← Alle dagbøker
diarist.Alias

lilje

53 år170 cm67 innlegg 2002 0 følgere

Start103,8 kg
Sist94,0 kg
Endring−9,8 kg
BMI nå32,5
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. mars 200227. august 2002
😄94,0 kg

ÅÅÅÅÅ...........?

Dette var da voldsomt...? Måtte sjekke vekten flere ganger idag, men det stemte! Hm... Hadde bare det løsnet nå, så skulle jeg ikke sagt noe :)

Det er jo litt morsomt da. Da jeg stod og såg på vekten idag, ville jeg bare skynte meg til kontoret, og skrive i dagboken min :) Skal innrømme at jeg har ikke helt samme følelsen når vekten har gått opp *s*

Syklet i gårkveld. Det er så godt å kjenne at kroppen jobber og at man blir fysisk sliten! I kveld er det aerobic som står på timeplanen, og jeg ser frem til det allerede!

Dette er en bra dag!!!

Oi, jeg har jo -20kg jubileum for andre gang jeg nå :)

Ha en kjemefin dag, alle sammen!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Monica12327. august 2002
Gratulerer med 20 kg! (selv omdet er for andre gang)
c.AuthorAlias lealea😃27. august 2002
Den samme følsen hadde jeg i dg også. Jeg spratt opp av sengen for å veie meg. Når jeg så at jeg hadde gått ned en kilo, var det bare å løpe til dataen å få det skrevet ned.
Det er jo veldig motiverende å ha en dagbok på nett.
klem lealea
c.AuthorAlias lealea😃27. august 2002
Den samme følsen hadde jeg i dg også. Jeg spratt opp av sengen for å veie meg. Når jeg så at jeg hadde gått ned en kilo, var det bare å løpe til dataen å få det skrevet ned.
Det er jo veldig motiverende å ha en dagbok på nett.
klem lealea
c.AuthorAlias Trulte27. august 2002
DEN følelsen kjenenr jeg...en får ikke logget seg på dagboka fort nok...sprekkeferdig av glede og stolthet over hva en har oppnådd.....motsatt er det ikke like gøy nei...og jeg må ionnrømme at det er noen sorte hunn i min bok...men i dag stod jeg frem som skapspiser og selv med alle dine gode ønkser FØR helga...så gikk vekta feil vei for min del...MEN MEN...ejg er i gang igjen jeg...

Klem fra
Trulte
95,0 kg

ÅÅÅÅÅÅ, nei...

Helgen gikk ikke så bra...
Merkelig hvor vanskelig helgene kan være! Ukene går forholdsvis greit, og så kommer den vanskelige helgen...

Både fredag og lørdag ble vi sittende utenfor med gode naboer til seint på kveld, med vin og snaks... Det er jo så varmt og fint ;)

Sukk... Men idag er det på''an igjen. Jeg vil, jeg vil, jeg vil, men jeg strever så fælt med å få det til :) (er i det poetiske hjørnet idag :)

Takk for mange hyggelige kommentarer!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
grrrrrrrrrrr..........
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
feil igjen
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
jeg vet ikke hva som er galt, men stadig vekk får jeg feilmedlinger som gjør at det blir så mange like kommentarer. Det skjedde i ei anna dagbok også. Unnskyld altså.
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Takk for kommentar både fredag og i dag.
Synd at helgen ikke ble helt etter planen. Men det kommer flere helger vet du!! Nye sjanser.
Prøv bare 1 dag å gjøre det bra! Det er utrolig hvor mye det har å si for motivasjonen, allefall synes jeg det! Du er jo så flink til å sykle, så dette går nok bra.
Lykke til.
☹️94,4 kg

Vekten sniiiiiiker seg nedover...

Og stort mer enn det er det vel ikke å si. Skulle egentlig på en step time igår, men det ble til at jeg dro på shopping med svigermor i stedet... Bra erstatning det, vel? :)

Men jeg spiste nå ikke noe særlig med usunt iallefall! Det er det viktigste nå disse dagene. Jeg må kjempe for å få tilbake viljestyrken min!

Mange kollegaer og venner som kommenterer vekten min da! Og det er jo utrolig motiverende! Selv nå i sommer, da jeg har lagt på med istedenfor, tror enkelte at jeg har gått ned... he, he...

7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😌26. august 2002
Hei lilje og takk for innlegget i dagboka mi. Det var koselig. Gøy å se at noen følger men i DB min, for da blir man flinkere til å holde seg på matta.

