← Alle dagbøker
diarist.Alias

martine

48 år165 cm11 innlegg 2001 0 følgere

Start65,3 kg
Sist64,6 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå23,7
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. september 200111. oktober 2001
64,6 kg

Back in business!

Hei hei!!

Siden søndag har det gått litt opp og ned, men det har stort sett gått greit. Har trent hverdag, bortsett fra mandag. Menyen de siste dagene har bestått av;

Fokost: Knekkebrød m/magerost
Lunsj: Knekkebrød m/magerost + at jeg en dag spiste 2 ostebriks istedenfor knekkebrød
MM: Nutrilett bar m/sjokoladesmak
Middag: Asparges suppe m/1 skive loff

Likte forøvrig ikke så godt denne nutriletten med sjokolade smak, men tenkte jeg skulle prøve en av de andre smakene. Er det noen som har prøvd de andre smakene??

Ha en fantastisk kveld alle sammen!!

Klemmer fra Martine
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda11. oktober 2001
hihi... you have come to the right woman! neida men jeg har smakt alle Nutrilettbarene og det var kanskje synd du startet med sjokoladesmak for å si det sånn. Jeg synes den er ok, men smaker kanskje litt kunstig, den med Fersken og Sitron derimot er helt himmelsk, peanutt/nugatt er også skikkelig god synes jeg og den med skogsbær er deilig til frokost, den med müsli derimot liker jeg ikke noe særlig, synes den er kjedelig og litt tung, men hver sin smak ikke sant.
Tusen takk for koselig kommentar i dagboken min. Det er SÅ utrolig koselig å komme hjem og få slik respons, det bare gjør at jeg får lyst til å jobbe enda mer.
Synes du er flink til å balansere matinntaket ditt, jeg synes det er vanskeligst med godterier, men det har hjulpert veldig etter at jeg har brukt disse Nutrilettbarene konsekvent når suget kommer.
Håper du får en fin dag!!!
64,6 kg

Uff!!

Hello!

De siste dagene har ikke vært helt som planlagt. Har trent masse, men har desverre også puttet i meg mat og søtsaker jeg burde holde meg unna:-( Så jeg har derfor ikke orket å veie meg denne uken, men har utsatt det til neste uke....kanskje en smule feig!!??

Men ny uke, nye muligheter!!

Klem Martine
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie7. oktober 2001
heisann martine..
feig er du ikke, nei..hvis du føler at du har gått opp ivekt, er det helt sikkert bedre å vente med veiinga. da er d jo litt mere motivert også.
det er vanskelig dette med disiplin og all ting. det er enkelte ganger man bare ikke klarer å la være å spise.
ønsker deg lykke til videre!
klem fra emilie!
64,6 kg

Still going strong!!

Har akkurat kommet hjem fra to timers trening, aerobic og body pump. Føler meg virkelig sporty nå!

I dag var menyen slik:

Frokost: 2 knekke brød m/magerost
Lunsj: 2 knekkebrød m/ magerost
MM: 1 nektarin
Middag: Stek, 2 små poteter + masse grønnsaker

Er spent på hva jeg veier nå, har ikke fått veid meg på ca 1 uke. Må gå til innkjøp av vekt.

Klemmer martine
64,6 kg

motivasjonen er fortsatt på topp!

Nå er det desverre et par dager jeg ikke har fått skrevet, og husker ikke helt hva menyen har vært de siste dagene. Men det går stort sett i knekkebrød, grønnsaker og pasta. Har hatt noen nattevakter nå, og det er derfor vanskelig å få i seg de nødvendige måltidene...desverre!! Jeg har ihvertfall trent endel. Og selvfølgelig ble det jo noe snop i helgen....men noe må vi da kunne unne oss;-)

Klemmer fra martine

64,6 kg

9. dag

Menyen i dag:

Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: 1 brødskive m/ gulost
MM: Eple
Middag/kvelds: 2 brødskiver med skinkeost og nugatti.

