HJELP
har vært skikkelig dårlig på slankefronten i det siste. Har spist så mye uten å tenke over det.. Mye god mat, men ikke så mye sjokolade og sånt. Nå må jeg virkelig sette inn før bikini sesongen. Jeg skal ned ca5 kilo og om 2 måneder skal jeg være i mål. Nå får jeg bare sette igang..
samme vekt
Spist igår..
to grove brødskiver med leverpostei, 1 izzastykke, 3 kokosboller og 100gram smågodt..ingen trening.
I dag har jeg spist to brødskiver til frokost, to til lunsj, oxo blir det god middag=)
Skal ut å gå en kveldstur med en venninne klokken 21, så før det skal jeg vel gjøre en haug med lekser..
Ha en fin søndag alle sammen.
3 måneder til målet skal være nådd..
om tre måneder skal vekten vise 44/45..det er målet.
Går bedre nå for tiden. Spiser mye frukt, og trener litt, så er fornøyd med innsatsen. Spiser ikke supersunt, men mindre godis enn før i allefall, og jeg trener mer enn før, så det har blitt en forbedring.
Spist idag: 2 1/2 brødskive med leverpostei, 1 banan, 1 eple, 1 appelsin, 1 liten sjokoladebit (33gram) noen druer, 2 passe store pizzastykker med pizzasaus, 4 kornmo kjeks..
trente 1 time styrke, 1 1/2 time aerobic..
synes dagen i dag har vært grei. Nå skal jeg slappe av å se på tv med kjæresten min. Ha en fin helg alle sammen.
det går bedre
Går bedre nå for tiden. Spiser endel frukt og det hjelper mot sukkersuget..
Spist idag: 2 tykke brødskiver med leverpostei og salatblader. 2 burritos og et halvt tacoskjell med litt kjøttdeig, salat, agurk, litt ost og tacosaus.. Et eple.. masse vann og te.
skal ut å jogge 20 minutter og ta masse mageøvelser. Skal trene imorgen og på fredag også.
Ha en fin uke.
Klem Milla
ferien er over, og nå skal jeg klare det
Rekker ikke skrive så mye her i dag. Har en haug med lekser som venter=).. Kom hjem fra fjellet i går, og etter mange dager med junkfood, alkohol og sene matbiter, så var vekten 48,4 i dag morges, og det sier jeg meg fornøyd med.. Spiste endel usunt, men fylte opp med noen sunne ting også da, slik at jeg ikke fikk for dårlig samvittighet..
Nå skal jeg få litt fart på sakene, så har godtestopp i ukedagene nå. har inngått en avtale med en venninne på skolen..Håper jeg klarer å holde meg da=)
Mat idag:
frokost: en loffskive med leverpostei, te, kaffe
lunsj: glemt matpakke.ble til at jeg spiste et eple + drakk 1 liter vann..
1 brødskive, te, fun light da jeg kom hjem fra skolen.
Middag blir 1 posjon pasta, laks og grønnsaker. Skal prøve å ikke spise spess mye..
Skal trene i morgen, onsdag og fredag..gleder meg=)
Ha en fin dag!
mensen på vei, og føler meg som en feit ku.
Ja, dette var ingen positiv overraskelse, men jeg har seriøst spist for mye de siste dagene, spessielt havrekjeks. Fikk liksom helt dilla på kornmo, og det har blitt endel av dem i det siste. Bedre enn sjokolade, men alikevell..alt med måte!!!
I dag reiser jeg på fjellet med venner og kjæreste. Skal bli megagøy, men nå må jeg virkelig passe vekten. Skal prøve å gå ned litt, men det blir vanskelig. Satser å begynne på blanke ark når jeg kommer tilbake fra fjellet. Nå må jeg skjerpe meg, for om 4 måneder er sommeren her, og hvis jeg skal gå ned de kiloene jeg vil, må jeg begynne å jobbe litt.. Målet er 45 kilo, men jeg er jo treig av meg, og å gå ned 3,5 kg tar vell 4 måneder for meg..
