Deilig ikke sant? MIN VEKT SKAL OGSÅ VÆRE MINDRE NÅR JEG VEIER MEG. ANNE
15. april 200274,8 kg
Nedover, men
Dette går tregt.
25. mars 200275,4 kg
Jippi
Det går nedover
1 i heiagjengen
trixi25. mars 2002
Så flott! Ikke sant det føles godt? Ha en fin dag, og en god påske! Klem fra trixi
22. mars 200277,0 kg
Kommet litt i gang.
Håper på å gå ned godt 10kg i løpet av et par måneder, men hvet ikke om det er mulig.
2 i heiagjengen
"A_P"23. mars 2002
Hei og velkommen. Enig med Cat74. Beregn 3 måneder, så burde dette gå bra. Lykke til.
Per Arne
cat7422. mars 2002
Hei! Velkommen hit. Jeg vil si at det lar seg gjøre, men jeg ville nok anbefale deg å regne med en måned til. Ofte kan det ta litt tid å finne sin måte å gå ned på, eller det kan gå raskt i starten for så å gå veldig tregt. Dessuten er ett kilo pr uke det maksimale man er anbefalt å gå ned hver uke dersom man skal ha gode forutseninger for å beholde resultatet.Den ideelle hastigheten skal være 250-750g pr uke. Klem og lykke til.