← Alle dagbøker
diarist.Alias

mia

74 år166 cm18 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start90,4 kg
Sist86,4 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå31,4
📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mars 200113. mars 2002
86,4 kg

Tålmodighet............

Hei alle sammen !
Ja, her gjelder det å være tålmodig ! Synes jeg har klart meg bra med hensyn til kostholdet - og så er ikke gevinsten større ! Vannforbruk: Gjennomsnittlig 2 liter pr. dag. Trim: 3x45 minutter rask gange ( det burde vært mer!)Mat: Sånn rundt 1200 kcal pr. dag med variert kost. Masse grønnsaker og frukt - fisk og kylling. Variert "vanlig" kost som jeg liker - og som alle kan spise ( bare justerer på mengden! ). Min utskeielse denne uka var 1 stykke sjokoladekake :(
Så nå får jeg smøre meg med tålmodighet neste uke - og håpe resultatet kommer da !
Hadde håpet å komme ned i 85 før påske...........
Friskt mot dere !
Klem fra Mia
86,8 kg

Og jeg går og går..........

Hei !
Må si meg godt fornøyd med resultatet - selvom det ikke er så kjempemye på 14 dager. Føler at jeg er i en god periode - både trimmessig og "spisemessig". Men så har jeg ikke vært utsatt for de helt store fristelsene heller. Når vi ikke regner med nystekte vafler på jobben - som jeg har klart å styre unna ( kan dere "se" glorien !). Har klart mitt mål om å ta en trimtur 3 - 4 ganger pr. uke - sånn ca 45 minutter pr. gang. Og det tror jeg har hjulpet på forbrenninga.
Men nå starter ei ny uke - med sine små opp- og nedturer !
Lykke til alle sammen : )

Klemmer fra Mia
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi12. mars 2002
Takk for hyggelig hilsen.
Mitt foreløpige mål er å komme under 100 kilo. Som du ser starter jeg høyt oppe, eneste fordel er at de første kiloene pleier å gå relativt raskt for storvektere...*sss*
Slankehilsen fra Sussi
88,1 kg

Iallefall ikke opp.......

Hei igjen !
Har dere lagt merke til datoen i dag ? Ganske stilig gitt !
Stilig var ikke vekta i dag - hadde ikke rikket seg en eneste liten hekto :(
Men vi gir ikke opp - full skjerping denne uka. Satser på iallefall 1 kg ned til neste onsdag.
Går ganske greit med maten sånn til hverdags - det er litt verre i helgene. Trimturene har jeg også fått dreisen på - skal iallefall ha 3 turer i uka - og så masse vann !
Lykke til alle sammen - og TENK POSITIVT :)
Hilsen fra Mia
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias fett nok.24. februar 2002
Hei!

3 trimturer i uka kommer du sikkert til å merke, og vannet er minst like viktig (sier jeg som ikke er så flink på dette området).

Helgene er tøffe, men jeg har en dag i uka som jeg spiser hva jeg vil, hadde det i går, men det merkelige er at det blir faktisk ikke så mye feil mat alikevel. Nå er det 6 dager til neste slankefrie dag.

