Hei modah!

Tusen takk for gratulasjoner! Ikke minn meg på 30 da...

Ja, vi må møtes på chatten igjen en dag! Det er jo ganske lenge siden sist. Har ikke chattet så mye i det siste, har blitt mye bursdagsordning og litt soving på sofaen. Men det må jeg slutte med! Men, da spiser jeg i alle fall ikke noe!

Det er normalt at motivasjonen går litt opp og ned. Jeg var skikkelig jojo for kort tid siden da vekta nærmest hadde hengt seg opp oppunder 80-tallet! Men nå går det mye bedre. Må bare bli kvitt restekaker og bli ferdig med bursdagsfeiring nå skal jeg rase ned mot 75!

Du skal vel ikke så veldig mye mer ned, vel? Må ikke bli for tynn heller da!

Kommer du også på nytt treff den 1. desember? Det hadde jo vært skikkelig moro å samles igjen!

Vi snakkes!

Kjempeklem fra Minelli
c.AuthorAlias RH23. oktober 2001
Hei på deg vennen min!

Hi hi kanskje jeg stjal hele motivasjoen din jeg nå! Hi hi får slenge litt tilbake til deg igjen jeg da! Ta imot!

Kos og se deg her igjen! Du må jo bli litt mer aktiv enn det du er nå da, savner deg jo sånn når du ikke er her!

Forresten kom hjem veldig sent på lørdag så jeg sendte ingen melding jeg, regnet med at du sov jeg! Men gleder meg til å snakke med deg igjen! I kveld er det Ally så da blir det nok ikke noe chatting, men kanskje i morgen? Orker ikke gå inn her etter Ally, da blir det bare alt for sent i sengs!

Godt og være meg igjen skal jeg si deg! Tusen takk for hjelpen på fredag! Du er allertiders!

Du nå er du jo rett ved målet ditt, og du potetgull og sjokolade??? Hmmm det er vel litt feil vel? Men så lenge Cola'n er halvveis borte skal går det iallefall litt bedre!

Gleder meg til å snakke med deg igjen vennen min! Håper du har det bra! Og at du har hatt en fin dag i dag!

Masse klemmer fra din venn Rikke

c.AuthorAlias Maple23. oktober 2001
Fy søren, du er flink!! Gått ned så vanvittig mykje!!

Du fikser dette, veit du!!

-Maple
c.AuthorAlias Amorica23. oktober 2001
Heisann vennen!

Som jeg har savnet deg!!! Jeg har sendt noen tanker i din retning hver dag i det siste og håper at du skulle bli frisk og dukke opp igjen. Er så glad for at det går bra med deg nå!!! *god klem*

Motivasjon sier du? Hmm....er ikke du temmelig nærme den vekten du vil være på nå? Tror du er det..og da er det ikke så rart at motivasjonen ikke er plagsomt tilstedeværende for tiden. Det underbevisste forteller deg at du er ganske fornøyd nå og da er det ikke så viktig lenger. Tror at du bare må bestemme deg for om du skal på stabilisering nå eller om du vil ta et par kilo til. I såfall, drikk masse vann igjen og spis regelmessig! Da går det enda litt nedover. Helt sikkert.

Jeg har også spist sjokolade og andre "fy" saker i det siste. Vekta har stått stille og det er jo ok! Ser at det er det samme som skjer med deg. Så lenge vi ikke går noe særlig opp, så er det jo greit. Selv er jeg fornøyd nå så jeg stresser ikke mer. Teller litt kalorier og lar noen dager bli magrere enn alle. I tillegg må jeg jobbe med at sjokolade bare er godt på lørdag! Hmm..er litt for glad i sjokkis jeg...Blir til at jeg bytter ut måltider med sjokolade for å få lov til å spise det. Det er ikke ok.

MEN vi er flinke modah! Du er kjempeflink! DU er helt spesiell også. Er så glad for at jeg har truffet deg jeg! *s* Har du anledning den 1. desember tro? Det håper jeg veldig!

