← Alle dagbøker
diarist.Alias

mittnyeliv

43 år162 cm215 innlegg 2008–2016 0 følgere

Start76,3 kg
Sist87,8 kg
Endring+11,5 kg
Mål60,0 kg
BMI nå33,5
Framgang mot målet0 %
📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 5+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. september 20085. januar 2016
87,8 kg

Da er jeg tilbake, begynner på grete roede mandag

Hei alle sammen:) vært litt mye som har skjedd men nå er jeg tilbake,startet i jobb i april i fjor, men butikken ble dessverre lagt ned nå i desember så nå er jeg uten jobb.

Startet på grete roede kurs i august, men var så mye på den tiden så hadde rett og slett ikke motivasjon til å gå ned på den tiden, men nå har jeg all verdens tid til å trene osv så nå håper jeg ting blir bedre.

hilsen meg:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medasen😃5. januar 2016
Så koselig å se deg tilbake her inne! Dette skal vi klare!
88,0 kg

ja da er jeg 3,1 kg nede etter 3 kurskvelder:)

ja da har jeg gått ned 3,1 kg siden oppstart 24 august på kurset. jeg ligger på 1900 kalorier, synes det er ganske mye, men veilederen vet vel hva hu driver med :)

så bare å holde ut:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias medasen😃4. januar 2016
Hei vennen!

Takk for kommentar :)
Både vondt og godt med denne omveltningen i livet. Man får bare se hvor veien går videre. Er ikke kjærligheten det er noe i veien med, bare alle omstendighetene rundt.. Og med barn må man ta viktige og riktige valg.Staser uansett på at 2016 blir et bra år :)

Håper du begynner å henge mer her inne. Vil gjerne hvordan du har det om dagen og hva du driver med for tiden :)
c.AuthorAlias medasen😄8. september 2015
Wow, så flott! Gratulerer med flott nedgang. Du er kjempeflink. Hva spiser du omtrent i løpet av en dag?
91,1 kg

Hei dere da er jeg tilbake:)

Hei på dere, ja vekta har gått opp de 2 siste årene, blitt for mye god mat osv etter jeg ble samboer men nå er det stopp. Jeg startet på grete roede kurs forrige mandag så da viste vekta 91,1, ny veiing på mandag.

Jeg synes det er litt mye og skal spise 1900 kalorier men jeg får vel høre på veilederen.

Håper alle har en strålende dag/helg

stor klem fra meg
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias medasen😃7. september 2015
Hei og takk for kommentar! :)
Hvordan går det med roedekurset?

Ja, har tenkt litt på det med kaloriene, men jeg ligger gjennomsnittlig på 1600 kal. i uka så tror det burde være greit egentlig. Får se om jeg prøver endringer om noen dager hvis vekta fortsatt ikke vil rikke seg :)

c.AuthorAlias medasen😉2. september 2015
Heihei! koselig at du er tilbake også. Selvom vi selvsagt gjerne skulle vært de ekstra kiloene foruten. Vi får se å jobbe oss nedover igjen. Dette klarer vi! :)
79,0 kg

ja da er jeg og tilbake:)

ja da er jeg tilbake, 3 noember veide jeg 84, nå veier jeg 79, på søndag startet jeg på lavkarbo igjen, kjenner det er mye bedre for kroppen min. og var til gynokolog tidligere i forrige uke og fikk beskjed om at jeg ikke hadde pcos men lå på grensen for å få det.

så lavkarbo funker veldig bra for meg nå så da er det bare å stå på:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi❤️31. januar 2015
Hei!

Deg husker jeg fra 2013. :) Det var du som jobba i en blomsterbutikk eller noe sånt, i en by nær meg? :)

Så hyggelig å se deg igjen! :) Håper du blir med her på veien nedover igjen!
c.AuthorAlias medas😃30. januar 2015
Hei vennen!
Takk for hyggelig kommentar :) Hvordan er det med deg om dagen?
81,1 kg

første uken på campkilo( pulver)

Ja da er jeg tilbake, og begynt på campkilo pulver og gått ned fra 83,3-81,1 første uken. skal gå på ren pulver frem til 18 desember også blir det opptrapping i jula med 2 shake og 2 måltid :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medas😃6. november 2014
Må prøve å hente meg inn igjen jeg også. Heier på deg, vennen!
80,9 kg

har startet på vanndrivende fra legen

hei alle sammen, ja jeg gikk opp noen kg vann pga sluttet på lavkarbo etter ønske fra personlig trener, har også fått betennelse i slimposen i skuldrene så går til naprapat og skal til en spesialist neste fredag og ta ultralyd og forhåpentligvis kortisonsprøyte slik at jeg blir kvitt betennelsen.

