← Alle dagbøker
diarist.Alias

lisi

43 år160 cm5 innlegg 2001 0 følgere

Start56,0 kg
Sist56,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå21,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. august 20012. september 2001
56,0 kg

jaha,nä skal det tas i!

Ja, sprekken blir leget, og jeg trener hardt og godt mot idealkroppen.. Jeg trener ikke lenger mot vekten, men heller mot kroppen. När jeg synes at kroppen er fin, er vekten ogsä helt toppers! Vi fär se hvordan det gär.. jeg trenger hjelp til ä holde motivasjonen oppe!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Marte19. september 2001
Hallo!

Jeg vil bare ønske deg lykke til vidre,å husk at det er mange andre som går igjenom akuratt det samme som deg på veien mot den "perfekte" kropp!Vi må bare stå sammen å motivere hverandre!Dette klarer vi!!!!

Stor kos Marte
c.AuthorAlias snoopy3. september 2001
Du virker godt motivert. 2 kilo på 3-4 dager er meget bra. Jeg synes du har et veldig godt poeng i å heller fokusere på trivsel enn vekten. Dette går ihvertfall riktig vei.
Lykke til videre!!! :-)
58,0 kg

sören heller...

ja, da gikk alt sammen rett i dass, igjen.. Skaden jeg ahr hatt i foten kom tilbake igjen, og hvis jeg vil fortsette ä löpe mä jeg först operere.. GIkk opp ti 58 kilo de siste dagene.. Men jeg tar opp kampen igjen! Trener 1 time styrke om dagen, og 20 min kondisjon pä toppen av det.. Jeg gir aldri opp!!!
54,0 kg

Johoo!

Jeg har klart ä jogge fire dager pä rad om morgenen, og kiloene raser av. Hvis jeg bare klarer ä holed meg unna spisekickene nä, kan det bli veldig bra, kanskje jeg blir"frisk" i spisevanene mine endelig!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Snoopy24. august 2001
Hei, her går det unna... :-) Jogging på morgenen oxo, det krever selvdisiplin. Et lite tips til "snop", kjøp inn agurk, stangselleri, kålrot og liknende. Lag så en dressing av yoghurt naturell og gresk dressingmiks (pulver) og dypp grønnsak "sticks" i dette.... mmmmmm kjempegodt.
God helg!
55,0 kg

jippi!

Tre dager med riktig kosthold har jeg nä klart,uten noe spisekick-surr, og jeg er stolt av det!Har ogsä klart ä holde joggerundene mine om morgene.. jiiippiiii!
56,0 kg

Jeg er ny!

Nä skal det bli andre tider!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.