← Alle dagbøker
diarist.Alias

mettemor

67 år167 cm21 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start101,0 kg
Sist94,2 kg
Endring−6,8 kg
BMI nå33,8
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
15. oktober 20015. juni 2002
😀94,2 kg

Hurra,litt er bedre enn ingen ting!

Hei!
Etter ei uke så ble det litt i minus,skal nå prøve videre.
Pga av det fine været blir det mye griilling og god mat,men jeg behøver ikke spise alt alene heller.
Skal veie meg 2 ganger i uken nå ,eller 1 gang.
Har tenkt litt på trim,må jo huske på det også,føler att det hjelper på motivasjonen.
Ha en fin dag alle sammen.
hilsen mettemor.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😃5. juni 2002
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi! Du er jo selv på vei nedover, ser jeg. Det hadde nok ikke vært så dumt å trimme litt. Jeg ser selv hvilken utrolig effekt det har hatt på meg - både fysisk og psykisk. Imidlertid, det er viktig å finne en trimmeform man liker og som man kan fortsette med over tid.
(Teater er ikke jobben min alene, men én av tre jobber.)
Ellers vil jeg få ønske deg lykke til videre med slankingen!
Motivasjonsklem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉5. juni 2002
Takk for hilsen i dagboka mi *ss*
Jeg tror en skal veie seg akkurat så mye eller så lite som trengs for å opprettholde lysten til å fortsette...Noen ganger er det hver dag...andre ganger en gang i uke...en må bare variere selv tror jeg.
Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne la være å trø på vekta i tide og utide...men jeg klarer ikke å la være *ss*

Klem fra
Trulte
😃94,8 kg

Rett vei!

Hei alle sammen!
Det er dag nr 2 og jeg er nå veldig motivert,har begynnt
og veie det jeg spiser,skal ligg på ca 1200 kalorier.
Er litt i tvil om jeg skal veie meg hver dag eller en gang i uken.Er det noen som har noe mening om det?
Ellers ønsker jeg alle en fin dag.
Hilsen mettemor
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha😃31. mai 2002
Heisann

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Jeg veier meg en til to ganger i uka, kommer ann på hvor flink jeg selv har vært. Men prøver å veie meg kun mandager, også for å tvinge meg selv til å være flink i helgene også + at jeg kjører -5 kilo konk. med oppdatering hver mandag.
Flott at du kommer tilbake og prøver igjen. Ikke gi opp er vel stikkordet. Denne kampen vinner du.
Lykke til.
Klem fra aha
c.AuthorAlias Marilla😃30. mai 2002
Hei Mettemor.

Fint at du er så motivert, en deilig følelse!!

Jeg har veid meg litt "dann og vann" men har nå tenkt å veie meg 2 dager i uken, Tirsdag og Fredag. Har begynt å få en følelse av at jeg vil miste motivasjonen hvis jeg veier meg for ofte,fordi da vil nedgangen virke så liten, tror jeg...
Det beste er nok sikkert å prøve seg frem, til man finner ut hva man selv er mest fornøyd med.

Lykke til!!

Marilla;-)
😵95,4 kg

Jeg skal ned i vekt!!!!

Ja nå er det ny start igjen.
Er det noen der ute som kan slanke seg sammen med meg,syns
det går bedre da
Hilsen mettemor

96,2 kg

må prøve igjen?

vekta har bare gått opp,nå vil jeg prøve og komme ned igjen.Dette er ikke lett.Kan det være noen der ute som har noe og noen gode tips???
Hilsen mettemor.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi14. april 2002
Gode tips...

- Spis 4-5 fibertabeletter før hvert måltid med minst ett glass vann

- IKKE GI OPP

Tror det er lurt å fortsette her inne i gode og onde dager!!!
Jeg vil følge med hvordan det går med deg fremover.
Slankehilsen Sussi
c.AuthorAlias nameit5. april 2002
Hei mettemor!

Gode tips, ja. Spise mindre, spise sunt, regelmessig, trene masse. Enkelt, ikke sant? Nei, det er ikke enkelt, men det er nok det eneste som funker, tror jeg iallfall.

Selv har jeg ca 20 kilo som skal bort, og prøver faktisk både CLA og forbrenningste. Har brukt CLA i 2 mnd og har ikke merket noe resultat på vekta som følge av det.Men det kommer kanskje av at jeg ikke har fått trent og lagt om kostholdet som jeg burde da jeg startet opp med det. Jeg har iallfall tro på CLA. Dama på helsekostbutikken sa at jeg ikke måtte vente kjemperesultater på kort tid. Jeg måtte regne med 2-3 mnd før jeg kunne se noen effekt. Selv bruker ho det, og har ikke tatt av seg, men ser slankere ut fordi fettet er erstattet med muskler. Det er sant, for ho er naboen min, og jeg har sett ho både før og etter. Jeg har tenkt å holde på med det noen mnd. så får jeg se. Trening i tillegg forsterker jo effekten betydelig, så jeg prøver å trene i helsestudio minimum et par ganger i uka, + at jeg går et par turer med barnevogn ellers.

Håper du finner motivasjonen, det er sommer snart og da er det deilig å ha mistet noen kilo. Ikke sant?

ha ei koselig helg!

klem fra NameIt
90,8 kg

nei

ja nå er det slutt!fra i morgen er det på igjen med slankinga.
Det har gått ganske bra i julen,men nok er nok.Reiser til syden
den 12 januar.Jeg har tatt av ca 12kg,synes det er kjempebra,er spent om det vil gå bra videre,jeg har mer å ta av.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Klar-Ferdig-Gå5. januar 2002
Hei mettemor!!

