Godt nyttår alle sammen
Hei kjære dagbok!!
Deg har jeg virkelig savnet nå,nå måtte jeg bare innom en tur.
Har hverken hatt tid eller ork til å satt meg foran pcen etter at den ble fikset,men fikk et lite pust på meg nå.
Overlevd julen bra ang vekten,men ellers gåt det meste på tverke da,men det retter seg vel etter hvert det også.
Håper jeg blir mer aktiv her inne igjen,har savnet bøkene og kontakten her inne.
Håper det går bra med dere alle sammen.
Klem fra modah
18. november 2001
68,4 kg*titt tei*
Hei hei kjære dagbok og medslankere.
Titter innom en tur igjen da,blir ikke ofte for tiden,men slik er det når tiden ikke strekker til og ikke er jeg på slankern for tiden heller kan eg trygt si.
Spiser det meste for tiden og det virker som at vekta skal holde seg på 68 tallet,svever med et par 100 gram hver gang jeg er på vekta.Veier meg ikke hver dag lenger heller,går i glemmeboken så det tyder vel å på at jeg ikke er helt innstilt på denne slankingen.
Men det er så mye annet for tiden så jeg føler at jeg ikke henger med,ikke helt i form heller slapp og uvel,men det er vel pga av all blødnin,det stopper jo ikke.Skulle til legen denne uka,men hun har blitt sykmeldt så jeg får se om jeg går til vikaren eller venter til hun er tilbake.
Spinningen har jeg ikke vært på,men på tirsdag,da blir det...kansje ikke helt smart hvis formen ikke er på topp og full blødning,men det er forskjell fra dag itl dag så jeg ser det ann.
Eneste positive med at jeg ikke er så aktiv her for tiden er telefonregningen,det er minket en del ja,men fint før jul det,nok å bruke penger på da.
Håper dere alle der ute har det bra og jeg ønsker dere en fin ny uke.
Masse tenker og klemmer fra modah
11. november 2001
68,3 kgdøgnet har for få timer....
Hei kjære dagbok og medslankere!!
Nå har jeg virkelig savnet deg og dere medslankere,men tiden strekker ikke til for meg om dagen,den siste uken har vært et j..... jag,så nå håper jeg det roer seg ned litt for nå føler jeg meg veldig sliten.
Det har vært mye jobbing,men det har bare vært godt med avkobling fra hus og hjem,men det blir så sene kvelder at det er hardt å komme seg opp igjen.
Mellomste gutten min har begynt i barnehagen så det er litt godt å hvile de dagene han er der da,men denne uken har det ikke blitt til det og det kjenner jeg.
Jeg blir helt skremt jeg når jeg ser hvordan tiden flyr,når mandagen er omme for meg så er det helg,men det er vel for at man har hendene fulle sikkert.
Siste ukene har jeg spist uten å brukt hodet og blitt lite vann,det er jeg litt sint for,men jeg syns det er bra alikevel ang vekta.Kansje den har låst seg her??Samma det,jeg tror nok jeg er fornøyd jeg,fått flere kommentarer på at jeg ikke bør gå ned mer,det kler meg ikke,så jeg tror det er bra jeg!!
Men nå skal jeg ta meg en tur inn på chatten og i morgen skal jeg ta meg tid til å lese litt dagbøker mens barna sover her!!!
Ha fortsatt en fin kveld!!
Klemmer fra modah
prøver igjen på en bra helg....
Hei kjære dagbok!!
Nå er det helg igjen så da er det å prøve å være flink og fornuftig da.....igjen...
Samme tankene hver helg det her,men gir ikke opp.
Det går da nedover igjen så jeg er fornøyd.
Nå begynner hårtapet å gi seg her også,har ikke fått startet med ølgjær enda da,men skal gjøre det.de har det bare som pulver her,finnes det i tabletter???Men det er godt å se at det begynne å komme ut igjen litt hår,begynte å bli fortvilet her.
I helgen skal jeg prøve å få gjort litt stor rengjøring,syke meg opp til det,det må jo gjøres til jul så det er vel like godt å sette i gang tenker jeg.