Du har jo vært kjempeflink!! Selv om du føler at det går litt sakte nå så skal du se at plutselig så tar vekta et hopp nedover. Det viktige er at man ikke mister motivasjonen når det går tregt. Så gøy at andre kommenterer vekta di!! Det er jo morsommere enn å se på tallene på vekta.

Ha en god slankeuke.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias filums❤️24. august 2002
Heisann! lilje! Bare stå på! Shopping er en fin måte å dagdrømme om alt det fine man skal ha på seg når man når målet sitt, ikke sant? Inspirerende!
Takk for hilsen i dagboka mi! Jeg er mye bedre nå, og det er så koselig at noen bryr seg!
Klem fra filums
c.AuthorAlias else😉24. august 2002
Hei lilje!!!

Takk for kommentaren her en dag!!
Litt treig av meg for tiden!!! Skole og jobb tar mye tid!!!!
Du har nå vært flink du også!! lenge siden jeg har vært innom med deg!!! Litt oppgang om sommeren har vel nesten alle hatt!!! Det tar vi ikke så tungt!!!!
Vi har hele høsten på oss!!! Så blir vi så fine til jul!!!!
Det er jo lov å håpe!!!
Lykke til videre med slankingen da!!! Stikker vel innom igjen om ikke så alt for lenge!!!
klem Else
Bilde
c.AuthorAlias iset23. august 2002
heisann:)
takk for hilsen:) ja ikke noe er så motiverende som å få positive kommentarer:)
når det gjelder været er det alltid noe å klage på hihi. jeg klager FÆLT over denne uutholdelige varmen, men kommer nok til å savne den ja, når kulda biter. men men, gleder meg til jul da:) elsker juletiden. og jeg (barnslig eller??:) har julestrømpe HVER julaften!!!! forloveden min kjøper til meg hihihi. og det er FROKOSTEN min på julaften (fyyy meg, slår seg på hånda). men det er jo EN dag i året:)

ha en kjempeflott dag, Lilje:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Monica12323. august 2002
Hei!
Ser du skriver i kommentar til nite om bruk av trimsykkel. du sier du sykler i 30 min. Hvor langt sykler du da? Hvilken belastning bruker du? Jeg sykler også i 30 min. Belastningen står på 150 watt, og da kommer jeg meg 10 km i vei. Jeg har en gammel sykkel. En sånn som var moderne for 10-15 år siden. Sist kom jeg faktisk 11 km, så kanskje jeg skal legge til litt mer belastning snart.
c.AuthorAlias Trulte😀23. august 2002
Shopping blir en jo også lettere av. Lettere til sinns og lettere i lommeboka *ler*
Det er herlig når andre legger merke til at en faktisk er blitt slankere ....det er jo slik at noen trenger briller da...men de om det*ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias nite😌23. august 2002
Takk for en hyggelig melding til meg i dag. Ja min servering sist helg er absolutt å anbefalle (ikke kaker da) men gjestene var veldig fornøyde. Men det er klart at dette er jo typisk noe man serverer på sommeren da, når det ellers er varmt ute.

Takk for råd når det gjelder sykkel. Har brukt dette tidligere, og kan bare ikke fordra ergometersykkel. Derimot er jeg veldig glad i å sykle "in real"
Har jo selvfølgelig tenkt på dette med å gå til anskaffelse av en ergometer, men vet at dette bare blir stuet bort etter kort stund. Men rådet var godt det, lilje, og kom gjerne med flere.

Er du i gang igjen sier du. Kjempeflott.

Jo flere vi er sammen er sammen er sammen
er sammen
er sammen
Jo flere vi er sammen er sammen er sammen
jo slankere vi blir.

Hilsen Nite
☹️94,6 kg

Kommer ikke helt igang...

Har smuglest litt i dagbøkene et par dager... :) Det er så mange flinke her inne!

Jeg har problemer med å komme igang igjen etter sommerens utskeielser! Ikke det at vekten har gått opp så mye, men jeg klarer ikke å ta av. En positiv ting med det hele er jo at jeg kan faktisk klare å holde vekten med et normalt kosthold. Litt betryggende! Men jeg føler at jeg må gå på vekten regelmessig, og ta evt. vektøkninger i startfasen. Vil IKKE oppleve en gang til at vekten "plutselig" har blitt 20 kg mer...

