NÅ ER DET SLUTT!!!
Hei alle sammen!!!
For en flott side dette er , skikkelig inspirerende. i dag har jeg bestemt meg. NOK ER NOK!!!
Var oppe på 100kilo etter at jeg fikk litj pia mi for et og et halvt år siden. Har slanket meg ned til 76kilo etter det, men nå i løpet av de siste 2mnd har vekta gått opp. OG nå er det NOK. Jeg kan ikke bare sitte stille å se på at jeg legger på meg så mye. Målet mitt har hele tiden vært at jeg skal ned på 65 kilo (sånn som jeg var før jeg fikk litjpia) og jeg har ikke tenkt å gi meg nå.
Vil ha et vekttap på 1kilo pr uke. Det er liksom målet mitt det da. DVS: 82kilo- 65kilo = 17kilo. Så jeg kan si at jeg skal bruke 20uker da på å nå målet mitt.
Delmål 1) 76kilo innen 1aug. Dersom jeg klarer det skal jeg spandere på meg selv en ny bukse. PREMIE DET DA!!! :O)
Ellers tenkte jeg at jeg skulle trene 3ganger per uke. MINST!! Alt over det er jo kjempebra...
Håper jeg klarer dette nå da....
Stor slankeklem fra marthe
For en flott side dette er , skikkelig inspirerende. i dag har jeg bestemt meg. NOK ER NOK!!!
Var oppe på 100kilo etter at jeg fikk litj pia mi for et og et halvt år siden. Har slanket meg ned til 76kilo etter det, men nå i løpet av de siste 2mnd har vekta gått opp. OG nå er det NOK. Jeg kan ikke bare sitte stille å se på at jeg legger på meg så mye. Målet mitt har hele tiden vært at jeg skal ned på 65 kilo (sånn som jeg var før jeg fikk litjpia) og jeg har ikke tenkt å gi meg nå.
Vil ha et vekttap på 1kilo pr uke. Det er liksom målet mitt det da. DVS: 82kilo- 65kilo = 17kilo. Så jeg kan si at jeg skal bruke 20uker da på å nå målet mitt.
Delmål 1) 76kilo innen 1aug. Dersom jeg klarer det skal jeg spandere på meg selv en ny bukse. PREMIE DET DA!!! :O)
Ellers tenkte jeg at jeg skulle trene 3ganger per uke. MINST!! Alt over det er jo kjempebra...
Håper jeg klarer dette nå da....
Stor slankeklem fra marthe
Helena
Og velkommen til denne fantastiske dagboka.
Her er det godt å være. Masse flotte mennesker i alle aldre.
Synes du har realistiske planer fremover. Det er viktig å ta tiden til hjelp, slik at de kiloene du tar av, ikke kommer like fort på igjen. Selv sverger jeg til å leve mest mulig "normalt", dvs. at jeg spiser litt mindre enn før, kutter ut snop og brus midt i uka. Jeg har lørdag som kosedag, og da vanker det godterier/brus, men i moderate mengder ifht. tidligere. Samtidig prøver jeg å trimme noen ganger i uka.
Det har funket rimelig bra for meg. Jeg har tatt av 8-9 kilo på denne måten. Synes ikke jeg har forsaket noe. Har vært i selskap, spist kaker og andre fristelser, men så prøver jeg å ta hensyn til det når jeg vet at jeg skal bort. Da spiser jeg mindre hjemme. Planlegger det litt.
Jeg ønsker deg all mulig lykke til fremover!
Klem fra NameIt
Velkommen hit, her vil du finne mye inspirasjon og få mye motivasjon. Og med den innstillingen du har nå er ikke dette noe problem for deg. Ønsker deg en fin slankeuke og husk det lønner seg og veie seg bare en gang i uken.
Sommer klem fra Chevy