← Alle dagbøker
diarist.Alias

mailen

48 år153 cm37 innlegg 2002 0 følgere

Start90,0 kg
Sist87,2 kg
Endring−2,8 kg
BMI nå37,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. mai 200225. juli 2002
87,2 kg

Huff og huff!

Allerede i dag gikk slankingen til h...... igjen. Ble invitert på middag, kaffe og kaker i forbindelse med en bursdag. skulle nok ha sagt nei takk til invitasjonen. Jeg tenker alt for ofte: "Det blir bare i dag, jeg kan jo slanke meg i morgen.". Uansett har jeg ikke gitt opp! Det gjør jeg aldri! Og jeg har ikke tenkt å prøve noe hurtigkurer. Skal jeg ned i vekt skal det være en varig endring i livsstilen og ikke en forbigående periode som f. eks. Nutrilett er.

Kommer innom i morgen kveld for å fortelle hvordan dagen har gått, skal planlegge menyen i kveld.

Lykke til alle flinke (og mindre flinke) slankevenner! Dette skal vi greie, det tar bare litt tid.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias NasseNøff❤️12. august 2002
Kjære mailen - bare innom for å si takk for hyggelig hilsen ! Lykke til med flyttingen vennen min. Vi snakkes når du kommer sterkere tilbake !

Stå på du også - bamseklem fra NasseNøff
c.AuthorAlias NasseNøff😊26. juli 2002
Hei og takk for hilsen ! Jeg skjønner at du sliter litt om dagen, både med slankingen og at du har mye å tenke på. Sånn er det jo bare noen ganger, og er det veldig mye som surrer rundt i hodet som gjør at man f.eks bekymrer seg veldig, så spiller jo det også inn på alt annet. Jeg har iallfall erfart at det er vanskeligere med maten og alt hvis jeg har mye å tenke på og bekymre meg for...

Hm... Vanskelig det der med bursdager og sånt. Man kan jo ikke godt si nei til slike sosiale sammenkomster heller, bare for at man prøver å gå ned i vekt. Det er vel en av våre utfordringer, å lære oss til å takle også disse situasjonene, for vi kan jo ikke si nei takk til bursdager osv resten av livet heller... *s* Det som er dumt, som iallfall JEG har fått erfare, er at når vi som er store sier nei takk til kake og lignende, så kommer det "obligatoriske" spørsmålet: "Driver du og slanker deg eller ??"... *grrrrr* Skjønner ikke hvorfor folk skal holde på sånn.... Men, men - vi får bare overse de og le av de *ler*

Det er godt å høre at du aldri gir opp !! Med den innstillingen der, så kommer du til å klare deg helt fint *s*

Ønsker deg en god helg, og lykke til videre !

Klem fra NasseNøff
Bilde
87,2 kg

Har visst spist min dose søtsaker ja!

Vekten var selvfølgelig ikke gått ned. Har levd "herrens glade dager". Null trim, god og usunn middag, kaker, godteri osv. osv. Har bare meg selv å takke!

I dag har jeg begynt på ny med denne slankingen. Jeg vil jo bli tynn og da må jeg gjøre noe for det òg! Følger GR opplegget igjen. Har ikke trimmet i dag. Mulig det er en dårlig unnskyldning, men det regnet og jeg har hatt besøk i ettermiddag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😉25. juli 2002
Kjære Mailen,
jeg oversender herved gode motivasjonsvibber.
Så bra at du har fått kost deg så mye uten at du har gått opp mer enn det du har gjordt. Så herlig at du er tilbake, klar til å krige videre med kiloene som sakte men sikkert må knele etterhvert. Stå på, dette klarer du fint! Hvis du trener litt vil det også hjelpe på. Husk å spise ofte små måltider og drikk mye vann. Ikke stress deg opp med at jeg må ned så så mye innen da og da. Ikke vær for streng med deg selv!
Skriv ned det du spiser da blir man automatisk bevisst på hva man spiser. Har troa på deg.
Oppmuntringsklem
Bambi
Bilde
85,5 kg

Litt ned igjen:)

Jeg er glad for hvert gram jeg går ned nå for tiden. Etter at jeg begynte i jobb igjen har jeg vært så sliten på ettermiddagen og kvelden at det kun er det viktigste som blir gjort, d.v.s. leke med sønnen min og husarbeid. Trim blir meget nedprioritert. Mulig det blir bedre etter hvert som jeg blir vant å jobbe. Har tross alt vært hjemme i over ett år. Allerede nå er energien blitt bedre iallefall, mulig det snart blir trilletur på ettermiddagstid. Må motivere meg selv først.