Ellers så har jeg ikke så mye å si jeg,men ønsker dere alle en kjempefin slankehelg.Så håper jeg det er noen på chatten i kveld da,tenkte å slå av litt tid der og se i litt dagbøker da.
Stå på folkens!!
Klem fra modah
ny mndog siste innspurt før jul
Hei kjære dagbok og medslankere!!
Nå nærmer vi oss jul og nå skal jeg være flink framover.
Ble så glad i dag,var i kjelleren og hentet opp klær som har ligget en tid....skjønner ikke hvorfor*S*
Var så spent da jeg skulle prøve klærna og det gikk jo så bra,fikk på meg alt sammen,det var en herlig følelse det ja.
Men kroppen min har fått en annen figur etter fødslene,men samme det når klærna passer.
Siste dagene har jeg vært flink til å få i meg vann også,nå har jeg med meg et vannglass når jeg står i kassa på jobben,så da slenger jeg innpå litt når jeg får tid,og jeg merker det allerede at jeg fungerer bedre når jeg får i meg vannet.
Jeg har bestemt meg for å komme ned på 67 kg og da skal jeg være fornøyd,tror ikke jeg bør gå ned mer da,blir helt skrapa i ansiktet da og det er jo mindre pent syns jeg.¨Så når vekta stopper på 67 er det stabilisering.
Har begynt å gå litt mer turer på dagen nå,har vært slapp med det i det siste og satt i gang med situpsene og til uka begynner jeg med spinning så da går det så bra så....håper jeg da*S*
Håper dere har det bra alle sammen.
Klem fra modah
huff da,feil vei det her....
Hei kjære dagbok og medslankere!!
Dette går bare feil vei det gitt,må nok bare prøve å ta meg mer tid til å være aktiv her inne tror jeg,gikk jo så fint når jeg var det.Men det er jo ikke alltid så lett å sitte ved pcen på dagtid da,med en på 20 mnd som er veldig hjelpsom med å skrive,hvis ikke så plager han broren sin så han får hele pcen for seg selv........utspekulerte er de hvertfall.
Jeg har tenkt litt gjennom hva jeg egentlig driver med om dagen ang spisingen min,og det er langt fra bra egentlig,ikke spiser jeg regelmessig og ikke så sunn mat jeg bør,og vannet har det blitt mindre av,så nå skal jeg ta meg selv i nakken og være flink jente.
Håper dere får en fin dag alle sammen!!
Klemmer fra modah
det var den helgen......
Hei kjære dagbok og medslankere!
Ja ja,det var den helgen som jeg skulle væra så flink.......
Ja,det var da gøy å se 67 tallet så lenge det varte da,men skal nok se det igjen etter hvert.
Har spist masse i helgen og kosa oss veldig her og det måtte vel bare gi resultater det.Lite vann har det blitt også,gått i julebrus i helgen gitt.
Takker for enkoselig prat på chatten i går,så lenge det varte,ble kastet ut og kom ikke inn igjen,men prøver igjen i morgen,i dag er det jobb til langt på natt.
Her kom den første snøen i dag,det var litt koselig å se snøen igjen,gutten min på 20 mnd var jo helt propell da*S*
dette blir en stille uke her hjemme,hun jeg er fostermor på er borte og det er den eldste sønnen min også,uvant,men litt godt er det jo også da.
Håper dere alle har hatt en fin helg og er klare for en ny slankeuke.Stå på folkens.
Klemz fra modah
Hva skjer?????
Hei hei!!
Hva i alle dager er det som skjer,vekta går nedover når jeg minst venter det,har ikke akkurat vært flink da,men det er kansje pga andre ting også.Det skjer så mye for tiden,klarer snart ikke å henge med lenger jeg,går liksom i min egen lille verden her.
