NÅ ER JEG I GANG
Endelig har jeg bestemt meg! Jeg skal ned i vekt. Orker ikke å gå rundt å tenke på hvor feit jeg er hele tiden. Har gjordt en avtale med min tålmodige mann om at hvis jeg greier å gå ned 7 kg til midten av juli, får jeg bruke skattepengene på hva jeg vil.(4500kr) Har allerede planer om nye klær og en tur til frisøren. Skal prøve noka-dietten, milkshake til frokost, lunch og vanlig middag(kalorifattig) Har tenkt å unne meg ett par frukter til dagen, og en liten oppmuntringsgave til meg selv hver lørdag!! Dette må jo bare gå bra :)
Dette klarer du helt sikkert!
Jeg har ikke så mye erfaring med spesielle dietter/kurer. For meg har det denne gangen vært det riktigste å spise fornuftig. Det har hvertfall vært bra for meg, har enda ikke mistet motivasjonen!
Flere små måltider pr dag har gjort underverker for meg. Hvis jeg skeier ut prøver jeg bare å gå videre og glemme det negative!
I tillegg prøver jeg å bevege med litt hver dag. Ergometersykkelene har vært i bruk hver dag. Leste her en dag at det var viktig å bli sliten/svett hver dag.... kanskje en god regel?
For meg har det også vært fint å skrive litt i denne dagboka nesten daglig.
I allefall, lykke til!
Velkommen hit til slankere.com!
Dette er et fint sted å være hvor du får masse oppmuntring og motivasjon til å klare det du har satt deg som mål, nemlig å bli slankere :)
Å gå ned 7 kilo til i midten av juli tror jeg du kommer til å klare fint. Jeg har heller ikke noen erfaring med slike dietter som du nevner. Jeg føler at jeg må ha nok mat, skal jeg gå å føle meg sulten hele tiden, klarer jeg det ikke.
Nå har jeg vært her i 13 uker og har gått ned 13 kilo ved å spise sunt og fornuftig,( mager mat og ikke noe godterier)
Dessuten prøver jeg å gå turer så ofte jeg kan. Det har ihvertfall hjulpet meg:)
Lykke til!
~~~~Klem Celia~~~~
Vil man så kan man!
Jeg vet ikke mye om dietter og sånn, men jeg vet at de aller fleste her inne får fin nedgang med å spise normalt og sunnt, og ikke bruker spesialdietter. Man bestemmer jo selvfølgelig hvilken måte man vil gå ned på selv, men jeg tror iallefall den lureste måten å gå ned på, er med sunn kost og masse aktivitet! Så jeg synes det er bra at du planlegger å ha middag hver dag, og ikke bare shake. For du må huske på at det er liten vits å gå masse ned i vekt, om det kommer på igjen når man glir tilbake til dumme spisevaner...
Men det høres ut som om du har en bra og fornuftig plan i henhold til hvor mye du vil ned til ,idten av Juli.
Hvis du har motivasjon nok kommer du til å klare det.
Et godt råd, jo mere du skriver i andres dagbøker, jo mere respons og gode råd får du tilbake!
Lykke til, håper du blir her, og at du når dine mål!
Klem fra trixi