Ellers så er dette nå 4 dagen uten at jeg har rørt så mye som en sjokolade eller annet snop for den saks skyld. Tror jeg er avhengig av snop, på samme måte som andre er avhengig av røyk, kanskje? :) Så totalt avhold er nok det beste! Og fra tidligere erfaringer vet jeg at dette KAN jeg faktisk klare!

Hvis jeg kommer meg ned 10 kg til innen julebordtider, så skal jeg spandere på meg en lekker ny kjole! Og den skal være i str. 42 :)

En annen ting jeg tanker veldig på for tiden, er at det muligens er på tide å tenke på å planlegge barn nr. 3. Vi har 2 fra før, og er enige om at vi vil ha 3. (Det er ikke snakk om nå med en gang, men bli gravid på nyåret kanskje? :) Men saken er det at de 2 første gangene så har det å gå på vekten vært det værste med graviditetene. La på meg 30 kg. første gang og 20 kg andre gang... Men nå har jeg en mulighet til å gjøre noe med det! Tatt i betraktning hvor mye jeg en gang veide, så tror jeg at jeg ville faktisk følt meg komfortabel med 80 og noe :) Og nå når jeg er mye mer bevisst på hva jeg spiser, så kunne jeg kanskje klart å legge på meg normalt... he, he... Ja, sånn ca. 12 kg... *drømmer*

Ja, ja... Bare noen tanker...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12322. august 2002
Helt enig med deg, det kan være vanskelig å starte på'n igjen etter ferien. Men du har jo gått ned 20 kg fra før! Så du vet nok hva du skal gjøre.

så flott da at du har klart å holde deg unna sjokoladen. Det krever sin "mann" det vet jeg godt, er nemlig sjokoman selv.

Du blir sikkert kjempefin i kjole str. 42! Kanskje du kan se deg ut en nå og ha som "gulrot"?

Jeg la også på meg 20 kg ved hvert svangerskap. 10 av dem forsvant enkelt og greit etterpå, men de siste 10....de ble liksom hengende etter.

Lykke til med "prøvinga" hehe---
c.AuthorAlias Trulte22. august 2002
DET var mange tanker på en gang *ss*
Å ja, det er vondt å komme i gang igjen etter ferie, men jeg har funnet ut at vann hjelper så jeg drikker flere liter kaldt vann hver da, da har jeg ikke plass til godteri og føler meg mett. Tror uansett at det er viktig å ha en bevisst holdning til kosthold ved graviditet, for det er så lett å si at alt er "normalt" når en legger på seg og er gravid, og så sitter en der da etterpå med masse nye ekstra kilo som ikke er sååå lette å få bort igjen. Jeg har vært der jeg også.....Jeg hadde nettopp slanket meg ned til 70 da jeg ble gravid første gang..og da ÅT jeg...for jeg SKULLE jo bli tykk når jeg ventet barn.Så nyt str 42 enstund er mitt råd...så er du nok nøye med å ikke slippe på for mye ekstra med det første.

Klem fra
Trulte

😉94,2 kg

Sånn ja!

Nå kommer det seg! Mye å gjøre på jobben, så jeg rekker ikke å skrive så mye.

Blir så godt humør av at vekten går nedover igjen!!! :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😊10. august 2002
Hei lilje!

Så flink du har vært/er. har bladd litt i dagboka di, synes du har fått til en fin jevn nedgang. Føller du noe slags oppleg?
Lykke til videre, jeg skal følle med deg videre nedover.

Klem fra ABBA
😃95,2 kg

Hei, hei, alle sammen!!!

Vel overstått ferie!

Jeg har nok ikke tenkt særlig på slanking disse ukene, og det viser også vekten... Men jeg tar det ikke så tungt, for jeg har bygget opp lageret med motivasjon (tror jeg...) så nå skal vekten bare gå en vei, og det er nedover :)

Jeg har invistert i et treningskort på treningsstudio også! Tidligere har jeg bare trent gjennom jobben, men nå skal musklene virkelig få kjenne det! Prøvde et par timer i forrige uke, og hjelpe meg så gangsperr jeg fikk! Men så godt likevel, å virkelig kjenne at kroppen jobber!!!

Så nå skal jeg prøve å få trent iallefall 3 ganger pr. uke!

Håper alle har hatt en fin ferie!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit😌5. august 2002
Hei Lilje!

