Sjokoladehungrig
Hadde så lyst å kjøpe meg en stor pose småsjokolader på butikken i dag.....men jeg klarte å la vær!
går seint...
Jeg må ha tålmodighet for dette går tregt
nå er jeg i gang...
Har begynt å tenke gjennom hva jeg spiser. Det er ikke lett å holde seg unna sjokoladen men det går så vidt...
ned igjen...
Har ikke gjort noe spesielt. Bare spist vanlig.
opp igjen....
trente i går,men det hjalp ikke mye...
mål: skal være 67 kg 15 mars!!!
har vist spist litt mye i jula.....
Molla