← Alle dagbøker
lind_a
49 år170 cm21 innlegg
2002
0 følgere
Start77,6 kg
Sist69,2 kg
Endring−8,4 kg
BMI nå23,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ganske fornøyd med meg selv *s*
synes ikke jeg har gjort noe spesielt for å ta av ett halvkilo, har bare prøvd å følge vanlig sunn kost, og det har jo gått ganske bra ;)
jaja... litt opp igjen...
... men det er ikke så farlig ;) har vært litt snil med meg selv, siden jeg har vært så flink gjennom hele kurset :D Skal prøve å være litt flink uka som kommer også, har jo et lite håp om å kunne komme meg ned på 67 kilo...
Fin avslutning på Grete Roede kurs 1
Ja, da var kurs 1 unnagjort, og jeg er fornøyd med resultatet ;)
Tenkte å fortsette med samme kosthold noen uker til, ønsker å komme ned på 65 kilo;)
lykke til til meg selv!!!
Jess!!!
Det går fortsatt ned;) gikk opp 0,4 kilo i påska, men de klarte jeg fint å ta av igjen, pluss noen til!!
Grete Roede er god!! hehe
Lykke til videre til meg selv, bare ne uke igjen med kurs nå, så må jeg klare meg på egenhånd
Målet var å komme ned på 68, men det blir vel litt hardt på en uke kanksje... er uansett fornøyd!!
Dette går fint!!
Ja, enda en uke med nedgang på vekta:)
Har også blitt 13 cm "slankere" etter Grete Roede-mål...
Et sunt kosthold og litt trim gjøt underverker for meg:)
Håper bare dette fortsetter noen uker til!!
og vips!! så var jeg i gang igjen;)
heisann!!
er ei stund siden sist nå, for det stoppet helt opp, og jeg orka ikke skrive noe..
men nå har jeg begynt på grete roede kurs, og det har hjulpet;)
masse god mat, er lenge siden jeg har spist så mye... *ler*
har til og med kommet meg ut og gått noen turer sisden sist, og fått på meg ei bukse som var aaalt for stram rundt magen for bare en mnd siden *gliiise*
Nå har jeg gitt opp helt...
Dette klarer jeg ikke selv... Har meldt meg på Grete Roede epostkurs nå, så jeg får litt mer motivasjon og hjelp på veien...
Vurderer å melde meg på Grethe Roede-kurs...
Synes det gikk så fint den første tia, men nå har det stoppet opp... er det noen som har noe å si om disse kursene?? går inn på hjemmesidene og leser litt jeg...
*hrmf*
-linda-
*kremt*
har gått litt bedre i dag, for nå har vi ikke mer sjokolade igjen *s*
frokost: 1 brødskive
mlm: banan
lunsj: 1/2 skive + banan
mlm: banan (igjen *s*)
middag: saltkjøtt og kålrotstappe
kvelds: fruktsalat
satser på å begynne med litt svømming når mensen er over, er på tide nå det!!! har sagt det så mange ganger at nå skjemmes jeg virkelig!!!
hvis ikke jeg begynner å gjøre noe, kan jeg like godt gi opp med en gang... :(
STORSPREKK!!
Sitter og spiser konfekt og drikker brus når jeg skriver dette, og det sier vel i grunnen sitt :(
Har litt av hvert å tenke på om dagen, er litt deppa, og da er veien til sjokoladen kort...
dagen i går var jo max usunn (men så var det jo morsdag *s*):
frokost: romkake
mlm: kjeks med sjokolade og karamel
lunsj:to karbonader og ris
mlm: konfekt og kaffe
middag: så masse at jeg fikk vondt i magen
mlm: bløtkake, romkake is og kaffe...
i dag begynte jeg bra, men det sklei ut mot kvelden...
frokost: brødskive + kaffe
mlm: banan
lunsj: 1/2 brødskive + gulrot
mlm: banan
middag: pannekaker... masse pannekaker *namnam*
-og så fant jeg konfekteska... og brusen... og jeg sitter her alene og trøstespiser... :(
Syk i dag :(
må jo ha lov til å synes synd på meg selv en gang iblant... *s* sto ikke opp før klokka var over elleve i dag, dusja og klarte å få i meg nesten et appelsin, har drukket en kopp rett-i-koppen-kakao nå. er sulten, men klarer ikke få i meg noe mat, det stikker sånn i halsen:( må vel heller drikke litt mer, har ikke vært så flink til det egentlig... men etter å ha lest i mange av dagbøkene her inne, ser jeg jo at det kan være smart... men åssen i huuuleste skal jeg klare å få ned 3 liter???!! *ler* må jo drikke hele tiden da;) ikke rart folk blir slanke sier nå jeg *s* har jo ikke tid til å spise... dattera mi vant forresten en diiiger fruktkurv (til kr 150!!!), i går, så nå er det bare å spise frukt!!! *hrmf* jeg som hadde bestemt meg for å begynne å røre mer på meg denne uka... kjenner jeg meg selv rett, så ligger jeg vel heller på sofa''m og synes synd på meg selv... -og mensen kommer også om et par dager... *grrr* jaja.. sånn er det nå;)
JESS!!!!!! ;)
Klarte mål nr 1, 75 kilo 1. feb.
Så i går spanderte jeg litt på meg selv for å "feire"
-Var hos frisør, kjøpte meg ny bukse og genser:)
Er skikkelig fornøyd!!
Håper bare dette varer...
Neste mål: 1. april, 70 kilo
Det som må til fpr å nå det målet er å holde på mine matvaner (6 små måltider om dagen) + at jeg MÅ begynne å røre på meg!!!
Kan ikke sitte stille hele dagen og tro at magen, rumpe og lår forsvinner av seg selv...
0,2 unna målet til i morra... ;)
Er egentlig litt stolt av meg selv, men likevel ikke, på en måte!!? Det eneste jeg har gjort til nå er jo å legge om vanene mine og spise litt mindre. Det jeg enda ikke har kommet i gang med er trim, men jeg har da gått ned litt likevel;) Tror det kommer til å gå enda litt bedre når jeg endelig kommer i gang med turgåing og svømming *s*
Tror nok fortsatt jeg kommer til å spise litt godterier i helgene, og kose meg med litt kaffebrød en gang iblant;) -men alt med måte, selvfølgelig... Det første målet mitt var å komme ned på 75 kilo til 1. feb, og det er jo i morra, så jeg kan vel si at jeg klarte det målet;) JIPPI!!! *glise stolt*
hmm... ikke helt fornøyd...
var nede på 75,4 men nå har vekta gått litt opp igjen.. var borte i helga, lang kjøretur med smågodt, potetgull og brus *s* -IKKE BRA!!!!
så er det full skjerpings for å nå målet mitt!!!
i dag er menyen:
frokost: 1/2 brødskive
mlm: 1/2 eple
lunsj: 1/2 brødskive + gulrot
mlm: 1/2 eple
middag: fiskeboller i hvit saus, potet og gulrot (bare så mye at jeg akkurat blir mett..)
mlm: 1/2 brødskive
gikk forresten tur i går, det var godt!!! lenge siden sist...
Men det er jo feil vei jo... :(
Har i det siste fått i meg litt for mye god mat og drikke, og det straffer seg...
Kanskje det hjelper å skrive inn mine mål her da?
Mål
28/1: 75 kilo
1/4: 70 kilo
1/6: 65 kilo
Vet ikke om dette er realistiske mål, men skal i alle fall prøve..
Og jeg kan puffe deg ut i vannet, jeg: *plask* ;)
Klem.