Ja, nå må det bli full skjerping.Jeg må nå prøve å ta meg selv i nakken.10 kg vektreduksjon må til.
1 i heiagjengen
ann-merete22. februar 2002
Ja, da er du igang! Mitt råd er å ta det litt piano hele veien, slik at du ikke får nedturer i form av at du setter for store krav til rask nedgang. Det gjelder å få kroppen på lag med deg, og det gjør du ikke hvis du tyner den. Spis sunt, variert, og ca 1200-1400 kcal om dagen, og tren dersom du ikke allerede gjør det.Da er du snart i mål nemlig! Du kommer til å få mange gode råd og kunne hente mye inspirasjon fra andres dagbøker, så du er på rett sted nå som målet er vektreduksjon.Her er flust av flinke folk, og mange som kan mye om mangt. Skriv litt om hvordan du har tenkt deg opplegget ditt, hvilke tanker du har etterhvert som du skrider fram. Så kan vi bli litt kjent med deg også! Da er det lettere å gjensidig oppmuntre hverandre og gi gode råd! Lykke til videre!
Mitt råd er å ta det litt piano hele veien, slik at du ikke får nedturer i form av at du setter for store krav til rask nedgang.
Det gjelder å få kroppen på lag med deg, og det gjør du ikke hvis du tyner den.
Spis sunt, variert, og ca 1200-1400 kcal om dagen, og tren dersom du ikke allerede gjør det.Da er du snart i mål nemlig!
Du kommer til å få mange gode råd og kunne hente mye inspirasjon fra andres dagbøker, så du er på rett sted nå som målet er vektreduksjon.Her er flust av flinke folk, og mange som kan mye om mangt.
Skriv litt om hvordan du har tenkt deg opplegget ditt, hvilke tanker du har etterhvert som du skrider fram.
Så kan vi bli litt kjent med deg også!
Da er det lettere å gjensidig oppmuntre hverandre og gi gode råd!
Lykke til videre!