Lykke til vidre i "kampen", dette klarer du.

~~~~~~~~~LYKKEVIBBER~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~FRA RITA~~~~~~~~~~~~~
c.AuthorAlias antislankekur21. februar 2002
Hei! Takk for hyggelig melding! Jo, jeg tror nok at to veiedager i uka kunne være bra, så det skal jeg også forsøke.
For det vanskelige med å gå ned sakte, er at du ikke ser det så lett på vekta, og da er det fort gjort å miste motet.
Jeg har også, som tidligere nevnt, sluttet å tenke på at jeg er på slankekur. Det er ikke noe som får meg så sulten og fokusert på mat, som å tenke slankekurer. Så det er det slutt på for min del.

Flott at du tar minst 3 trimturer i uke. Har lest at hvis du går deg varm en halv times tid tre ganger i uka, så vil dette gjøre store utslag på formen etter hvert.
Og vann er jo kjempesunt for kroppen, så fortsett med det.

Lykke til videre, Mia, og fortsett å være positiv. Det er viktig.

Klemmer fra antislankekur
88,1 kg

Det går nedover..........

Heisann !
Har ikke vært særlig aktiv her i det siste - men slankinga går jamnt og trutt nedover. Dog litt sent da, men har lovet meg selv å ikke være altfor utålmodig !
Har ikke hatt de store sprekkene - men må jo innrømme noen små sånn innimellom !!!! Har heller ikke vært kjempeflink til å trimme - 2 til 3 trimturer a 45 minutter pr. uke er nok i minste laget. Har ambisjoner om å komme opp i 4 - 5 turer a 50/60 minutter.
Prøver å få fokus over fra "slanking" til "endring av kosthold". Klarer jeg det tror jeg mye er vunnet.
Hilsen til alle som sliter litt tungt - full "skjerping" denne uka !

Slankeklem fra Mia
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias antislankekur15. februar 2002
Hei mia! Enig i at det ikke er brukbart å gå på slankekur bestandig. Det er bedre å tenke på varig endring av kostholdet, og heller gå sakte ned. Hvis en går ned for fort, så raser kiloene på igjen med en gang.

Det eneste aber med å gå ned sakte, er at du ikke ser resultatene så fort, og mister tålmodigheten. Derfor må en vel prøve å holde seg litt unna vekta.
Stå på med trimminga, og ha en riktig god helg!

Hilsen antislankekur
89,4 kg

Nu er jeg endelig komme i gang - igjen...

Hei alle sammen !
I dag viste vekta 89.4 kg - og jeg er ferdig med 9-tallet !
Har gått rimelig greit disse dagene - man har ikke kommet skikkelig i gang med trimminga dessverre !!!!Sitter på jobb enda - klokka viser snart 20.30, og jeg blir vel sittende enda en time. Og da er det vanskelig å motivere seg for fysisk aktivitet når jeg kommer hjem !
Men jeg SKAL og MÅ komme igang med trimminga. Mitt første mål er å nå 80 kg innen 8. april - og da må det trim til !!!!

Ha ei optimistisk slankeuke !

Klem fra Mia
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten30. januar 2002
Hei Mia og velkommen tilbake :) Som du ser er eg også begynt fra 0 punktet igjen. Klarte å ete på meg alle 12kg. igjen. Men nå nermer vi oss våren og da må jo vinterfleske av, så vi får støtte hverandre fremover :) Dette skal gå flott, sant vel :) Hva slags trim driver du med ? Eg går 2 ganger i uken i 2-3 timer, men skulle ha gjort noe mer. Ønsker deg iallefall lykke til videre :) Klem fra Bitten :)
90,2 kg

Tilbake til utgangspunktet.............

Jaja - att og fram er like langt sies det. Og når det gjelder slanking aå stemmer det for mitt vedkommende. Leeeeeenge siden jeg har vært innom her nå - men noen "gamle" er fremdeles aktive.Og derfor tar også jeg sjansen på å logge meg inn igjen.Håpet er litt trøst og oppmuntring - for dette er ikke lett!!!!!!!!!!! Vel - det er ikke så vanskelig å gå ned - det vanskelige er å bli der "nede" !
Optimistisk ( tross alle nedturer !) hilsen fra Mia
86,1 kg

Jeg har kjøpt sykkel........

Hei til alle medslankere !
