Pang start!
Hei!
Det er veldig spennende å gå på vekta om morgenen ja. Føler at jeg er flink og har kommet godt inn i GR sitt kosthold. Det fungerer kjempefint. Jeg spiser meg god og mett føler jeg.
Vekta har jo gått kjempefint nedover siden mandag og jeg håper og håper på å se 7 tallet innen 1. desember. Det er 9 dager igjen dit. Det burde gå:) Regner jo ikke med å rase videre nedover i denne farten den neste uka, men håper på at 7 tallet kommer. En kilo i uka ned er helt vanlig med GR sitt opplegg.
Jeg gikk på kurs etter at jeg hadde fått barn nr. 2 for 5 år siden. Da gikk jeg ned 3,2 kilo den første uka, 1,8 kilo uke nr. 2 og videre ble det omkring et kilo i uka. Håper på det samme nå!
Nytter ikke å slurve unna med måltider og vann, så jeg tar meg sammen og spiser det jeg skal og drikker mye vann. Det føles helt ok og jeg merker at jeg blir i bedre form! Kroppen reagerer veldig på omlegging av kostholdet nå og det er godt.
Jeg går noen turer med barnevogn og sykler på ergometersykkelen. Det er helt greit.
Herlig!
Er veldig fornøyd jeg!
Det er veldig spennende å gå på vekta om morgenen ja. Føler at jeg er flink og har kommet godt inn i GR sitt kosthold. Det fungerer kjempefint. Jeg spiser meg god og mett føler jeg.
Vekta har jo gått kjempefint nedover siden mandag og jeg håper og håper på å se 7 tallet innen 1. desember. Det er 9 dager igjen dit. Det burde gå:) Regner jo ikke med å rase videre nedover i denne farten den neste uka, men håper på at 7 tallet kommer. En kilo i uka ned er helt vanlig med GR sitt opplegg.
Jeg gikk på kurs etter at jeg hadde fått barn nr. 2 for 5 år siden. Da gikk jeg ned 3,2 kilo den første uka, 1,8 kilo uke nr. 2 og videre ble det omkring et kilo i uka. Håper på det samme nå!
Nytter ikke å slurve unna med måltider og vann, så jeg tar meg sammen og spiser det jeg skal og drikker mye vann. Det føles helt ok og jeg merker at jeg blir i bedre form! Kroppen reagerer veldig på omlegging av kostholdet nå og det er godt.
Jeg går noen turer med barnevogn og sykler på ergometersykkelen. Det er helt greit.
Herlig!
Er veldig fornøyd jeg!
Ha en flott slankedag!
klem fra skilpadda