jeg var også til min nye fastlege på mandag og fikk vanndrivende da jeg føler meg så hoven i fingre og resten av kroppen.
startet med dem på tirsdag så denne vekta er fra da også skal jeg veie meg på lørdag.
Jeg gikk på do 10 ganger på tirsdag så mye tyder på at jeg har mye vann i kroppen
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias snart4011. august 2014
Hei og takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :)
Ift kalorier så skal jeg egentlig ligge på 1900 kcal pr dag, men tror ikke det gjør noe om jeg er på 1500-1700 noen dager. Det er utifra beregningen til Grete Rode. Jeg synes først at det virker så mye, men jeg kjenner flere "levende bevis" på at denne teorien funker :)
Derfor skal jeg gi det et forsøk siden jeg skal leve med denne metoden en stund.
Ønsker deg god bedring og "quick recovery" med betennelsen!
c.AuthorAlias Charon9. juni 2014
Hei! Du spurte om kalorier. Jeg har spist mellom 1550 og 1800 fra mandag til fredag denne uka. Forbrent over 2000 kcal hver dag. Lørdag og søndag har jeg spist mye mer, men også forbrent noe mellom 2300 og 2600. Disse kosehelgene er vel årsaken til at jeg ikke går fortere ned. Gleder meg til ferien og skikkelig trening!
c.AuthorAlias medas😃23. mai 2014
Kjekt å få gjort noe med det ja :) Er nok ikke så dumt å hoppe av ekstrem lavkarbo. Man kan jo fortsatt spise noen ferre karber og gå ned i vekt uten å være i ketose.
79,7 kg

sluttet på lavkarbo, rett opp i vekt

ja meldte meg inn hos elixia da vi flyttet til telemark,og fant ut at jeg skulle investere i 60 pt-timer.

etter 2 timer med pt, så fant vi ut at jeg måtte ha en kostplan med mer karbo siden jeg skal trene mye så nå ligger jeg på 183 gram karbo i stedte for 20 gram, er vanvittig stor forskjell og føler jeg får mer utbytte av treningen

men gikk opp 5 kg i vann da på 1,5 uke etter jeg kutta ut lavkarbo, strever med å få dem kiloene av igjen, men gir meg ikke:)
Diett frokost: 2 havreknekkebrød med 2 egg og litt kaviar

lunsj: samme som frokost

mellommåltid: 1 banan

middag: svinefilet med wokgrønnsaker og sweet chilisaus

kveldsmat nr1: havregrøt

kveldsmat nr 2: fruktsalat som består av 1 banan, 1 eple og en kiwi med 150 gram vaniljekesam
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medas😉27. april 2014
Tusen takk for kommentaren, vennen! :)

Off, er kjipt når man kutter ut lavkarboen. Vekta fyker i været. Var sånn med meg og, så etter det prøver jeg intenst å IKKE falle i ketose igjen. Kjempeflott at du har invistert i så mange PT timer. Eslker elixia i skien. Var der min store kjærlighet for trening startet :) Du skal se kiloene renner av deg igjen med flott treningsinsats :)
74,7 kg

litt merkelig, kanskje noen vet?

hei alle sammen, rakk ikke veie meg hos pt-en min forrige tirsdag men veiing i morgen til pt-en.

men var til hudpleier torsdagen og hun målte hvor mye fettprosent og vann jeg hadde i kroppen og hun sa at siden jeg hadde 47% vann i kroppen så hadde jeg mye vann, men jeg synes det hørtes litt merkelig ut
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tropico12. april 2014
Hei snuppa! Er du her inne fremdeles også?
Jeg har ikke vært her på evigheter, så måtte få meg ny profil! ;)
Tenk at det var her vi møttes første gang vel?

Du er flink, er sikker på at hvis du hører på PT''en din og følger hans råd, så kommer du til å miste vekt og få formet kroppen din! Stå på!
c.AuthorAlias Elisabeth7. april 2014
Hei
Når det gjelder vann % i kroppen så er ikke 47% mye
Det ideelle er 55-60%
74,7 kg

da er jeg tilbake:)

Heihei ja i dag fikk vi nett i leiligheten etter noen uker uten, og jeg starter for fullt med personlig trener i morgen, har allerede hatt 2 gratis timer med han på elixia så nå har jeg investert i 60 timer.

skal veie meg i morgen da også hver 3 uke fremover, skal bare veie meg hos pten, måtte kaste ut vekta hehe.

nå er jeg fit for fight:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medas😉25. mars 2014
Så flott! Ny start er alltid kjekt. Kjenner jeg får litt skiens lengsel, hehe. Superkjekt med pt da! Skulle ønske jeg hadde råd til det, men med bryllup i sikte er det helt uaktuelt. BLir spennende å se hva vekta di viser i dag :)
74,7 kg

huff begynner å gi opp

ja jeg har ikek fått trent pga midt i flytting, sliter også med å få i meg vann, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men, jeg vil ikke gi opp men det er tungt kjenner jeg, huff
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skorpion7421. mars 2014
Hei hei! En stund siden du har skrevet her. Håper det går bra med deg og at du ikke har mistet mottet. :) Ønsker deg en fin helg.
73,9 kg

ja endelig 73 tallet igjen

endelig går det nedover, håper virkelig jeg klarer være 69 kg til 28 mars ihvertfall
mye som skjer på den private fronten nå, skal flytte til skien og bo i sokkelleiligheten til foreldra til typen. men jeg trives veldig godt i skien da.

håper alle får en strålende dag:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias medas😉4. mars 2014
Grattis med nnedgang !