Ja altså dere - jeg har kjøpt meg ny sykkel ! Så nå skal det vel bli fart på kiloene !
Ellers så føles det som et skritt fram og to tilbake for tida - men foruten det så ser jeg faktisk lyst på livet. Sola skinner - en aner en aldri så liten forsmak på sommeren - og ca en kilo til så før jeg ny bukse !!!!!!!! Livet er slett ikke verst allikevel dere - vi tar små skritt om gangen - men vi er iallefall i gang...............
Ha ei sommerlig 17. mai uke !
Klemmer fra Mia
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin28. mai 2001
Hei!
Herlig innstilling du har!!!
Grattis med sykkel! Tenker nok kiloene raser av nå!!
Ha en herlig dag!
Nin
c.AuthorAlias nicky20. mai 2001
Hei mia og grattis med ny sykkel.
Små skritt er bedre enn ingen skritt, snart blir det ny bukse på deg! Det er noe å se fram til, og snart er det sommer m/alt som hører til
Ha en fin dag
Nicky
c.AuthorAlias mannpåslankern18. mai 2001
Tusen takk for oppmuntringen, og tillykke med ny sykkel!
c.AuthorAlias sirkeline16. mai 2001
Hei MIa
Flott du er i gang og grattis med ny sykkel... Nå er det min tur til å slite med motivasjonen, men jeg jobber med saken.....
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
Gratulerer med ny sykkel ! Jeg kjøpte meg sykkel for 1 uke siden og er kjempefornøyd ! Det har blitt turer nesten hver dag og jeg har kjøpt meg sånn tripteller så jeg ser hvor langt jeg har syklet og hvor fort jeg sykler !!

Lykke til - det er kjempegøy å sykle!!!

Isa

P.S. Husk hjelm - bilister er ikke noe snille mot syklister for tiden !! :)
86,4 kg

Kaver og sliter.....

Hei og Hå alle sammen !
Har klart å slite av de kiloene jeg gikk opp sist - men der er forbasket at en må ta av de "samme" kiloene gang på gang !! Synes det er forferdelig "tungt" å slanke seg om dagen - klarer liksom ikke å finne igjen motivasjonene. Og så er jo alle andre så kjempeflinke - og ære være dere for det ! Lurer sterkt på å melde meg på Grete Roede-kurs. Men hadde jo håpet å klare dette selv - med hjelp herfra da !
Skjønner ikke at det skal være så forbasket vanskelig - iallefall ikke når jeg føler meg helt topp uten all den "tunge" maten.
Men nå skal jeg ta meg selv i nakken og virkelig stå på for å nå mitt mål ( har lovet meg selv ei ny bukse ved 85!)
Kryss fingre og tær - dette skal jeg klare !
Og dere - takker masse for all oppmuntring, det varmer virkelig!
Knib i frå na Mia
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt8. mai 2001
hei Mia!

*krysser fingre og tær for deg*

:)

i blant er det vanskelig, og jeg har hatt det vanskelig siden jeg begynte å slanke meg på nytt i februar, og jeg drev egentlig før jul også.
men denne gangen er jeg sikker på at jeg vil klare det.
bestem deg for å klare det, så kommer du til å klare det!!!
jeg har tro på deg!

lykke til!!!

klem fra kitt
c.AuthorAlias sirkeline8. mai 2001
Hei Mia. Kjenner så godt igjen det med å slite med motivasjonen, selv om jeg ikke er i den fasen nå. Men det er altså et slit det kan være. Det er forskning på dette. All endring går i faser og det er ikke slik at vi går fra den ene til den andre oppover mot et mål bestandig...Og det veit jo vi alle her inne, tror jeg. Vi svinger ofte frem ...og tilbake igjen! Men så er det slik at etter flere sånne turer "nede i kjelleren" har vi faktisk mer erfaring og vet ofte bedre enn før hvor skoen trykker eller hvor farer ligger. Sånn sett er "turene i kjelleren" eller "faser med lite motivasjon" en styrke faktisk.... Hjalp det litt?! Mitt beste råd ifh å grave frem egen motivasjon er å sette opp lister, for - og imot slanking. Hvilke konsekvenmser har det å holde vekten...hvilke konsekvenser har det å slanke seg. Vil det påvirke noen deler av livet ditt, hvilke? Ny bukse er rett rundt hjørnet, tror jeg. Snakkes.
c.AuthorAlias Viola7. mai 2001