Jeg sier det samme; vel overstått ferie (og snart sommer).
Godt å være tilbake til normalen igjen.
Du har ikke hatt rare vektøkningen i ferien, så dette går nok bra. Spesielt med de gode forsetter du har.
Stå på så går det bra.

Lykke til!

Klem fra NameIt
😉94,0 kg

- 20 kg!

Endelig!!!

Og kanskje det beste av alt...? Jeg skal ha ferie nå! Bare et par timer igjen, så er det 3 uker med fri!!!

Så nå vil jeg ønske alle en kjempefin sommer! Vi "sees" i august!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😄7. juli 2002
GRATULERER MED MINUS 20!!!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias trixi😉6. juli 2002
Gratulerer så mye Lilje!
100 gram nå, så er jeg og der: minus 20.. det blir bra!
Ha en flott ferie, jeg tar meg og ferie i to uker nå.
Skal vi møtes igjen da, litt lettere enn nå?
Ha en god dag, klemmer
c.AuthorAlias else❤️5. juli 2002
GRATULERER!!!!
Skikkelig fortjent ferie!!
Du får koste på deg noe ekstra fint som takk for alt strevet!!!
KLEM ELSE!!!
Bilde
☹️94,4 kg

Ja, ja...

Noen dager siden sist. Og på lørdag viste faktisk vekten 94.0!!! Men så var det denne helgen da... Og nå er vekten gått litt opp igjen. Men det er nå heldigvis ikke så mye! Men jeg sliter litt med motivasjonen! Har jo lyst til å fortsette å slanke meg, men samtidig har jeg ikke lyst... Så jeg er rett og slett litt frustrert idag ;o) Men i morgen er sikkert motivasjonen tilbake!

Ha en fin slankedag, alle medslankere!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😀3. juli 2002
Hei Lilje. Stå på du har minka tur en del allerede. Skal vi ikke ha lov til en liten sprekk en gang i blandt, da vet ikke je. Jeg spiser godis og lade i veldig små porsjoner. Og det går bra. Bedre med litt når suget er stort, enn kjempe sprekker. Lykke til videre. STÅ PÅ! Stor klem fra ABBA
c.AuthorAlias ABBA😀3. juli 2002
Hei Lilje. Stå på du har minka tur en del allerede. Skal vi ikke ha lov til en liten sprekk en gang i blandt, da vet ikke je. Jeg spiser godis og lade i veldig små porsjoner. Og det går bra. Bedre med litt når suget er stort, enn kjempe sprekker. Lykke til videre. STÅ PÅ! Stor klem fra ABBA
😀94,4 kg

Bedre i dag!

Hadde sånn grusom hodepine igår. Det varte hele dagen og da jeg kom hjem var vi selvfølgelig tom for Paracet... Tenkte jeg skulle klare meg uten, men måtte krype til korset i går kveld, og låne et par av min søster. Det er ikke ofte hodepinen er så intens, men i går var det bare helt forferdelig! Men idag er den borte! Merkelige greier!

Vekten gikk ikke nedover idag, men det har nok sine naturlige grunner... Bakte en kake igårkveld, og jeg måtte prøvesmake litt... Men jeg tok bare en bitte liten bit, så jeg er vel forholdsvis fornøyd!

Fredag igjen! Skal bli godt med helg! 1 uke igjen til ferie!

Ha en fin dag, alle medslankere!
Bilde
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Hei Lilje – tusen takk for hyggelig kommentar i dagboken min. Beklager at du ikke har fått svar før, men det har vært en mildt sagt hektisk uke… Jeg fant også ut at du er en av de jeg ennå ikke har vært inne og hilst på…Fy skamme meg ! Men det skal det bli en forandring på *s* Du har helt sikkert rett i at vi alle har sånne dager hvor vi ikke er riktig sikre på hvordan vi egentlig har det, og som du sier så er jo det tross alt bedre enn å ikke ha det bra i hele tatt *s*

Godt at hodepinen din er borte igjen i dag ! Hodepine er forferdelig, man blir liksom totalt satt ut av det. Jeg henger meg på Trulte som sier at å drikke MASSE vann hjelper til med å holde hodepinen borte. Jeg har slitt med migrene i noen år, men etter at jeg begynte å drikke masse vann og sluttet å spise kjøtt, så har jeg ikke hatt hodepine i hele tatt !! (annet enn i forbindelse med forkjølelse da...)
Du var kjempeflink med den kaken også - styrke til tusen ! *s*

Det var kjempekoselig at du stakk innom meg – og du hører nok fra meg igjen !

