Holder på og sulte ihjel.Spiste en fiberrik med baconost til frokost. 2 fiberrik til lunsj og middag spiste jeg kylling,da ble jeg go og mett.
1 i heiagjengen
-kikki-😌13. august 2002
Hei, velkommen på siden, jeg er ganske ny her selv. Jeg synes det virker som du spiser litt lite! Jeg har vært gjennom mange slankekurer og har ofte spist for lite, resultatet er at jeg(du) går ned i vekt, ja, men du må lide (sulte) deg til det. I tillegg vil du ikke klare å følge opplegget lenge og "sprekker" da legger du på deg mer enn du har tatt av! (Jo-jo slanking) Jeg har vært gjennom dette mange ganger og har lært. Nå følger jeg Grete Roedes opplegg med over 1000 kcalorier hver dag. Spis helst så mye som 5 måltider, da blir du ikke så sulten mellom måltidene.
Lykke til, jeg skal følge med på deg! Kikki
10. august 2002😊87,2 kg
Litt ned
har levd på fiberik idag.til frokost,lunsj og kvelds. spiste litt suppe til middag.
Jeg synes det virker som du spiser litt lite! Jeg har vært gjennom mange slankekurer og har ofte spist for lite, resultatet er at jeg(du) går ned i vekt, ja, men du må lide (sulte) deg til det. I tillegg vil du ikke klare å følge opplegget lenge og "sprekker" da legger du på deg mer enn du har tatt av! (Jo-jo slanking) Jeg har vært gjennom dette mange ganger og har lært.
Nå følger jeg Grete Roedes opplegg med over 1000 kcalorier hver dag. Spis helst så mye som 5 måltider, da blir du ikke så sulten mellom måltidene.
Lykke til, jeg skal følge med på deg!
Kikki