Når det gjelder maten tenker jeg over hva jeg spiser, men teller ikke kalorier lengere. Skal ha en pause til neste Grete Roede kurs begynner (Tror jeg, hvis ikke motivasjonen kommer for fullt!).

Lykke til alle mine slankevenner!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😌22. juli 2002
Hei igjen jenta ! Innom for å si takk for hilsen og for å følge med deg *s* Siden du ikke har lagt inn noe nytt ennå, så blir det en hilsen til her *s* Er det så slitsomt på jobben for tiden - høres ikke bra ut *bekymret mine* Høres også ganske slitsomt ut at du og kjæresten har gått fra hverandre, og heller ikke for første gang etter hva jeg kan forstå... *ennå mer bekymret mine* Jeg håper du klarer deg bra etter forholdene... Nå vet jo ikke jeg hva som ligger til grunn for bruddet, om du ønsket et brudd osv, men uansett er det alltid en påkjenning når man avslutter et forhold... Jeg har avsluttet noen forhold i min tid, så jeg vet hvordan det er...
Håper det går greit med deg vennen.

Du - ha litt mer tro på deg selv da - selvfølgelig hadde du ikke gitt opp spinning med engang det svei litt i halsen og leggene var litt vonde ! Det er jo litt 'press'/motivasjon dette å trene i sal også, for da vil man jo gjerne vise de andre at man klarer seg gjennom en time. Sånn er det for meg iallfall *s* Jeg er sikker på at du hadde klart deg kjempebra !!!

Kikker innom deg igjen en annen dag !

Stor klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias fluffa😀20. juli 2002
Hei!
Jeg lurte på hvordan det føles å begynne på jobb igjen? Jeg har også en sønn og skulle egentlig begynt å jobbe igjen nå, men valgte å bli hjemme et år til. Skal også benytte året til å bli slank og lekker til jeg starter å jobbe igjen!

Lykke til med ny hverdag og slankingen.
Klem fluffa
c.AuthorAlias NasseNøff😊11. juli 2002
Hei du og takk for hilsen ! Mmm - skjønner hva du mener med treningssenter og bare veltrente kropper. Jeg er heldig - SATS der jeg var i går er ikke sånn typisk 'bole og bimbo' sted *ler* Men det er dessverre nok av sånne steder, og for oss som har noen kilo ekstra å dra på da, så er det veldig lite fristende å dra på slike steder. Dessverre... Har du prøvd svømming f.eks ? Det er jo også utrolig god trening.

Jeg syns du er flink jeg ! Det er alltid hardt å komme igang etter at man har gått hjemme med barn. Du har jo mer enn nok med å komme deg inn i jobben igjen om du ikke i tillegg skal tenke på trimming og greier. Nei, ta en ting av gangen du vennen. Bli vant til å jobbe igjen, finn en egen rytme og SÅ kan du begynne å tenke på å få til litt trim ved siden av hvis tiden strekker til *s*

Så lykke til videre til deg også mailen - støtter deg hele veien - 150% !!!! *stort smil*

Klem fra NasseNøff
Bilde
85,8 kg

Det går sakte...