Ha det fint så lenge

Klem fra NasseNøff

Bilde
c.AuthorAlias nameit😀29. juni 2002
Hei Lilje!

Kjenner igjen problematikken med hodepine, ja. Er titt og ofte plaget av den sorten.
Godt at du klarte å smake bare litt av kaka du lagde. Det er jo det som er "cluet"; bare smake, ikke ta alt. *ler*

Ha ei kjempefin helg!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias fluffa😉28. juni 2002
Nam, nam. Så deilig med kake! Og du var flink som ikke spiste mer enn en liten bit. Hadde det vært meg så hadde jeg spist hele........*SSSS*
Nå har du litt av hvert å se fram til; ferie om en uke og minus 20 kg om 400 gram! Så deilig da!
Lykke til videre!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉28. juni 2002
Hodepine er fæle saker.....alt er vondt og vanskelig da. Og dessverre er hodepine en av de vanligste "bivirkningene" når en slanker seg. Heldigvis finnes det paracept.....og VANN !! Drikek masse masse masse...det holder hodepinen borte.
MMMmm klart en må prøvesmake ...bittelitt *ss*

Klem fra
Trulte
Bilde
😟94,4 kg

Vondt i magen...

Ja for "tante rød" kom idag... Ikke noe kjekt... Føler meg oppblåst...

Uff...
😉94,6 kg

Nærmer seg!

Ja, det nærmer seg -20! Delmålet mitt om 92 innen mandag, klarer jeg nok ikke, men kanskje jeg kan klare å se 93 tallet? I så fall er jeg forbi den magiske -20 grensen! Og i terorien er det jo bare 0.8 kg som skal til, og jeg har 5 dager, så...

Er inne i en periode hvor det er sinnsykt vanskelig å stå opp om morningen... Kroppen omtrent roper høyt, NEI! når vekkerklokken kimer... Men det er ikke noe å gjøre med det, må på jobb, så sånn er det med den saken...

Men nedtellingen er jo igang da. Bare 7 arb. dager igjen utenom i dag... Og så er det ferie!!! FERIE!!!

Håper alle flinke medslankere får en fin dag!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte😀26. juni 2002
Heia heia.....Dette klarer du så fint atte...-20 i sikte

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😊26. juni 2002
Lykke til på din vei mot minus 20kg! Dette går så fint, og du klarer det innen kort tid!
Klem fluffa
c.AuthorAlias Marilla😄26. juni 2002
Hei lilje.

Vi er noen merkelige skruer, vi som slanker oss.
Jeg tenker på det med å gå på og av vekta på den mest gunstige måten.Det har nok noe med motivasjonen å gjøre,
ihvertfall for mitt vedkommende. Det er mye lettere og fortsette slankingen når man ser det går rette veien,
jeg får en slags gi faen metalitet hvis jeg ser at jeg har gått opp. "Jeg klarer ikke likevel".
Det er da det går ned en is eller to rimelig kjapt...

Du har snart -20 kilo`s jubileum du ja.
Jeg er helt sikker på at det klarer du innen de 5 dagene er over.
Lykke til lilje;-)

c.AuthorAlias kine😊26. juni 2002
Gratulerer med alle kilo i minus. DU ER KJEMPEFLINK.
🙂94,8 kg

Helt i ro...

Ikke så mye å si. Vekten har satt seg litt fast, men jeg regner med at det kommer på bedre tanker snart... :o)

Spiser greit og trener greit.

Mye å gjøre på jobben!!! Gleder meg til jeg kan låse kontordøren og si "God ferie, alle sammen"... Men det er bare et par uker igjen, så er det min tur!

Ha en fin dag!
😉94,8 kg

Hepp, hepp...!

Bedre og bedre dag for dag...la, la, la...

Ser jo riktig så bra ut dette!

Kjenner ikke helt kroppen min igjen! Igår prøvde jeg den nyinnkjøpte kjolen, og med en hold inn strømpebukse, så såg jeg slett ikke verst ut! Hm... Joda, jeg har jo mange kilo igjen, men jeg er blitt mye strammere i fisken, etter all treningen! Jeg blir bare så inderlig glad for at jeg har klart nesten 20 kilo! Ja for nå er det bare 0.8 kg igjen til et stort 20 kg jubileum! Og jeg har allerede funnet ut hva belønningen skal være... :o) Micropop! ÅÅÅÅ, jeg har så lyst på micropop! Vet jeg burde belønne meg med noe annet enn mat, men...