Kontaktet legen i dag da,ang hårtapet og mens som har vart i 3 uker,hårtapet burde avtatt etter svangerskapene nå,så hun mente jeg burde hive innpå litt b-vitaminer og prøve ølgjær,så da må jeg det da,B-vitaminer tar jeg jo nå også.Så kunne stress virke inn på hårtap,det viste da ikke jeg,så det kan vel kansje ligge litt der å.
Men det blir da en lege sjekk på meg da ettersom jeg blør hele tiden,merker at jeg begynner å bli vel slapp og svimler innimellom,men det ordner seg vel det som alt annet.Det var dagens syting det*S*
Nå skal jeg virkelig prøve å være flink i helgen,så kansje jeg klare å holde på 67 tallet,hadde vært fint det.Men samboeren kommer jo hjem i helgen og da er det jo ikke alltid like lett å være flink da,men som sagt,jeg skal prøve.
Til uken blir det mye jobbing,så det blir nok trimmen min tenker jeg.Rart det med jobben,jeg spiser nesten ingenting der,enda det er sååååå mye god mat,og rett bek kassa der jeg står da,der er det jo det stativet med sjokolade,men jeg holder meg bra.Det er jeg faktisk litt stolt over da.........kansje det er for at jeg ikke har tid til å stå å stappe??*ler*
Dere får ha en fin slankehelg hele gjengen da,nå er det innspurt til jul....så vi kan spise litt ekstra*S*
Masse klemmer fra modah
ser fram til 1 des
Hei kjære dagbok og dere som leser.
Ja ja i dag viste vekta 100 g mer,men er ikke annet å regne med det etter den motivasjonen jeg har for tiden,men jeg liker jo ikke at det går oppover så kansje motivasjonen kommer snikende tilbake her.Nå er det jo snart helg også,så da kan det jo bli litt mer oppgang.
satser på at motivasjonen blir bedre når jeg begynner på spinningen,for det gleder jeg meg virkelig til.Vant med å spinne på sats jeg med masse folk,så jeg ble litt paff når jeg fant ut hvor mange sykler det var på treningsstudioet her,det var 4 stk bare,men samma det,jeg skal da få kapret meg en sykkel jeg,for jeg SKAL spinne jeg.
Nå ser jeg fram til den 1 des da jeg skal møte RH,Amor og Minelli igjen,det blir koselig å se de igjen,det var virkelig trivelige jenter det ja.Så håper jeg at jenta*S* kommer også da.
Takk for en koselig prat på chatten i går Minelli,RH og
amor,like koselig hver gang det.
Nå får jeg vel begynne å forbrede meg til at jeg skal på jobb da,hadde fri egentlig,men men,ekstra trim det også*S*
Har litt vondt for å prate i dag da,var hos tannlegen i går og rotfylte og trakk en visdomstann,så i går ble det ikke så mye jeg stappet i meg da.Kansje jeg burde vært der hver dag?*S*
Men er det noen av dere andre som er plaget med hårtap???Jeg begynner å bli bekymret her,det raser jo av,det begynner å synes godt også.Tar da vitaminer også,men det stopper da ikke,er det noen som har noe forslag så tar jeg gjerne i mot det.Vil da ikke bli skallet her heller.
Håper det er bra med alle dere der ute og lykke til videre i slankingen da.
Masse tanker og klemmer fra modah
hvor er motivasjonen?????
Heisann!!
Skjønner ikke helt hva som skjer om dagen jeg,jeg er ikke noe særlig flink i kostholdet og helgen har bestått ac en del potetgull og sjokolade,men vekta svikter ikke.Jeg er jo glad til for det,men jeg prøver nå å finna igjen litt motivasjon...kansje jeg ga min til RH??????eller hva tror du RH?
Men når jeg får begynt å trent litt spinning nå så kommer vel kansje det igjen litt motivasjon igjen tenker jeg...er da lov å håpe.
Jeg må nok prøve å få litt mer tid på pcen tror jeg,var mye mer motivert da jeg var aktiv her inne,så det er helt sikkert at denne siden har hjulpet meg,så nå setter jeg igang med å lese litt dagbøker jeg.
Ha en fin dag alle sammen.