Kjenner igjen det du sier! Lurer på for hvilken gang jeg slanker bort disse kiloene...hvis jeg legger sammen alle de kiloene jeg har gått ned i mitt liv har jeg slanket bort meg selv fullstendig , og opptil flere ganger tror jeg! Men man kan ikke gi opp! Når man ikke trives får man prøve å gjøre noe med det.Stå på, du er på god vei!
Viola.
c.AuthorAlias windsochange7. mai 2001
Hei Mia,
Ja jeg er helt enig i at det er så forbaska vemmelig å drive å gå ned de samme kiloene gang på gang - det er jo det jeg har gjort nå i ukesvis! Men nå er det stopp! Det som kommer av skal forbli av - og dermed basta!
Tung mat ja, jeg merker at jeg er lettere på foten nå når jeg spiser litt annen mat enn jeg pleier. Og tro det eller ei så føler jeg meg friskere og mer opplagt også! Det er godt, og samtidig litt skremmanes hvor mye maten har å si egentlig, på ens velbefinnende.
Stå på så skal du se at det blir ny bukse snart :)
-klem fra winds-
87,6 kg

Tilbake til kvardagen......


Hei alle sammen !
Tok meg en liten pause jeg- og det er jo slett ikke lurt...
Hadde egentlig tenkt å være "feig" å la være å registrere vekta enda - men så var jeg innom og leste litt i dagbøkene, og fant at her var det bare å trå til å bekjenne sine synder !
Så nå håper jeg på inspirasjon(den har vært helt fraværende i det siste !)slik at jeg kan klare å nå mitt første mål på 79 kilo innen utgangen av juni(har 10 uker på meg!).
Ha det bra dere - og lykke til alle sammen !
Klemmer fra mia
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa25. april 2001
Det er jeg sikker på at du greier !! Sett deg noen delmål, da blir det lettere i lengden !!

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias Viola25. april 2001
Du klarer det nok! Den kiloen går du fort av deg igjen!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Sirkeline25. april 2001
Velkommen tilbake! Har savnet deg her inne! Du peker på noe vesentlig når du snakker om å ta ren "pause", -og det er at hvis ikke taket har ramlet ned i hodet på oss så vi glemmer å spise(ha ha), eller det er en kjempeforelskelse eller noe lignende, MÅ slankinga være en aktiv greie der en er bevisst hva en putter i munnen hele tida. Får snakke for meg sjøl, men sånn er det med meg. Jeg jobber hardt for å integrere meg sjøl i en ny livsstil og det er tøft. Jeg vet at hvis jeg går tilbake til gamle vaner vil jeg legge på meg igjen og det orker jeg ikke! Jeg prøver (som jeg har sagt flere steder) å følge Grethe Roede dietten ( fordi jeg har slanka meg så mye at jeg kjenner den!!), men tenker GI vennlig mat så ofte jeg kan. Tror du kan få til MYE på 10 uker Mia. Go for it!
c.AuthorAlias vår25. april 2001
Hei, Mia
Klart du når målene dine! Det er jeg overbevist om!
Takk for hilsen i dagboka mi!
Hilsen Vår
c.AuthorAlias windsochange25. april 2001
Hei Mia,
Du er godt i gang, og det er hele poenget: du kommer til å nå målet - vær positiv og kjenn med hele deg at nå er det vår og sommer`n er rett om hjørnet og si til deg selv at du skal fremstå som "ny" til sommer`n!
Du har jo begynt med stil- det gjelder bare å avslutte med stil! Lykke til, dette skal gå kjempebra!
-klem fra winds-
c.AuthorAlias Nin24. april 2001
Hei!
Ja da er du i gang igjen! Så bra!! Hvordan er planen for målet ditt!?
Ønsker deg masse lykke til!
Nin
86,6 kg

Det humper og går.....

Hei til alle sammen !
Det ble en liten nedgang tross alt. Har slitt med slanking og motivasjon hele uka, Men nå fikk jeg mensen i dag - og det pleier å hjelpe både på humør og vekt. Har ikke "kastet" meg utpå med gotteri og greier (selvom jeg er en skikkelig søtmons !). Men masse brødskiver - med smør må jeg beskjemmet innrømme - og ost ( kanskje var jeg "litt" borti syltetøy også !). Tror det er "gåinga" som har "reddet" meg fra total vektkolaps !