Mange gode tanker fra amor som håper at vi sees på chatten snarest! *klem*
c.AuthorAlias aas23. oktober 2001
Så hyggelig å se at du er med oss igjen!! Jeg synes det var litt trist da du plutselig forsvant.....Det er kanskje ikke så rart at motivasjonen svikter litt innimellom, men da gjelder det å finne nye veier å gå (lett for meg å si). Det er mange her som har tatt litt pause, og det er sikkert ikke så dumt....Det viktigste er jo at en ikke gir opp og begynner å gå opp igjen!

Stå på videre, modah; det var hyggelig å se deg igjen!
klem, aas~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
68,1 kg

nå er jeg tilbake

Hei kjære dagbok og alle dere som leser den!

Nå er det lenge siden jeg har vært her,har ligget syk en periode,som medførte litt vektreduksjon på nesten 4 kilo,men gikk opp igjen litt da,men hadde ikke regnet med annet.
Vært frisk denne uken her,men tiden har gått bort i jobbing og vært med gutten min på halvannet år i innkjøringsperiode i barnehagen,så i dag var første dag uten meg der,men det gikk kjempefint.

Nå gleder jeg meg til å lese litt dagbøker for å se hvordan det har gått med dere,føler at jeg har falt helt ut her,men kommer vel i rute igjen.

Jeg er vel snart på trivselsvekta mi føler jeg nå,så nå er det vel å tenke på stabilisering.Så har jeg endelig tatt steget til å prøve meg på spinning på gummibua her oppe,så det håper jeg at jeg får til.Det er jo bare en dag i uken her da og med 4 sykler bare*S*,men alt er jo bedre enn ingenting da.

Nei nå vil jeg lese litt bøker her,så håper jeg dere får en fin helg alle sammen!!

Masse klemmer fra modah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola22. oktober 2001
Hei modah, og velkommen tilbake da.
Det var virkelig synd du ikke kunne komme på treffet i helga, hadde gledet meg sånn til å endelig få treffe deg, men en annen gang kanskje!?!?!
Men du, brems her da, du har jo gått forbi meg du nå, snufs!! *S*S*S Neida, jeg er glad på dine vegne at vekta er med deg. Kjempebra, men bare vent jeg kommer etter deg!! *S*S*S
Snakkes kanskje snart på chatten da. Så håper jeg du får en fin uke.
Masse klemmer fra Sola, som skinner i Trondheim i dag.
c.AuthorAlias Minelli20. oktober 2001
Hei, hei modah!

Endelig! Godt å ha deg tilbake igjen! OG frisk igjen da! Har jo vært litt bekymret når RH sa at du mulig måtte på sykehuset! Godt du slapp det da!

Det er jo greit å gå ned noen "gratis kilo" når man er syk, det skjer ofte det, så da er det jo ikke så ille at man går opp litt igjen...bare ikke alt så!

Gratulerer i alle fall med 60-tallet, både du og amor er jo der nå! RH og jeg har jo et stykke igjen, men vi skal dit vi også!!!

Så du skal prøve spinning nå? Det er moro det! Og så er det jo kjempefin trening! Må være tidlig ute så du sikrer deg en sykkel da!

Ønsker deg en kjempefin helg, modah! Håper vi treffes på chatten en kveld!

Kjempeklem fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*20. oktober 2001
Hei vennen...nå har jeg savnet deg!!*S*
GODT å høre at du er frisk igjen...huffameg,det kan ikke ha vært lett det der! Vekten din nå er jo rett og slett fantastisk men det ALLER VIKTIGSTE er at du er tilbake "hos oss"*S*....nå skal vi stå på sammen,og nå våre mål!
Jeg og RH begynner for fullt igjen fra mandag, håper du er med da!:)

Uansett ha en flott helg,kos deg!
Stooor velkommen tilbake klem
Jenta*S*
c.AuthorAlias RH20. oktober 2001
Hei vennen min!

Så koselig og ha deg tilbake igjen! Men se på den vekten da! Helt utrolig bra! Gratulerer så masse vennen min!

Håper styrken er tilbake slik at du får stabilisert vekten din og vært flink jente den siste tiden av slankekuren din!

KJEMPE STOLT AV DEG NÅ!!!

