← Alle dagbøker
diarist.Alias

minnin

53 år168 cm13 innlegg 2002 0 følgere

Start73,1 kg
Sist68,6 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå24,3
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. januar 20026. juni 2002
😃68,6 kg

fornøyd i dag ja

dette er jo bra!
70,4 kg

på an igjen

Prøver på nytt.....
68,4 kg

VENN MED BADEVEKTA

ER SNART FORNØYD...
68,7 kg

Sjokoladehungrig

Hadde så lyst å kjøpe meg en stor pose småsjokolader på butikken i dag.....men jeg klarte å la vær!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla14. februar 2002
Flink jente! Da kan du kose deg med den gode samvittigheten i hele kveld! Den smaker jo også "søtt", ikke sant? ;-)
Molla
68,9 kg

DETTE GÅR SÅ DET FYKER!!!

DETTE ER GØY!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"9. februar 2002
Gratulere med normalvekt forresten.

Ja dette går så det fyker!

A_P
69,9 kg

jippi

nytt tall!!!
70,1 kg

rett vei...

BRA!!
70,9 kg

går seint...

Jeg må ha tålmodighet for dette går tregt
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ventura31. januar 2002
Hei igjen!
Har venta litt for å se hvordan det går med deg siden vi har samme høyde og veldig likt utgangspunkt. Du er bare 800 gram fra å komme inn under Normalvekt så det klarer du snart!
Tålmodigheten settes på prøve noen ganger, (mange ganger...) men det er bare å bite tenna sammen og stå på.

Ventura
71,3 kg

nå går det bra!!

på rett vei...
71,8 kg

nå er jeg i gang...

Har begynt å tenke gjennom hva jeg spiser. Det er ikke lett å holde seg unna sjokoladen men det går så vidt...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ventura16. januar 2002
Heisann!
Jeg ser av vi er like på vekt og høyde, og jeg så at du har satt deg et mål på 67 kilo 15. mars. Kan jeg henge meg på?
Mitt mål for i år er å komme ned i 65 kilo innen sommeren og så holde vekta der.
Lykke til!
c.AuthorAlias ann-merete15. januar 2002
Lite tips når sjokoladehungeren melder seg: Kjøp deg lett-kakao.Fyll en stor kopp med deilig varm kakao, og nyt!!!! Mens du drikker kan du kose deg med tanken på at du får i deg skarve 50kcal mot for flere hundre som det er i en liten sjokolade.Dette synes jeg hjelper meg veldig godt, og jeg var en skikkelig sjokolademons tidligere.
Drikk mye vann, spis jevnlig, og ikke hopp over frokosten-for da kommer ikke forbrenningen din igang!
Lykke til! Men det er vel ikke mange kiloene du skal ned?
73,4 kg

ned igjen...

Har ikke gjort noe spesielt. Bare spist vanlig.
73,5 kg

opp igjen....

trente i går,men det hjalp ikke mye...
73,1 kg

mål: skal være 67 kg 15 mars!!!

har vist spist litt mye i jula.....
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.