← Alle dagbøker
diarist.Alias

mari-a

45 år172 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start105,0 kg
Sist105,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå35,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😈105,0 kg

huff...forferdelig dag...dette klarer jeg aldri!

i dag starter tvangsslankling!!!
et forsøk vert
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja24. mai 2002
Heisan:-)
Jodda, dette vil du klare!:-) Syntes du starten er vanskelig så begynn med å kutt forsiktig ned på maten. F.eks en brødskive mindre til hvert måltid, og hvis du spiser på kvelden så prøv om du kan greie deg med knekkebrød. Og drikk masse vann, det er viktig!!
..Når du har gått ned et par kilo, vil du merke at motivasjonen blir bedre.
Det at du kom inn hit viser at du har viljestyrke til å forsøke å gå ned i vekt, og det trengs når man skal slanke seg. Tenk positivt, og ta en dag av gangen. Tror det er vanskeligere hvis man tenker f.eks 1/2 år eller 30 kilo frem..

Ønsker deg lykke til:-)
*klem*
c.AuthorAlias Linn😀23. mai 2002
Hei. Jeg er også ny her, så vi kan kjempe sammen mot kiloene!
Det verste for meg var å gå på vekten den aller første gangen, for et sjokk det var se hva jeg veide, og at jeg kunne tillate meg seg og legge på meg så mye.
Jeg skal følge med deg, dette skal vi klare ikke sant????
Klem fra Linn
c.AuthorAlias lilje😉23. mai 2002
Hei! Velkommen hit! Hvis du ser litt i de andre dagbøkene her, så vil du se at det er mange som veier det du gjør og mer enn det og. Så fatt mot! Dette kan gå kjempebra!

Hvis du bruker dagboken flittig, så vil du etterhvert føle et visst "ansvar" overfor både boken og de som "følger med" deg.
Og min erfaring er at det da er lettere å motstå fristelser når jeg vet at jeg må inn og oppgi vekten :o)

Så pust dypt inn, og ta sats! Her er det mange i samme situasjon!

Ha en kjempefin dag!
c.AuthorAlias bompi😉23. mai 2002
Velkommen hit! Men, en viktig ting... ikke se på det som tvang. Tenkt først igjennom hvorfor du vil slanke deg, og hva som kommer til å bli bra med livet ditt når du har blitt slank og fin.. det er den første motivasjonsfaktoren, resten får du her inne :)
c.AuthorAlias Trulte23. mai 2002
Må ikke si sånt da !!! Her klarer vi det alle sammen, så tvang eller frivillig...du har kommet til rett sted

Klem fra
Trulte
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.