Så lenge jeg ikke går opp er jeg fornøyd. Har satt som mål å gå ned til 80 kg før Grete Roede kurset begynner igjen til høsten. Jeg tror ikke jeg klarer det, men skal forsøke. Etter at jeg har begynt å jobbe igjen etter ett års permisjon er dagene blitt så hektiske. Jeg synes ikke jeg får tid til noe annet enn det nødvendige. Trim kan jeg bare glemme i ukene, men i helgene skal det trimmes. Jeg teller ikke kalorier, men tenker over hva jeg spiser. Har ikke skeiet ut med godteri på lenge. Behovet for snop er blitt borte. Istedet er jeg blitt veldig glad i Vitalinea kjeks/kaker og dream is med blåbær. Jeg unner meg enten 5 kjeks, en kake eller en is om dagen. I tillegg drikker jeg light brus.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊9. juli 2002
Hei du - takk for hilsen !
Ja, ikke sant det er vanskelig å være fornuftig når man har det så hektisk ?? Syns det er litt smått håpløst jeg for å være ærlig...! *s* Men så lenge vi tenker over hva vi putter i munnen, så går det nok bra. Som du sier - slanke skal vi bli uansett !! *ler*

Lykke til videre - stikker innom igjen med (u)jevne mellomrom !

Klem fra NasseNøff
Bilde
85,9 kg

Veiedag

Jeg hadde gått ned 0,4 siden sist. Har ikke fulgt matopplegget, men har vært flink å trimme.

Målet mitt nå er å gå ned 5,9 kg til neste Grete Roede kurs begynner 28. august. Hvis jeg klarer det skal jeg kjøpe meg en ny treningsdress.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃3. juli 2002
Hei på deg, og takk for hilsen ! *s* Jeg er fremdeles fryktelig opptatt på jobb, så det er lite tid til å være her inne på dagboka. Men nå tar jeg meg en halvtime i jobbingen for å kunne være litt sammen med dere *ler*
Du spør hvor jeg har bestilt Kari videoene fra - de har jeg bestilt på www.trimtram.no men de har fremdeles ikke kommet. Ringte og etterlyste de i dag. Men så fant jeg Karivideo nr 4 på Nille i dag (den med strikker som fluffa har) så da kjøpte jeg den. Da kan jeg iallfall komme igang !! *s*

Kjedelig at det var transportskade på din "Svett og Lett" fra Grete Roede da ! Da hjelper det jo lite at den kom raskt... Har du fått ny slik at du har fått prøvd den ennå ? Veldig spent på hvordan den er også - fortell gjerne litt om det *s*

Vel, vi snakkes mailen ! Savner deg her inne - du har kanskje ferie ??

Stor sommerklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Keyz29. juni 2002
Du har helt rett. Jeg burde fortelle folk at jeg slanker meg. Men det er litt vanskelig. Jeg er vel redd for å 'få smekk på fingra' hver gang jeg unner meg litt. Vil på en måte styre løpet selv. Selv om jeg er veldig obs på at jeg nok burde gå ned noen kilo, så er det vondt å få det kommentert. Selv om andre mener det vel. Skjørt og sårt. Jeg må få holde det for meg selv en stund til. Meningen er vel å fortelle det til folk når det vises på meg, men med dette tempoet er det en stund til.. *ler* Jeg er bare NØDT til å ta dette med godt humør! :o)
Kos deg i helga - jeg skal i alle fall prøve den dreamisen du snakker om. Nå har vi hatt vanilje(fløte!)is og jordbær på jobben omtrent kontinuerlig denne uka.. Det er godt! *ler* Hvor får man egentlig kjøpt melkeis? :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Takk for oppmuntrende hilsen ! Jeg antar du har rett – ned er ned uansett - og det gjelder deg også !! *s* Denne uken har vært så som så pga jobben, men det retter seg forhåpentligvis neste uke. Og når bare Kari kan dumpe ned i postkassa mi nå, så blir det trim til alle døgnets tider i tillegg !! *ler*
Følger med deg også – dette klarer vi !! Jeg holder en knapp på at du kan kjøpe deg ny treningsdress FØR neste Grete Roede kurs ! *s*

Stor lørdagsklem fra NasseNøff
Bilde
86,3 kg

En travel uke!

Har ikke tid og overskudd til å oppdatere og lese andres slankedagbøker hver dag nå for tiden. Etter et års permisjon har jeg begynt å jobbe og min sønn har begynt i barnehagen. Dvs han har vært der en dag. Selvfølgelig ble han syk og har vært det i en uke nå. Høy feber, ørebetennelse, hoste og utslett over hele kroppen. Legene finner ikke ut hva det er.