Men nå er det nye muligheter - og jeg skal stå på som best jeg kan....
Ha ei strålende uke !
Klemmer fra Mia
PS Takker for koselige og oppmuntrende kommentarer i dagboka mi - det hjelper virkelig !
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky7. april 2001
Heisann Mia
En liten nedgang er bedre enn ingen nedgang. Prøv å kutt ut det meste av smøret, der sparer du masse kalorier. Å gå er både sunt og trivelig og det hjelper på humøret.
Ha ei fin uke du også
Klem fra Nicky
c.AuthorAlias Sirkeline6. april 2001
Hei Mia
Kjenner godt igjen dagene før M, men du har jo klart deg allikevel. Helt enig i at gåing gjør underverker. Det gjelder for vekta, men mest av alt er det deilig å være ute og kjenne at formen blir bedre når man tar i litt. Lykke til neste uke og god helg til deg også.
c.AuthorAlias Tarangai5. april 2001
Hei Mia.
Klart motivasjonen varierer, men du er da absolutt godt i gang.
Pleier å hjelpe å få mensen, hormonskredet i forbindelse med det der er ganske kjipt.
Stå på.
Hilsen tarangai
c.AuthorAlias vår5. april 2001
Hei, Mia
Takk for oppmundtring i dagboka mi. Det hjelper. Du var med og fikk meg i gang med å gå på tur, og det er jeg veldig glad for. Det er kjempegodt å føle seg i bedre form. Lykke til videre, og god påske til deg.
Vår
87,0 kg

Ikke opp.....Hurra !

Hei alle sammen !
Hadde en dårlig magefølelse da jeg steg opp på vekta i dag...
Så for å fokusere på det positive (og det skal man - har jeg hørt!) så er jeg ikke blitt tyngre ! Og det er da noe......
Har hatt en litt for travel uke - har blitt litt "armer og bein" på jobben. Men nå etter Cut-Off får jeg litt bedre tid til å trimme - og spise litt sunnere (håper jeg!!!)
Skal sitte barnevakt for mine barnebarn i dag - så trimmen får jeg ta med dem....
Ha ei kjempefin slankeuke alle sammen !
Klem fra Mia
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias eline31. mars 2001
stå på videre, Mia. Jeg tror din positive innstilling gjør at du klarer dette.
Klem fra Eline
c.AuthorAlias Serafina28. mars 2001
Følger med deg.....bra at du ikke hadde gått opp.....man skal altså ikke alltid stole på magefølelsen..*S* (hvertfall ikke når den skriker etter mat)
Stå På!!! neste gang har du gått ned litt.....barnebarn er sikker bra trim!
Serafina
c.AuthorAlias Nin28. mars 2001
Hei Mia!
Dette lover da virkelig godt!
Stå på videre!
Nin
c.AuthorAlias Viola27. mars 2001
Bra at du klarer å fokuserepå det positive, det er jo veldig positivt at du ikke har gått opp, da! Ellers har du jo klart 3 kilo på 3 uker, det er jo kjempebra!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias nicky27. mars 2001
Heisann
Du har jo klart å holde vekta og grattis med det. Dette er ikke lett, en må litt stålvilje og det mangler jeg for tiden
Kos deg med barnebarna
Hilsen Nicky
87,0 kg

Stressende dag...

Hei !
Var inne og slettet en dag her - fikk ikke til å endre den gitt! Hadde jo lagt inn den 30.mars - og så langt er vi ikke kommet enda. Men nå er jeg kommet like langt i året som dere andre........
Har hatt en stressende dag på jobb - er faktisk på jobb enda.
Og tenk dere hva det gjør med mine gode fortsetter - overtidsmat pleier jo ikke være så sunn! Jeg har så lett for å ty til hurtigmat når jeg har det travelt. Det går veldig fint når jeg har mannen hjemme, da er middagen på bordet når jeg kommer hjem. Men nå blir han borte en 14- dagers tid - og jeg er overlatt til meg selv !
Men jeg skal IKKE spise når jeg kommer hjem....
Hilsener fra Mia
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten25. mars 2001
Hei Mia :) Ja, du har fått en flying start må eg si :) Hvor ofte og lenge går du i uken ? Eg sliter fortiden og trenger gode råd :) Ønsker deg lykke til videre :)
c.AuthorAlias Webmaster24. mars 2001
Hei mia!