Skal se disse julegramma går fort av igjen!! Litt kjedelig når en vipper over et 10-tallsgrense.

Men, snart er 8-tallet der igjen, og du kan reise blid og fornøyd til syden!!

Klem fra Klar!
89,8 kg

jippi

jj
92,2 kg

jippi

Hei!
Ei uke til,så er det jul.
Med maten går det veldig greit,ligger på ca 1200 calorier
hver dag,ser ut til at det går bra.
93,2 kg

Jippi

jeg har det bare bra,det er fint å bli kvitt noen av dei kg.
Ellers er det snart jul og ungene gleder seg.
93,6 kg

Det går rett vei!

Ja så er det mandag igjen.Dette fungerer veldig bra,hadde tenkt
at jeg ville bli lei ,men det er jeg ikke.
Tiden går fort fram mot jul nå.Må vel begynne å bake snart,mange fristelser blir det da.
Jeg får skrive litt mer neste uke,hvis jeg får tid da.
Hilsen mettemor.
95,0 kg

Julebord?

Hurra! ja det går ganske bra dette her,etter ei helg på julebord med mye mat og drikke, ble jeg kjempe fornøyd når jeg
var på vekten.Jeg har spist svineribbe,pølse+ alt det andre,vin og øl til langt på natt.I går søndag hadde jeg ikke så veldig matlyst,det er ok det.Jeg føler meg forsatt motivert,og vil stå på forsatt.
Nå har jeg gått ned så mange kilo, att det er godt å være menneske,har skapet fult av klær,så det er gøy å prøve noe nytt.
Hilsen mettemor
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola27. november 2001
Du er kjempeflink, mettemor!
Hilsen VIola.
96,4 kg

Hurra

Ja i dag var det gledens dag,er glad bare jeg går litt ned
for kvar uke.
I dag kunne jeg kjenne på buksa mi, att noen kiloer er borte,
og så er det mye lettere å røre på deg,jeg følger opplegget til GR,det virker bra.
Jeg vil prøv å følge den nye konkuransen,det kan bli spennende
det.
97,8 kg

nei nei!!!

ja nå er det mandag igjen,har vært på vekten,har ikke gått ned ett gram,men jeg er bare glad att jeg ikke har gått noe opp.
Denne uken har det vært mye godt,vennine treff med mye kaker
pluss vin og god mat,ja ja til uka må det bli strengere,jeg skal jo ikke slutte enda.Her har det kommet mye snø,det er bare og ta på seg skia og legge seg i trening.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*13. november 2001
Hey!
Ny -5 konkurranse til onsdag,er du med???*S*
Stå på mettemor! Du klarer det her!
Klem fra Jenta*S*
97,8 kg

Det går fint.

Ja ja,det går bare bra,skal skrive mer i morgen,er på vei til ett selskap med kaker og brus,vil bare ta ett stykke!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola9. november 2001
Så flink du er, Mettemor!
Stå på!
Hilsen Viola.
98,6 kg

Det går bra!

Ja det er Fradags kveld.og uken har gått veldig fort.Tusen takk til dei som har kommet med gode og posetive ord til meg.
Ellers så lurer jeg på hvem alle er,så mye flinke og posetive
folk.Ellers så syns jeg at livet er godt å leve,det var godt å bli kvitt noen kilo.Det skal bli flere kilo!!!
Jeg skal ikke på vekten før til Mandag,men det er greit,dette skel jeg greie.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias petter3. november 2001
Supert, Mettemor... Sammen er vi sterke og flinke.
Jeg har gått tur i dag og selv om matlysten øker med mengden frisk luft er det er det godt å komme seg ut.
Petter
98,6 kg

Hurra,jeg er kjempe glad.

Hei!
Dette går riktig vei.Etter en uke med mye sunn mat var det deilig å gå på vekten.
Neste uke skal jeg være like flink,føler nå at jeg har kommet
godt i gang,og av erfaring bruker det å være ett godt tegn.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda30. oktober 2001
Hei Mettemor, og gratulerer med kjempeflott resultat! :-) Tenker det føles godt å være under 100, og se at vekta spiller på lag med deg - det er skikkelig inspirerende, er det! Og så er det inspirerende for oss andre å se hvor bra det går med deg. Du vinner nok konkurransen før vi rekker å få sukk for oss! Og det har du jammen fortjent. Lykke til med en ny, flott, positiv, sunn uke!

klem skilpadda
c.AuthorAlias Oriane30. oktober 2001
Heisann Mettemor!
Velkommen i "Aldri mer over 100 klubben" !
Du har vært knall flink, stå på videre. Og når vekta går nedover så går faktisk humøret oppover!
Oriane
c.AuthorAlias Matvraket30. oktober 2001
Hei mettemor :)

Grattis med ukeseieren i -5 konkurransen. Du har vært kjempe flink denne uka.
Nå er du virkelig i siget.
Har kommet under 100 tallet også ser jeg, er det ikke deilig...

3 x GRATTIS for deg :)

Ha det godt.
Klem fra Matvraket :)))
c.AuthorAlias Emma6629. oktober 2001
Hei !
Og gratulerer med kjempefint resultat ! Er det ikke deilig å kjenne på den gode følelsen av å være passe mett på riktig mat ? Det hjelper meg mye i å tenke sånn - en blir ikke akkurat energisk av fire hamburgere og en Grandiosa ! Keep up the god work - skal bli spennende å følge med deg !
Emma66
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.