lang vei å gå enda
Jeg begynte for vel tre måneder siden. Har gått på cambridge i nesten to av dem, og kuttet ut da jeg ikke klarte mer...
Da hadde jeg gått ned til ca 93. Regnet med å gå opp alt jeg hadde tatt av meg siden jeg sluttet så brått, og stappet i meg masse, masse mat og potetgull... (Gikk opp to kilo i en fart.) Men det smakte ikke like godt lenger, så jeg begynte heller å legge om kostholdet litt etter litt. Og nå har jeg gått ned de to kiloene, pluss to til.
Det har tatt ganske lang tid, men det er da rett vei!! (YES) Ser ikke bort fra at jeg begynner på cambridge igjen etter en stund, for å få det til å gå fortere. Men akkurat nå har jeg ikke nok motivasjon til det. Vet hvor beintøft det er, når man elsker god mat... Så nå spiser jeg god mat, bare mye mindre av det, og fyller på med kalorifattig mat for å bli mett.
Det funker også, går bare saktere. Merker at jeg har fått bedre humør (*glise*-den buksa har jeg ikke fått igjen glidelåsen på før...), og har energi i massevis.
Det er lang vei å gå enda. Men det er fint å virkelig se resultater av å gå den veien.
Da hadde jeg gått ned til ca 93. Regnet med å gå opp alt jeg hadde tatt av meg siden jeg sluttet så brått, og stappet i meg masse, masse mat og potetgull... (Gikk opp to kilo i en fart.) Men det smakte ikke like godt lenger, så jeg begynte heller å legge om kostholdet litt etter litt. Og nå har jeg gått ned de to kiloene, pluss to til.
Det har tatt ganske lang tid, men det er da rett vei!! (YES) Ser ikke bort fra at jeg begynner på cambridge igjen etter en stund, for å få det til å gå fortere. Men akkurat nå har jeg ikke nok motivasjon til det. Vet hvor beintøft det er, når man elsker god mat... Så nå spiser jeg god mat, bare mye mindre av det, og fyller på med kalorifattig mat for å bli mett.
Det funker også, går bare saktere. Merker at jeg har fått bedre humør (*glise*-den buksa har jeg ikke fått igjen glidelåsen på før...), og har energi i massevis.
Det er lang vei å gå enda. Men det er fint å virkelig se resultater av å gå den veien.
Ønsker deg velkommen til oss. Du er på rett sted, her kan du få masse inspirasjon.
Du er allerede godt igang. -14 kg. Gratulerer.
Ønsker deg lykke til videre. Dette går bra.
Hilsen
Bambi
Flink du har vært!!! Det er veldig gøy når buksene plutselig passer!!! Gå i ei bukse nå som jeg ikke har hatt på meg på 10 år, og nå kan jeg gå, stå og sitte uten problemer, det er utrolig motiverende.
Ser ut som om du har fatta poenget med å fylle på med kalorifattig mat, og det er jo bra!!
Lykke til videre!!!
Klem Måne
Jeg skrev meg opp som børdy, men det skjedde en liten feil jeg ikke fikk rettet på ...*rødme*... så jeg registrerte meg på nytt.
Men det er utrolig fint å endelig se andre i samme båt som meg selv. Og jeg tror dette er mye mer motiverende enn å slite seg gjennom dette helt alene.
-Miss-Take-
Her er vi som en eneste stor familie som hjelper og støtter hverandre, så du har kommet til rett sted !
Lykke til videre!
NasseNøff