Når det gjelder slankingen min går det ganske bra. Teller ikke kalorier for tiden, men tenker over hva jeg putter i munnen og trimmer. Har 7 trimpoeng denne uken (1=25 min spasertur). I morgen er det veiedag og siste Grete Roede kursdag før sommeren. Skal være flink i sommer selv om det ikke er kurs og til høsten er det nytt kurs. Målet mitt skal nås, men det kommer til å ta tid.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz25. juni 2002
Hei :o)
Jeg har funnet en super erstatter for godteri i sommervarmen: vannmelon og søte jordbær! Og istedet for å spise en liten sjokolade kan man spise et helt lite berg med vannmelon! Genialt hva? :o)

At lillegutten er syk kan jo være en reaksjon på at han plutselig er sammen med mange barn hele dagen. Selv om det ikke var helt bra med det utslettet. Kanskje han kan være allergisk mot noe som er i barnehagen og som dere ikke har hjemme? Jeg har hatt en allergisk reaksjon i to uker nå: hoste, hals-/ørevondt og et slags utslett under huden inni hånden. Ingen feber heldigvis. Derfor jeg lurer på om det ikke kan være det. Håper han blir frisk snart! :o)

At det tar lang tid å nå målet er jo det beste, for da er det lettere å holde seg der. Selv om vi ikke er så slanke å lekre denne sommeren, så kommer det en til neste år.. :o) Syns du er flink jeg - bra du ikke gir opp selv om det kommer noen smeller nå og da!

Klem fra Keyz
86,3 kg

Opp 0,3 kg!

Var ikke annet å forvente heller:(
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bambi😉25. juni 2002
Heisann, håper å høre fra deg snart.
Opp 0,3 er da ikke katastrofalt.
Har du hatt en sprekk? Ja, det har vi alle rett som det er.
Vet at det ikke er noe gøy men du må tro meg på at det er bare å fortsette.
Kom igjen nå stå på. Du er savnet her. Kansje du er på ferie?
Tirsdagsklem
Bambi
Bilde
86,0 kg

I morgen er det veiedag igjen:(

Det skulle egentlig være kurs i dag, men ble utsatt til i morgen. I dag har jeg endelig greid å være flink igjen, selv om jeg byttet ut noe av den sunne maten med is. Var nødt til å gjøre det slik da jeg er veldig godtesyk for tiden. (Kan det være p-sprøyta jeg nettopp har tatt?) Trim har det ikke blitt noe av den siste uka, har tusen unnskyldninger...

Her er dagens meny:

Frokost: 3 knekkebrød
30 g mager skinkeost
agurk

Lunsj: 3 knekkebrød
35 g krydderskinke
agurk

Mellommåltid: 1 fiskekake

Middag: 100 g potet
100 g makaroni
200 g fiskekake
100 g brunsaus
100 g grønnsaker

Kvelds: 3 knekkebrød
30 g leverpostei
agurk

Litt kos: Daim is
Lollipop

Fruktrasjon: 2 dl appelsinjuice

Kaloriinnhold i dagens meny er 1385 kcal.






2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😀20. juni 2002
Hei du - vil bare innom og si takk for hilsen i dag. Stikker nok innom senere også for å se om du har oppdatert vekta - jeg ønsker inderlig at det har gått bra for deg ! *s*
Jeg måtte le av kommentaren din om potetgullposen *ss* - heldigvis klarte jeg å la den være, men hadde jeg falt for fristelsen har du helt rett i at det er godt det ikke var en 250 g pose *ler*

Har krysset fingrene for deg i dag, og gleder meg til å se hvordan det har gått

Klem fra en litt nedfor men kampvillig jente
Bilde
c.AuthorAlias Bambi😉20. juni 2002
Hei mailen :-)
Så flink du er som står på og IKKE gir deg.

