← Alle dagbøker
diarist.Alias

mej ;)

43 år170 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start72,4 kg
Sist72,4 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
15. april 200216. april 2002
72,4 kg

dag 2

Jah....i dag er jeg syk....blir ingen trening på meg i dag da. Menmen,får ta det igjen senere. Det jeg har spist i dag er : frokost : 2 klibrød med magerost og paprika
lunch : et eple
middag : kylling og pasta
kvelds : et eple

Har ikke peiling på hvor mange kalorier det blir tilsammen. Håper det ikke er over 1000 i alle fall! kos og klem fra mej ;)
72,4 kg

da er jeg i gang da!

N''te gang jeg prøver å bli kvitt noen kilo...men denne gangen skal det gå!! skal til syden i sommer med venner,føler jeg må kvitte meg med noen kilo før jeg kan føle meg vel i bikini. Satser på å legge kaloriinntaket under 1000 kcal dagen og trene mer! Er medlem i S.A.T.S og tives godt med å trene der :) Det kan da vel ikke være SÅ vanskelig å slanke seg litt vel!? neeeida..dette skal nok gå bra !!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias lind_a16. april 2002
Hei mej;)

vil bare minne deg på at slankingen kan få motsatt effekt dersom du spiser _for_ lite...
drikk mye vann, spis mye frukt og grønt og kutt ned på søtsakene (hehe... vet jo ikke hvor mye søtsaker du spiser jeg... *s*) så går det vel bra! (",)

ønsker deg lykke til i alle fall!

-linda-
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.