Herlige skien! jeg bodde i skien da jjeg var yngre. vvvvar der jeg virkelig begynte Å trene og gå ned i vekt. trente på elixia der :-)
c.AuthorAlias skorpion74😊4. mars 2014
Så kjekt. Det gir motivasjon. Stå på. Ha en fin dag.
74,6 kg

joda vekta går nedover

vekta går heldigvis nedover, men kroppen er fryktelig sliten.
jeg og min eks snakket mye i går og vi har bestemt oss for å prøve igjen, vi er veldig glad i hverandre så vi vil ikke gi opp.

håper alle får en strålende dag:)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth😄2. mars 2014
Lykke til med både vekt og forhold, håper det ordner seg for dere:-)

5-6 kg til 1.april er ikke noe problem:-) det kommer til å gå glatt!!
15000 skritt hver dag + kosterstatter gjør susen og vekta raser.

God fastelavensøndag!
og ''''Neitakktilbollemedkremogmelis''''
c.AuthorAlias Charon1. mars 2014
Lykke til med forholdet! Det var hyggelig å høre. Dere får ta vare på hverandre! Og takk for din kommentar. Jeg vil gå ned til 53-54 kg. Det pleier å være vekten jeg trives med. Nå er det utrolig nok realistisk å nå det målet før sommeren. Lenge siden jeg har klart å stå på så lenge. Vanligvis er det slanking for sommerferien, nå vil jeg forandre livstilen og føle meg bra.
c.AuthorAlias medas😉1. mars 2014
Det var jo en god nyhet. Håper virkelig det ordner seg for dere. Og gratulerer med nedgang igjen. Husk å hvil deg nok og lytte til kroppen din. Sliter man psykisk går det utover kroppen og motsatt veit du.
75,6 kg

ting er litt bedre, veiing fredag

hei alle sammen, ja ting går litt bedre, vi håper og tror ting ordner seg igjen.
vi er veldig glad i hverandre så vi får se.
Her om dagen fikk jeg en ring av han som han hadde kjøpt på tiffany og co i London da vi var der i desember, det står I love you på den, han ville gi den til meg så jeg skulle vite at han var veldig glad i meg.

I dag skal jeg på kino med en venninne jeg ikke har sett på en stund, godt å komme meg ut litt kjenner jeg

Noen som har hørt sangen: the story av Brandi carlile? jeg skal blant annet synge den i 50 årsdagen til min mor i slutten av mars.

Håper alt er bra med dere alle:)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skorpion7428. februar 2014
Kjekt å lese at de går litt bedre med dere. Koslig med kino med en venninne. Denne sangen er veldig fin. Lykke til. Spennende med vekten i dag da. Ha en fin helg. :)
75,6 kg

har det veldig vondt, alt er dritt

trodde virkelig aldri samboern min skulle gjøre det slutt. Det har vært en grusom uke. vi bor fremdeles sammen for begge håper ting skal ordne seg, at han skal få igjen følelsene for meg.

maten har gått skeis, alt jeg har fått i meg kommer opp igjen, prøvde få i meg noe mat i barnehagen men ikke mye jeg fikk i meg, og attpåtil nå så har jeg mensen, både jeg og eksen gråter mye. i kveld fikk han migreneanfall så han måtte legge seg.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon24. februar 2014
Uff, så trist! Men bare stå på du - ting pleier å ordne seg etter hvert!
c.AuthorAlias skorpion74😊23. februar 2014
Ikke kjekt hvordan dere har det. Vet hvordan dere har det. Ble brudd mellom meg og x-en for en tid tilbake. Veldig vanskelig tid, men det blir bedre på sikt. Stå på.

Fortsatt fin søndag.
c.AuthorAlias medas😐23. februar 2014
Vond lesing, vennen. Skjønner du har det skikkelig vanskelig nå. Dere skulle kanskje trengt litt tid fra hverandre. Ikke lett med et brudd når man i tillegg bor sammen. Ønsker deg alt det beste. Klem
73,6 kg

slutt med samboern, sliten

ja torsdag ble det slutt med samboern etter 8 mnd, men vi skal fortsatt bo sammen da jeg ikek har råd til å leie her alene.

har vært litt mye som har skjedd så han føler ikek det samme lenger.
jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, alt er bare vondt
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medas😐17. februar 2014
Det var trist å høre, vennen. Håper det ordner seg på et vis. Sender deg masse varme tanker. Klem
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.