I går spiste jeg alt dette: 5 brødskiver med ost og paprika, 1 posjon risgrøt, 3 epler, 1 pakke kornmo, 2 stykker pizza og 2 glass cola light..som sagt er mensen på vei, og da spiser jeg "hellofalot!
Ha en fin ferie alle sammen. kommer tilbake med bedre motivasjon etter ferien. Skal holde meg til røyken på fjellet. det fjerner noe av suget i alle fall=)
Intensiv dag1
Skal ha tre intensive slankedager nå fremover. Mandag, tirsdag og onsdag, og da skal jeg love å være flink jente=)
I dag blir det rett og slett ikke tid til trening, men imorgen skal jeg jobbe meg en lang tur. I dag skal jeg ta mange mageøvelser og litt annen styrketrening.''
Mat idag:
Frokost: to loffskiver med grov leverpostei, 1 kopp grønn te, 1 glass fun light. Resten av dagen vet jeg ikke ennå, men den skal i alle fall bli sunn=)
I dag skal jeg til frisøren og fixe håret og etterpå skal jeg være sammen med kjæresten=)
Håper dere alle får en glimrende slankedag.
Klem Milla
Nå er jeg flink jente=)
Føler at jeg er flink for tiden, selv om det ble endel alkohol denne helgen.. Men det er tross alt vinterferie og all ting, så noe må jeg jo unne meg..
I går spiste jeg greit. 10 brødskiver gjennom dagen.
Ble litt teit uten noe middagsmat, men det går greit for en dag.
I går så fikk jeg marsvin av kjæresten min=) Fortalte han at jeg ønsket meg et kjæledyr, så i dag kom han til meg, og da hadde han med seg et marsvin. Gjett hvem som ble glad da?
Marsvinet heter Turbo og er kjempesøtt=)
På onsdag drar jeg til geilo, der jeg skal være resten av ferien. Skal stå på snowboard og telemark, og det er jo bra mosjon, men jeg skal trene både mandag, tirsdag og onsdag.
Har som mål å veie 47 kg før jeg reiser, og det skal jeg klare. Blir vel til at jeg går litt opp i vekt mens jeg er på fjellet. Blir mye ute på restaurant, masse alkohol og sikkert en haug med junk food i ski kroa..bad,bad,bad....dårlige fremtidsutsikter når det gjelder slankinga:(Men skal prøve å være flink jente=) Var flink både i går og idag når det gjelder mageøvelser. Har vell tilsammen takk 500 mageøvelser denne helgen, så magen har fått seg litt mosjon i allefall..!
I dag har jeg spist dette:
2brødskiver med syltetøy og banan, 1 eple, 1 kopp kakao med krem, 2 poteter, 2 karbonader, grønnsaker, 1 brødskive med leverpostei, 1 glass skummet melk.
ha en fin vinterferie alle sammen. Kommer innom en tur til uka for å oppdatere vekt og hvordan det går.
Klem Milla
Valentines dag, og sammen med kjæresten igjen=)
Ja, idag er jeg egentlig ganske så fornøyd. Har vært noen depresive dager nå for tiden, men igår snudde alt seg. Meg og kjæresten hadde en alvorsprat sammen, og fant ut at vi skulle prøve på nytt igjen. begge to ble helt gale uten hverandre=)
De siste dagene har jeg spist ganske greit, utenom at to av dagene spiste jeg ikke en dritt, og igår spiste jeg dødsmye for når jeg kom hjem fra kjæresten var jeg så lykkelig at jeg spiste en hel grandiosa for meg selv..hihi.. men nå er det nok. I dag begynte jeg på slankekuren igjen, og det har vell gått passe greit, men så er det denne sjokoladen da.. Er elevrådsleder, så snart skal jeg ta opp om vi kan stenge ned kantina..neida=) Men jeg synes alikvell det er tåpelig at de selger masse sjokolade, brus og usunn mat der. Vi har ikke engang grove baguetter, så det er ikke lett å være sunn, men i dag smørte jeg med meg matpakke og det ble to skiver med leverpostei, men jeg drakk 1 kopp kakao og spiste en liten sjokolade på skolen oxo, og det er IKKE bra. Skal ta igjen imorgen, for da skal jeg trene dødsmy. 2 1/2 time har jeg bestemt meg for. Eøøers idag har jeg spist to brøskiver til frokost, og middagen ble pasta, kjøttsaus, og salat. Ikveld blir det kanskje et glass brus eller noe, for jeg skal til kjæresten min og se på film. Han var så søt idag da han kom med valentines kort, roser og bamse på skolen, og det er bare til å smelte for. Noen gutter er bare så enormt romantiske.