Det er fordi vi er her for hverandre på godt og vondt at disse sidene er så magiske. *SS*

Video Vitamin 1 og 2 er helt greie ( kansje litt kjedelige )
Lette øvelser man blir svett og sliten av. Fin start. Kan tenke meg GR sin er noe av det samme. Kom an la oss oppmuntre hverandre til å trimme. Jeg har enda ikke trimmet idag. Tenkte jeg skulle dra ut søster'n min på tur.

Lykke til!!

Klem Bambi
Bilde
86,0 kg

Takk fpr oppmuntrende ord!

Det varmer å se at noen bryr seg om jeg sliter med slankingen. Den "nye given" gikk veldig fort over. Hadde planlagt dagens meny, men det hjelp ikke. På jobben var det en som hadde bursdag og på bordet sto frukt og godteri. Selvfølgelig var det ikke frukt jeg spiste. Når jeg like godt var i gang har kvelden vært en eneste stor "matorgie"!

I morgen skal jeg bestille time hos lege. Har lyst å prøve xenical. Jeg tror ikke det er noe vidunderpille, men vet om noen som har brukt det med godt resultat. Alt er til for å prøves!

Jeg VIL bli tynn, jeg VIL bli tynn!!!!!!!!!!

Jeg SKAL klare det, jeg SKAL klare det!!!!!!!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊19. juni 2002
Det er klart vi bryr oss om deg når du sliter - like mye som når alt går som på skinner *ss*

Har ei venninne som har fått lov av legen å prøve Xenical - det fungerer veldig bra for henne.

Ja, du SKAL klare det - du kommer til å klare det !

Klem fra NasseNøff
86,0 kg

Har lyst til å gi opp...

...legge meg ned for å sove...våkne opp og veie 60 kg...og aldri mer ha et vektproblem! Jeg får flere og flere av disse skeie-ut-dagene mine som overhodet ikke er planlagt. Greier bare ikke å slanke meg! Blir så fortvilet! I dag har jeg en dag hvor jeg føler meg fetere enn aldri før. Har det helt grusomt! Skulle ønske godteri og fet mat ble forbudt i hele verden! Når aldri målet mitt som er 6 kg tilsammen på Grete Roede kurset. Har 9 dager igjen og 2 kg til! Tenk å sløse bort 1430 kr på å gå ned kun 4 kg! Æsj og æsj!

Noen minutter senere og en ny giv, slik er morgendagens meny:

Frokost: 100 g brød
40 g lett-leverpostei
agurk

Lunsj: 100 g brød
25 g kalkun krydderskinke
agurk

Middag: 100 g pannekake (Lillebror har bestilt.)
500 g tomatsuppe (Yndlingssuppa mi!)

Kvelds: 100 g brød
40 g mager skinkeost
agurk

Melkerasjon: 1 Dream-is med blåbær

Fruktrasjon: 300 g melon

Tilsammen: 1389 kcal.

I tillegg til dette skal jeg drikke minst 2 liter vann.

(I følge Grete Roede`s anbefalinger skal jeg som er mer enn 20 kg overvektig ha et gjennomsnitt på mellom 1400 og 1500 kcal. per dag.)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😃18. juni 2002
Heisann!
Er det flere som opplever "tørke"? Da er du ikke alene! Det er jo på sånne dager en har mest lyst til å gi blaffen. Sånn er det for meg også. Men hvem er det DET går utover? Kun oss selv! Her gjelder det å stå sammen i både gode og onde dager slik at vi alle kan lykkes i å nå de målene vi har satt oss. Hold ut - og husk vi er mange i samme situasjon!
Lykke til videre mot en "magrere" tilværelse!
slankemotivasjonsklem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias NasseNøff❤️18. juni 2002
Kjære mailen - det er vondt å lese hvordan du sliter... Jeg skjønner vel hva du mener når du sier du er misunnelig på meg... Det går ekstremt tregt for meg også, men forløpig iallfall har jeg klart å styre unna de verste utskeielsene. Men det klarer du også, vennen !! Det var noen som sa noe til meg en gang; i utgangspunktet relatert til noe helt annet enn det å gå ned i vekt, men jeg har innført denne 'tankegangen' på så mange områder av livet mitt som mulig - nemlig det at man kan klare alt man vil, det gjelder bare å virkelig bestemme seg ! Jeg vet det høres 'klisjéaktig' ut, men det er faktisk sant. Er jeg 100% ærlig med meg selv, så ser jeg vel det i ettertid at alle de andre gangene jeg har prøvd å slanke meg, så har jeg vel ikke egentlig virkelig BESTEMT meg, jeg har bare hatt et ønske om å gå ned i vekt. DENNE gangen derimot har jeg BESTEMT meg, og går også frem på en helt annen måte. For ikke bare skal jeg ned i vekt, jeg skal også holde meg der. Og for å oppnå det, kreves mer enn en slankekur...

