← Alle dagbøker
diarist.Alias

lynx-leo

49 år170 cm15 innlegg 2002 0 følgere

Start68,6 kg
Sist66,2 kg
Endring−2,4 kg
BMI nå22,9
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
15. januar 200219. april 2002
66,2 kg

Yes, riktig vei

Dette går bra!!!!
67,6 kg

Så er e på`n igjen


Dette er vel det som kalles jo-jo slanking, eller skippertaksmenneske!!!
Håper det går bedre denne gang!!!

Matinntak i går:

Frokost: 1 skive med hvitost og paprika + 1 glass juice

Lunsj: Kyllingsalat og vann

Ikke måltid: 200g smågodt, fysj og fy

Middag: 2 skiver, 2 speilegg med kaviar og 2 glass juice.

Kvelds: 2 pølser i lompe. 1 bolle med rosiner, 1 cuba og 1 glass cola light..
66,4 kg

Kvinne dagen

Heisann. Lenge siden sist jeg har vært her. har hatt mye å gjøre. Tenker ikke på slanking, mend et er så mye å gjøre at man ikke rekker å spise så mye , så kiloene går av likevel......
67,0 kg

Ikke ned

Heisann. Går ikke ned iallefall, men holder meg der. Må nok være litt flinkere til å trene.....
67,0 kg

Plutselig ned

Det var rart. Hat ikke gjort noe spseielt, bare glana på Ol, og så har jeg gått ned. Jippi!!!
Fikk 20 langstilkede, røde roser av min kjære på Valentine i går!!!
67,8 kg

POKKER OGSÅ!!!!!

Æsj. æsj og æsj. Nå er jeg gått opp igjen, og det er så kiipt!! Ikke har jeg mensen å skylde på heller!!!

Får heller lese litt i de andres dagbøker og se hvor flinke noen andre er!!!
67,2 kg

To skritt fram, og ett tilbake.....

Æsj. På lørdag veide jeg 66,6 kg, på søndag 66, 8 kg, og i dag veier jeg 67,2 kg. Dette er skikkelig dritt altså!!!!
I går spise jeg: 2 skiver til frokost+ melk
Mellom: 1 appelsin og 2 glass solbærsaft ( spiste dette på skituren)
Middag: 1 posjon gryterett + cola light
Kvelds: 1 skive med 2 egg. 1 appelsin

I går var jeg på en to timer lang skitur og vari bassenget på kvelden!! Så dette er jammen urettferdig. Må helt sikkert være noe galt med vekta!!!

Men er spent på hva vekta viser i morgen!!!


67,0 kg

PÅ riktig vei

heisann.
Har ikke tenkt på mat i det siste, mye snop har jeg spist også, og likevel har jeg gått ned.
Er syk, så det blir nok ikke noen trening på meg. Skikkelig slitsomt på jobben, hosting, nysing hodepine og fryser. Skal lage meg en varm kopp te, og legge meg på sofaen med ei god bok.

67,4 kg

"Stand bye"

heisann.
Står stille på 67,4kg, men så lenge vekta ikke går opp så kan jeg ikkke klage!!! men jeg har da trent hver dag. så det var da "pokker også". Muligens det har å gjøre med at jeg fikk mensen i går, man får jo litt ekstra vann i kropen da!!! Får skylde på det i allefall!!
Synes det går ganske bra. Kjekt er det å øke aktiviteten mere, og spise forholdsvis sunt. Problemet er at jeg ikke klarer å la være å spise godterier!!! Om vi har noe godt i huset kan det ikke oppbevares i åpnet tilstand. Må bare ha en liten bit........., - og så er alt borte!!!!
I går var jeg og svømte i 1 time og i dag har jeg hatt en times gange i relativt hurtig tempo!!! Litt innvirkning må det vel ha på vekta!!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen28. januar 2002
Hei
>Takk for kommentar i boka mi. Hvis du går inn på www.tonalin.no så får du vite hva det er. Jeg tror det er viktig å trene mye hvis man skal bruke CLA. Har hørt effekten blir bedre jo mer man trener...

Skal kjøpe det i dag faktisk...
Men det er kun tonalin som er godkjent og har hatt dokumentert virkning...
Syntes det er en smart måte du skal slanke deg på... Det er på en måte slik jeg også gjør det.. Men det må innskjerping til for å klare det..
Lykke til gjennom dagen
67,4 kg

Jo ho, riktig vei nedover!!!!