Var borte i dag, og derfor vanskelig å spise sunn og god middag.

Martine
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda27. september 2001
Hei, vi har helt lik BMI :-) Hvor mye skal du gå ned? Målet mitt er å gå ned til 62... (BMI 20) det er en god stund til, men jeg har mange delmål. Skal følge med deg!
64,6 kg

8.dag

I dag har jeg vært på spinning 2...kjempe deilig. Får virkelig brukt kroppen.

I dag har menyen bestått av:

Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: Noka
MM: Noka
Middag: Grønnsaks wok

Martine
64,6 kg

Jippi!!!

Veide meg i dag på jobben, og har faktisk gått ned 600gr. på en uke. Er veldig fornøyd med meg selv akkurat nå!!

I dag var menyen slik:

Frokost: Noka
Lunsj: Noka
MM: 1 knekkebrød m/geitost
Kvelds: 1 knekkebrød + 1/2 loffskive med egg

Hilsen Martine
65,3 kg

6.dag

I dag er den sjette dagen jeg slanker meg. Igår var jeg på spinning + en lang tur i skogen. Menyen for i går var:

Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: Noka
MM: 1 knekkebrød m/mager leverpostei
Middag: Grønnsakswok + cola

Idag var menyen:

Frokost: 2 knekkebrød m/magerost
Middag: Hjemmelagde kjøttkaker og poteter. Litt saus.

Trente i dag spinning og body pump.

Martine
65,3 kg

Er ved godt mot!

Hei!

I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv!! Er ved godt mot, og er overbevist om at jeg skal nå mine delmål. Mitt første delmål er 62kg, og da tenkte jeg at jeg skulle ta en tur til frisøren.

I dag har jeg spist:

Frokost: All bran m/skummet melk
Lunsj: 2 knekkebrød med mager leverpostei
MM: Youghurt(0.1% fett)
Middag: Litt lasagne m/masse salat (drakk 2 glass cola..uff!!)
Har i tillegg drukket masse vann.

I morgen skal jeg lage en god grønnsakswok til middag/kvelds!

Klemmer fra Martine
65,3 kg

Min første dag i mitt nye liv!

Ja, idag er dagen da jeg skal snu på flisa. Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ned til 58 kilo. Og dette helst før jul!!

Har tenkt å holde meg til 1000 kcal pr.dag.....det er vel ikke for lite? Trener også regelmessig, så jeg håper det kan fremskynde prosessen litt. Skal gå til innkjøp av knekkebrød og grovt brød fra helsekosten. Jeg har tenkt til å prøve å holde meg til mat med lav glykemisk indeks.

Jeg tar gjerne i mot råd og tips fra dere andre slankere!

Klemmer fra Martine
65,3 kg

Nå er det slutt på de "ekstra" kiloene!!!

Ja, nå er det nok! Har nå nylig funnet disse sidene, og tenkte at kanskje en slankedagbok kan "hjelpe" meg ned i vekt!! Er det noen som har noen gode råd til meg, eller tips på bra slankemat så setter jeg veldig stor pris på det.

Klemmer fra optimisten Martine
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias martine19. september 2001
Hei Amelia!

Takk for hyggelig velkomst! Håper vi kan "snakkes" ofte fremover.

Klem fra Martine
c.AuthorAlias amelia18. september 2001
Heisann!

Velkommen hit! Her er det slanking for alle penga, som du sikkert har skjont...
Naa har du kommet igang, og her vil du faa stotte til aa naa dine maal, samt ros, ris meny-forslag med mer.

Jeg bruker disse sidene til aa skrive ned mat inntak, maal for framtiden og vekt. Det er flere som har 'konkurranser' her inne, naa er det nettopp satt igang en -5 konkuranse. Begynn med aa skrive inn hvor mye du vil ned i vekt! Og hva du har spist per dag. Eller noe i den duren....

L*Y*K*K*E T*I*L!!!

-a-
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.