← Alle dagbøker
mettemor
67 år167 cm21 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start101,0 kg
Sist94,2 kg
Endring−6,8 kg
BMI nå33,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hurra,litt er bedre enn ingen ting!
Hei!
Etter ei uke så ble det litt i minus,skal nå prøve videre.
Pga av det fine været blir det mye griilling og god mat,men jeg behøver ikke spise alt alene heller.
Skal veie meg 2 ganger i uken nå ,eller 1 gang.
Har tenkt litt på trim,må jo huske på det også,føler att det hjelper på motivasjonen.
Ha en fin dag alle sammen.
hilsen mettemor.
Rett vei!
Hei alle sammen!
Det er dag nr 2 og jeg er nå veldig motivert,har begynnt
og veie det jeg spiser,skal ligg på ca 1200 kalorier.
Er litt i tvil om jeg skal veie meg hver dag eller en gang i uken.Er det noen som har noe mening om det?
Ellers ønsker jeg alle en fin dag.
Hilsen mettemor
Jeg skal ned i vekt!!!!
Ja nå er det ny start igjen.
Er det noen der ute som kan slanke seg sammen med meg,syns
det går bedre da
Hilsen mettemor
må prøve igjen?
vekta har bare gått opp,nå vil jeg prøve og komme ned igjen.Dette er ikke lett.Kan det være noen der ute som har noe og noen gode tips???
Hilsen mettemor.
31. desember 2001
90,8 kgnei
ja nå er det slutt!fra i morgen er det på igjen med slankinga.
Det har gått ganske bra i julen,men nok er nok.Reiser til syden
den 12 januar.Jeg har tatt av ca 12kg,synes det er kjempebra,er spent om det vil gå bra videre,jeg har mer å ta av.
24. desember 2001
89,8 kgjippi
jj
17. desember 2001
92,2 kgjippi
Hei!
Ei uke til,så er det jul.
Med maten går det veldig greit,ligger på ca 1200 calorier
hver dag,ser ut til at det går bra.
10. desember 2001
93,2 kgJippi
jeg har det bare bra,det er fint å bli kvitt noen av dei kg.
Ellers er det snart jul og ungene gleder seg.
Det går rett vei!
Ja så er det mandag igjen.Dette fungerer veldig bra,hadde tenkt
at jeg ville bli lei ,men det er jeg ikke.
Tiden går fort fram mot jul nå.Må vel begynne å bake snart,mange fristelser blir det da.
Jeg får skrive litt mer neste uke,hvis jeg får tid da.
Hilsen mettemor.
26. november 2001
95,0 kgJulebord?
Hurra! ja det går ganske bra dette her,etter ei helg på julebord med mye mat og drikke, ble jeg kjempe fornøyd når jeg
var på vekten.Jeg har spist svineribbe,pølse+ alt det andre,vin og øl til langt på natt.I går søndag hadde jeg ikke så veldig matlyst,det er ok det.Jeg føler meg forsatt motivert,og vil stå på forsatt.
Nå har jeg gått ned så mange kilo, att det er godt å være menneske,har skapet fult av klær,så det er gøy å prøve noe nytt.
Hilsen mettemor
19. november 2001
96,4 kgHurra
Ja i dag var det gledens dag,er glad bare jeg går litt ned
for kvar uke.
I dag kunne jeg kjenne på buksa mi, att noen kiloer er borte,
og så er det mye lettere å røre på deg,jeg følger opplegget til GR,det virker bra.
Jeg vil prøv å følge den nye konkuransen,det kan bli spennende
det.
12. november 2001
97,8 kgnei nei!!!
ja nå er det mandag igjen,har vært på vekten,har ikke gått ned ett gram,men jeg er bare glad att jeg ikke har gått noe opp.
Denne uken har det vært mye godt,vennine treff med mye kaker
pluss vin og god mat,ja ja til uka må det bli strengere,jeg skal jo ikke slutte enda.Her har det kommet mye snø,det er bare og ta på seg skia og legge seg i trening.
Det går fint.
Ja ja,det går bare bra,skal skrive mer i morgen,er på vei til ett selskap med kaker og brus,vil bare ta ett stykke!!!!
Det går bra!
Ja det er Fradags kveld.og uken har gått veldig fort.Tusen takk til dei som har kommet med gode og posetive ord til meg.
Ellers så lurer jeg på hvem alle er,så mye flinke og posetive
folk.Ellers så syns jeg at livet er godt å leve,det var godt å bli kvitt noen kilo.Det skal bli flere kilo!!!
Jeg skal ikke på vekten før til Mandag,men det er greit,dette skel jeg greie.
Hurra,jeg er kjempe glad.
Hei!
Dette går riktig vei.Etter en uke med mye sunn mat var det deilig å gå på vekten.
Neste uke skal jeg være like flink,føler nå at jeg har kommet
godt i gang,og av erfaring bruker det å være ett godt tegn.
(Teater er ikke jobben min alene, men én av tre jobber.)
Ellers vil jeg få ønske deg lykke til videre med slankingen!
Motivasjonsklem fra Bamse
Jeg tror en skal veie seg akkurat så mye eller så lite som trengs for å opprettholde lysten til å fortsette...Noen ganger er det hver dag...andre ganger en gang i uke...en må bare variere selv tror jeg.
Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne la være å trø på vekta i tide og utide...men jeg klarer ikke å la være *ss*
Klem fra
Trulte