Heisann. Ble glad over at vekta vciste 400g mindre enn i går!!!
Det er så spennende å komme seg på vekta om morgenen og se hva den viser. Dagen får en ekstra fin start når man ser at man hargått litt ned i løpet av dagen!!!
FRoskost: ! skive med brunost + 1 glass juice

Lunsj: " skiver m brubost 5 dl vatn og 2 smultringer

Mellom: 30 g skjololade, 1 smuliring 1,5 dl. yougurt, 1 appelsin.

I dag skal jeg klatre! Gleder meg....
67,8 kg

Heldigvis var det ikke blitt verre!!

Heisann.
Trodde jeg skulle ha gått opp etter helgas store utskeielser. Var på skitur sammen med en hel gjeng og da ble det mye mat. Vanskelig å holde seg unna når det står flust av skåler med snop på bordet!!!! Sto på ski både lørdag og søndag, så jeg fikk nok forbrennt noen kalorier!!
Må nok ta meg en joggetur i dag, men det er noe med den dørstokkmila da...........
Må begynne og lage middag straks, får bli noe sunt i dag da!!!

Jogget i 40 minutter i dag!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen22. januar 2002
Hei og velkommen i "klubben". Ser at ingen har kommentert deg ennå, men det tror jeg er fordi det plutselig ble ekstremt mange nye her på veldig kort tid!

Vel skal følge med deg! Lykke til
67,8 kg

Litt opp.......

heisann. Har jammen gått opp 200g,.men det er vel ikke annet å forvente når jeg har spist så mye digg!!!!

Frokost i dag: I skive med makrell i tomat. I1 gl. skummet og 1 gl. juice.

0,5 l. Vann

Har nettopp vært hos tannlegen, og hadde hull. Måtte borre, og har nå bedøvelse i halve munnen. Ikke spesielt behagelig. Dyur var det også 920 kr. for rtg. og fixe et hull.....


Reiser bort i helga og kan ikke oppdateres før på mandag


67,6 kg

Tatt mål i dag.....

Har ikke kommet lenger enn at jeg er ferdig med frokosten enda, som nå består av haregrynsgrøt med melk og sukker.

Skal snart stikke på forelesning, og deretter skal jeg i svømmehallen Oppdaterer senere..... Håper jeg klarer å holde meg unbna søtsaker i dag, men det er jammen ikke lett. Leste i et blad om å ta kromtilskudd, som visstnok skulle dempe på søthungeren!!!

Ble nok ikke svømming. Glemte badetøyet!!! Typisk. Hadde kommet meg i svømmehallen, og var i garderoben, - DA jeg plutselig oppdaget at badedrakta ikke var med.............

Jogget istedet

I dag har jeg jammen ikke vært flink

Mellommåltid: !, 25 dl. yoghurt, 1 cuba og 1 liten melkeskjokolade ( av de aller minste) ,- Men likevel...
Middag: Pastarester fra i går.

"Mellommåltid": 1 glass rødvin og nachos. Var på cafe med ei venninne, og syndet,- igjen

Er spent på vekta i morgen

Har tatt mål i dag:

Halsvidde: 34 cm
Brystvidde: 100 cm
Livvidde: 81 cm
Hoftevidde: 102 cm
Omkrets lår: 60 cm
Omkrets legg: 37 cm
Omkrets overarm: 32 cm

Skal bli spennede å se hvordan jeg ligger an om en mnd.....
67,6 kg

Er i gang

Frokost: havregrynsgrøt med melk og sukker

Lunsj: 2 kriver grov-brød med leverpostei, 1 melonyoughurt. 0,5 dl. Vann

Middag: ! glass vann, 1 posjon pasta med røkt laks og reker

Kvelds: To kopper te, 1 brødskive, 2 kopper te, 1 kavring, 3 småkaker

Trening: Styrketrening + 34 minutter på stepmaskina. Drakk 1 liter vann


Ja ja, litt for mye søtsaker spiser jeg. Er inmari sugen på noe godt, og dessuten tenker jeg vanvittig mye på mat etter at jeg begynte....
Må nok lese i andres slankebøker og se hva de gjør når søtbehovet melder seg!!!!
Ellers ser det ut til å gå riktig vei, selv om det nok bare kommer av at jeg har mindre venn i kroppen nå enn i går.....
68,6 kg

Starten.....

Starter på et sunnnere liv.....
Frokost: Havregrynsgrøt m/ sukker og melk 3,5 dl. Vann

Lunsj: 3 kiwi, 1 pære, 1 eple, 1 krokanrull (71g) 2 kopper te

Middag: 2 poteter, 1 gulrot, 200g fiskepudding

Mellom måltidene: !,5 dl suppe, 2 kopper te, 25 g. skjokoladde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.