Er glad for at humøret er bedre for tiden. Er glad at det ordnet seg med kjærligheten, men nå opplevde jeg i alle fall hvordan det er å ha ordenlig kjærlighetssorg, og den følelsen var ikke god.
Skal prøve å være litt flink på slankefronten fremover. Drar på vinterferie til geilo nå på onsdag, så jeg vil veie 47.5 før jeg reiser eller noe sånt..Det er iallefall målet. Jeg synes nesten alle rundt meg går ned i vekt for tiden, og de jobber ikke for det engang. venninnen min har kyssesyken og hun har gått ned 10 kg, og ser sykelig tynn ut, Mammaen min har slanket seg 5 kg, og til og med naturfagslæreren min begynner å bli mye tynnere. Er i alle fall noen som klarer nyttårsløftene sine=)
Ha en fin Valentines dag alle sammen.
Klemmer fra Milla!
er ikke på god humør..
Ting går meg i mot nå for tiden..
Slankingen går ikke noe bra, kjæresten min har gjort det slutt, og jeg er utbrent. Trøstespiser fordi kjæresten min gjorde det slutt..har bare ligget i sengen min og grått i hele dag, og spist masse potetgull og sjokolade.. orker ikke skrive noen kommentarer til dere andre idag. tror ikke det hadde blitt så mye positivt ut av det uansett..
Ikke det at jeg tenker så enormt mye på slankingen akkurat nå for tiden, men hvis jeg fortsetter med denne trøstespisingen, så blir jeg jo feit..
Ha en fin helg alle dere andre!
har fått lest noen dagbøker, og det ser jo ut til at det går nedover med dere:) bare stå på videre.
Klemmer fra meg:)
Skal lage en matplan fremover...
Jeg må prøve å sette meg ned for å lage en fast matplan jeg kan følge. tror det kommer til å fungere best, fordi slik som det er nå, så er det slik at jeg unner meg for mange ting. Slik som idag har jeg spist for mye, men har bare spist sunn mat, men det er jo ikke noe vits å spise så mye alikevell..Går jo ikke ned i vekt når jeg spiser så mye uansett...
Har vært veldig hektisk på skolen de siste dagene, med prøver, innleveringer og prosjekt arbeid, og det er sannelig ikke lett å ha kontroll over alt. Noen dager så husker jeg ikke hva jeg har spist, og det er litt frustrerende, for jeg er tross alt på slankekur, og da må jeg holde orden i hva jeg har spist, og hvor mye jeg har spist.
