dag 2
Jah....i dag er jeg syk....blir ingen trening på meg i dag da. Menmen,får ta det igjen senere. Det jeg har spist i dag er : frokost : 2 klibrød med magerost og paprika
lunch : et eple
middag : kylling og pasta
kvelds : et eple
Har ikke peiling på hvor mange kalorier det blir tilsammen. Håper det ikke er over 1000 i alle fall! kos og klem fra mej ;)
lunch : et eple
middag : kylling og pasta
kvelds : et eple
Har ikke peiling på hvor mange kalorier det blir tilsammen. Håper det ikke er over 1000 i alle fall! kos og klem fra mej ;)
vil bare minne deg på at slankingen kan få motsatt effekt dersom du spiser _for_ lite...
drikk mye vann, spis mye frukt og grønt og kutt ned på søtsakene (hehe... vet jo ikke hvor mye søtsaker du spiser jeg... *s*) så går det vel bra! (",)
ønsker deg lykke til i alle fall!
-linda-