← Alle dagbøker
martine
48 år165 cm11 innlegg
2001
0 følgere
Start65,3 kg
Sist64,6 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå23,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Back in business!
Hei hei!!
Siden søndag har det gått litt opp og ned, men det har stort sett gått greit. Har trent hverdag, bortsett fra mandag. Menyen de siste dagene har bestått av;
Fokost: Knekkebrød m/magerost
Lunsj: Knekkebrød m/magerost + at jeg en dag spiste 2 ostebriks istedenfor knekkebrød
MM: Nutrilett bar m/sjokoladesmak
Middag: Asparges suppe m/1 skive loff
Likte forøvrig ikke så godt denne nutriletten med sjokolade smak, men tenkte jeg skulle prøve en av de andre smakene. Er det noen som har prøvd de andre smakene??
Ha en fantastisk kveld alle sammen!!
Klemmer fra Martine
Uff!!
Hello!
De siste dagene har ikke vært helt som planlagt. Har trent masse, men har desverre også puttet i meg mat og søtsaker jeg burde holde meg unna:-( Så jeg har derfor ikke orket å veie meg denne uken, men har utsatt det til neste uke....kanskje en smule feig!!??
Men ny uke, nye muligheter!!
Klem Martine
Still going strong!!
Har akkurat kommet hjem fra to timers trening, aerobic og body pump. Føler meg virkelig sporty nå!
I dag var menyen slik:
Frokost: 2 knekke brød m/magerost
Lunsj: 2 knekkebrød m/ magerost
MM: 1 nektarin
Middag: Stek, 2 små poteter + masse grønnsaker
Er spent på hva jeg veier nå, har ikke fått veid meg på ca 1 uke. Må gå til innkjøp av vekt.
Klemmer martine
30. september 2001
64,6 kgmotivasjonen er fortsatt på topp!
Nå er det desverre et par dager jeg ikke har fått skrevet, og husker ikke helt hva menyen har vært de siste dagene. Men det går stort sett i knekkebrød, grønnsaker og pasta. Har hatt noen nattevakter nå, og det er derfor vanskelig å få i seg de nødvendige måltidene...desverre!! Jeg har ihvertfall trent endel. Og selvfølgelig ble det jo noe snop i helgen....men noe må vi da kunne unne oss;-)
Klemmer fra martine
26. september 2001
64,6 kg9. dag
Menyen i dag:
Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: 1 brødskive m/ gulost
MM: Eple
Middag/kvelds: 2 brødskiver med skinkeost og nugatti.
Var borte i dag, og derfor vanskelig å spise sunn og god middag.
Martine
25. september 2001
64,6 kg8.dag
I dag har jeg vært på spinning 2...kjempe deilig. Får virkelig brukt kroppen.
I dag har menyen bestått av:
Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: Noka
MM: Noka
Middag: Grønnsaks wok
Martine
24. september 2001
64,6 kgJippi!!!
Veide meg i dag på jobben, og har faktisk gått ned 600gr. på en uke. Er veldig fornøyd med meg selv akkurat nå!!
I dag var menyen slik:
Frokost: Noka
Lunsj: Noka
MM: 1 knekkebrød m/geitost
Kvelds: 1 knekkebrød + 1/2 loffskive med egg
Hilsen Martine
23. september 2001
65,3 kg6.dag
I dag er den sjette dagen jeg slanker meg. Igår var jeg på spinning + en lang tur i skogen. Menyen for i går var:
Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: Noka
MM: 1 knekkebrød m/mager leverpostei
Middag: Grønnsakswok + cola
Idag var menyen:
Frokost: 2 knekkebrød m/magerost
Middag: Hjemmelagde kjøttkaker og poteter. Litt saus.
Trente i dag spinning og body pump.
Martine
21. september 2001
65,3 kgEr ved godt mot!
Hei!
I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv!! Er ved godt mot, og er overbevist om at jeg skal nå mine delmål. Mitt første delmål er 62kg, og da tenkte jeg at jeg skulle ta en tur til frisøren.
I dag har jeg spist:
Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: 2 knekkebrød med mager leverpostei
MM: Youghurt(0.1% fett)
Middag: Litt lasagne m/masse salat (drakk 2 glass cola..uff!!)
Har i tillegg drukket masse vann.
I morgen skal jeg lage en god grønnsakswok til middag/kvelds!
Klemmer fra Martine
19. september 2001
65,3 kgMin første dag i mitt nye liv!
Ja, idag er dagen da jeg skal snu på flisa. Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ned til 58 kilo. Og dette helst før jul!!
Har tenkt å holde meg til 1000 kcal pr.dag.....det er vel ikke for lite? Trener også regelmessig, så jeg håper det kan fremskynde prosessen litt. Skal gå til innkjøp av knekkebrød og grovt brød fra helsekosten. Jeg har tenkt til å prøve å holde meg til mat med lav glykemisk indeks.
Jeg tar gjerne i mot råd og tips fra dere andre slankere!
Klemmer fra Martine
18. september 2001
65,3 kgNå er det slutt på de "ekstra" kiloene!!!
Ja, nå er det nok! Har nå nylig funnet disse sidene, og tenkte at kanskje en slankedagbok kan "hjelpe" meg ned i vekt!! Er det noen som har noen gode råd til meg, eller tips på bra slankemat så setter jeg veldig stor pris på det.
Klemmer fra optimisten Martine
Tusen takk for koselig kommentar i dagboken min. Det er SÅ utrolig koselig å komme hjem og få slik respons, det bare gjør at jeg får lyst til å jobbe enda mer.
Synes du er flink til å balansere matinntaket ditt, jeg synes det er vanskeligst med godterier, men det har hjulpert veldig etter at jeg har brukt disse Nutrilettbarene konsekvent når suget kommer.
Håper du får en fin dag!!!