Denne uken har det ikke blitt noe trening heller, utenom 2 timer gym på skolen..men det er ikke akkurat til å skryte av. på fredag skal jeg og en venninne ha oss en lang treningsøkt på SATS, og da skal de bli fart på sakene:)
Så var det over til denne matplanen da..nå er ikke jeg så altfor flink til å sette sammen en matplan, men dette er i alle fall forslaget:
Frokost kl. 07.30: 1 brødskive med leverpostei.
lunsj kl 12.00 1 brødskive og 2 dl skummet melk
mellom: en frukt( eple, banan, pære.ol)
middag: spis en passe middagsposjon
kveld: en frukt
Denne dietten skal jeg prøve å følge i dagene fremover, men i helgene så er det helt umulig å holde en slik matplan, men jeg skal prøve nå i ukedagene..Starter i morgen:)
Nå skal jeg være sammen med kjæresten min:)
Fornøyd med resultatet!
veide meg i dag morges klokken 9 oo. Er fornøyd med resultatet selv om jeg ikke var så fornøyd med ukens kosthold, men jeg har faktisk spist veldig sunt i helgen. Ikke noe godis i det hele tatt, og ikke noe alkohol. har jobbet veldig mye med lekser denne helgen. Har rett og slett en haug med dem som jeg må ta igjen, og nå er jeg nesten ferdig. føler meg helt kjørt i huet:)
Ellers har jeg vært sammen med kjæresten min også denne helgen, og det har vært enormt koselig. Han kommenterte faktisk at han syntes magen min var blitt litt mindre i det siste, men han lurte ikke på om jeg slanket meg.. det er ikke så rart da, for det er jo ikke normalt å spise masse godteri når man er på slankekur heller da...
Jeg synes på en måte det er veldig viktig å ikke drive å lage seg sånne ja og nei mat grupper. Synes det er best at alt er ja mat, bare man spiser i små mengder. det er det jeg skal begynne med nå. en sjokoladebit, en neve potetgull, en kjærlighet o.l Jeg har tendenser til å spise så mye når jeg først setter igang!
Denne uken skal jeg være flink. har jo allerede startet nå i helgen, så til uken tror jeg nok at jeg skal klare det:)
Ha en fin slankedag alle sammen!
slankere.com dårligste slanker!
Jeg kårer meg selv til det jeg!
De siste dagene har gått rett til...
har ikke skrevet her på noen dager pga altfor mye stress, og fordi jeg er litt flau over meg selv når det gjelder slankingen, men sannheten må vel frem. leste i en annen dagbok at man kunne jo ikke bare skrive slankedagbok de dagene man var flinke, og det er jeg helt enig i..Alle har jo sine dårlige dager..bare synd at jeg har mange av dem:)Men jeg tar det med et smil.
De siste dagene har vært så stressende at jeg nesten ikke har rukket å spise. Jeg er en veldig engasjert person og er med i ditt og datt. er engasjert i politikk, elevråd, russestyret og elev organisasjoner, og det krever sitt.. dessuten har jeg en kjæreste og ta hånd om, venner og skolearbeid, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å strekke til.
ikveld må jeg faktisk være hjemme å gjøre skolearbeid for jeg henger såpass etter nå for tiden..så nå har jeg en liten pause, og skriver litt her inne..
Tror ikke jeg skal skrive akkurat hva jeg har spist og sånn, for det blir altfor flaut, men jeg kan bare fortelle at i går spiste jeg sjokolade til frokost, kakao og smågodt til lunsj, sjokolade til middag og potetgull til kveld, men jeg har gått ned og det er det verste..skjønner ikke hvorfor jeg går ned når jeg spiser alt dette godteriet. I dag har jeg faktisk spist en stor snickers, en stratos, smågodt, drukket brus, kakao, spise litt potetgull, og spist to grove brødskiver, men har heldigvis fått trent 2 timer da:) Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har gått ned. veide meg i dag morges og da veide jeg 48,1 men jeg venter med å føre vekten inn før til mandag. Kan jo hende jeg går opp i helgen?
Netse uke skal jeg skikkelig konsentrere meg for å spise sunnere og ta meg tid til å spise sunn mat. det skjer altfor ofte at jeg bare putter i meg noe godis i farta fordi jeg ikke har tid til å spise ordentlig mat. Men neste uke skal jeg skerpe meg..