Beklager at vi ikke fikk hjulpet deg med endring av datoen, men du fikset det jo selv ved å slette dagen. Vi skal få lagt til mulighet for å endre på datoer selv snart.
Lykke til videre!
-Webmaster-
87,0 kg

Litt lenger...

Hei alle sammen !
Jeg er vistnok kommet litt lenger i året en alle andre.......
Fikk ikke til å korriger dato på forrige innlegg ( det går litt fort i svingene av og til gitt!!!!!!!!). Den forrige skulle vært tirsdag 20.03 - men pytt au, håper bare vekta er litt lavere når vi kommer til den 30.
TAKK Trille........hadde ikke oppdaget det selv....
Klem fra Mia
87,6 kg

Lørdag - og fri...

Hei alle sammen !
Og så ble det helg igjen - og jeg nyter lørdagen med laaaang frokost. Toro Frokostgrøt (kjempegod!), juce og te ! Må innrømme at det på fredagskvelden nok ble litt for mange kcal i form av reker( uten maiones !) og et par glass vin. Men uten at det ble noen stor "sprekk" av det heldigvis !
I KK nr 12 fant jeg en dansk internettadresse med masse lette oppskrifter. Har så vidt sett på den - og den ser grei ut dersom du er på jakt etter noe nytt ! Prøv www.fedtfattig.dk
Ha ei fine helg !
Klem fra Mia
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja17. mars 2001
heisann:) syns ikke jeg vil kalle de der rekene dine noen sprekk jeg:) litt må man kunne une seg:) syns du har vært kjempeflink:) stå på og ha en forsatt god helg:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias Bitten17. mars 2001
Hei Mia :) 2,8kg allerede, kjempestart på deg må eg si :) Ja, dette motiverer jo til fortsettelse :) Ønsker deg lykke til og kjempeflott helg :)
c.AuthorAlias kitt17. mars 2001
heisann!
det er lov å kunne kose seg litt uten å måtte kalle det en sprekk.
nettopp fortærte jeg noen peanøtter. jeg ble spandert på, men det var ikke så mye jeg spiste, så jeg har ingen dårlig samvittighet!
lykke til videre!
klem fra kitt
c.AuthorAlias trille17. mars 2001
hei hei:)
ja det er deilig når helgen kommer å man kan slappe av litt,takk for tips om oppskrifter de skal jeg titte på.Jeg er heller ikke særlig oppfinnsom i matveien.ja så unnet du deg litt extra på fredag men det er jo helg:)og da sprekker man kansje ikke så lett i uka når man unner seg litt i helgene
ha en fortsatt fin helg og lykke til videre
klem fra trille
c.AuthorAlias Isa17. mars 2001
Takk for tips om oppskrifter ! Det trenger jeg, for jeg er ikke så fantasifull i matlagingen ! ( de siste dagene har det blitt pytt i panne...)

Lykke til videre og fortsatt god helg !

Isa
87,6 kg

Mandag og veiedag....

Heisan allesammen !
Jeg er overlykkelig !!!!!!!!!!! Har faktisk gått ned 2.8kg !!
Må være trøsten og inspirasjonen fra dere som har hjulpet. Så nå går jeg løs på ei ny uke med friskt mot...
Har fulgt G.R. sånn noenlunde - og det kommer jeg til å fortsette med. Hadde noen "kontrollerte" utskeielser i helga - ellers har jeg vært "flink jente".
Trimturene har nok også hjulpet godt på veg...
Kan jo ikke vente en sånn reduksjon hver uke - men det hjelper med en "flying start"!!
Ha en fine dag !
Klem fra Mia
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sirkeline16. mars 2001
Flying starts er deilig.. Skjønner at det er godt å se 8 tallet først...Fint at du klarer deg bra. Hei så lenge. Sirkeline
c.AuthorAlias Ronja12. mars 2001
KJEMPEFLOTT du er kjempeflinke:) det økte vell motivasjonsfaktoren litt kan jeg tenke meg:) ønsker deg en strålende uke videre:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias MEDUZA12. mars 2001
WOW - det her ver jo kjempebra, en slik start første uka gir jo bra motivasjon til å fortsette. Flott at du også har begynt å trimme for det tror jeg er det viktigste når man slanker seg.
Jo mere muskler jo høyere forbrenning.
Ønsker deg en fin slankeuke.
Masse hilsen fra Meduza.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.