Tusen takk for en kjempe koselig prat i dag på chatten! Kjempe kos og ha deg tilbake vennen min!

Masse gode varme klemmer fra RH
70,7 kg

pause.....

Kjære dagbok!!!

Har nå hatt noen dager pause herfra og slankingen min,har hatt det litt i bakhodet da så jeg har ikke stappet i meg alt som er,men jeg følte for en tid uten slanking slanking slanking!!!
Nå føler jeg mer motivert til å gå på de siste kiloene mine,det er jo noen igjen,men det skal gå det nå.Har ikke vært på vekta på noen dager nå så jeg er spent på morgendagen.Trodde det kom til å bli ille å ikke gå på vekta hver dag nå,men det har gått over all forventning....jeg har nok koblet av ja!

Telenor blir sikkert ikke glade da....taper penger*S*På disse dagene har jeg så og si ikke vært på nett,har heller slitt ut sofaen.var litt godt det også da.

Men nå har jeg pågangsmot til å gå på de siste kiloene mine,det klarer jeg.........må det skal det bli nye klær til jul*S*

Håper dere alle har hatt en fin helg og lykke til med ny slankeuke!!!

Masse klemmer og tanker fra modah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli11. oktober 2001
Hei modah!

Vil bare ønske deg god bedring! Bli frisk igjen snart da! Savner deg jo, vet du! Det går bra med meg, litt sakte men fortsatt nedover!

Håper vi snakkes igjen snart da!

Mange klemmer og god-bedring-tanker fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*7. oktober 2001
Hei vennen*S*
Veldig lurt av deg å ta en liten pause fra alt som heter slanking sånn når du føler for det! Det har jeg også gjort og det har hjulpet mye.Jeg går jo som du vet på denne kuren nå, 21 dager igjen.Og innen de 21 dagene håper jeg på å se 89 tallet faktisk! I dag veide jeg 96.Jeg syns jo det er veldig tungt da, men jeg prøver å ikke fokusere på noe annet mat enn den jeg faktisk kan spise på denne kuren her.Trengte et virkelig puff nå,det er derfor jeg satt meg selv på denne kuren!;0)....ellers tror jeg lett jeg kunne gått opp en kilo eller to,og tatt en pause, så jeg er glad for det nå da!
Er litt forkjøla om dagen,men ellers går det bra,kjekkasen er fremdeles "inne i bildet"*S*...og jeg håper mer og mer etterhvert som kiloene forsvinner og når jeg får skilsmissepapirene. Vi får se.

Men du da? Du har jo ikke langt igjen nå! Så flink du har vært asså! Er det ikke deilig? Hvor mange kilo har du igjen sånn ca før du regner deg fornøyd?

Håper vi snakkes på chatten en gang til uka!
Savner "grisepraten" vår jeg*SSS*! he he he

Stor klem fra Jenta*S*
Tenker på deg!
70,7 kg

nå begynner jeg å forstå...

Kjære dagbok og alle medslankere!

Nå begynner jeg å forstå og ser litt at jeg har gått ned i vekt.I går var jeg på jobb og en kamerat av meg som jeg ikke har sett på 4-5 mnd,første han kommenterte var vekta mi,ble både flau og glad jeg da!!!
Jeg ser det nå,at jeg har blitt en del mindre ja,merker det jo veldig godt i ansiktet da.Det er flere som kommenterer det for tiden også,men så er det mange som har fått det til at det er jo ikke rart jeg går ned i vekt som sliter med barna alene nesten hele tiden osv....det gjør meg forbanna,for det er jo ikke grunnen da!!!Men de får tro hva f... de vil,jeg vet selv!!

Nå føler jeg meg veldig uthvilt,hatt barnefri i natt så jeg sov lenge i dag,det var litt godt å våkne uten barn i hus også,men samtidelig litt rart.

Det går bedre med spisingen også,blir litt mer regelmessig mat her og det er jo bra,vekta svaier fra dag til dag her,men håper at jeg er på 70 blank på mandag da!

Er bare inne og oppdaterer litt her,men kommer inn her en tur i kveld og ser i noen dagbøker da.Håper det er noen på chatten da!!!