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ana😊25. juni 2002
Synes det er ok med mat som belønning jeg, man skal jo lære å kunne kose seg med god mat av og til!! (Og ikke hele tiden som i hvert fall jeg har en tendens til) Kanskje du skal unne deg noe annet i tillegg? En fin hudkrem, klær eller lignende..

Tusen takk for koselig melding, dere her inne er bare helt utrolige! Er så glad for at jeg har funnet dere! :-)
Klem fra Ana
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉24. juni 2002
Hei Lilje :-)

Tusen takk for koselig hilsen.

Flink, stolt? Hmm... det er deilig å bli lettere, men ergerlig å tenke på at disse kiloene har kommet på i løpet av 2-3 år, bare sneket seg på meg igjen. Det er ikke noe morro å tenke på. En evig jojotilværelse skal avsluttes, håper jeg.
Når (ikke hvis, hihi) jeg kommer meg ned under 90 så skal det bli uhyggelig spennende, for der har jeg ikke vært på maaange år.

Du er kjempeflink selv. 20 kg er flott. Du er der plutselig. Og så nærmer du deg jo både 90 og ny vektkategori :-) Det er herlig og spennende å følge med.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Kris😃23. juni 2002
Heisann!

Så deilig å føle seg vel! Og det skulle jo bare mangle når du har klart å gå ned 20 kg! Det er 40 smørpakker som er borte fra kroppen din det!
Jubileum ja - synes så absolutt du skal feire det med litt micropop. Jeg har akkurat hatt 30-kg-jubileum, og feiret det med vin og godterier i helgen...vet ikke hvor lurt det var men...*s*. Litt popcorn er ikke så farlig, så kos deg med det.

Ha en fin St.Hansaften.

Klem fra Kristin
😉95,0 kg

Lukter neeeeesten på 94...

Nærmere har jeg ikke vært...

Jeg har kjøpt med en ny kjole. Kunne gå rett inn på butikken (B-young) og finne en som passet! Joda, det var den største størrelsen, men det var likevel en normal butikk, og ikke en slik som har litt romslige størrelser. Så jeg er fornøyd med det! Skal bruke den neste helg, og derfor denne innspurten nå :o) Den passer jo, men den hadde sittet litt finere om jeg hadde fått bort et par gram til ;o)

Ellers så er skatte norge veldig ok for tiden! Gav meg til og med litt igjen! Er utrolig glad for at det ikke ble restskatt!

Håper alle dere medslankere får en fin helg, og en fin st. Hans feiring! Vi skal grille med nabolaget, så barna kommer vel til å være helt i hundre! Får bare håpe at vi får opplett, i det minste! :o)

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ana😊22. juni 2002
Hei lilje :-)

Vi ligger ganske likt i vekt men du er 3 cm høyere enn meg da. Hvor langt ned skal du? Jeg håper på å veie 63-60 kilo igjen..

Kos deg med grilling, det er jo mye sunt man kan grille, fisk, magert kjøtt, maiskolber!!, champignon etc..

Klem fra Ana
😃95,6 kg

Ikke så kjapp nedgang, men...

Satser på å se 94 tallet like over helgen! Hadde vært fint, iallefall!

Det ser nesten ut som om sommeren har dukket frem igjen, og ingenting er bedre!!! Blir så glad når jeg våkner og det er sol ute!

Have a nice day!

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉21. juni 2002


Hei Lilje :-)

Å ja, været har mye å si for humøret. Men her sør er det spådd bare regn og skittvær over helga :-(

Synes nok at jeg ser et 94-tall til Lilje et eller annet sted i vest, det er nok snart innen rekkevidde. Lykke til :-)

Jojo-klem
Bilde
c.AuthorAlias Hanne21. juni 2002
Hei Lilje!
Så lenge det går nedover må du jo bare være fornøyd - du ser nok 94 hvilken dag som helst, og snart er det 93 og 92 og....Jeg blir også utålmodig innimellom - men prøver å tenke at det egentlig ikke er så viktig akkurat hvilket tall som står på vekta - jeg vil ha et sunt kosthold som er bra for kroppen min, og være i god nok form til at jeg orker å gjøre de tingene jeg har lyst til - klarer jeg det har jeg det bra med meg selv og vektnedgangen kommer på kjøpet!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.