← Alle dagbøker
mittnyeliv
43 år162 cm215 innlegg
2008–2016
0 følgere
Start76,3 kg
Sist87,8 kg
Endring+11,5 kg
Mål60,0 kg
BMI nå33,5
📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 5+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Da er jeg tilbake, begynner på grete roede mandag
Hei alle sammen:) vært litt mye som har skjedd men nå er jeg tilbake,startet i jobb i april i fjor, men butikken ble dessverre lagt ned nå i desember så nå er jeg uten jobb.
Startet på grete roede kurs i august, men var så mye på den tiden så hadde rett og slett ikke motivasjon til å gå ned på den tiden, men nå har jeg all verdens tid til å trene osv så nå håper jeg ting blir bedre.
hilsen meg:)
8. september 2015
88,0 kgja da er jeg 3,1 kg nede etter 3 kurskvelder:)
ja da har jeg gått ned 3,1 kg siden oppstart 24 august på kurset. jeg ligger på 1900 kalorier, synes det er ganske mye, men veilederen vet vel hva hu driver med :)
så bare å holde ut:)
Hei dere da er jeg tilbake:)
Hei på dere, ja vekta har gått opp de 2 siste årene, blitt for mye god mat osv etter jeg ble samboer men nå er det stopp. Jeg startet på grete roede kurs forrige mandag så da viste vekta 91,1, ny veiing på mandag.
Jeg synes det er litt mye og skal spise 1900 kalorier men jeg får vel høre på veilederen.
Håper alle har en strålende dag/helg
stor klem fra meg
17. desember 2014
79,0 kgja da er jeg og tilbake:)
ja da er jeg tilbake, 3 noember veide jeg 84, nå veier jeg 79, på søndag startet jeg på lavkarbo igjen, kjenner det er mye bedre for kroppen min. og var til gynokolog tidligere i forrige uke og fikk beskjed om at jeg ikke hadde pcos men lå på grensen for å få det.
så lavkarbo funker veldig bra for meg nå så da er det bare å stå på:)
første uken på campkilo( pulver)
Ja da er jeg tilbake, og begynt på campkilo pulver og gått ned fra 83,3-81,1 første uken. skal gå på ren pulver frem til 18 desember også blir det opptrapping i jula med 2 shake og 2 måltid :)
har startet på vanndrivende fra legen
hei alle sammen, ja jeg gikk opp noen kg vann pga sluttet på lavkarbo etter ønske fra personlig trener, har også fått betennelse i slimposen i skuldrene så går til naprapat og skal til en spesialist neste fredag og ta ultralyd og forhåpentligvis kortisonsprøyte slik at jeg blir kvitt betennelsen.
jeg var også til min nye fastlege på mandag og fikk vanndrivende da jeg føler meg så hoven i fingre og resten av kroppen.
startet med dem på tirsdag så denne vekta er fra da også skal jeg veie meg på lørdag.
Jeg gikk på do 10 ganger på tirsdag så mye tyder på at jeg har mye vann i kroppen
sluttet på lavkarbo, rett opp i vekt
ja meldte meg inn hos elixia da vi flyttet til telemark,og fant ut at jeg skulle investere i 60 pt-timer.
etter 2 timer med pt, så fant vi ut at jeg måtte ha en kostplan med mer karbo siden jeg skal trene mye så nå ligger jeg på 183 gram karbo i stedte for 20 gram, er vanvittig stor forskjell og føler jeg får mer utbytte av treningen
men gikk opp 5 kg i vann da på 1,5 uke etter jeg kutta ut lavkarbo, strever med å få dem kiloene av igjen, men gir meg ikke:)
Diett frokost: 2 havreknekkebrød med 2 egg og litt kaviar
lunsj: samme som frokost
mellommåltid: 1 banan
middag: svinefilet med wokgrønnsaker og sweet chilisaus
kveldsmat nr1: havregrøt
kveldsmat nr 2: fruktsalat som består av 1 banan, 1 eple og en kiwi med 150 gram vaniljekesam
litt merkelig, kanskje noen vet?
hei alle sammen, rakk ikke veie meg hos pt-en min forrige tirsdag men veiing i morgen til pt-en.
men var til hudpleier torsdagen og hun målte hvor mye fettprosent og vann jeg hadde i kroppen og hun sa at siden jeg hadde 47% vann i kroppen så hadde jeg mye vann, men jeg synes det hørtes litt merkelig ut
da er jeg tilbake:)
Heihei ja i dag fikk vi nett i leiligheten etter noen uker uten, og jeg starter for fullt med personlig trener i morgen, har allerede hatt 2 gratis timer med han på elixia så nå har jeg investert i 60 timer.
skal veie meg i morgen da også hver 3 uke fremover, skal bare veie meg hos pten, måtte kaste ut vekta hehe.
nå er jeg fit for fight:)
huff begynner å gi opp
ja jeg har ikek fått trent pga midt i flytting, sliter også med å få i meg vann, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men, jeg vil ikke gi opp men det er tungt kjenner jeg, huff
ja endelig 73 tallet igjen
endelig går det nedover, håper virkelig jeg klarer være 69 kg til 28 mars ihvertfall
mye som skjer på den private fronten nå, skal flytte til skien og bo i sokkelleiligheten til foreldra til typen. men jeg trives veldig godt i skien da.
håper alle får en strålende dag:)
joda vekta går nedover
vekta går heldigvis nedover, men kroppen er fryktelig sliten.
jeg og min eks snakket mye i går og vi har bestemt oss for å prøve igjen, vi er veldig glad i hverandre så vi vil ikke gi opp.
håper alle får en strålende dag:)
ting er litt bedre, veiing fredag
hei alle sammen, ja ting går litt bedre, vi håper og tror ting ordner seg igjen.
vi er veldig glad i hverandre så vi får se.
Her om dagen fikk jeg en ring av han som han hadde kjøpt på tiffany og co i London da vi var der i desember, det står I love you på den, han ville gi den til meg så jeg skulle vite at han var veldig glad i meg.
I dag skal jeg på kino med en venninne jeg ikke har sett på en stund, godt å komme meg ut litt kjenner jeg
Noen som har hørt sangen: the story av Brandi carlile? jeg skal blant annet synge den i 50 årsdagen til min mor i slutten av mars.
Håper alt er bra med dere alle:)
har det veldig vondt, alt er dritt
trodde virkelig aldri samboern min skulle gjøre det slutt. Det har vært en grusom uke. vi bor fremdeles sammen for begge håper ting skal ordne seg, at han skal få igjen følelsene for meg.
maten har gått skeis, alt jeg har fått i meg kommer opp igjen, prøvde få i meg noe mat i barnehagen men ikke mye jeg fikk i meg, og attpåtil nå så har jeg mensen, både jeg og eksen gråter mye. i kveld fikk han migreneanfall så han måtte legge seg.
slutt med samboern, sliten
ja torsdag ble det slutt med samboern etter 8 mnd, men vi skal fortsatt bo sammen da jeg ikek har råd til å leie her alene.
har vært litt mye som har skjedd så han føler ikek det samme lenger.
jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, alt er bare vondt