Håper dere har det bra alle sammen!!

Klem fra modah
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias mar8115. oktober 2001
Hei hei!!!
Vil bare si at jeg beundrer deg. Du startet på lik linje som jeg er nå du. Så jeg vil bare si TAKK. Du er beviset på at det faktisk går an. Så du er min store motivasjon. Samtidig vil jeg gratulere deg, det må være en herlig følelse å leve litt igjen. Kjenne at selvtilitten øker for hvert kilo lettere du blir.
Lykke til videre,
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei du :)
Blir det så du skal være med på slanketreffet ? Vi må nesten få et klart svar nå..Må reservere plasser vet du :-)
Du kan jo svare i min eller Victorias dagbok, eller send henne en mail victoria25@spray.no :)
Klem fra Ingvild
c.AuthorAlias Jenta*S*4. oktober 2001
Hei vennen!!*S*
Ja helt enig, nå MÅ vi snart ha oss en griseprat*S*! Nøff nøff!!;0)...he he...det er godt vi har den samme humoren! Kult!
Men du? Tenk på det da...du har tross alt gått ned 17 kilo!! Det er jo MASSE det jo!:0)...så kos at du fikk kommentar på det,det må du nok bare venne deg til;0)!
Ang.kjekkasen "min"..he he, han er så DEILIG!! Men jeg har sagt at vi må vente litt med å ha så mye kontakt og "ta helt av" liksom til skilsmissepapirene mine kommer og til jeg føler meg litt mer vel med meg selv og vekta;0)...og det syns han er greit, og han er glad for at jeg slanker meg, og syns jeg er kjempeflink, så der er det masse støtte å hente,selv om vi ikke kan sees så ofte akkurat nå, så regner jeg med at det blir mer "hett" (fniiis..*S*) til juletider.Du skal nok få beskjed*S*...I promise;0)!

Drit i de folka som sier at du har tatt av deg fordi du sliter alene med barna hele tida!De kan ikke ha mye å "ta seg til" hvis de gidder å bry seg med andre på den måten!
HEIA DEG!!!

Stooooor klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias RH3. oktober 2001
Hei vennen min!

Kos og se at det er liv i deg :-) hi hi neida bare tuller, jeg vet jo at du hadde barnefri og da koste deg masse alene! Deilig tenker jeg. Dumt dette med at folk tror det er fordi du har barna alene hele tiden osv, men som du sier folk får nesten bare tro hva de vil. Så lenge du vet hva sannheten er selv så spiller det ingen rolle om hva folk syntes eller mener! Folk er teite innimellom!

Vet ikke om jeg rekker og komme innom chatten i kveld, men jeg skal prøve og ta 5 minutter iallefall! Skal pakke her og ta litt vare på Jahn-Tore her før jeg reiser på tur! Kommer til å savne denne siden masse! Får sende deg en melding hvis det blir for trist hi hi! Ja ja da var vi igang med meg meg meg igjen! ha ha

Syntes iallefall du er kjempe flink og det er vel morro og endelig klare og se dette selv også! Gratulerer så masse vennen min!

Ha en kjempe fin uke og helg, snakkes igjen på søndagskveld eller mandag! Kommer til å savne deg jeg *snufs*

Masse gode klemmer fra RH
70,7 kg

ny mnd,nye muligheter

Hei kjære dagbok og alle dere medslankere!

Vært lite aktiv i den siste tiden,men prøver fortsatt å slanke meg da,vekta går da nedover her,men kan ikke akkurat si at jeg er "flink"om dagen,blir litt hipp som happ hva jeg har i meg.Dager som jeg ikke spiser i det hele tatt og jeg vet jo at det ikke er sunt,men nå skal jeg prøve å gjøre noe med det!!
Så er jo mandag blitt min faste veie dag,men er ofte på vekta ellers å da...klarer ikke å holde meg unna*S*
Nå er det ny mnd og nye muligheter,jeg er jo snart i mål jeg med vekta,skal bli godt det og da er det å holde seg der da......
Kommer nok til å fortsette med dagboken en tid for det,trenger nok det.