Klem fra modah
nå er jeg tilbake
Hei kjære dagbok og alle dere som leser den!
Nå er det lenge siden jeg har vært her,har ligget syk en periode,som medførte litt vektreduksjon på nesten 4 kilo,men gikk opp igjen litt da,men hadde ikke regnet med annet.
Vært frisk denne uken her,men tiden har gått bort i jobbing og vært med gutten min på halvannet år i innkjøringsperiode i barnehagen,så i dag var første dag uten meg der,men det gikk kjempefint.
Nå gleder jeg meg til å lese litt dagbøker for å se hvordan det har gått med dere,føler at jeg har falt helt ut her,men kommer vel i rute igjen.
Jeg er vel snart på trivselsvekta mi føler jeg nå,så nå er det vel å tenke på stabilisering.Så har jeg endelig tatt steget til å prøve meg på spinning på gummibua her oppe,så det håper jeg at jeg får til.Det er jo bare en dag i uken her da og med 4 sykler bare*S*,men alt er jo bedre enn ingenting da.
Nei nå vil jeg lese litt bøker her,så håper jeg dere får en fin helg alle sammen!!
Masse klemmer fra modah
pause.....
Kjære dagbok!!!
Har nå hatt noen dager pause herfra og slankingen min,har hatt det litt i bakhodet da så jeg har ikke stappet i meg alt som er,men jeg følte for en tid uten slanking slanking slanking!!!
Nå føler jeg mer motivert til å gå på de siste kiloene mine,det er jo noen igjen,men det skal gå det nå.Har ikke vært på vekta på noen dager nå så jeg er spent på morgendagen.Trodde det kom til å bli ille å ikke gå på vekta hver dag nå,men det har gått over all forventning....jeg har nok koblet av ja!
Telenor blir sikkert ikke glade da....taper penger*S*På disse dagene har jeg så og si ikke vært på nett,har heller slitt ut sofaen.var litt godt det også da.
Men nå har jeg pågangsmot til å gå på de siste kiloene mine,det klarer jeg.........må det skal det bli nye klær til jul*S*
Håper dere alle har hatt en fin helg og lykke til med ny slankeuke!!!
Masse klemmer og tanker fra modah
nå begynner jeg å forstå...
Kjære dagbok og alle medslankere!
Nå begynner jeg å forstå og ser litt at jeg har gått ned i vekt.I går var jeg på jobb og en kamerat av meg som jeg ikke har sett på 4-5 mnd,første han kommenterte var vekta mi,ble både flau og glad jeg da!!!
Jeg ser det nå,at jeg har blitt en del mindre ja,merker det jo veldig godt i ansiktet da.Det er flere som kommenterer det for tiden også,men så er det mange som har fått det til at det er jo ikke rart jeg går ned i vekt som sliter med barna alene nesten hele tiden osv....det gjør meg forbanna,for det er jo ikke grunnen da!!!Men de får tro hva f... de vil,jeg vet selv!!
Nå føler jeg meg veldig uthvilt,hatt barnefri i natt så jeg sov lenge i dag,det var litt godt å våkne uten barn i hus også,men samtidelig litt rart.
Det går bedre med spisingen også,blir litt mer regelmessig mat her og det er jo bra,vekta svaier fra dag til dag her,men håper at jeg er på 70 blank på mandag da!
Er bare inne og oppdaterer litt her,men kommer inn her en tur i kveld og ser i noen dagbøker da.Håper det er noen på chatten da!!!
Håper dere har det bra alle sammen!!
Klem fra modah
ny mnd,nye muligheter
Hei kjære dagbok og alle dere medslankere!
Vært lite aktiv i den siste tiden,men prøver fortsatt å slanke meg da,vekta går da nedover her,men kan ikke akkurat si at jeg er "flink"om dagen,blir litt hipp som happ hva jeg har i meg.Dager som jeg ikke spiser i det hele tatt og jeg vet jo at det ikke er sunt,men nå skal jeg prøve å gjøre noe med det!!