Så kjære mailen, jeg er helt sikker på at du kommer til å klare dette. Og vi er her alle sammen for å støtte og hjelpe deg ! Stå på - ikke gi opp - nå er du jo igang ! *s*

Klemmer fulle av oppmuntring og pågangsmot til deg fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Keyz17. juni 2002
Du må ikke gi opp! 4 kilo er bedre enn ingenting! Dessuten tar det tre uker å innarbeide en ny vane sies det. Det er ikke uoverkommelig det. Strikk en sokk for hver gang du føler at du har lyst på noe godt - gjør noe annet! Hold deg i aktivitet. Det er mulig - det er flere gode eksempler på det her inne.
Stay in there :o) Lykke til videre!

Klem fra Keyz
86,0 kg

Jeg var på party i går...

Og dagen derpå spiser jeg alltid en masse dritt med høyt kaloriinnhold. Det har jeg IKKE gjort i dag. Jeg har holdt meg til GR anbefalingene. Er STOLT! Trim i dag er støvsuging av huset... Orket ikke tanken på å gå tur. Var litt fullesjuk...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️17. juni 2002
Hei - så flink du er !! Ikke masse usunn dagen derpå mat + at du har trimmet med støvsuging (det kan være utrolig hardt det). Det er søren ikke verst når man er fyllesjuk *s*

Takk for hilsen i boka mi forresten. Kos å høre fra deg *s*

Ha en fin uke !

Klem, NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias aztika😛17. juni 2002
Hei på du!

Fyllesyke er ikke noe gøy nei,var litt fyllesyk selv igår kan du si.
Bryllupet på lørdag tok helt av. :D
Du har jo vært kjempeflink som har klart å holde deg unna masse usunn mat selv om du var ute dagen i forveien.

Stå på!!!

Koz aztika
c.AuthorAlias Keyz16. juni 2002
Hehe, fyllesyke er ille.. Jeg slapp heldigvis unna. Men bra fest da? :o) Støvsuging og husarbeid generelt er BRA trim! :o)

Klem fra Keyz
86,0 kg

ENDA EN DAG MED UTSKEIELSER!!!!!!!!!!

Mer er det vel ikke å si om den saken...
86,0 kg

Argh!!!

I dag har jeg hatt en fy-dag igjen! Skjønner ikke at ikke jeg skal klare å styre unna usunn mat. Har vært på handletur i byen i dag, men det er ingen unnskyldning!

Her er dagens meny:
- 2 lyse knekkebrød med brunost
- 1 horn med salami og ost
- 1 skolebolle
- 1 pølse med brød og mos
- litt over 1/2 sportslunsj (Kasta resten!)
- 3 små brødskiver med margarin og salami
- 1 rundstykke med majones og salami
- twix is

Jeg er slik at har jeg først en utskeielse følger det på med flere hele dagen. Blir så IRRITERT på meg selv! ÅH!!!

I morgen SKAL jeg følge opplegget og trimme masse!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😉16. juni 2002
Takk for hilsen. Og takk for tiltroen ang festen. Og det gikk faktisk veldig bra ! Det kunne selvfølgelig gått minus 2-3 potetgullflak og 2 sukkertøy bedre, men alt i alt er jeg veldig fornøyd ! *s*

Ja kjærlighetssorg er vondt. Det var ekstra spesielt også, for vi hadde et relativt komplisert forhold ( du vet - jeg var den andre kvinnen) og til slutt orket jeg ikke mer. Jeg visste at jeg elsket ham, men ville ikke leve sånn. Da jeg gjorde det slutt ville han ikke leve mer i hele tatt.... Derfor er det ekstra vondt.