Takk for en koselig prat på chatten i går,det var koselig,lenge siden jeg har vært der inne.Kommer vel inn en tur i kveld kansje,skal hvertfall lese litt dagbøker i kveld,men nå må jeg komme meg på helsestasjonen,minsten min skal ha sprøyte,gleder meg ikke til det da men.

Dere får ha en fin slankedag alle mann!!!

Klemmer fra modah
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola1. oktober 2001
hallo!!!
Grattis med vektnedgangen!! Bra, men du ikke for enhver pris da!!!! Du MÅ passe på deg selv her altså, hvis ikke så kommer jeg og skjenner på deg!! *S*S
Du puster meg bra i nakken nå, shåper jeg blir inspirert av dette jeg da.
Ønsker deg en herlig kveld og uke.

Masse klemmer fra Sola, som begynner å skinne igjen nå!!*S*
c.AuthorAlias knotten1. oktober 2001
Tillykke med tittelen som normalvektig!! :-) Hurra for deg!
Håper det gikk bra på helsestasjonen i dag! det er ikke noe trivelig når de minste skal stikkes!
Håper du er flink å spise hver dag - skal ikke ha sånt tull - du vet bedre enn å la være å spise. Lykketil med de siste grammene mot målet ditt og stabiliseringen etterpå... :)
Du har all grunn til å være stolt over resultatet ditt :) !!!
c.AuthorAlias RH1. oktober 2001
Hei vennen min!

Kos og snakke med deg igjen i går! Det er alt for lenge siden du har vært der og snakket med meg:-) Meg meg meg hi hi hi

Gratulerer så masse med vekten din i dag modah, men FY deg som ikke spiser! Du må passe på at du ikke blir dårlig nå ved og jobbe masse og ikke spise okey??

Kos og se at du er så nærme målet ditt, jeg føler at jeg kommer til og være her på 85 en stund jeg, bare en uke til mens også, hi hi meg meg meg igjen.

Håper alt gikk bra på helsestasjonen i dag, og håper jeg får snakket litt med deg på chatten i kveld. Men det er mulig jeg må sove litt, har skjedd så mye i dag og det ble sent i går. Men jeg skal prøve iallefall!

Men du får ikke gi deg her altså, hva med meg da? Jeg syntes det er så kos at du er her jeg! Liker deg jeg modah ;-) hi hi

Håper iallefall du har det bra vennen min!

Masse gode klemmer fra RH
c.AuthorAlias Maple1. oktober 2001
Grattis med ny kategori. Du er vanvittig flink. Imponerande!! :-) Stå på!!

-Maple
c.AuthorAlias Jenta*S*1. oktober 2001
Oi oi oi, modah!
Dette suser jo avgårde! Vet du at du er 0,8 kilo unna 60 tallet???!!! Det er jo rett og slett fantastisk jo!
Jeg veier 101 nå, og er litt skuffa da, men jeg skal ikke gi meg, nope,no way! Glad for å være tilbake på sidene,merker jo at jeg bare må inn her hver dag for å fokusere mest mulig! Det hjelper iallefall veldig å skrive her da*S*!
Håper det gikk fint på helsestasjonen da*S*! Snakkes kanskje i kveld på chatten eller? Jeg kommer innom en liten tur senere;0)!

Lykke til videre,vennen!
Stor klem Jenta*S*
c.AuthorAlias aas1. oktober 2001
Hei!
Hyggelig at du er "tilbake" på sidene....det var da voldsomt som du har hoppet ned siden sist? Det er nesten litt skummelt....
Hva er egentlig målet ditt?
Håper du greier å holde på motivasjonen, skjønner at alle kan bli litt lei innimellom. Det er jo viktig å opprettholde et sunt og fornuftig kosthold, og ikke gå seg vill (f.eks slutte å spise). Men jeg vet hvordan du har det; og noen ganger kan jeg bli litt utålmodig. Men heldigvis har jeg vent meg til dette, og forsøker å beholde roen.....selv om det er vanskelig hvis jeg ikke når målene mine etter den "planen" jeg har satt opp.
Allikevel er det ikke verdens undergang! Du har jo vært veldig flink, og gått ned ganske mange kilo; snart når du målet ditt!
Håper du fortsatt kommer til å være med oss, jeg synes det er hyggelig å lese dagboken din....dette skal vi greie!

