ny vekt
ny vekt, stort sett flinke
stått stille IGJEN
jA JA , Har ialle fall ikke gått opp. Kjøpt ny vekt, skal begynne å veie meg om morningen søndag heller. Veide 88,2 i dag.
stått stille
Trenkte en oppvåkner. Må sjerpe meg denne uken
Ned 3,5 kilo!!!
Denne uken har det gått veldig greit. Spiste litt usunt i går kveld, + litt i ettermiddag, men ellers greit. Kjempe fornøyd
Nå begynner det!!!!!
I dag begynner det. Snakkes neste søndag.
Jøss, gratulerer så mye, du har jo virkelig vært kjempeflink :-) Kjempebra. Husk at godt begynt er halvt fullført.
Stå på, fortsatt god sommer :-)