Så er jo mandag blitt min faste veie dag,men er ofte på vekta ellers å da...klarer ikke å holde meg unna*S*
Nå er det ny mnd og nye muligheter,jeg er jo snart i mål jeg med vekta,skal bli godt det og da er det å holde seg der da......
Kommer nok til å fortsette med dagboken en tid for det,trenger nok det.
Takk for en koselig prat på chatten i går,det var koselig,lenge siden jeg har vært der inne.Kommer vel inn en tur i kveld kansje,skal hvertfall lese litt dagbøker i kveld,men nå må jeg komme meg på helsestasjonen,minsten min skal ha sprøyte,gleder meg ikke til det da men.
Dere får ha en fin slankedag alle mann!!!
Klemmer fra modah
27. september 2001
72,8 kgtitter innom ..
Hei alle sammen!
Titter bare innom en kjapptur.Litt stress her om dagen,men nå er det snart helg igjen.
Stter nå og hiver innpå frokosten,det er knekkebrød med roastbeef,det var godt det Amor*S*
Slankingen går sin gang her,jeg har bestemt meg for at jeg skal veie meg en gang i uken,sprakk allerede i dag da*S*,men det er bare mandagsvekta som noteres.Føler på meg at helgen skal gå bra nå,tror jeg begynner å få litt bedre syn på helgene i slankingen,håper da det!!!!!!
Nå skal jeg titte innom noen bøker her.Håper dere alle får en super dag!!
Klem fra modah
Jeg er sååå bekymret for deg altså! Huff håper alt går bra med deg!
Og du! Hva har du gjort med vekten din da? Du bare forsetter og rase du jo! Stopp en halv snart da er du snill!
Håper jeg hører fra deg snart igjen vennen! Tenker jo masse på deg vet du!
Mange gode klemmer fra Rikke
jeg har et lite spørsmål (du behøver ikke svare på det om du ikke vil); Du har jo gått ned masse kilo (jeg er skikkelig imponert og inspirert av det) og er nede på den idealvekten jeg drømmer om.
Men: Var du flink å trene samtidig? Det jeg er redd for, er at alt skal "henge". Er det lett at man får slapp hud rundt lår, rumpe og bryst om man ikke trener nok? Kan du si noe om det? På forhånd takk! Jeg er ikke helt inne på dette, skjønner du, og er litt bekymret ... :-/
Jeg har heller ikke vært her i hele høst, og det var virkelig kjekt å komme tilbake, selv om det er en del som ikke er her. Ser du har blitt betydelig slankere denne høsten. Gratulerer! Jeg har også gått litt ned, men det gjenstår noen kilo før jeg kan kalle meg fornøyd. Motivasjon får jeg hvertfall ved å titte på disse sidene igjen. Og selv om jeg ikke har vært på disse sidene i høst, har jeg faktisk tenkt en del på hvordan det har gått med folkene her inne. Når jeg har vært ute og trimmet og møtt andre på tur, har jeg tenkt for meg selv at dette kunne være en eier av en slankedagbok. Da tenker jeg for meg selv at jeg hvertfall ikke skal gi meg enda!
Tusen takk for gode ord i min dagbok:)
Jeg har tenkt masse på deg også vennen. Lurer veldig på hvordan det går med deg og du er ofte i mine tanker.
Takk for sms du sendte på nyttårsaften. Jeg svarte deg, men tror ikke den kom igjennom. Det var visstnok fullt kaos på nettet den natten. Ikke så rart kanskje....
Etterpå har jeg hatt tom ringekonto på telefonen og ikke fått gjort noe med det. ...Litt sløv - javel, men har hatt andre ting å tenke på! *s*
Jeg håper også at vi kan treffes på chatten en kveld igjen om ikke så altfor lenge. Har tenkt tanken på det ja! Savner dere litt jeg....Kommer du den 16. februar?
Jeg forstår at det er vanskelig for deg for tiden. Glem ikke at du har noen "der ute" som bryr seg om deg.
Hører gjerne fra deg igjen. Send meg en mail - om du har lyst! :))
Massevis av gode tanker fra Monica