Ha en fortsatt god slankedag!
klem og vibber fra aas ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
72,8 kg

titter innom ..

Hei alle sammen!

Titter bare innom en kjapptur.Litt stress her om dagen,men nå er det snart helg igjen.
Stter nå og hiver innpå frokosten,det er knekkebrød med roastbeef,det var godt det Amor*S*

Slankingen går sin gang her,jeg har bestemt meg for at jeg skal veie meg en gang i uken,sprakk allerede i dag da*S*,men det er bare mandagsvekta som noteres.Føler på meg at helgen skal gå bra nå,tror jeg begynner å få litt bedre syn på helgene i slankingen,håper da det!!!!!!

Nå skal jeg titte innom noen bøker her.Håper dere alle får en super dag!!

Klem fra modah
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli27. september 2001
Hei, hei modah!

Må bare ønske god helg! Jeg har full forståelse for det å være stresset om dagen...har knapt nok hatt en normal dag hele uka, og må jo nesten skrive huskelapp til meg selv for at jeg ikke skal glemme å spise! I morgen drar jeg jo til Lillehammer, og har ennå ikke pakket...må bare begynne med det snart om jeg ikke skal holde på i hele natt!

Så flott at du har gode slankeambisjoner for helgen...vet ikke helt om jeg kan si det samme! Men jeg skal i alle fall prøve, og vekta skal få stå hjemme! Det går vel på et vis!

Ha en fin-fin helg, da, modah...nyt fridagene!

Mange klemmer fra Minelli
c.AuthorAlias RH27. september 2001
Hei vennen min!

Godt og se at det er liv i deg! Lenge siden jeg har snakket med deg nå, savner det jeg! Det blir vel litt stress for det med denne kveldsjobbingen, hvordan føler du at det går egentlig? I helgen kommer du vel ikke innom heller tenker jeg! Ja ja får håpe du stikker innom en tur iallefall!

Men som du sier sist skal vi ikke komme i denne konkurransen, jeg er snart på minus tegnet igjen hi hi! Ja ja jeg har iallefall fått massevis av motivasjon etter lørdag når jeg satt og spiste sammen med dere. Det er helt utrolig hvor det hjalp og møtes! Kos var det også! Vi må ta det igjen en annen gang, men du må bare plinge hvis du skal nedover igjen så kan vi kanskje ta en tur på cafe eller noe, det hadde vært koselig.

Vel håper du har det bra og jeg gleder meg masse til og snakke med deg igjen!

Masse gode klemmer fra meg til deg!
c.AuthorAlias Sola27. september 2001
Hei Modah.

Titter bare innom deg en tur jeg da, for å se hvordan det står til med deg. Regner med at det går greit på jobben din og at du har det bra! Jeg sliter fortsatt med forkjølelsen + at jeg har mageknip. Luftsmerter tror jeg.
Jeg syns at du har vært og fortsatt er veldig flink Modah, så du vil nokk være det i helga også. Stå på.

Masse klemmer fra Sola
c.AuthorAlias Tavannda27. september 2001
Det er sikkert lurt å veie seg en gang i uken, det er slikt en føler på selv... noen ganger må jeg bare veie meg, mens andre ganger tenker jeg at det er sikkert best å slappe av, spesielt ille er det å veie seg midt på dagen med klær på... det kan vel drepe hvilken som helst slanke kur. Gleder meg til jeg ser 72-tallet igjen også. Nå kommer jeg etter her altså, hehe... ha en fin dag da!!
c.AuthorAlias aas27. september 2001
Hei! Koselig at du stikker innom. Jeg skjønner godt at det kan bli masete å veie seg hver dag (en blir fort opphengt); det høres fornuftig ut å veie seg en gang i uken. Lykke til med slanking i helga; dette greier du sikkert fint! Du har allerede gått ned MANGE kilo! Hold på den gode følelsen :)))

Sender noen gode slanekvibber ~~~~~~~~~~~~~~
klem, aas
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.