Jeg ser du har hatt en Fy dag som du kaller det. Sånne dager har vi alle. Men det virker som du er veldig bevisst på det og veldig bestemt på at det ikke skal bli en vane, så da er jeg helt sikker på at du kommer til å klare dette helt fint ! Jeg skal heie på deg jeg !

Kommer innom iblant for å se hvordan det går meg deg *S*

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😵14. juni 2002
Føler med deg jeg. Har det på akkurat samme måten selv nå. Æsj og dobbeltæsj. Men vi lar oss ikke knekke av noen slike dager innimellom! Vi skal vise dem vi!
Klem fra fluffa
Bilde
86,0 kg

Har glemt å skrive inn målet mitt.

Forrige kursdag satt jeg meg som mål å gå ned 6 kg tilsammen på kurset, altså 1,1 kg i uka de 3 ukene vi hadde igjen. Foreløpig går det bra, i går hadde jeg gått ned 0,2 kg mere enn målet. Nå har vi to veiinger igjen og jeg har 2 kg igjen.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😉14. juni 2002
Du klarer helt sikkert å nå målet ditt i løpet av kurset. Jeg heier på deg!
Ha en flott helg!
Klem fluffa




c.AuthorAlias klar-ferdig-gå😄14. juni 2002
Hallo!

Takk for innlegget. Jeg startet på 114 kilo, og har som mål å komme meg rett under 70 tallet et sted. Altså rundt 45 kilo... Har jo kommet godt i gang. Denne helgen vil jeg være flink!!!

Synes du er kjempeflink. Jeg har også gått på et Grete Roede kurs. Synes det var bra. Gikk ned 9 kilo i løpet av kurset. Har tenkt til å ta ett til etterhvert. Regner med det blir nå rett over sommeren.

Klemmer fra KFG
c.AuthorAlias NasseNøff😃13. juni 2002
Hyggelig å høre at du vil følge med på min spennende 'gå ned i vekt-føljetong' *ler* Takk !

Jeg har også lest dette om at man forbrenner mest fett før frokost. Takk for kaffetipset også. Dessverre så klarer jeg ikke å drikke kaffe... Men vann drikker jeg derimot enorme mengder av *s*

Jeg foretrekker faktisk å trene alene. Iallfall inntil videre. Når jeg har begynt å bevege meg nedover mot 90 kg og føler meg mer komfortabel med meg selv, så kan det nok hende at jeg gir et eller annet treningsstudio en sjanse *s*

Kari Jaquessons treningsvideoer skal visstnok være veldig bra. Det er også en fin måte å få litt trim på.

Jeg kommer til å følge med på din 'føljetong' også *s*

Ha det fint til neste gang

Kos, NasseNøff
86,0 kg

HURRA!!!!!!!!!!

Jeg som hadde den dårlige følelsen når jeg skulle veie meg hadde gått ned 1,3 kg. Jeg er kjempefornøyd!
I dag har jeg ikke telt kalorier, men likevel ikke spist så veldig mye. Har ikke trimmet i dag da jeg har vært borte hele dagen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz12. juni 2002
Du har vært kjempeflink!! Nå er du oppe i minus 4 kilo! Det går den riktige veien vet du :o) Så i innlegget over her om trimvideo og sånn. Har ikke prøvd sånn video og heller ikke de strikkene der, men har prøvd styrketrening med en annen type strikk, og jeg kan si at det virker!
Kos deg - og stå på!

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias fluffa😄12. juni 2002
Gratulerer med kjempflott vektnedgang! Visst er det gøy når man tror man ikke har gått ned noe, også har man det allikevel. Dette går jo rette veien det! Du er kjempeflink *s*

Klem fra fluffa

PS. Så et eller annet sted at du skulle kjøpe deg en trimvideo. Jeg har kjøpt videovitamin 4. Det er styrketrening med strikker og krever ikke allverdens plass i stua, slik som aerobic gjør.
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.