← Alle dagbøker
medas2
47 år162 cm425 innlegg
2007–2015
0 følgere
Start87,0 kg
Sist105,0 kg
Endring+18,0 kg
Mål62,0 kg
BMI nå40,0
📓 365+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 5+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 27. desember 2015
😉105,0 kgSukk
Ser på denne sida at jeg sist var slank for 5-6 år siden. SÅ mange år har jeg gått rundt feit altså. Jeg har aldri tillatt meg å være stor over så lang tid. Jeg håper inderlig 2016 blir mitt år. Føler meg motivert.
17. august 2015
😉105,0 kgopprettholder
liv i denne dagboka. Er god motivasjon fra den gang jeg faktisk gikk ned. Synd den aller første dagboka mi her inne ble borte. Det var 10 år siden da jeg fikk eldstejenta. Da gikk jeg ned 18 kg etter fødsel og veide 66 før jeg begynte å gå opp igjen. DET er lenge siden det, hehe.
26. januar 2015
😉101,7 kgBare holde liv
i denne viktige dagboka mi. Må liksom lese i den noen ganger for å se hvordan jeg faktisk gikk ned en gang i tiden. Tenk så slank, sukk....
28. november 2014
😀101,1 kgHmpf.
Får ikke logga inn på den andre dagboka. Har en annen pc hvor passordet mitt ikke er lagra og husker søren meg ikke passordet mitt. Hvorfor er det ikke en sånn "glemt passord" rubrikk? Jeg må jo komme inn på den sida. !?
Storkoser meg på jobb om dagen, men selvom jeg er aktiv hele dagen med rengjøring, matlaging og trasking er vekta seig. Teller kalorier og prøver og spise sunt, men lett å gå ned er det ikke.
Ønsker alle en flotters dag :)
Opprettholder
Bare opprettholder liv i denne så jeg kan lese gjennom den tiden jeg faktisk klarte å gå ned til mer radig ;)
Reg.
Kun for å opprettholde dagboka..
4. februar 2014
😐100,0 kgMÅ ned + bilde av brudekjolen
Fikk brudekjolen i dag. Det er den vakreste kjolen jeg har sett. Den var fin på bilde, men i virkeligheten var den bare helt ufattelig vakker. Dessverre var den for trang i arma. Den har glidelås i ryggen og jeg vet ikke om jeg ville fått kjolen helt igjen om den hadde passa over arma, men nå MÅ jeg ned. Jeg MÅ inn i kjolen min. 3 mnd har jeg på meg. Vi har fått datoen nå og det ble 2.mai :) Prøvde hardt forrige uke uten noe resultater. Skulle så innmari ønske minsten hadde barnehageplass så jeg kunne trene på dagtid, men jeg må finne en eller annen løsning. Tror jeg skal starte opp en egen dagbok her , kun for å komme inn i kjolen. Kanskje det vil motivere meg ?
Ønsker alle en flott dag videre! :)
14. desember 2013
😃100,0 kgInno kjapt
Ønsker alle en flott førjulstid :)
20. november 2013
😃99,0 kgTja
Veit jo ikke helt om den vekta stemmer, for vekta mi viser bare hele og halve tall og om jeg hukser riktig så viser den ca 2 kg under det man egentlig veier, så må legge på 2 kg. Da ble det 99.
Lite liv her inne om dagen og jeg har jo vært en del borte herfra også. Litt synd egentlig. Føler meg motivert igjen nå som vi begynner å komme i orden i leiligheten. Fortsatt mye som gjenstår, men nå er vi i hvertfall innflytta og denne leiligheten er bare så utrolig mye bedre enn den vi hadde. Nå vil jeg ned i vekt! Vet ikke om jeg får kommet meg noe på treningssenteret før jul, for forloveden jobber endel over nå i tillegg til at vi driver med leiligheten, men etter jul SKAAL det trenes!
Ønsker alle en flott dag! :)
Fortsetter
å holde liv i denne dagboka for å minne meg selv på at jeg faktisk har klart å gå ned før;)
Holde liv
MÅ bare holde liv i denne gamle dagboka. Synes fortsatt det er synd at den første er borte for godt. PÅ den tiden gjorde jeg det VIRKELIG bra.
Opp en kilo på vekta i dag. SKulle jo ikke veie meg og det var ikke noe sjokk akkurat. Må bare være flink utover så går det nok bra :)
Ønsker alle en flott søndag! :)
Lite innlegg
Bare for å holde liv i denne dagboka. Var så synd at den første jeg hadde her inne ble sletta fordi jeg ikke var inne på den. Den gang var det virkelig en suksesshistorie. 18 kg ned etter første fødsel. Var bare 26år og kroppen jobbet med meg istedenfor imot. Over 30 og etter andre svangerskap føles ikke alt like lett :)
Skriver inne på den vanlige sida mi litt senere i dag ;)
31. januar 2013
😉105,1 kgHolde liv
Bare for å holde liv i denne dagboka. Jeg trenger den virkelig som inspirasjon. :)
Opp på vekta
Oppgang var jo ikke akkurat planlagt, men det er nok pga pizzaen i går. Tåpelig å sprekke på pizza så kort tid etter ny start, men det skal ikke ødelegge for mye. Tre av venninnene mine har meldt seg inn på det nye treningssenteret nå og vil ha meg med, så da er det bare å slenge seg på. Gruer meg litt da, for jeg er i elendig form, og de er alle superslanke i tillegg. Treningstøy som passer har jeg jo heller ikke lenger, så må gå til innkjøp av det.
(Bruker i hovedsk ikke denne sida, men må holde denne dagboka i livet også ;))
Ønsker alle en riktig god kveld! :)
Diett Frokost: 1 pizzastykke :(
Lunsj : 1 rugsprø m skinke og gulost
1 glass melk-
Middag: 2 wienerpølser m. 1 Lk lefse
Kvelds: Lk pitapizza
Litt tull
Vært litt tull i det siste og en kg opp, men skal stå på igjen og denne gangen gangen skal jeg gjemme vekta tror jeg. Kun veie meg en gang i uka. Selvom det nesten bare har vært tull frem og tilbake så gir jeg meg ikke. Jeg vil ned de kiloene!
Ha en flott dag :)
Stå på!! :o)