Håper det står bra til med dere andre, og jeg håper på noen kommentarer selv om jeg har vært virkelig ille når det gjelder slankingen i det siste, men jeg lover å forbedre meg. i morgen skal jeg i alle fall trene på sats, og det gleder jeg meg til!
Ha en flott helg alle sammen!
Slankeklem fra Milla!
er veldig sulten i dag..
I dag har jeg vært sulten nesten dagen lang. Lurer på hvorfor jeg har slik enormt appetitt altså..??
Startet dagen med en solid frokost: 2 ganske tykke grovbrødskiver med leverpostei.
Lunsj ble det samme som frokost og sånn i 3 tiden spiste jeg enda en brødskive med leverpostei.
klokken 1700 spiste jeg en solid middagsposjon som bestod av svinekjøtt, ris, champinjonger, agurk og salatblader. Burde blitt god og mett av denne posjonen, men neida..nå er jeg dødssulten igjen..Har jeg spist for lite i dag? Jeg selv synes nemlig dette virker ganske ok, men skjønner ikke helt dette med apetitten min altså..Håper det går over etterhvert..Kommer den til å gjøre det?
Er forresten ganske hardt når det gjelder sjokoladen nå.. Har bare s¨å lyst på en stratos, men SKAL klare å holde meg. Må bevise for meg selv at jeg kan klare det. Og dessuten er det så vanskelig å gjøre lekser når man har lyst på sjokolade. Dårlig kombinasjon..
Får ikke trent nå før fredag. Litt kjedelig, men har rett og slett ikke tid. På fredag skal jeg i alle fall trene 2 timer aerobic, og det gleder jeg meg til.
Ha en videre fin uke alle sammen!
Superuke dag 1
Dette er 1 dagen i super uken min!!
Den skal være super folkens, og nå skal jeg ikke skjeie ut..Skjønner ikke helt vekten da..Merkelig at jeg ikke hadde gått noe opp, men jeg ser meg fornøyd med resultatet. Netse mål er å gå ned 1 kg på de neste 2 ukene eller noe sånt..Får se hvordan det går fremover. Har jo ikke dårlig tid da:)
I dag har dagen min bestått av dette:
Frokost: 2 brødskiver med philadelfia
Lunsj: To brødskiver med leverpostei.
Middag: laks, poteter og grønnsaker
Kvelds: 1 appelsin.
Trening: Trente styrke for bein, lær, mage og rygg..Etterpå jogget jeg 30 minutter..Er stolt av meg selv altså:)
I morgen har vi gym på skolen, så det blir dagens mosjon..
Nå får vi prøve å holde motivasjonen oppe denne uken..
Ikke noen utskjeielser nå folkens!!
Ser vi har samme problem... Tror jeg også har fått mer matlyst av p-pillene! Herk... ;/
skjønner godt at det med kjæresten har gjort deg usikker. Kanskje det er litt av grunnen til at slankinga går dårlig også..? Håper at alt blir bare fint mellom dere to igjen jeg...
Jeg synes også at vi skal ta en vindunderuke!!!:) Jeg går gjennom dagene og stapper i meg mat. Akkurat som deg så har jeg begynt å spise mye mat.. særlig brødskiver, men ikke så mye godteri.
Jeg får bare til å oppdatere på fredag og søndag i denne uka, pga kjærestebesøk... (han skal jo ikke vite noe om dette, og er hos meg hele uka..) Så når vil du at uka skal starte?? Det er egentlig det samme for meg, men litt dumt hvis den starter nå, og jeg liksom ikke får til å se hvordan det går med deg, eller oppdatere selv. Hva om vi starter den på mandag? Frisk ny start etter helga:) Og en begynnende oppkjøring mot påska?=)
Selv skal jeg være nede på 62 den 1. juni.. Det SKAl jeg!!!:) Håper du når målet ditt også..det er jo fullt oppnåelig på 2 mnd, hvis du står på litt! Skal hjelpe deg jeg så mye jeg kan jeg:)
Klemmer fra anner^^ :)